Als ik heb goed heb onthouden steun je daarmee het wereld natuur fonds.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde van die Pandacard?
Fame isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, Fame! Ik kom vandaag voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdam, ff kijken of ik ergens een gaatje kan vinden om naar binnen te sneaken
hij is gewoon pandagekquote:Op woensdag 1 november 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan de toegevoegde waarde van die Pandacard?
Kloptquote:
scarlettquote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Dizer het volgende:
Ik ben overogens net terug van de Tushinski. Ik heb daar Scoop gezien. Hoe verassens een zeer aangename en zeer goede komedieEn Woody Allen
![]()
![]()
Wordt een DVD-waard aankoop
Ik zag het, wordt het niet tijd dat je de TinBox editie wegdoetquote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef slindenau het volgende:
Pfff, zou je dat nu wel doen...die DVD aanschaffen. Voor je het weet moet je weer een grote schoonmaak houden.
Zelf heb ik mijn Holy Grail collectie uit kunnen breiden vandaag, met de Extraordinarily Deluxe edition.
wat denk je, natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.... haar borsten
Zijn ze puur natuur?![]()
Wowquote:
Je vorige was bagger, dus nu eens tijd voor mij. Plus jij hebt de vorige gedaan. Nu iemand andersquote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef slindenau het volgende:
Pff, ik heb al langer (sinds 17 oktober) een nieuw topic klaarliggen. Welk thema heeft de jouwe?
Niet? Ik vond de film spiderman 2 en T3 beter. Kennelijk zijn die films toch niet bagger dan... of wel soms?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:29 schreef slindenau het volgende:
He jammer, mijn nieuwe was zo leuk...dan doe ik die na jou wel weer.
En hij was niet bagger.
Dat heb ik nergens gezegd. Graag quoten waar ik dat heb gezegdquote:Op woensdag 1 november 2006 20:04 schreef slindenau het volgende:
Tsss, het is dat ik de laatste 2 al had geopent...anders zou ik nu boos zijn.
Maar vind je T3 werkelijk beter dan 1 of 2?
Iemand?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:30 schreef Shogo het volgende:
Weet iemand of bij die NL versies (de filmpakker en/of de steelcase) van Saw 1 gekloot is met het beeld?
Uups, ik had je post uit dit topic verkeerd begrepenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd. Graag quoten waar ik dat heb gezegd
Ik wil hem bij play bestellen maar die hebben hem niet op vooraad. Want dan komt ie op 20 euro (verzenden kost niks) maar op HMV komt ie op 25 vanwege de verzendkostenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:06 schreef slindenau het volgende:
Dizer: fotos.
En ja, er zitten NL subs op (nu werkelijk gecontroleerd).
En natuurlijk DTS geluid.
de grappen zijn in het engels leukerquote:Op donderdag 2 november 2006 08:06 schreef slindenau het volgende:
Dizer: fotos.
En ja, er zitten NL subs op (nu werkelijk gecontroleerd).
En natuurlijk DTS geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |