Bedankt. Kijken of er wat opgestuurd wordt.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
http://www.sphe.nl/b2c/servlet?page=1
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
voorlopig nog niet onderweg gok ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Als het goed is is Spider-Man 2 onderweg, bedankt voor de tip!
tis geen loting hoor..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
Loting? Het gaat toch om de eerste 15000?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, dat weet ik inderdaad niet 100% zeker...maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben.
Wat staat er precies in die bevestigingsmail?
Nou, dat lijkt me duidelijk...die dvd komt er gewoon.quote:Bedankt voor de activering van je registratie en proficiat als SPHE V.I.P.-lid.
Als V.I.P.-lid mag je vanaf Januari 2007 onze newsletters verwachten, met naast het actueel filmnieuws, ook speciale V.I.P.-acties en -prijsvragen en tal van andere voordelen.
De dvd van uw keuze, Terminator 3: Rise of the Machines, wordt u binnen de 4 weken toegestuurd.
In elk geval sinds ik ze zag. Maar waarschijnlijk daarvoor ook alquote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
Sinds wanneer zijn T3 en Spiderman 2 bagger?
Deuce Bigalow staat in de bestelling. Dat was het meest fatsoenlijk (alhoewel...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:27 schreef slindenau het volgende:
Niet geheel bagger natuurlijk, maar die 2 heb ik al. Maar in vergelijking met T1/T2 en Spiderman 1 zijn ze best bagger ja.
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Er is een groot verschil tussen bagger en ok-films.
Hmm, het is al weer lang geleden dat ik deel 1 en/of 2 heb gezien...dus misschien laat mijn geheugen me in de steekquote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.![]()
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoor.
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2quote:Op donderdag 2 november 2006 00:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2![]()
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat The Terminator meer diepgang heeft dan T2 die veel meer op actiescenes bouwt en de one liners.
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 07:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!
En meer diepgang, pff...die is ongeveer hetzelfde in beide films.
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Bayswater het volgende:
Blokker: Sjakie en de chocoladefabriek en de Griezelbus 6,99.
Kruidvat: La Meglio Gioventù deel 1 en 2 : 14,99 totaal
plus een kick naar boven![]()
Ja dat dacht ik al wel weer. Maar mij en Terminator 1 gaan niet samen. Omdat ik eerst T2 heb gezien, en die qua verhaal ongeveer gelijk zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijn.
Sjakiequote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
En De Griezelbus ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Mwa, een beetje ordinairquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.![]()
Dank je voor de tip! Hier zitten wel hele toffe dingen tussen!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Dimmie het volgende:
tegen inlevering van Airmiles bij de AH:
Big Fish ¤4.99
Sjakie & de Chocolade Fabriek ¤4.99
Charlie's Angels: Full Throttle ¤4.99
Denkend aan Showroom ¤7.99
en voor ¤1.99 (400 airmiles inleveren) o.a.:
Shakespeare in Love
Keeping Mum
Scarface (1983)
Operation Dumbo Drop
Bourne Identity (2005)
Bridget Jones: Edge of Reason
Saw II
Pride & Prejudice (2005)
About a Boy
Inspector Gadget
King Kong (2005)
Princess Diaries
The Interpreter
Crash
OPquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Je bent gewoon 9 dagen te laat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Die dvd's zijn er nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Laat mij even, ik hou als fokker wel van een complottheorietje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef detulp050 het volgende:
Onzin, Bayswater, op het forum van dvd.nl zijn er al genoeg mensen die de dvd van Sony hebben ontvangen
T3 en Spiderman2 zijn gewoon de 2-disc versies. De rest is bagger jah.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef slindenau het volgende:
Sowieso als ze er wel waren...dan zijn het enkel gratis 1 disc keepcases en wat onderzetters. Want voor de films hoef je het niet te doen.
Toch wel, heb `m eergisteren ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die dvd's zijn er nooit geweest.![]()
Misschien omdat de NL vertalingen van het boek van Roald Dahl ook al JAAAAAAREN "Sjakie en de Chocoladefabriek" worden genoemd??quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |