Is dat de broer van Anja?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef druide het volgende:
Henk Wessels
Ik dacht echt precies hetzelfde vanavond!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef Andiyan het volgende:
En ik wil zo'n oma als Dorine
Haar doelgroep zijn alle stemmers die kijken en het ene jonge sterretje niet van het andere kunnen onderscheiden vanwege gebrek aan eigen stijl en persoonlijkheid. Ze wordt een cultheld net als Harm en die hield het ook een tijdje volquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Het klonk nog best goed ook![]()
.
Nee, ze hoeft het niet te zijn, want ze gaat voor een andere doelgroep enzo, maar toch is dit geen pop-idool en zal ze dus snel gaan afvallen bij de live-shows... haar doelgroep smst namelijk niet (zoveel).
quote:Wist je dat…
...Dorine ruim 50 jaar geleden al voor publiek zong?
...Henkjan het tijdens de Audities niet zag zitten in Dorine?
...Dorine iedere ochtend een duik neemt in de zee?
...Dorine een opleiding doet om clown te worden?
...Dorine vier kleinkinderen heeft?
...Dorine ontroerd wordt door haar ontmoeting met Nathalie?
...Dorine logopediste is van beroep?
...Eigenlijk meedoet aan X FACTOR om iemand van haar leeftijd te vinden die haar zou willen begeleiden in de muziek?
Dit is toch wel een beetje een afknapper, clowns zijn eng.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wist je dat…
...Dorine een opleiding doet om clown te worden?
Waar woont ze ergens dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
...Dorine iedere ochtend een duik neemt in de zee?
Ach, Ruben kan ook alleen maar RnB aan lijkt me, want ik zie hem niet echt geloofwaardig in andere genres overkomen.quote:Op zondag 24 december 2006 09:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ze valt inderdaad op tussen de andere 20-ers, daarom zal er eerder op haar gestemd worden.. Maar denk wel dat ze maar één soort genre/muziek kan zingen, en dan zal ze snel gaan vervelen denk ik..
quote:Op zondag 24 december 2006 12:26 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe kun je eigenlijk stemmen? Heb ik nog nooit eerder gedaan, maar ik wil nu graag een uitzondering maken.
maastrichtquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
maastricht
ik denk aan zee ergens, lijkt me redelijk logisch
quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef Abbadon het volgende:
behoorlijk matig optreden...zal wel veel sympathie-stemmen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |