M'n vorige 2 bestellingen heb ik toen bekeken via Track & Trace waar ze warenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:39 schreef pascalheister het volgende:
deden ze dat dan?
Ik wil graag weten wanneerquote:
Dat heb ik idd ook vaak, als ik iets graag wil. Dat ik vijf keer per uur op Track & Trace kijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wanneer
Maar Bol.com is er schijnbaar meegestopt.. want op m'n bestelstatus pagina staan geen links meer..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook vaak, als ik iets graag wil. Dat ik vijf keer per uur op Track & Trace kijk
Steelbook? Steelsomething eerderquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Mikkie het volgende:
Oeh, gisteren trouwens de 2-disc steelbook van Sin City ontvangen. Helaas kan ik die niet in optima forma kijken, aangezien m'n dvd-speler er na een uur weer mee op dreigt te houden
Iemand nog tips voor een budgettair verantwoorde, goede speler/recorder? Budget ligt eigenlijk rond de 100 à 150 euro, maximaal...
Ik heb wel al wat gespaard ondertussenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je ook een beetje van de dvd's enzo bent moet dat goedkomen
Dat dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:35 schreef slindenau het volgende:
Hoeveel? Plaatjes? Profiler linkje?
We need info!!
99% gewijzigd...wat stond daarquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef FerryB het volgende:
u7
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef sjeppert het volgende:
bier iemand?
nou pas, had hem 2 november alquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu niet, heb `t gisteravond bij 1 gelaten: een Palmpje![]()
Vandaag "eindelijk" de MoC uitgave van Shoeshine ontvangen. Is 10 dagen onderweg geweest van HMV
Nog een beetje vroeg. Gisteren weer genoeg gehad op een verjaardag. Vanavond wel weer een lekkere beugel in de bios.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef sjeppert het volgende:
bier iemand?
MoC als in Masters of Cinema?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nu niet, heb `t gisteravond bij 1 gelaten: een Palmpje![]()
Vandaag "eindelijk" de MoC uitgave van Shoeshine ontvangen. Is 10 dagen onderweg geweest van HMV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |