Ze was door toch?quote:
Das te verwachten van zo'n poeplul als jij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Serieus? Dat heb ik dan even gemist
!
En jij wilde mod wordenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Serieus? Dat heb ik dan even gemist
!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Das te verwachten van zo'n poeplul als jij.
CDP, ik word gebashed hierquote:
Nou zeg.quote:
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
Ik miste nog net het gekraak van een grammofoonplaat
Nou, weet je waar het mij aan deed denken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.
Oeh, over disneyliedjes gesproken, die grote neger, met zijn donkerblauwe colbertje met vier knopen deed me denken aan het moment dat je in een disneyfilm naar het saaiste liedje van de film kijktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, weet je waar het mij aan deed denken?
Disneyliedjes![]()
. (en dat is niet negatief bedoeld
)
Ik weet niet hóe goed haar Frans is maar mocht het (redelijk) goed zijn dan zou ze zelfs iets van Edith Piaf kunnen zingen, La vie en Rose ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat als je je ogen dicht deed, dat het zo uit de platenspeler kon komen.
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef Andiyan het volgende:
Desondanks zal ze heel weinig stemmen krijgen als ze tot de stemrondes komt.
Ik denk het ook want ze is zo heerlijk enthousiast!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld worden.
Ze heeft het bevestigd. Vooral hoe ze aan het vertellen was over dat voor de spiegel zingenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Datw eet ik niet, juist omdat ze zo anders is kan ze wel een echte cultheld worden.
Hup, fansite maken!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Christine het volgende:
Ik vind haar tof.
Maar ze gaat natuurlijk nevernooitniet winnen he.
Zo staat het ook op de X Factor site.quote:Op zondag 3 december 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
Gisteren stond er volgens mij Dorine zonder e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |