Ik wil ook, alleen nog maar een 3 euro en een 2 euro bonnetje over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:38 schreef Dizer het volgende:
Is er geen mooie 5 euro kortingsbon van cd-wow of zo
Ik was zelfs al een uur wakkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef slindenau het volgende:
Zo jij bent vroeg op, het is Zondag hoor.
die scream awards waren echt té grappigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:22 schreef slindenau het volgende:
Zozo, ben nu de 'Scream Awards' aan het kijken op Veronica...en het publiek weet zeker van wanten op dat gebied ja. Damn, die schreeuwen om alles
.
Top op trouwens.
Mja kan iemand iets leuks opnoemen? Waar ik interesse in heb is duur bij hun.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hebben ze überhaupt goede aanbiedingen dan?
Ze hebben heel veel boxsets in de aanbiedingquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Mja kan iemand iets leuks opnoemen? Waar ik interesse in heb is duur bij hun.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Nou ja hij brengt het nog wel enigzins creatief...![]()
Ik wil die film ook nog een keer zien. Als ik morgen niks leuks vind in de bios om te kijken, ga ik daarheenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel. Heb Zwartboek al gezien, maar wat bekenden van me gaan morgen. Zal ik nog een keer meegaan?
Oh, ik heb Pathe Unlimitedquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Het is op zich wel de moeite waard hè. Alleen vrij jammer dat ik blut ben, en het me dus eigenlijk niet kan veroorloven
Ik moet nog een toffe editie hebben van Heat. En niet die lelijke rooie snapper of keepcasequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar... voor een schijntje? Aangezien ik Face/Off en Lethal Weapon ook nog wil hebben
Ik ben ook niet gegaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. En daarom ga ik dus niet naar de bios vanavond. Ga lekker op de bank bier drinken, ff een avondje rust
Wat doe je voor werk ook al weer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef slindenau het volgende:
Ik hoop dat het straks iig droog is, moet zo weer werken.
Daar heb je geen slecht weer voor nodigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. En daarom ga ik dus niet naar de bios vanavond. Ga lekker op de bank bier drinken, ff een avondje rust
De Regio 1 editie heeft een geile slipcase als het goed is. En de jappen hebben een digipack met DTS uitgebracht ooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog een toffe editie hebben van Heat. En niet die lelijke rooie snapper of keepcase
Hmm.. cool. Zal er even naar zoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
De Regio 1 editie heeft een geile slipcase als het goed is. En de jappen hebben een digipack met DTS uitgebracht ooit.
Pff, geen exclusive steelcase? Dan zou ik het niet doen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
Oeh, deze klinkt wel ok.. http://www.ezydvd.com.au/item.zml/778987.
En waarom moet het een steelcase zijn? Bestaat er überhaut een steelcase vanquote:
Ja maar ik ben geen steelcase verzamelaar. Ik heb maar 3 steelcases en 5 tinboxesquote:
Ik heb zelf ook die versie. En ik vind de leeftijd vermelding echt verneuking van de cover. Koop dan liever de NL versie en gooi de slipcase weg of koop de R1 versie (wat ik van plan ben).quote:
Oh okquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef slindenau het volgende:
Dat maakt ook niet uit, het ging meer om het feit dat Ezydvd van een hele hoop normale titels 'exclusive steelcases' maakt.
IK kijk morgen wat de Fame heeft... en anders snuffel ik straks even op eBay of zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook die versie. En ik vind de leeftijd vermelding echt verneuking van de cover. Koop dan liever de NL versie en gooi de slipcase weg of koop de R1 versie (wat ik van plan ben).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh okHeb vandaag wel de FireFly EzyDVD exclusive tincase binnen gehad
![]()
![]()
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaanquote:
2 maanden? Ik al een half jaar nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaan![]()
Ik heb hem een tijdje terug bij de Filmvalley gekregenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een tijdje terug was 'ie bij DVDValley ook een tientje, geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaan![]()
Daar heb ik dus ook last van met mijn RDR-HX710. Ik heb nog steeds geen manier gevonden om hem regio vrij te maken. Afgezien van het in laten bouwen van een chip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Het liefst Sony, maar dat is meestal een hel om te doen.
Volgen mij zat hij niet standaard bij het blad. Maar als je lid bent heb je altijd een aantal dvd's die je als vervanging kan kiezen. Daar zat hij geloof ik bij.quote:
Die van mij loopt ook al hopeloos achterquote:
ik heb sinds kort de ing card (classic)quote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet ook aan een CC. 't Liefst een goedkope. Hmm, binnenkort als ik tijd heb toch maar eens uitzoeken.
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Sony+RDR-HX710quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van met mijn RDR-HX710. Ik heb nog steeds geen manier gevonden om hem regio vrij te maken. Afgezien van het in laten bouwen van een chip.
Meestal ben je goedkoop uit als je zo ene studentenpakket neemt. Mijn ABN MasterCard is maar 15 euro per jaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet ook aan een CC. 't Liefst een goedkope. Hmm, binnenkort als ik tijd heb toch maar eens uitzoeken.
quote:
ja dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nog een dagtaak aan dan
![]()
zie www.ingcard.nlquote:
Als ik heb goed heb onthouden steun je daarmee het wereld natuur fonds.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde van die Pandacard?
Fame isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, Fame! Ik kom vandaag voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdam, ff kijken of ik ergens een gaatje kan vinden om naar binnen te sneaken
hij is gewoon pandagekquote:Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde van die Pandacard?
Kloptquote:
scarlettquote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
Ik ben overogens net terug van de Tushinski. Ik heb daar Scoop gezien. Hoe verassens een zeer aangename en zeer goede komedieEn Woody Allen
![]()
![]()
Wordt een DVD-waard aankoop
Ik zag het, wordt het niet tijd dat je de TinBox editie wegdoetquote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef slindenau het volgende:
Pfff, zou je dat nu wel doen...die DVD aanschaffen. Voor je het weet moet je weer een grote schoonmaak houden.
Zelf heb ik mijn Holy Grail collectie uit kunnen breiden vandaag, met de Extraordinarily Deluxe edition.
wat denk je, natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.... haar borsten
Zijn ze puur natuur?![]()
Wowquote:
Je vorige was bagger, dus nu eens tijd voor mij. Plus jij hebt de vorige gedaan. Nu iemand andersquote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef slindenau het volgende:
Pff, ik heb al langer (sinds 17 oktober) een nieuw topic klaarliggen. Welk thema heeft de jouwe?
Niet? Ik vond de film spiderman 2 en T3 beter. Kennelijk zijn die films toch niet bagger dan... of wel soms?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:29 schreef slindenau het volgende:
He jammer, mijn nieuwe was zo leuk...dan doe ik die na jou wel weer.
En hij was niet bagger.
Dat heb ik nergens gezegd. Graag quoten waar ik dat heb gezegdquote:Op woensdag 1 november 2006 20:04 schreef slindenau het volgende:
Tsss, het is dat ik de laatste 2 al had geopent...anders zou ik nu boos zijn.
Maar vind je T3 werkelijk beter dan 1 of 2?
Iemand?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Shogo het volgende:
Weet iemand of bij die NL versies (de filmpakker en/of de steelcase) van Saw 1 gekloot is met het beeld?
Uups, ik had je post uit dit topic verkeerd begrepenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Graag quoten waar ik dat heb gezegd
Ik wil hem bij play bestellen maar die hebben hem niet op vooraad. Want dan komt ie op 20 euro (verzenden kost niks) maar op HMV komt ie op 25 vanwege de verzendkostenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:06 schreef slindenau het volgende:
Dizer: fotos.
En ja, er zitten NL subs op (nu werkelijk gecontroleerd).
En natuurlijk DTS geluid.
de grappen zijn in het engels leukerquote:Op donderdag 2 november 2006 08:06 schreef slindenau het volgende:
Dizer: fotos.
En ja, er zitten NL subs op (nu werkelijk gecontroleerd).
En natuurlijk DTS geluid.
Hmm, ik heb er bij HMV 20 euro inc. voor betaald...dan is 'ie zeker gestegen in prijs? Of...nee, ik had 'em in het 20% (of 10...dat weet ik al niet eens meerquote:Op donderdag 2 november 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil hem bij play bestellen maar die hebben hem niet op vooraad. Want dan komt ie op 20 euro (verzenden kost niks) maar op HMV komt ie op 25 vanwege de verzendkosten
ja eindelijk. het zou eens tijd wordenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Timo en ik posten vlak na elkaar.
Dus: Oh My God, Great Minds Think Alike.
neequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef slindenau het volgende:
En de rest van de week sta je droog?
echt heyquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef slindenau het volgende:
Gelukkig hoef je zelf niet te rijden.
neequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef pascalheister het volgende:
heb je shoeshine nog niet binnen timo?![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet ik nu weer gaan beginnen met m'n Grolsch Kanon-foto's?
das dan jammerquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar ééntje, dus wacht nog ff met open maken. Doe ik als afzakkertje voor de avond
Dan kan je idd. beter gaan pitten dan lauw bier drinkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen
Ik heb alleen nog drie kratten lauw bier, maar ga zo pitten aangezien de wekker weer vroeg gaat
quote:
leuk he zo'n terugreisquote:Op zondag 5 november 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wel een mooi stadion trouwens, heel wat beter dan dat fokking Oosterpark
Ja nouquote:
Je hebt toch die giftset? Die heb ik gezien vij de Fame voor 35 euroquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:00 schreef slindenau het volgende:
Het is geen 'horror' horror volgens mij. Daar past bloederig dan ook niet bij.
Maar ik zal 'em ook eens snel gaan kijken als je zo positief bent.
zekerquote:
ja das waar, was ook eerlijk gezegd wel verbaasd dat ze snel antwoordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef Mikkie het volgende:
Wel netjes dat ze terug bellen en zo'n uitgebreide uitleg geven.
Zeker geen dure dingen meer kopen daar iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:06 schreef slindenau het volgende:
Dat is idd wel een mooie uitleg, vooraan geen dure dingen meer kopen van Amazon.co.jp dus.
Ja belachelijk...ik heb em uit Australie voor 18 euro incquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt toch die giftset? Die heb ik gezien vij de Fame voor 35 euro
Feliquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wow, ik ben zo blijEindelijk heb ik the fellowship of the ring giftset
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:46 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja belachelijk...ik heb em uit Australie voor 18 euro inc. Met Engels DTS én NL subs
.
[..]
Feli.
Wat heb je er voor betaald uiteindelijk?
Vanavond trouwens de film "The Royal Tenenbaums" op tv (0:30 BBC1)...das wel een mooie tijd, ben ik net een half uurtje terug van mn werk.
Goedkoopquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:55 schreef Timo20 het volgende:
Bol.com heef ook dvd boxen in de "aanbieding"![]()
yep ik heb hem toendertijd nog in de bios gezien echt een coole film met een heerlijk creepy sfeertje en dan te bedenken dat het een film van paul w.s. anderson is.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Oh my GOD! Wat is Event Horizon toch een fucking briljante film
Wat heb ik genoten van die film. Damn! En de special effects, het schip!
Alleen had het van mij nog wat bloediger gemogen. Is er geen Directors Cut of zo?.
klinkt als een leuke film-noirquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/thegoodgerman/large.html ziet er wel aardig uit
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/large.html Ziet er wel cool uit
Que, wie waar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:je kunt ze beter ff in het trailer depot dumpen
![]()
D`r is hier ergens een trailer topic. kan `m alleen niet vindenquote:
Niet speciaal lang, maar wel ploegendienstquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik dacht; laat ik eens op Ebay kijken. Met verzendkosten 42 ¤ ofzow, geweldig![]()
Wat moet jij lang werken dan![]()
Bol is nooit echt goedkoop, maar dit zijn wel enorme bedragenquote:
Idd origineel. Het begint redelijk, totdat ie opeens mensen aan zn parfum gaat toevoegen en moorden...vetjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/perfume/
WOW! Creepy en origineel
omg...geen woorden voor...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:46 schreef slindenau het volgende:
Vanavond trouwens de film "The Royal Tenenbaums" op tv (0:30 BBC1)...das wel een mooie tijd, ben ik net een half uurtje terug van mn werk.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef slindenau het volgende:
Lucky you! Ik heb helemaal niks binnen vandaag, en ook maar eentje in de bestelling.
En daarmee moet ik het de rest van deze maand zien te redden, omdat mn gehele budget op is gegaan aan de LE van Anno 1701 (game).
Dan zul je `m denk ik zaterdag wel hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Dat is mooi dan, mijn enige bestelling staat nu nog bij cd-wow. En die is gisteren ofzo verzonden.
Timo, ik reken op je FTR meeting 2007 animocheck!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zul je `m denk ik zaterdag wel hebben
Oh...my...God dat ziet er weer fantastisch uit!![]()
![]()
ff checkenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, ik reken op je FTR meeting 2007 animocheck!
Nou hoi, ik ben dus Geqxonquote:Op donderdag 9 november 2006 12:05 schreef slindenau het volgende:
Ik ook...maar wat moeten we hier nu doen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
The fresh prince... good one! Zijn daar nog hippe dvd boxen van te krijgen?
Is weer eens wat andersquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Nog drie episodes, en ik heb alles van TFP gezien![]()
Ubertof. Al heb ik het wel in een rare volgorde gezien (3 > 4 > 2 > 5 > 6 > 1).
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat was meer omdat ik pas later de boxen van 2 en 1 heb weten te lenen
[[url=http://img18.imagevenue.com/loc403/th_91593_vlcsnap_5303788_122_403lo.jpg]afbeelding][/URL]
Carlton
M'n vorige 2 bestellingen heb ik toen bekeken via Track & Trace waar ze warenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef pascalheister het volgende:
deden ze dat dan?
Ik wil graag weten wanneerquote:
Dat heb ik idd ook vaak, als ik iets graag wil. Dat ik vijf keer per uur op Track & Trace kijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wanneer
Maar Bol.com is er schijnbaar meegestopt.. want op m'n bestelstatus pagina staan geen links meer..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook vaak, als ik iets graag wil. Dat ik vijf keer per uur op Track & Trace kijk
Steelbook? Steelsomething eerderquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, gisteren trouwens de 2-disc steelbook van Sin City ontvangen. Helaas kan ik die niet in optima forma kijken, aangezien m'n dvd-speler er na een uur weer mee op dreigt te houden
Iemand nog tips voor een budgettair verantwoorde, goede speler/recorder? Budget ligt eigenlijk rond de 100 à 150 euro, maximaal...
Ik heb wel al wat gespaard ondertussenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je ook een beetje van de dvd's enzo bent moet dat goedkomen
Dat dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:35 schreef slindenau het volgende:
Hoeveel? Plaatjes? Profiler linkje?
We need info!!
99% gewijzigd...wat stond daarquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef FerryB het volgende:
u7
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef sjeppert het volgende:
bier iemand?
nou pas, had hem 2 november alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu niet, heb `t gisteravond bij 1 gelaten: een Palmpje![]()
Vandaag "eindelijk" de MoC uitgave van Shoeshine ontvangen. Is 10 dagen onderweg geweest van HMV
Nog een beetje vroeg. Gisteren weer genoeg gehad op een verjaardag. Vanavond wel weer een lekkere beugel in de bios.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef sjeppert het volgende:
bier iemand?
MoC als in Masters of Cinema?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu niet, heb `t gisteravond bij 1 gelaten: een Palmpje![]()
Vandaag "eindelijk" de MoC uitgave van Shoeshine ontvangen. Is 10 dagen onderweg geweest van HMV
waar je je druk over maken kunt zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel apart. De bestelling van 8-11 (The OC seizoen 3) heeft wel een Track and Trace code nu, maar die van 5-11 niet terwijl ze allebei gister 10-11 zijn verzonden. Bol.com is niet echt logisch
In het echt is hij ook zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar je je druk over maken kunt zeg
quote:
Ja, nou weet ik nog steeds niet waarom? Ben je ontslagen omdat je steeds aan het niksen was of aan het praten met mij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]alleen niet meer in Fame.
![]()
Weeeeh!
Nee... dat niet.. Ik PM t je later dit weekend even ..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik nog steeds niet waarom? Ben je ontslagen omdat je steeds aan het niksen was of aan het praten met mij?
Wel doen hoor!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee... dat niet.. Ik PM t je later dit weekend even ..
Ik mis het ook zo! De leuke mensen zoals jij die langskwamen, m'n collega's...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
En ik was laatst in de Fame.. en ik moest op mijn beste vriend wachten... (je weet wel, waar ik elke keer mee ben om naar de bios te gaan) en ik verveelde me en ik vond het zo jammer dat je er niet was
Wat de neuk! Ja!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
CDP, je komt mij vaag voor. Ben jij ooit een wave-starter geweest bij een Idols workshop finale?
Toen met die toffe entertainer die nu in een Postbank reclame zit?quote:
Ej, nu je het zegt...ik heb inderdaad wat gemist!quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
Evan Almighty![]()
![]()
![]()
![]()
http://-trailers.blogspot(...)ty-2007-trailer.html![]()
Jaccoquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen met die toffe entertainer die nu in een Postbank reclame zit?
Ik krijg het gevoel dat ik je gezien heb.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou pas, had hem 2 november al
whehequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
MoC als in Masters of Cinema?
Klinkt nogal zelfingenomen, ik bepaal zelf toch zeker wel wat ik de beste films vind?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ej, nu je het zegt...ik heb inderdaad wat gemist!
Waarom verteld niemand mij dit...
De heren @fok hebben het trouwens wel lekker duidelijk neergezet hoor...een minimaal klein kut envelopje in een balk waar ik sowieso nooit kijk....
Feestjequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Sinds gister ben ik hoofd multimedia inkoper geworden op mijn werk
Echt welquote:Op zondag 12 november 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jacco indeed
Die vent is een meester in zijn vak, moge dat duidelijk zijn!
Wat mij nog bij staat is dat hij iets zei in de vorm van "Als we vragen of je even een stoel opzij wilt schuiven, is dat omdat we je uit beeld willen".quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt welZag m donderdag nog lopen en hij kende me nog
Hopelijk bij de X Factor issie er weer!
quote:Op zondag 12 november 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Was het trouwens al bekend dat Dizer op het moment op nummer 1 staat wat "Leukste hunk op Fok!" betreft?
Betekent dat meer groene onderbroek foto'squote:
Misschienquote:Op zondag 12 november 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Betekent dat meer groene onderbroek foto's?
Ik wil een keiharde (hihi) garantiequote:
Ja dat doe ik niet, want dan is er geen verrassing meer aanquote:Op zondag 12 november 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil een keiharde (hihi) garantie![]()
![]()
Nogmaals: Incrowd humor.quote:Op zondag 12 november 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF Geqx.. nietzman check zijn icoon
Dan stem ik uit protest niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat doe ik niet, want dan is er geen verrassing meer aan
quote:Op zondag 12 november 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan stem ik uit protest niet.![]()
Die sla ik opquote:Op zondag 12 november 2006 00:38 schreef Dizer het volgende:
[..]. Jij met je garantie
Vooruit... komt wel nog een foto binnenkort
.
quote:Op zondag 12 november 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leukste hunk van Fok!: Dizer
Nou heb gestemd hoorquote:
Neuh, (nog) niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]! Ga je geen andere stemmen uitbrengen?
![]()
Oh, ennuuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |