Kost 20 euro bij de Famequote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is geen aanbieding natuurlijk, maar afzetter![]()
heb de box gekocht (4 disc) voor ¤ 22,- bij de Media Markt
Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:57 schreef Sasandra het volgende:
The Ice Storm en Prick up your ears, 2,99 bij Mediamarkt.![]()
leuke aanbieding idd echter is de inkoopprijs nog lager en kan het goedkoperquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Moet dat erbij? Oke, Utrecht. ( Hoog Catharijne)![]()
deze aanbieding staat in het foldertje en is dus een nationale actiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig ja
Deze vanavond even bestellen danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef mark_03 het volgende:
Coldplay - Live 2003 (cd+dvd) voor 8,99 bij cd-wow. Kwam er bij toeval achter, had de 1 disc versie besteld, maar kreeg dus de 2-disc in de bus. Totaal 5,99 uitgegeven (met kortingsbonnen)
.
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
Dus wel of niet doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.
Lekker
Oude edities, maar inderdaad mooie prijs voor een beginnerscollectiequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Hitchcock Complete box set (UK)
14 disc voor £29.97 bij Amazon UK
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercasequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef franktic het volgende:
Ik zou sowieso de box kopen ipv losse seizoenen, das wel een tikkeltje mooier
True, maar als je nog niets hebt zou ik liever die 15 euro extra betalen voor een mooie boxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercase
iedere wel bekende winkelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
weet iemand waar je het beste bekende disney films op de kop kan tikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |