bekend nederland vond het niet het beste optreden, dat is althans nergens gezegd...ze vonden het het sympathiekste optreden....dat is althans wat de term 'publiekslieveling' in dit geval voor mij betekent...quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Knipoogje het volgende:
'Bekend' Nederland vond het het beste optreden. Toen ze begon dacht ik echt 'wow! 100x beter dan verwacht en stukken beter dan de vorigen -op Anja na- .
Da's alleen maar omdat er twee leuke koppie's inzittenquote:Op maandag 25 december 2006 16:30 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is echt leuk, maar van de drie opties ga ik voor Jujaro.
Volgens mij vrijdagquote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
Wanneer wordt bekend of Dorine die wildcard wint?
Oh ja, das waar het was vrijdag ook nog. Maar is volgend weekend de laatste aflevering van de X-factorquote:
Nee zondag is de eerste liveshowquote:Op maandag 25 december 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja, das waar het was vrijdag ook nog. Maar is volgend weekend de laatste aflevering van de X-factor?
quote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat er twee leuke koppie's inzitten
Right.. en zeg het nu eens hardop zonder te lachenquote:Op maandag 25 december 2006 23:19 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
![]()
Nee, omdat ik graag het niveau van hun auditie terug wil zien.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Right.. en zeg het nu eens hardop zonder te lachen
My words. Althans dat 2e. Want ik vond wel dat ze goed presteerde.quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef Abbadon het volgende:
behoorlijk matig optreden...zal wel veel sympathie-stemmen krijgen
75 %quote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Dorine heeft met 75% van de stemmen de Wildcard gekregen.
Staat officieel op de x-factor sitequote:Op woensdag 27 december 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Is dat echt waar? Wie beweert dat dan?
De producent van Idols is niet betrouwbaar genoeg?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:56 schreef _Arual_ het volgende:
Is dat echt waar? Wie beweert dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |