Ik wil ook, alleen nog maar een 3 euro en een 2 euro bonnetje over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:38 schreef Dizer het volgende:
Is er geen mooie 5 euro kortingsbon van cd-wow of zo
Ik was zelfs al een uur wakkerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef slindenau het volgende:
Zo jij bent vroeg op, het is Zondag hoor.
die scream awards waren echt té grappigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:22 schreef slindenau het volgende:
Zozo, ben nu de 'Scream Awards' aan het kijken op Veronica...en het publiek weet zeker van wanten op dat gebied ja. Damn, die schreeuwen om alles
.
Top op trouwens.
Mja kan iemand iets leuks opnoemen? Waar ik interesse in heb is duur bij hun.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hebben ze überhaupt goede aanbiedingen dan?
Ze hebben heel veel boxsets in de aanbiedingquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Mja kan iemand iets leuks opnoemen? Waar ik interesse in heb is duur bij hun.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
![]()
Nou ja hij brengt het nog wel enigzins creatief...![]()
Ik wil die film ook nog een keer zien. Als ik morgen niks leuks vind in de bios om te kijken, ga ik daarheenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik twijfel. Heb Zwartboek al gezien, maar wat bekenden van me gaan morgen. Zal ik nog een keer meegaan?
Oh, ik heb Pathe Unlimitedquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Het is op zich wel de moeite waard hè. Alleen vrij jammer dat ik blut ben, en het me dus eigenlijk niet kan veroorloven
Ik moet nog een toffe editie hebben van Heat. En niet die lelijke rooie snapper of keepcasequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar... voor een schijntje? Aangezien ik Face/Off en Lethal Weapon ook nog wil hebben
Ik ben ook niet gegaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. En daarom ga ik dus niet naar de bios vanavond. Ga lekker op de bank bier drinken, ff een avondje rust
Wat doe je voor werk ook al weer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:06 schreef slindenau het volgende:
Ik hoop dat het straks iig droog is, moet zo weer werken.
Daar heb je geen slecht weer voor nodigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. En daarom ga ik dus niet naar de bios vanavond. Ga lekker op de bank bier drinken, ff een avondje rust
De Regio 1 editie heeft een geile slipcase als het goed is. En de jappen hebben een digipack met DTS uitgebracht ooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog een toffe editie hebben van Heat. En niet die lelijke rooie snapper of keepcase
Hmm.. cool. Zal er even naar zoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
De Regio 1 editie heeft een geile slipcase als het goed is. En de jappen hebben een digipack met DTS uitgebracht ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |