Beoordeel zelf maar. De Regio 1 lijken me het best maar volgens mij kan deze uitgave er wel mee door (mits gelijk aan UK versie) voor die prijs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hadden net ook het foldertje binnen gekregen, stonden wel een paar geinige aanbiedingen bij
Ga morgen sowieso even kijken. Is die uitgave van Dr. Strangelove een beetje een goede?
1/2 jaartje wachten is die 9,99 en zit die in de 2e halve prijs actiequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:41 schreef RijstNatie het volgende:
raar, als je The machinist intypt bij zoeken bij frs dan vindt tie alleen muziek
maargoed 14,99 damn wat een afzetterij
beide gezien en beide vind ik ze geen 15 euro waard maar ja das persoonlijk hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef RijstNatie het volgende:
Four brothers
Weddings crashers
2 voor 15euro bij FRS
Volgens mij best wel leuke films
Das offtopic, dit is het aanbiedingentopic, dus dvd's die geacht worden goedkoop te zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef Dizer het volgende:
*SPAM*
[TK] De helft van mijn DVD verzameling...
Oeh, dan wordt het eindelijk tijd voor ESOTSM ... of ik neem die 3 disc voor 14,99 in de tweede halve prijs actie ... twijfel twijfelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Lost in Translation, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Magnolia. Alledrie 7 a 8 euro bij MediaMarkt Utrecht.
zo, 19 cent goedkoper dan bij de FRS, waar je geen Makro pas nodig hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef mschol het volgende:
Blade trilogy limited edition (5 disc) voor 29,75 bij de makro
hmmm is hij daar dan uberhaupt nog te koop?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Box is 24,99 bij de MediaMarkt Rotterdam Alexandrium
hij ligt nog met bakken bij de MM (Heerlen, weet niet hoe dat bij jouw MM isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm is hij daar dan uberhaupt nog te koop?
aangezien ik vernomen heb dattie nergens meer te krijgen zou zijn...
maar dan alsnog is et een leuk prijsje voor de films + de box
Blij? Omdat ie nu ongeveer 1.4 euro duurder isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:57 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Klein foutje waarschijnlijk. Ik blij dat ik 'm meteen besteld heb!
1,50... wat een gemierenneuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:49 schreef AgentCooper het volgende:
Zoals je zelf zei, het is geen topfilm, en 4 euro 50 vind ik dan nog wel acceptabel. Voor een bedrag van 6 euro had ik 'm waarschijnlijk niet genomen, vandaar. Dus ja, die besparing is belangrijk.
TVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef -Sum- het volgende:
volgende week issie op tv, neem um op, dan issie gratisheb je 4,50 bespaard
(flauw)
doe dat eens 1500 keerquote:
ja gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat jij 1500 dvd's van 3 of 4 pond hebt.
Volgens Mike is dat een hele slechte versie van Titanic.quote:
Onzin, hij is niet anamorphic, maar zeker wel een goede uitgave.quote:Op maandag 4 september 2006 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens Mike is dat een hele slechte versie van Titanic.
Als je dvd-liefhebber bent, wil je dat ding niet hebben. Ik vond zelf deze versie zwaar onder de maat en als je dan toch een versie wil aanschaffen, kun je er beter de nieuwere editie kopen die op veel plaatsen al onder de 10 euro te koop is.quote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Onzin, hij is niet anamorphic, maar zeker wel een goede uitgave.
Wat een bullshit. Denk dat veel mensen geen zin hebben om het dubbele (of soms driedubbele) uit te geven voor een s.e. puur om extra's die vaak niet bekeken worden en geen zin hebben om mee te doen aan het commerciele circus van de dvd industrie door eerst een eenvoudige versie op de markt te brengen en een jaar later een s.e..quote:Op maandag 4 september 2006 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, okay. Als filmliefhebber. De meeste mensen willen gewoon zoveel mogelijk films zo cheap ass mogelijk kopen, om vervolgens tegen hun hele vrienden- en kennisenkring opscheppen dat ze zoveel dvd's hebben. Kwantiteit boven kwaliteit, zeg maar.
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:11 schreef Shogo het volgende:
R2UK Studio Ghibli's DVD's voor de redelijke prijs van ¤13,99 bij CDWOW:
Spirited Away 2-Disc
Howl's Moving Castle 2-Disc
Princess Mononoke
My Neighbor Totoro
Laputa: Castle in the Sky
Whisper of the Heart
Kiki's Delivery Service
Prijzen zijn zonder kortingslink.
Ook een nette aanbieding jah, maar als je nog wat bonnen hebt liggen en geen CC hebt dan is cdwow een aardige optie.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan is wellicht dit ook aardig. per 2 voor £14 maar daar komen nog £3 verzendkosten bij.
http://www.choicesuk.com/specialoffersdetails.aspx?pt=ghibli
Keuze uit 16 titels.
Ik heb wel wat bonnen maar ik heb er net 6 besteld bij choices en ik kwam dan op omgerekend 11 EUR, bij cdwow zou het met bon op zijn goedkoopst EUR 10,99 worden en dan zou ik 6x moeten bestellen en bonnummertje moeten intikken. Normaal ben ik wel te porren voor 6 cent winst maar ik ben vandaag niet zo scherp.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ook een nette aanbieding jah, maar als je nog wat bonnen hebt liggen en geen CC hebt dan is cdwow een aardige optie.
Leon - Der Profi Director's Cut (2DVD) (Deutsche Version) - DVD Region 2quote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Weet iemand nog ergens een mooie aanbieding van Léon? Liefst een mooie versie ofzo.
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de C1000 krijg je een Disney DVD bij aankoop van 2 pondspakken Douwe Egberts koffie.
En dat voor slechts 9,95.
Je kunt kiezen uit Assepoester, Aladin, Lollifanten, Lilo & Stitch deel 2, Tarzan deel 2 en nog eentje die ik ben vergeten.
kopen lijkt mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?
2 pakken DE koffie kosten ¤ 9,95, dus de DVD krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Krijg je hem nou, of moet je hem kopen voor ¤ 9,95?
Bij de Deen kosten al deze films zonder Koffie 9.95. Daarbij zitten alle delen van Aladin, Lilo & Stitch 1 en Trazan 1 er ook bij. Dus classisc jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef Liejannuh het volgende:
Bij de C1000 krijg je een Disney DVD bij aankoop van 2 pondspakken Douwe Egberts koffie.
En dat voor slechts 9,95.
Je kunt kiezen uit Assepoester, Aladin, Lollifanten, Lilo & Stitch deel 2, Tarzan deel 2 en nog eentje die ik ben vergeten.
Ach, we verorberen toch een pakje van 250 gram per week, vanavond eens kijken wellicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
2 pakken DE koffie kosten ¤ 9,95, dus de DVD krijg je er gratis bij.
dat is geen aanbieding natuurlijk, maar afzetterquote:Op maandag 11 september 2006 23:55 schreef Dezz het volgende:
Op http://dvd.filmtotaalshop.nl kun je The Office deel 1, 2 en de Christmas Specials kopen voor ¤33.90,- inclusief verzendkosten
Kost 20 euro bij de Famequote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is geen aanbieding natuurlijk, maar afzetter![]()
heb de box gekocht (4 disc) voor ¤ 22,- bij de Media Markt
Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:57 schreef Sasandra het volgende:
The Ice Storm en Prick up your ears, 2,99 bij Mediamarkt.![]()
leuke aanbieding idd echter is de inkoopprijs nog lager en kan het goedkoperquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:18 schreef Zapper het volgende:
Alle Friends seizoenen voor
¤ 9,99
Bij MediaMarkt
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:50 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Moet dat erbij? Oke, Utrecht. ( Hoog Catharijne)![]()
deze aanbieding staat in het foldertje en is dus een nationale actiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien de media markts losse bv's zijn (en dus verschillende prijzen bij dezelfde artikelen kunnen hebben) is dat wel handig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |