dan heb je idd lopen slapenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mja, wij waren op 13 juli 2006 in Washinton, dus dan hadden we het best kunnen bezoeken![]()
Geraaktquote:Op woensdag 8 november 2006 09:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ben jij in NYC geraakt?
voor 30/40 euro p.p. zit je in Hotel Carter. Totaal geen luxe, maar wel een bed/douche op 100 mtr van Times Squarequote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Ik ben samen met een vriend een trip naar New York aan het plannen. Ik heb al een aantal delen van dit forum gelezen maar weet nog niet wat ik met het hotel moet doen. We zijn er al achter dat hotels op manhattan erg duur zijn en zitten er over te denken om een hotel op Long Island, La Quinta, te nemen en dan elke dag met metro naar Manhattan te gaan. Wie heeft hier ervaring mee?
Is het te doen om met de metro heen en weer te reizen? Hoe lang doe je er ongeveer over naar Grand Central? Kom je nog buiten een bepaalde metro zone?
.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja ergens op Long Island zitten lijkt me ook niet echt joepie joepie...
Quality Hotel On Times Square is ook een aardig hotel. Das 42nd of 47th street. Als je dat hotel uitloopt naar rechts, 100 mtr lopen en je staat op Times Square. Verder op aan de andere kant van Times Square op dezelfde straat ook nog een hotel zittne, daar ben ik dit jaar geweest maar ik ben even de naam kwijt.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:31 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Hostel is idd wel goedkoop maar we hebben geen zin om kamer/douche te delen.
Ik vond het best een eind met de trein. Maar dat is mijn mening. Of de prijzen van hotels zo verschillen met die in Manhattan betwijfel ik ook. Een hotel in NYC ben je eigenlijk alleen in te slapen. Hotel Penn of Carter of een eigen kamer in een hostel voldoen dan prima denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Lars_Titanaat het volgende:
[..]
.
Dat vraag ik me dus af.
waarom is het niet echt Joepie joepie?
Ik heb een week in Hotel Carter gezeten. Het is echt geen luxe hotel, maar er staan bedden en je kunt elke dag nieuwe lakens vragen als je wil. Maar het is gewoon supergoedkoop voor die locatie! Wij konden vanuit het raam Times Square zien! (ok wel een heel klein stukje, maar tochquote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Quality Hotel On Times Square is ook een aardig hotel. Das 42nd of 47th street. Als je dat hotel uitloopt naar rechts, 100 mtr lopen en je staat op Times Square. Verder op aan de andere kant van Times Square op dezelfde straat ook nog een hotel zittne, daar ben ik dit jaar geweest maar ik ben even de naam kwijt.
Is prima te doen allemaal hoor. Over Hotel Carter las ik geen goede berichten, en heb ik toen toch maar niet gedaan. Dan heb je ook nog The New Yorker. Dat schijnt wel oke te zijn, maar dat zit dan weer niet op TS.![]()
Ik heb dr ook gezeten, 2x zelfsquote:Op donderdag 9 november 2006 23:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een week in Hotel Carter gezeten. Het is echt geen luxe hotel, maar er staan bedden en je kunt elke dag nieuwe lakens vragen als je wil. Maar het is gewoon supergoedkoop voor die locatie! Wij konden vanuit het raam Times Square zien! (ok wel een heel klein stukje, maar toch)
In Hotel Carter hoef je niet de douche te delen met andere kamers
ik heb er idd ook alleen maar geslapen, en dan is het goed genoegquote:Op donderdag 9 november 2006 23:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb dr ook gezeten, 2x zelfs
Ik vond het goed genoeg om terug te komen, het is inderdaad niet überschoon, maar het enige wat je er doet is slapen, de rest van de dag ben je buiten aan het rondlopen. Mijn moeder en zus zijn er ook eens een midweek heen geweest op mijn aanraden, en vonden het een verschrikkelijk hotel
1. zeker een "aanbieding" uit een folder/website aangezien 31 tot 5 normaal 5 nachten is. Klinkt als een "laatste nacht is in het vliegtuig" actie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:13 schreef Lassekjus het volgende:
Ik wilde graag de 31ste t/m 5 januari naar New York.
Weet er iemand een aanbieding hiervoor?
het goedkoopste tot nu toe is 2600 voor 4 overnachtingen met 2 personen in milfort hotel.
Dank jequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. zeker een "aanbieding" uit een folder/website aangezien 31 tot 5 normaal 5 nachten is. Klinkt als een "laatste nacht is in het vliegtuig" actie?
Moet 't per se de 31e zijn? Anders kan je van 30 tot 5 (dus 6 nachten, of 7 inclusief nacht vliegtuig):
1271 euro -> vlucht Continental.
Heen: 13:25-16:00 op 30 december
Terug: 19:00-08:20 (+1) vertrek op 5 januari, aankomst op 6 januari
6 nachten hotel Pennsylvania: $1054 --> 841 euro
Totaal: 2112 euro
Konden direct doorlopen. We hadden mazzel, want mijn koffer ging zowat leeg heen en kwam propvol terugquote:Op zondag 12 november 2006 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
Leuk!En hoe was je ervaring met de douane bij terugkomst in NL?
Zou het een controle vraag zijn? Of ik ook echt uit Nederland kom?quote:Op zondag 12 november 2006 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Wtf.Misschien had die man familie wonen in Maastricht ofzo.
Oh, ik had geen karretje nodig. We hadden sleepkoffers mee en zo. Maar, ik veheugde me bij het vertrek (omdat we ook minimaal 2 uur van tevoren al waren) op een paar winkeltjes.... maar neeeeeequote:Op zondag 12 november 2006 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
In mijn paspoort staat ook een stempel met daarop Pyongyang.Tricky aangezien ik nog een vriend heb wonen in Boston waar ik eens blij langs moet.
Tis wel een aparte vraag. Van mij wilden ze alleen weten wat ik deed in het dagelijks leven, waar ik verbleef en hoe lang ik verbleef. Wat vond je van Newark? Ik vond het best jammer dat je 3 dollar moest betalen voor een karretje.
Klopt, koffiehuis en kioskquote:Op zondag 12 november 2006 00:50 schreef Jaguarized het volgende:Ja dat is nogal kansloos. Had je Terminal B? Voor de douane had je nog een McDonalds maar na de douane was er alleen een kiosk en koffiehuis.
Beetje jammer aangezien ik daar dus 2 uur heb zitten wachten. Om de een of andere reden toch weer Newark de volgende keer.
Ja aardig watquote:Op zondag 12 november 2006 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Idd. Ik moet ook nog eens terug. Ooit, als ik Dubai eens gehad heb, daar moet ik ook weer naar terug. Maar dat is ook het geval met NZ en Sydney.Heb je nog pics gemaakt?
Ik heb je 4 foto's gestuurdquote:Op zondag 12 november 2006 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
1200xnogwat minimaal. Maar 2.3mb mag ook wel, mijn mailbox trekt dat nog wel volgens mij.
doublemintquote:Op zondag 12 november 2006 01:17 schreef Dizer het volgende:
Shoppen in een supermarkt naar Oreo's e.d.
Ik heb er ongeveer een jaar daarvoor nog gestaan, en toen waren ze volgens mij niet veel verder...quote:
Nou, kon jij toen wel met de subway erbij? Want ze waren wel klaar met de subway.quote:Op zondag 12 november 2006 01:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer een jaar daarvoor nog gestaan, en toen waren ze volgens mij niet veel verder...
Nee de Subway die ik bedoel zit er gewoon naast. Ik heb vanuit de roltrap van de Subway die foto gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 01:51 schreef Geqxon het volgende:
De subway was naar mijn weten niet afgesloten, toen ik uitstapte kwam ik zo ongeveer bij Macy's uit.
Alhoewel ik het ook helemaal fout kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |