waar je je druk over maken kunt zegquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel apart. De bestelling van 8-11 (The OC seizoen 3) heeft wel een Track and Trace code nu, maar die van 5-11 niet terwijl ze allebei gister 10-11 zijn verzonden. Bol.com is niet echt logisch
In het echt is hij ook zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar je je druk over maken kunt zeg
quote:
Ja, nou weet ik nog steeds niet waarom? Ben je ontslagen omdat je steeds aan het niksen was of aan het praten met mij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]alleen niet meer in Fame.
![]()
Weeeeh!
Nee... dat niet.. Ik PM t je later dit weekend even ..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik nog steeds niet waarom? Ben je ontslagen omdat je steeds aan het niksen was of aan het praten met mij?
Wel doen hoor!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee... dat niet.. Ik PM t je later dit weekend even ..
Ik mis het ook zo! De leuke mensen zoals jij die langskwamen, m'n collega's...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
En ik was laatst in de Fame.. en ik moest op mijn beste vriend wachten... (je weet wel, waar ik elke keer mee ben om naar de bios te gaan) en ik verveelde me en ik vond het zo jammer dat je er niet was
Wat de neuk! Ja!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef Geqxon het volgende:
CDP, je komt mij vaag voor. Ben jij ooit een wave-starter geweest bij een Idols workshop finale?
Toen met die toffe entertainer die nu in een Postbank reclame zit?quote:
Ej, nu je het zegt...ik heb inderdaad wat gemist!quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
Evan Almighty![]()
![]()
![]()
![]()
http://-trailers.blogspot(...)ty-2007-trailer.html![]()
Jaccoquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen met die toffe entertainer die nu in een Postbank reclame zit?
Ik krijg het gevoel dat ik je gezien heb.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou pas, had hem 2 november al
whehequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
MoC als in Masters of Cinema?
Klinkt nogal zelfingenomen, ik bepaal zelf toch zeker wel wat ik de beste films vind?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ej, nu je het zegt...ik heb inderdaad wat gemist!
Waarom verteld niemand mij dit...
De heren @fok hebben het trouwens wel lekker duidelijk neergezet hoor...een minimaal klein kut envelopje in een balk waar ik sowieso nooit kijk....
Feestjequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Sinds gister ben ik hoofd multimedia inkoper geworden op mijn werk
Echt welquote:Op zondag 12 november 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jacco indeed
Die vent is een meester in zijn vak, moge dat duidelijk zijn!
Wat mij nog bij staat is dat hij iets zei in de vorm van "Als we vragen of je even een stoel opzij wilt schuiven, is dat omdat we je uit beeld willen".quote:Op zondag 12 november 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt welZag m donderdag nog lopen en hij kende me nog
Hopelijk bij de X Factor issie er weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |