![]()
Beste users,
Mike en ik hebben laatst bedacht, dat er weinig meetings in FTR zijn. Het is juist zo een leuke forum en wellicht is de tijd rijp om gezellig een avondje wat leuks te gaan doen.
Het is allemaal nog niet officieël, maar we hopen een hoop positieve reacties te krijgen. Maar waar wij ook op hopen is dat jullie met ideeën komen die wij kunnen gebruiken. Het lijkt ons verstandig om de meeting ergens eind januari, begin febuari te doen, in verband met de feestdagen. En iedereen heeft dat genoeg tijd om eventueel vrij te vragen
Iedereen is welkom, en laat het horen... wat zullen we gaan doen?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een zaterdag. Eerst wat drinken, dan met zijn allen uiteten en daarna naar de bioscoop.
Game on
Over knopen doorhakken gesproken:Waar gaan we heen?
AmsterdamWanneer?
Zaterdag 27 januariHoe laat spreken we officieël af?
14:00 uur op de Dam voor het paleis.Wat gaan we doen?
14:00 Verzamelen
op de Dam voor het paleis14:15 Wat drinken op Rembrandsplein
15:15 Bioscoop, Tushinski
Blood Diamond (10 euro pp, graag in contanten meenmen).
18:00 Uiteten bij een Grillhouse op het Leidse dwarsstraat.
Na het eten nog ergens wat drinken...
Exacte restaurant volgt nog...
Nu wil ik alleen nog weten van de mensen die meegaan, wie er mee gaan naar de bios en wie er mee gaan eten. Uiterlijk donderdag middag voor 13 uur hier posten.
Bios + Eten wie gaan er mee?- Dizer
- Mike
- Lonewolf2003
- hornage + guest
- Gorro
- pascalheister
- Ripley
- Extra secret guest...
Voor de mensen die willen, kunnen we om 11 uur afspreken op CS om nog langs een aantal DVD winkels te gaan, tussendoor lunchen en daarna door te gaan met de meet
![]()
Zouden de mensen die meegaan, mij even een mail sturen naar dizer@fok.nl. Zodat ik van telefoonnummer kan wisselen voor het geval iemand op het laatste moment afzegt?
[ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 25-01-2007 22:54:40 ]