Ons irriterenquote:
dat vind ik wel meevallen hoor.. ze steekt met kop en schouders boven een heleboel bagger uit wat ik voorbij heb zien komen.quote:
quote:Quote Dorine
"Ik had het ook prima gevonden om naar huis te gaan."
Nadat Dorine te horen heeft te gekregen dat ze nog een nachtje mag blijven, geeft ze tijdens een interview eerlijk toe dat ze het ook prima had gevonden om naar huis te gaan.
"Ik wou een bad, een bed en slapen! En ik verlang naar mijn kinderen en kleinkinderen. Ik ben eigenlijk toch een huis- tuin- en keuken- grootmoeder. Nu vind ik mezelf een oma die de bloemetjes buiten zet, daar kan ik nog niet helemaal bij met mijn gevoel."
Maar om nu te zeggen dat ze de X-factor heeft vind ik ook weer te ver gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen hoor.. ze steekt met kop en schouders boven een heleboel bagger uit wat ik voorbij heb zien komen.
Wat er bij idols allemaal langskwam dan, dat was toch ook verschrikkelijk, ook in de liveshows. Ik vind haar coolquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Tof mens of niet, dit is gvd toch geen popidool?!
Eensch...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ook oma's mogen van mij de x-factor hebben. Dorine heeft echt een prachtige stem. Doet me denken aan die mooie luisterliedjes uit een krakende radio uit de jaren 30-40-50.
Hoop echt dat ze de laatste 3 haalt. Beetje diversiteit zeg maar. En dan uiteraard massaal stemmen op haar
Oma's aan de top!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef SpecialGuest het volgende:
Dorine is de GMILF van Henk.
Ik denk dat we eens af moeten stappen van het feit dat slechts iemand die Ahoy vol kan krijgen de X-factor bezit. Dorine op MTV? Nope, denk het niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
Echt te erg. Ze kan best leuk zingen hoor, daar niet van, maar kom op zeg. Ze kan echt alleen kinderliedjes inzingen die peuters luisteren voor ze gaan slapen. Een zoetsappig lief stemmetje, maar dat heeft mijn mams ook. Sorry maar echt waarom is ze in godsnaam door, wat ziet Henk wat ik niet zie?
Waarom zou het een popidool moeten zijn?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Tof mens of niet, dit is gvd toch geen popidool?!
Was het maar waar. Dat haalt ze ammenooitniet. Daarvoor is haar stem veel te bibberig en bejaardachtig. Misschien dat dat wel was gelukt als ze haar stem door de jaren heen was blijven trainen, maar zoals het nu is absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Maar Dorine does Edith Piaf of List? Zeker wel. CD aan, plankje met kaas, portje erbij en genieten voor de Open Haard. Geen Ahoy, maar verkoopt wél....
Edith Piaf? NIemand kan aan Edith Piaf tippen en zeker Dorine niet, bij lange na niet. Ze is veel te onprofessioneel en kan echt te weinig met haar stemquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat we eens af moeten stappen van het feit dat slechts iemand die Ahoy vol kan krijgen de X-factor bezit. Dorine op MTV? Nope, denk het niet.
Maar Dorine does Edith Piaf of List? Zeker wel. CD aan, plankje met kaas, portje erbij en genieten voor de Open Haard. Geen Ahoy, maar verkoopt wél....
Ik denk dat Dorine zeker kan verkopen, zo'n programma kan daarbij helpen. Nee, het is geen Jamai of Boris, maar die hebben ook hun eigen weg gevonden. Dorine zal dat ook doen.
Ze kan het toch proberenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Edith Piaf? NIemand kan aan Edith Piaf tippen en zeker Dorine niet, bij lange na niet. Ze is veel te onprofessioneel en kan echt te weinig met haar stem.
Dat vind ik ook. Ik vind het erg leuk om te zien hoe ze het allemaal doet maar vraag me af of ze de volgende ronde ook moet halen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind haar eerder aandoenlijk tussen al die jonge mensen, dan dat ze echt een ster is. Vast een hele lieve vrouw, maar is zij nou echt de volgende Nederlandse ster? Ik denk het niet...
quote:De oudste van X FACTOR
Dorine is de oudste kandidaat van X FACTOR, maar zeker niet de minste. Ze is door naar De Ultieme Test.
Wat vind je van Henk?
“Henk kwam oplopen en toen dacht ik: ‘ja, ik vind het wel een aardige man.’ Hij heeft iets, hij doet zo stoer en je ziet zijn onzekerheid en kwetsbaarheid. Dat is een mooie combinatie.”
Had je een voorkeur voor een jurylid?
“Ik had vantevoren al nagedacht over wie ik zou preferen. Ik had Marianne ook leuk gevonden. Dat is een prettige en leuke vrouw. Henkjan was op zich ook prima geweest, maar die had wel kritiek op mij, terecht trouwens ook. Maar Henk zei meteen dat ik een mooie stem had.”
Hoe is het contact met de andere kandidaten?
“Wat voor mij een topper is, is mijn roommate Nathalie. Het is een schat. Er zit 40 jaar tussen ons, zij is 27 en ik ben 67. Dat was echt bijzonder, heel bijzonder. We konden allebei niet slapen, want we waren veels te hyper. Vanmorgen hebben we heel bijzonder zitten praten. Ik ben echt tot in mijn ziel geraakt door haar. Daarom alleen al ben ik blij dat ik meedoe.”
Hoe ging het gisteren?
“Ik moest als laatste auditie doen, en ik was behoorlijk moe. Dan heb je eigenlijk niet zo’n zin meer. Maar dan moet je op en gaat je bloed weer stromen. Ik was even mijn tekst kwijt, maar op dat punt zei Henk: 'het is genoeg hoor, je bent voorlopig door.'
En dan begint het wachten weer. Ik denk dan gewoon: ‘ik wacht nu en ik weet niet hoe lang, maar ik zie wel.' Ik ben niet zo zenuwachtig van aard. Ik ben natuurlijk gewoon een oud mens: alles wat ik doe is leuk meegenomen en verder is het niets, er hangt niets van af. Ik blijf toch zingen totdat ik er bij neerval.”
En nu?
"We zien wel waar het schip strandt.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |