Deze vanavond even bestellen danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef mark_03 het volgende:
Coldplay - Live 2003 (cd+dvd) voor 8,99 bij cd-wow. Kwam er bij toeval achter, had de 1 disc versie besteld, maar kreeg dus de 2-disc in de bus. Totaal 5,99 uitgegeven (met kortingsbonnen)
.
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
Dus wel of niet doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.
Lekker
Oude edities, maar inderdaad mooie prijs voor een beginnerscollectiequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Hitchcock Complete box set (UK)
14 disc voor £29.97 bij Amazon UK
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercasequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef franktic het volgende:
Ik zou sowieso de box kopen ipv losse seizoenen, das wel een tikkeltje mooier
True, maar als je nog niets hebt zou ik liever die 15 euro extra betalen voor een mooie boxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercase
iedere wel bekende winkelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
weet iemand waar je het beste bekende disney films op de kop kan tikken?
de v&d had in prijzen cirus leuke aanbeiding en blokker had 3 voor 20quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
Blokker heeft nog steeds de actie hier (3 voor 20). C1000 had pas een aktie (bij 2 pakken DE een film voor ongeveer 4 euro). Beetje opletten in dit topic bespaart wat euro's wellichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (special edition + cd) (¤14,99)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef edejong het volgende:
iemand enig idee waar ik de originele dvd van eternal sunshine of the spotless mind kan vinden
(dus niet degene van de quality film collection)
Dat is niet duur! Gelijk maar even besteldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Shogo het volgende:
Sahara Steelbook voor ¤ 5,99 bij vanleest
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=980906&navid=47#
zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef sjeppert het volgende:
is constantine 2 disc steelbook voor 9 euros de moeite waard
Brrr wat een vreselijk lelijke 'steelcase' is dat zeg, die voelt echt aan alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
The Descent 9,99 bij Media markt
is die steelcase, maar het is een 1 disc, volgens mij hebben ze geen 2disc
klopt, vond ik ook. M`n broer heeft `m ook aangeschaft, maar ik vind m`n Duitse 2 disc steelbook toch mooierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef franktic het volgende:
[..]
Brrr wat een vreselijk lelijke 'steelcase' is dat zeg, die voelt echt aan alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.
mooie prijs, maar ik wacht lekker op de 3 disc van volgend jaarquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik vind nogal een betere aanbiedieng van Ezy:
http://www.ezydvd.com.au/specials.zml
Met Blade Runner - The Director's Cut voor maar 10 euro inclusief verzenden
is die film niet al jaren 10 euro, gewoon in de winkel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik vind nogal een betere aanbiedieng van Ezy:
http://www.ezydvd.com.au/specials.zml
Met Blade Runner - The Director's Cut voor maar 10 euro inclusief verzenden
dan was ie dat jaren terug waarschijnlijk al, want ik heb 'm al jaren, in de director's cut, en gewoon voor iets van 10 euro gekocht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef slindenau het volgende:
Nee.
Best leuk ja, maar niet echt super aanbiedingen. HMV.co.uk heeft wel een paar mooie aanbiedingen (en vandaag + morgen ook nog eens 20% korting via bon), maar die rekenen helaas weer verzendkostenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:46 schreef Mikkie het volgende:
CD-wow heeft pre-sinterklaas uitverkoop.
Sommige titels voor leuke prijzen, bijvoorbeeld:
V for Vendetta 2-disc 11,99
The Island 6,99
Blade Runner DC - 9,99
Band of Brothers 6-disc tin 24,99
Kiss Kiss Bang Bang 6,99
Niet slecht toch wel een aantal interessante titels.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:46 schreef Mikkie het volgende:
CD-wow heeft pre-sinterklaas uitverkoop.
Sommige titels voor leuke prijzen, bijvoorbeeld:
V for Vendetta 2-disc 11,99
The Island 6,99
Blade Runner DC - 9,99
Band of Brothers 6-disc tin 24,99
Kiss Kiss Bang Bang 6,99
Ik weet niet of je ze inmiddels besteld hebt, en of het je überhaupt uit maakt, maar om een of andere reden hebben ze niet allemaal zowel Engels als Japans geluid. Bij sommige staat er Engels en Japans met Engelse ondertiteling bij, bij sommige staat er alleen Engels, en bij sommige staat er zelfs alleen maar Japanse audio. Nu lijkt dat laatste me erg sterk, die versie zullen ze op zijn minst ondertitelen, dus misschien hebben ze ook andere informatie weg gelaten. Het zou in ieder geval wel jammer zijn als er inderdaad English-only versies bij zitten, ik vind het originele geluid wel leuker en verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me wel het leukste om zo een stuk of wat dvd's uit dezelfde serie te hebben. Maar dan wel in ondertiteld Japans..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.
http://www.choicesuk.com/specialoffersdetails.aspx?pt=ghibli
Keuze uit 16 titels.
Ik heb 6 titels besteld en binnen, namelijk Howl's Moving Castle, My Neighbor Tortoro,Kiki's Delivery Service,Nausicaa,Porco Rosso en Laputa en allemaal hebben ze zowel een Engelse dub als de Japanse track en ondertiteling voor beide. Gewoon onvolledige info op de site dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze inmiddels besteld hebt, en of het je überhaupt uit maakt, maar om een of andere reden hebben ze niet allemaal zowel Engels als Japans geluid. Bij sommige staat er Engels en Japans met Engelse ondertiteling bij, bij sommige staat er alleen Engels, en bij sommige staat er zelfs alleen maar Japanse audio. Nu lijkt dat laatste me erg sterk, die versie zullen ze op zijn minst ondertitelen, dus misschien hebben ze ook andere informatie weg gelaten. Het zou in ieder geval wel jammer zijn als er inderdaad English-only versies bij zitten, ik vind het originele geluid wel leuker en verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me wel het leukste om zo een stuk of wat dvd's uit dezelfde serie te hebben. Maar dan wel in ondertiteld Japans..
Gelukkig, want daar zitten een paar titels bij die ik ook wil. Morgen maar even een bestelling de deur uit doen dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb 6 titels besteld en binnen, namelijk Howl's Moving Castle, My Neighbor Tortoro,Kiki's Delivery Service,Nausicaa,Porco Rosso en Laputa en allemaal hebben ze zowel een Engelse dub als de Japanse track en ondertiteling voor beide. Gewoon onvolledige info op de site dus.
kreeg ik vanochtend via me broerquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
http://www.sphe.nl/b2c/servlet?page=1
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
Bedankt. Kijken of er wat opgestuurd wordt.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
voorlopig nog niet onderweg gok ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Als het goed is is Spider-Man 2 onderweg, bedankt voor de tip!
tis geen loting hoor..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
Loting? Het gaat toch om de eerste 15000?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, dat weet ik inderdaad niet 100% zeker...maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben.
Wat staat er precies in die bevestigingsmail?
Nou, dat lijkt me duidelijk...die dvd komt er gewoon.quote:Bedankt voor de activering van je registratie en proficiat als SPHE V.I.P.-lid.
Als V.I.P.-lid mag je vanaf Januari 2007 onze newsletters verwachten, met naast het actueel filmnieuws, ook speciale V.I.P.-acties en -prijsvragen en tal van andere voordelen.
De dvd van uw keuze, Terminator 3: Rise of the Machines, wordt u binnen de 4 weken toegestuurd.
In elk geval sinds ik ze zag. Maar waarschijnlijk daarvoor ook alquote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
Sinds wanneer zijn T3 en Spiderman 2 bagger?
Deuce Bigalow staat in de bestelling. Dat was het meest fatsoenlijk (alhoewel...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:27 schreef slindenau het volgende:
Niet geheel bagger natuurlijk, maar die 2 heb ik al. Maar in vergelijking met T1/T2 en Spiderman 1 zijn ze best bagger ja.
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Er is een groot verschil tussen bagger en ok-films.
Hmm, het is al weer lang geleden dat ik deel 1 en/of 2 heb gezien...dus misschien laat mijn geheugen me in de steekquote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.![]()
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoor.
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2quote:Op donderdag 2 november 2006 00:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2![]()
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat The Terminator meer diepgang heeft dan T2 die veel meer op actiescenes bouwt en de one liners.
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 07:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!
En meer diepgang, pff...die is ongeveer hetzelfde in beide films.
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Bayswater het volgende:
Blokker: Sjakie en de chocoladefabriek en de Griezelbus 6,99.
Kruidvat: La Meglio Gioventù deel 1 en 2 : 14,99 totaal
plus een kick naar boven![]()
Ja dat dacht ik al wel weer. Maar mij en Terminator 1 gaan niet samen. Omdat ik eerst T2 heb gezien, en die qua verhaal ongeveer gelijk zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijn.
Sjakiequote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
En De Griezelbus ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Mwa, een beetje ordinairquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.![]()
Dank je voor de tip! Hier zitten wel hele toffe dingen tussen!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Dimmie het volgende:
tegen inlevering van Airmiles bij de AH:
Big Fish ¤4.99
Sjakie & de Chocolade Fabriek ¤4.99
Charlie's Angels: Full Throttle ¤4.99
Denkend aan Showroom ¤7.99
en voor ¤1.99 (400 airmiles inleveren) o.a.:
Shakespeare in Love
Keeping Mum
Scarface (1983)
Operation Dumbo Drop
Bourne Identity (2005)
Bridget Jones: Edge of Reason
Saw II
Pride & Prejudice (2005)
About a Boy
Inspector Gadget
King Kong (2005)
Princess Diaries
The Interpreter
Crash
OPquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Je bent gewoon 9 dagen te laat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Die dvd's zijn er nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Laat mij even, ik hou als fokker wel van een complottheorietje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef detulp050 het volgende:
Onzin, Bayswater, op het forum van dvd.nl zijn er al genoeg mensen die de dvd van Sony hebben ontvangen
T3 en Spiderman2 zijn gewoon de 2-disc versies. De rest is bagger jah.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef slindenau het volgende:
Sowieso als ze er wel waren...dan zijn het enkel gratis 1 disc keepcases en wat onderzetters. Want voor de films hoef je het niet te doen.
Toch wel, heb `m eergisteren ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die dvd's zijn er nooit geweest.![]()
Misschien omdat de NL vertalingen van het boek van Roald Dahl ook al JAAAAAAREN "Sjakie en de Chocoladefabriek" worden genoemd??quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |