Ik zag enkel een quote van MarkyMarkIdols. Of is dat de producent?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
De producent van Idols is niet betrouwbaar genoeg?
Yepquote:Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zag enkel een quote van MarkyMarkIdols. Of is dat de producent?![]()
Ik schrok ook eerst toen ik hem zagquote:Op woensdag 27 december 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
Op die foto lijkt ze net op Dame Edna.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:23 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze ver komt. Zo op die foto hierboven ziet ze er voor haar leeftijd ook best leuk en authentiek uit.
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld worden.
Oh nee. De dansers zijn terug.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Ik vind het doodeng dat er allemaal dansers meedoen."
Ah, leuk! Denk dat dat wel wat wordt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VVqKTlz3pMA Dit nummer doet Dorine
WAUW! wat ziet ze er prachtig uit op deze foto!quote:
Ik ook ja!!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze eruitzag in haar jongere jaren.
Dan ligt ze er al lang uit man.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
Krijgen we misschien nog wel te zien als er wat klassiekere themas komen
Vervelend ventjequote:Op donderdag 28 december 2006 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan ligt ze er al lang uit man.
Om even een voorbeeldje te noemen:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef sbientje het volgende:
hahahah, 2006-67 = 1939wat maakten ze toen in godsnaam voor muziek?
Ik hoor net dat dat thema juist wel een goed idee is.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Om even een voorbeeldje te noemen:
"Over the Rainbow" by Glenn Miller, also Judy Garland
Moet lukken.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat ze doorgaat.![]()
Maar ik vrees van niet![]()
quote:Dorine & Groovin' sound-chat!
Vanaf nu kan je iedere vrijdag lekker chatten met de kandidaten! Dorine en Groovin' sound bijten het spits af.
Nu kun je je vragen rechtstreeks op de kandidaten afvuren. Vrijdag 29 december zitten Dorine (Oudere Solisten) en Groovin'sound (Zanggroepen) om 19 uur voor het scherm, en zullen ze open reageren op jouw vragen en opmerkingen.
Wat je er voor moet doen?
Houd deze website in de gaten en zorg dat je aankomende vrijdagavond geen afspraken buiten de deur maakt. Tenzij je achter een computer kunt aanschuiven natuurlijk! En daarna achter de TV, want om 21:30 uur zie je 29 december The Story So Far (RTL 4), waarin wordt teruggeblikt op afgelopen zenuwslopende periode.
Chatten met Dorine!quote:
Had ik ook direct, dat wordt grappig. Al lijkt ze best wel goed bij de tijd te zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Chatten met Dorine!
Waarom krijg ik opeens de zin "Ga met de muis naar de rechterbovenhoek van het scherm" in m'n hoofd?
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doetquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Dorine een leuk nummer heeft gekozen. Ze heeft geluk gehad! Zoveel nummers van Shirley Bassey zullen niet meer volgen!
Idd. Als ze weer alleen maar langzame liedjes zingt. Dan is het al snelquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doet
Ik weet niet als ze met band spelen maar ik heb ook een versie van Shirley gehoord met een orkestje en dat gaat gewoon langzaam. Is maar net hoe de band (Liveband of casseteband) hem speelt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar ze moet hem wel in de hippe snelle versie brengen en dat is lastiger voor haar...ze mist een beetje ritmegevoel. Hoop dat ze het goed doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |