Zou het een controle vraag zijn? Of ik ook echt uit Nederland kom?quote:Op zondag 12 november 2006 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Wtf.Misschien had die man familie wonen in Maastricht ofzo.
Oh, ik had geen karretje nodig. We hadden sleepkoffers mee en zo. Maar, ik veheugde me bij het vertrek (omdat we ook minimaal 2 uur van tevoren al waren) op een paar winkeltjes.... maar neeeeeequote:Op zondag 12 november 2006 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
In mijn paspoort staat ook een stempel met daarop Pyongyang.Tricky aangezien ik nog een vriend heb wonen in Boston waar ik eens blij langs moet.
Tis wel een aparte vraag. Van mij wilden ze alleen weten wat ik deed in het dagelijks leven, waar ik verbleef en hoe lang ik verbleef. Wat vond je van Newark? Ik vond het best jammer dat je 3 dollar moest betalen voor een karretje.
Klopt, koffiehuis en kioskquote:Op zondag 12 november 2006 00:50 schreef Jaguarized het volgende:Ja dat is nogal kansloos. Had je Terminal B? Voor de douane had je nog een McDonalds maar na de douane was er alleen een kiosk en koffiehuis.
Beetje jammer aangezien ik daar dus 2 uur heb zitten wachten. Om de een of andere reden toch weer Newark de volgende keer.
Ja aardig watquote:Op zondag 12 november 2006 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
Idd. Ik moet ook nog eens terug. Ooit, als ik Dubai eens gehad heb, daar moet ik ook weer naar terug. Maar dat is ook het geval met NZ en Sydney.Heb je nog pics gemaakt?
Ik heb je 4 foto's gestuurdquote:Op zondag 12 november 2006 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
1200xnogwat minimaal. Maar 2.3mb mag ook wel, mijn mailbox trekt dat nog wel volgens mij.
doublemintquote:Op zondag 12 november 2006 01:17 schreef Dizer het volgende:
Shoppen in een supermarkt naar Oreo's e.d.
Ik heb er ongeveer een jaar daarvoor nog gestaan, en toen waren ze volgens mij niet veel verder...quote:
Nou, kon jij toen wel met de subway erbij? Want ze waren wel klaar met de subway.quote:Op zondag 12 november 2006 01:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer een jaar daarvoor nog gestaan, en toen waren ze volgens mij niet veel verder...
Nee de Subway die ik bedoel zit er gewoon naast. Ik heb vanuit de roltrap van de Subway die foto gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 01:51 schreef Geqxon het volgende:
De subway was naar mijn weten niet afgesloten, toen ik uitstapte kwam ik zo ongeveer bij Macy's uit.
Alhoewel ik het ook helemaal fout kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |