Game onquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef Bayswater het volgende:
Iemand de Dukes of Hazard deel 6 (4DVD) alvast reserveren voor 3,99?![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=VIDEO&PrdID=1002004004391574&Referrer=ADVNLVRG00201000099
Ik had hem al in de OP gezet. Zou je aub je link willen aanpassen? Verneukt de layout een beetjequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:32 schreef Bayswater het volgende:
Dank je, zet ik gelijk even de laatste aanbieding van de zonnesteekweken van Bol ( in de pre-order) neer:
Dukes of Hazzard-deel 6 (4DVD) normaal rond de 40 euro nu slechts 3,99
hijs nu al weer 34,99quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:46 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Dukes of Hazzard besteld! Ben ns benieuwd....
dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:32 schreef detulp050 het volgende:
Helaas controleren ze bij bol.com pre-orders altijd op het moment dat ze verscheept worden i.v.m. prijswijzigingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:25 schreef Frank79 het volgende:
Oke..ben weer van de partij (tvp dus)
Nog eentje danquote:
bij de free is ie 14,99quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nog eentje dan![]()
Voor de Tarzan, Johnny Weissmuller en nostalgische fans:
de Tarzan Collection voor 15,99
[afbeelding]
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000096896&Section=VIDEO
wat is de link van FRS dan? kan hem niet vindenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de free is ie 14,99
overigens zijn de prijsverschillen erg groot bijdeze titel, lijkt erop alsof er 2 versies ronddwalen..
(advies prijs van 17 euro ofzo en 1 met adviesprijs van 90 euro)
http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=663950&navid=3quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef Bayswater het volgende:
[..]
wat is de link van FRS dan? kan hem niet vinden![]()
Oeps... bij Ro-Disc voor 15 euro in de uitverkoop
http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=4&p_menu=2
Was er niet iets verkeerd met het beeld bij deze versie of vergis ik me nou?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=1006685&navid=47
Crash S.E. 2 Disc. ¤ 9,99.
Zal wel een fout zijn dus profiteer ervan zolang het kan
Klopt. Beeld is 1.78:1 ipv het originele 2.35:1. Maar dan nog is de DVD het dubbel en dwars waard! Prachtig Digipack met doorzichtige Coverquote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Was er niet iets verkeerd met het beeld bij deze versie of vergis ik me nou?
Thx, ik wist het niet meer. Misschien wel een overweging waard, goede prijs iig.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Beeld is 1.78:1 ipv het originele 2.35:1. Maar dan nog is de DVD het dubbel en dwars waard! Prachtig Digipack met doorzichtige Cover![]()
er schijnen leverings problemen aan de kant van universal te zijn geweest, dvdoutlet is niet de enige die dat probleem had heb ik begrepen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die mail heb ik ook gekregen ja. Het zou eens tijd worden.
Idd. Kreeg de mail ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:57 schreef Chielus het volgende:
Game SE is eindelijk verzonden door DVDoutlet
hier ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:57 schreef Chielus het volgende:
Game SE is eindelijk verzonden door DVDoutlet
voor die prijs?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen... ik dacht dat het een 2-disc digipack was
whehequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja... ik weet ook niet hoe ik erbij kwam
Die keepcase viel me wel aardig tegen nu
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ik wil mijn CC rekening van deze maand echt niet betalen.
Zit nu al op 400, en met nog 500-600 aan HT spul dat ik ga kopen (ook via de CC) zou ik wel eens tegen het limiet van 1000 euro kunnen komen.
het is dvd aanbiedingen, niet: welke dvd heb jij net binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef slindenau het volgende:
Ik heb wel wat ontvangen vandaag.
-Matrix Gold (ongeveer de Matrix + Revisited LE Clamshall van hier, maar dan met senitype)
-Matrix Trilogy met Neo Buste
-Austin Powers International Man Of Mistery, R2UK voor widescreen
-Ice Age Extreem Coole editie + speciale Slipcase + Robots horloge.
Nee niet echt echt, maar ik ga wel terug, want nu wil ik 't weten.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:19 schreef California het volgende:
[..]
Nee niet echt echt, maar ik ga wel terug, want nu wil ik 't weten..
Is het een 3 of 6 disc trilogy? Want dat is wel erg goedkoop, jammer dat ik net de 6 disc R1 heb gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:50 schreef mschol het volgende:
die hard trilogy bij play voor 12.99 (ponden)
6 discquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is het een 3 of 6 disc trilogy? Want dat is wel erg goedkoop, jammer dat ik net de 6 disc R1 heb gekocht.
Maar de R1 is wel uncut, in tegenstelling tot de R2.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Is het een 3 of 6 disc trilogy? Want dat is wel erg goedkoop, jammer dat ik net de 6 disc R1 heb gekocht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:06 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar de R1 is wel uncut, in tegenstelling tot de R2.
Hadden hier ook nog the kid + die twee die jij noemtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef RuneRose het volgende:
Bij de blokker zijn de Chaplin Collection films (2-disc uitagave in Digipack) in de aanbieding van ¤24.99 voor ¤6.99. Fijne aanbieding, bij ons hadden ze helaas alleen MODERN TIMES en THE GREAT DICTATOR, maar misschien hebben ze in andere filialen wel meer.
Ah, oké. Toffe aanbieding he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hadden hier ook nog the kid + die twee die jij noemt![]()
Daar kwam ik zelf mee, dus heb ik al aangeschaft. Nu loop ik vrijwel elke dag even in mijn pauze de FRS binnen maar had hem nog niet zien liggen en op de internetsite staat de oude versie afgebeeld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ah, oké. Toffe aanbieding he?
Die nieuwe THE GAME S.E. waar laatst heel wat over was in het bestelling/welke DVD laatst gekocht topic ligt nu ook bij de FRS voor 6.99 in de 2e halve prijs actie!![]()
Nee, dit is Warriors over Bosnië. Indrukwekkende film.quote:
Hm, ik moet die ander hebben. Bij FRS was ie cheap maar uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, dit is Warriors over Bosnië. Indrukwekkende film.
http://www3.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22407&subcat=region2quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hm, ik moet die ander hebben. Bij FRS was ie cheap maar uitverkocht.
Pfff een limiet van 1000 euro. Wat ben je toch een arme sloeber.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:43 schreef slindenau het volgende:
Hehe, ik wil mijn CC rekening van deze maand echt niet betalen.
Zit nu al op 400, en met nog 500-600 aan HT spul dat ik ga kopen (ook via de CC) zou ik wel eens tegen het limiet van 1000 euro kunnen komen.
Hehe, een CC is handig ja...maar ik wil mezelf niet al te veel in de schulden kunnen werkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef sampoo het volgende:
[..]
Pfff een limiet van 1000 euro. Wat ben je toch een arme sloeber.
Naast deze films zag ik ook Spider-Man 2 SE liggen voor ¤ 6,99.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef RuneRose het volgende:
Bij de blokker zijn de Chaplin Collection films (2-disc uitagave in Digipack) in de aanbieding van ¤24.99 voor ¤6.99. Fijne aanbieding, bij ons hadden ze helaas alleen MODERN TIMES en THE GREAT DICTATOR, maar misschien hebben ze in andere filialen wel meer.
Heb je daar een link voor?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:28 schreef sampoo het volgende:
[edit]
dvddiscount.ca heeft alle fox noirs/classics in de aanbieding voor $ca 8.98. Je kan ze per 3 bestellen (onder de 22 EUR voor verzending) inclusief verzending voor ca$33,93 (ruim 23 EUR). Ze worden dan individueel verstuurd. Ik ga een beetje mijn noir collectie up daten.![]()
Wat een pannekoek ben ik ook weer.quote:
Ah, dat verklaart waarom ik het niet met 'dvddiscount' kon vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat een pannekoek ben ik ook weer.![]()
http://www.deepdiscountdvd.ca/studio.cfm?mainStudioId=42&page=1
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik het niet met 'dvddiscount' kon vinden.
indiana jones box in de "aanbieding" voor "slechts" 34,99quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Shogo het volgende:
Bij de Mediamarkt zijn nu een aantal klassiekers in de aanbieding:
Klik hier voor de hele folder
Er moet net wat voor je tussen zitten, noemenswaardig zijn wel:
Easy Rider Columbia Classics Editie ¤ 9,99
Vertigo ¤ 6,99
Dr. Strangelove ¤ 6,99
It's a wonderful life ¤ 9,99
On the waterfront ¤ 9,99
Back to the Future 4-disc boxset ¤ 18,99
Om maar een paar op te noemen. Geen superaanbieding maar misschien heeft iemand er wat aan (ik pik van de week wel BttF op)
Wat een onzin inderdaad. Dat betaalde ik er een jaar geleden (kruidvat) ook al voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
indiana jones box in de "aanbieding" voor "slechts" 34,99![]()
het is in vergelijking met andere winkels nu wel goedkoper..quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat een onzin inderdaad. Dat betaalde ik er een jaar geleden (kruidvat) ook al voor(volgens mij zelfs 29.99...maar dat zou ik moeten opzoeken).
hadden net ook het foldertje binnen gekregen, stonden wel een paar geinige aanbiedingen bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Shogo het volgende:
Bij de Mediamarkt zijn nu een aantal klassiekers in de aanbieding:
Klik hier voor de hele folder
Er moet net wat voor je tussen zitten, noemenswaardig zijn wel:
Easy Rider Columbia Classics Editie ¤ 9,99
Vertigo ¤ 6,99
Dr. Strangelove ¤ 6,99
It's a wonderful life ¤ 9,99
On the waterfront ¤ 9,99
Back to the Future 4-disc boxset ¤ 18,99
Om maar een paar op te noemen. Geen superaanbieding maar misschien heeft iemand er wat aan (ik pik van de week wel BttF op)
Beoordeel zelf maar. De Regio 1 lijken me het best maar volgens mij kan deze uitgave er wel mee door (mits gelijk aan UK versie) voor die prijs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hadden net ook het foldertje binnen gekregen, stonden wel een paar geinige aanbiedingen bij
Ga morgen sowieso even kijken. Is die uitgave van Dr. Strangelove een beetje een goede?
1/2 jaartje wachten is die 9,99 en zit die in de 2e halve prijs actiequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:41 schreef RijstNatie het volgende:
raar, als je The machinist intypt bij zoeken bij frs dan vindt tie alleen muziek
maargoed 14,99 damn wat een afzetterij
beide gezien en beide vind ik ze geen 15 euro waard maar ja das persoonlijk hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef RijstNatie het volgende:
Four brothers
Weddings crashers
2 voor 15euro bij FRS
Volgens mij best wel leuke films
Das offtopic, dit is het aanbiedingentopic, dus dvd's die geacht worden goedkoop te zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef Dizer het volgende:
*SPAM*
[TK] De helft van mijn DVD verzameling...
Oeh, dan wordt het eindelijk tijd voor ESOTSM ... of ik neem die 3 disc voor 14,99 in de tweede halve prijs actie ... twijfel twijfelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Lost in Translation, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Magnolia. Alledrie 7 a 8 euro bij MediaMarkt Utrecht.
zo, 19 cent goedkoper dan bij de FRS, waar je geen Makro pas nodig hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef mschol het volgende:
Blade trilogy limited edition (5 disc) voor 29,75 bij de makro
hmmm is hij daar dan uberhaupt nog te koop?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Box is 24,99 bij de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium
hij ligt nog met bakken bij de MM (Heerlen, weet niet hoe dat bij jouw MM isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm is hij daar dan uberhaupt nog te koop?
aangezien ik vernomen heb dattie nergens meer te krijgen zou zijn...
maar dan alsnog is et een leuk prijsje voor de films + de box
Blij? Omdat ie nu ongeveer 1.4 euro duurder isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:57 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Klein foutje waarschijnlijk. Ik blij dat ik 'm meteen besteld heb!
1,50... wat een gemierenneuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef AgentCooper het volgende:
Zoals je zelf zei, het is geen topfilm, en 4 euro 50 vind ik dan nog wel acceptabel. Voor een bedrag van 6 euro had ik 'm waarschijnlijk niet genomen, vandaar. Dus ja, die besparing is belangrijk.
TVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef -Sum- het volgende:
volgende week issie op tv, neem um op, dan issie gratisheb je 4,50 bespaard
(flauw)
doe dat eens 1500 keerquote:
ja gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat jij 1500 dvd's van 3 of 4 pond hebt.
Volgens Mike is dat een hele slechte versie van Titanic.quote:
Onzin, hij is niet anamorphic, maar zeker wel een goede uitgave.quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens Mike is dat een hele slechte versie van Titanic.
Als je dvd-liefhebber bent, wil je dat ding niet hebben. Ik vond zelf deze versie zwaar onder de maat en als je dan toch een versie wil aanschaffen, kun je er beter de nieuwere editie kopen die op veel plaatsen al onder de 10 euro te koop is.quote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Onzin, hij is niet anamorphic, maar zeker wel een goede uitgave.
Wat een bullshit. Denk dat veel mensen geen zin hebben om het dubbele (of soms driedubbele) uit te geven voor een s.e. puur om extra's die vaak niet bekeken worden en geen zin hebben om mee te doen aan het commerciele circus van de dvd industrie door eerst een eenvoudige versie op de markt te brengen en een jaar later een s.e..quote:Op maandag 4 september 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, okay. Als filmliefhebber. De meeste mensen willen gewoon zoveel mogelijk films zo cheap ass mogelijk kopen, om vervolgens tegen hun hele vrienden- en kennisenkring opscheppen dat ze zoveel dvd's hebben. Kwantiteit boven kwaliteit, zeg maar.
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:11 schreef Shogo het volgende:
R2UK Studio Ghibli's DVD's voor de redelijke prijs van ¤13,99 bij CDWOW:
Spirited Away 2-Disc
Howl's Moving Castle 2-Disc
Princess Mononoke
My Neighbor Totoro
Laputa: Castle in the Sky
Whisper of the Heart
Kiki's Delivery Service
Prijzen zijn zonder kortingslink.
Ook een nette aanbieding jah, maar als je nog wat bonnen hebt liggen en geen CC hebt dan is cdwow een aardige optie.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.
http://www.choicesuk.com/specialoffersdetails.aspx?pt=ghibli
Keuze uit 16 titels.
Ik heb wel wat bonnen maar ik heb er net 6 besteld bij choices en ik kwam dan op omgerekend 11 EUR, bij cdwow zou het met bon op zijn goedkoopst EUR 10,99 worden en dan zou ik 6x moeten bestellen en bonnummertje moeten intikken. Normaal ben ik wel te porren voor 6 cent winst maar ik ben vandaag niet zo scherp.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ook een nette aanbieding jah, maar als je nog wat bonnen hebt liggen en geen CC hebt dan is cdwow een aardige optie.
Leon - Der Profi Director's Cut (2DVD) (Deutsche Version) - DVD Region 2quote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog ergens een mooie aanbieding van Léon? Liefst een mooie versie ofzo.
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de C1000 krijg je een Disney DVD bij aankoop van 2 pondspakken Douwe Egberts koffie.
En dat voor slechts 9,95.
Je kunt kiezen uit Assepoester, Aladin, Lollifanten, Lilo & Stitch deel 2, Tarzan deel 2 en nog eentje die ik ben vergeten.
kopen lijkt mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?
2 pakken DE koffie kosten ¤ 9,95, dus de DVD krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?
Bij de Deen kosten al deze films zonder Koffie 9.95. Daarbij zitten alle delen van Aladin, Lilo & Stitch 1 en Trazan 1 er ook bij. Dus classisc jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de C1000 krijg je een Disney DVD bij aankoop van 2 pondspakken Douwe Egberts koffie.
En dat voor slechts 9,95.
Je kunt kiezen uit Assepoester, Aladin, Lollifanten, Lilo & Stitch deel 2, Tarzan deel 2 en nog eentje die ik ben vergeten.
Ach, we verorberen toch een pakje van 250 gram per week, vanavond eens kijken wellicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
2 pakken DE koffie kosten ¤ 9,95, dus de DVD krijg je er gratis bij.
dat is geen aanbieding natuurlijk, maar afzetterquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Dezz het volgende:
Op http://dvd.filmtotaalshop.nl kun je The Office deel 1, 2 en de Christmas Specials kopen voor ¤33.90,- inclusief verzendkosten
Kost 20 euro bij de Famequote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is geen aanbieding natuurlijk, maar afzetter![]()
heb de box gekocht (4 disc) voor ¤ 22,- bij de Media Markt
Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:57 schreef Sasandra het volgende:
The Ice Storm en Prick up your ears, 2,99 bij Mediamarkt.![]()
leuke aanbieding idd echter is de inkoopprijs nog lager en kan het goedkoperquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Moet dat erbij? Oke, Utrecht. ( Hoog Catharijne)![]()
deze aanbieding staat in het foldertje en is dus een nationale actiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig ja
Deze vanavond even bestellen danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:24 schreef mark_03 het volgende:
Coldplay - Live 2003 (cd+dvd) voor 8,99 bij cd-wow. Kwam er bij toeval achter, had de 1 disc versie besteld, maar kreeg dus de 2-disc in de bus. Totaal 5,99 uitgegeven (met kortingsbonnen)
.
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
Dus wel of niet doen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nou, ik heb een seizoen gekocht... Zelf door MM gesealed en ook nog eens zonder een kartonnen sleeve er omheen. Op de binnenste kring van de dvd vlekken en aan de binnenzijde krassen op het hoesje.
Lekker
Oude edities, maar inderdaad mooie prijs voor een beginnerscollectiequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:50 schreef Timo20 het volgende:
Hitchcock Complete box set (UK)
14 disc voor £29.97 bij Amazon UK
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercasequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef franktic het volgende:
Ik zou sowieso de box kopen ipv losse seizoenen, das wel een tikkeltje mooier
True, maar als je nog niets hebt zou ik liever die 15 euro extra betalen voor een mooie boxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het er niet voor over, ik heb namelijk seizoenen 1 t/m 6 al in de oude 'best buy' snappercase
iedere wel bekende winkelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
weet iemand waar je het beste bekende disney films op de kop kan tikken?
de v&d had in prijzen cirus leuke aanbeiding en blokker had 3 voor 20quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
Blokker heeft nog steeds de actie hier (3 voor 20). C1000 had pas een aktie (bij 2 pakken DE een film voor ongeveer 4 euro). Beetje opletten in dit topic bespaart wat euro's wellichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef blessed19 het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (special edition + cd) (¤14,99)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef edejong het volgende:
iemand enig idee waar ik de originele dvd van eternal sunshine of the spotless mind kan vinden
(dus niet degene van de quality film collection)
Dat is niet duur! Gelijk maar even besteldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Shogo het volgende:
Sahara Steelbook voor ¤ 5,99 bij vanleest
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=980906&navid=47#
zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef sjeppert het volgende:
is constantine 2 disc steelbook voor 9 euros de moeite waard
Brrr wat een vreselijk lelijke 'steelcase' is dat zeg, die voelt echt aan alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
The Descent 9,99 bij Media markt
is die steelcase, maar het is een 1 disc, volgens mij hebben ze geen 2disc
klopt, vond ik ook. M`n broer heeft `m ook aangeschaft, maar ik vind m`n Duitse 2 disc steelbook toch mooierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef franktic het volgende:
[..]
Brrr wat een vreselijk lelijke 'steelcase' is dat zeg, die voelt echt aan alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.
mooie prijs, maar ik wacht lekker op de 3 disc van volgend jaarquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik vind nogal een betere aanbiedieng van Ezy:
http://www.ezydvd.com.au/specials.zml
Met Blade Runner - The Director's Cut voor maar 10 euro inclusief verzenden
is die film niet al jaren 10 euro, gewoon in de winkel?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik vind nogal een betere aanbiedieng van Ezy:
http://www.ezydvd.com.au/specials.zml
Met Blade Runner - The Director's Cut voor maar 10 euro inclusief verzenden
dan was ie dat jaren terug waarschijnlijk al, want ik heb 'm al jaren, in de director's cut, en gewoon voor iets van 10 euro gekocht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef slindenau het volgende:
Nee.
Best leuk ja, maar niet echt super aanbiedingen. HMV.co.uk heeft wel een paar mooie aanbiedingen (en vandaag + morgen ook nog eens 20% korting via bon), maar die rekenen helaas weer verzendkostenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:46 schreef Mikkie het volgende:
CD-wow heeft pre-sinterklaas uitverkoop.
Sommige titels voor leuke prijzen, bijvoorbeeld:
V for Vendetta 2-disc 11,99
The Island 6,99
Blade Runner DC - 9,99
Band of Brothers 6-disc tin 24,99
Kiss Kiss Bang Bang 6,99
Niet slecht toch wel een aantal interessante titels.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:46 schreef Mikkie het volgende:
CD-wow heeft pre-sinterklaas uitverkoop.
Sommige titels voor leuke prijzen, bijvoorbeeld:
V for Vendetta 2-disc 11,99
The Island 6,99
Blade Runner DC - 9,99
Band of Brothers 6-disc tin 24,99
Kiss Kiss Bang Bang 6,99
Ik weet niet of je ze inmiddels besteld hebt, en of het je überhaupt uit maakt, maar om een of andere reden hebben ze niet allemaal zowel Engels als Japans geluid. Bij sommige staat er Engels en Japans met Engelse ondertiteling bij, bij sommige staat er alleen Engels, en bij sommige staat er zelfs alleen maar Japanse audio. Nu lijkt dat laatste me erg sterk, die versie zullen ze op zijn minst ondertitelen, dus misschien hebben ze ook andere informatie weg gelaten. Het zou in ieder geval wel jammer zijn als er inderdaad English-only versies bij zitten, ik vind het originele geluid wel leuker en verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me wel het leukste om zo een stuk of wat dvd's uit dezelfde serie te hebben. Maar dan wel in ondertiteld Japans..quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.
http://www.choicesuk.com/specialoffersdetails.aspx?pt=ghibli
Keuze uit 16 titels.
Ik heb 6 titels besteld en binnen, namelijk Howl's Moving Castle, My Neighbor Tortoro,Kiki's Delivery Service,Nausicaa,Porco Rosso en Laputa en allemaal hebben ze zowel een Engelse dub als de Japanse track en ondertiteling voor beide. Gewoon onvolledige info op de site dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze inmiddels besteld hebt, en of het je überhaupt uit maakt, maar om een of andere reden hebben ze niet allemaal zowel Engels als Japans geluid. Bij sommige staat er Engels en Japans met Engelse ondertiteling bij, bij sommige staat er alleen Engels, en bij sommige staat er zelfs alleen maar Japanse audio. Nu lijkt dat laatste me erg sterk, die versie zullen ze op zijn minst ondertitelen, dus misschien hebben ze ook andere informatie weg gelaten. Het zou in ieder geval wel jammer zijn als er inderdaad English-only versies bij zitten, ik vind het originele geluid wel leuker en verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me wel het leukste om zo een stuk of wat dvd's uit dezelfde serie te hebben. Maar dan wel in ondertiteld Japans..
Gelukkig, want daar zitten een paar titels bij die ik ook wil. Morgen maar even een bestelling de deur uit doen dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik heb 6 titels besteld en binnen, namelijk Howl's Moving Castle, My Neighbor Tortoro,Kiki's Delivery Service,Nausicaa,Porco Rosso en Laputa en allemaal hebben ze zowel een Engelse dub als de Japanse track en ondertiteling voor beide. Gewoon onvolledige info op de site dus.
kreeg ik vanochtend via me broerquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
http://www.sphe.nl/b2c/servlet?page=1
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
Bedankt. Kijken of er wat opgestuurd wordt.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Gratis aanmelden voor Sony V.I.P, en gratis Deuce Bigalow European Gigolo, Terminator 3 of Spiderman 2 thuis
voorlopig nog niet onderweg gok ikquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Als het goed is is Spider-Man 2 onderweg, bedankt voor de tip!
tis geen loting hoor..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
Loting? Het gaat toch om de eerste 15000?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef slindenau het volgende:
Het is inderdaad een loting, wie weet wanneer er wordt bepaald wie er DVD's krijgt.
Daarnaast is het 50% bagger en 50% heb ik al...dus niet echt interessante actie.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:32 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, dat weet ik inderdaad niet 100% zeker...maar dat dacht ik ergens gelezen te hebben.
Wat staat er precies in die bevestigingsmail?
Nou, dat lijkt me duidelijk...die dvd komt er gewoon.quote:Bedankt voor de activering van je registratie en proficiat als SPHE V.I.P.-lid.
Als V.I.P.-lid mag je vanaf Januari 2007 onze newsletters verwachten, met naast het actueel filmnieuws, ook speciale V.I.P.-acties en -prijsvragen en tal van andere voordelen.
De dvd van uw keuze, Terminator 3: Rise of the Machines, wordt u binnen de 4 weken toegestuurd.
In elk geval sinds ik ze zag. Maar waarschijnlijk daarvoor ook alquote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
Sinds wanneer zijn T3 en Spiderman 2 bagger?
Deuce Bigalow staat in de bestelling. Dat was het meest fatsoenlijk (alhoewel...quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:27 schreef slindenau het volgende:
Niet geheel bagger natuurlijk, maar die 2 heb ik al. Maar in vergelijking met T1/T2 en Spiderman 1 zijn ze best bagger ja.
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Er is een groot verschil tussen bagger en ok-films.
Hmm, het is al weer lang geleden dat ik deel 1 en/of 2 heb gezien...dus misschien laat mijn geheugen me in de steekquote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nwah, Spiderman II wordt op zowel IMDB als de nederlandse moviemeter hoger aangeslagen dan Spiderman I.![]()
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
T3 is idd wel OK, als je een compleet gebrek aan innovatie en leuk verhaal even buiten de beschouwing laat. Maar om die beter te vinden dan T2 of T1 gaat me wel iets te ver hoor.
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Dude... T2 is een klassieker. Een topper!
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2quote:Op donderdag 2 november 2006 00:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
The Terminator is een klassieker, T2 is een leuke popcorn film.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Judgmentday is toch echt de klassieker van de 2![]()
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:11 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat The Terminator meer diepgang heeft dan T2 die veel meer op actiescenes bouwt en de one liners.
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 07:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
The Terminator valt voor mij af vanwegen de enorm slechte GFX, en die zijn bij dit soort films wel van belang!
En meer diepgang, pff...die is ongeveer hetzelfde in beide films.
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50quote:Op donderdag 9 november 2006 11:40 schreef Bayswater het volgende:
Blokker: Sjakie en de chocoladefabriek en de Griezelbus 6,99.
Kruidvat: La Meglio Gioventù deel 1 en 2 : 14,99 totaal
plus een kick naar boven![]()
Ja dat dacht ik al wel weer. Maar mij en Terminator 1 gaan niet samen. Omdat ik eerst T2 heb gezien, en die qua verhaal ongeveer gelijk zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude, wtf is mis met jou? Sinds wanneer is GFX belangrijk bij zo een film? Tering, in die tijd was het super. En T1 rocks gewoon. Het is netalsof je zegt, ik vind Evil Dead bagger omdat de GFX slecht zijn.
Sjakiequote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
En De Griezelbus ookquote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
MediaMarkt: Sjakie voor 5,50
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Mwa, een beetje ordinairquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sjakie vind ik toch wel een briljante naam.![]()
Dank je voor de tip! Hier zitten wel hele toffe dingen tussen!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Dimmie het volgende:
tegen inlevering van Airmiles bij de AH:
Big Fish ¤4.99
Sjakie & de Chocolade Fabriek ¤4.99
Charlie's Angels: Full Throttle ¤4.99
Denkend aan Showroom ¤7.99
en voor ¤1.99 (400 airmiles inleveren) o.a.:
Shakespeare in Love
Keeping Mum
Scarface (1983)
Operation Dumbo Drop
Bourne Identity (2005)
Bridget Jones: Edge of Reason
Saw II
Pride & Prejudice (2005)
About a Boy
Inspector Gadget
King Kong (2005)
Princess Diaries
The Interpreter
Crash
OPquote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef detulp050 het volgende:
Je bent gewoon 9 dagen te laat...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Die dvd's zijn er nooit geweest.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
OP![]()
Maar dat melden ze pas na je registratie.Typische Sony kul.
![]()
Laat mij even, ik hou als fokker wel van een complottheorietje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:55 schreef detulp050 het volgende:
Onzin, Bayswater, op het forum van dvd.nl zijn er al genoeg mensen die de dvd van Sony hebben ontvangen
T3 en Spiderman2 zijn gewoon de 2-disc versies. De rest is bagger jah.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef slindenau het volgende:
Sowieso als ze er wel waren...dan zijn het enkel gratis 1 disc keepcases en wat onderzetters. Want voor de films hoef je het niet te doen.
Toch wel, heb `m eergisteren ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die dvd's zijn er nooit geweest.![]()
Misschien omdat de NL vertalingen van het boek van Roald Dahl ook al JAAAAAAREN "Sjakie en de Chocoladefabriek" worden genoemd??quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef slindenau het volgende:
Sjakie.
Willy. Charlie
.
Sowieso, hoe moeilijk is het om Charlie gewoon Charlie te laten ipv er Sjakie van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |