Ik heb zelf ook die versie. En ik vind de leeftijd vermelding echt verneuking van de cover. Koop dan liever de NL versie en gooi de slipcase weg of koop de R1 versie (wat ik van plan ben).quote:
Oh okquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef slindenau het volgende:
Dat maakt ook niet uit, het ging meer om het feit dat Ezydvd van een hele hoop normale titels 'exclusive steelcases' maakt.
IK kijk morgen wat de Fame heeft... en anders snuffel ik straks even op eBay of zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook die versie. En ik vind de leeftijd vermelding echt verneuking van de cover. Koop dan liever de NL versie en gooi de slipcase weg of koop de R1 versie (wat ik van plan ben).
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh okHeb vandaag wel de FireFly EzyDVD exclusive tincase binnen gehad
![]()
![]()
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaanquote:
2 maanden? Ik al een half jaar nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaan![]()
Ik heb hem een tijdje terug bij de Filmvalley gekregenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een tijdje terug was 'ie bij DVDValley ook een tientje, geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh f*ck dat moet ik ook eigenlijk morgen doen: m`n dvdprofiler updaten. Heb ik al 2 maanden niet gedaan![]()
Daar heb ik dus ook last van met mijn RDR-HX710. Ik heb nog steeds geen manier gevonden om hem regio vrij te maken. Afgezien van het in laten bouwen van een chip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Het liefst Sony, maar dat is meestal een hel om te doen.
Volgen mij zat hij niet standaard bij het blad. Maar als je lid bent heb je altijd een aantal dvd's die je als vervanging kan kiezen. Daar zat hij geloof ik bij.quote:
Die van mij loopt ook al hopeloos achterquote:
ik heb sinds kort de ing card (classic)quote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet ook aan een CC. 't Liefst een goedkope. Hmm, binnenkort als ik tijd heb toch maar eens uitzoeken.
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Sony+RDR-HX710quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van met mijn RDR-HX710. Ik heb nog steeds geen manier gevonden om hem regio vrij te maken. Afgezien van het in laten bouwen van een chip.
Meestal ben je goedkoop uit als je zo ene studentenpakket neemt. Mijn ABN MasterCard is maar 15 euro per jaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet ook aan een CC. 't Liefst een goedkope. Hmm, binnenkort als ik tijd heb toch maar eens uitzoeken.
quote:
ja dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je nog een dagtaak aan dan
![]()
zie www.ingcard.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |