ik hoef er dus nix voor te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij een man is dat altijd zo makkelijk![]()
Durf het bijna niet te zeggenquote:
Beter je was al niet te verstaan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Beter je was al niet te verstaan!
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggenMijn kop telefoontje ligt altijd op de vensterbank en daar heeft vanmiddag 1 van de katten zijn of haar eten overheen gekotst
![]()
Aangezien het ding toch al aan het kraken was kon hij gelijk door naar de vuilnisbak![]()
je verstond mij dus welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat taaltje van Bommie, dat konden we lekker verstaan
![]()
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha maar je gaat toch wel straks een nieuwe kopen he![]()
En opgenomenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het weekend ga ik op jacht naar een nieuw koptelefoontje![]()
Jou stem kan ik elk uur wel horen![]()
moet er bijna vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En opgenomenLuister er elke keer even naar
![]()
hoezoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Huhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Mijn ogen, ik ben echt allergisch ofzo, weetjuhwel![]()
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerquote:
Owquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moeilijk heh, ik zie gewoon bijna niks meerMijn ogen
Ik ben voor iets allergisch
![]()
En wat heb je verder met het koptelefoontje gedaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Wie?quote:
eens!quote:
MORGUH!quote:
quote:
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh Pullup, en welkom in het enige echte sc topic! Neem lekker een bakkie koffie!![]()
Tja die gekke Kribbet, maar die was lazerus toen die die dwaze actie deedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je![]()
Wie opent er ook een SC topic zonder jouw naam in de TT![]()
Goedemorgen in dit fantastische topic!quote:
...had er niet min A bij moeten staan??? of zwaaien we jou ook uit???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goedemorgen in dit fantastische topic!![]()
![]()
![]()
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?quote:
heej oortje en ja ben gaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goeiemorgen gladys... beetje moe nog?
Hallo zachte g-pratende nymf!quote:
morguh jongentjequote:
heej lekkere filfquote:
goeiemorgen PHquote:
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehequote:
in het limburgs klinkt het best lekker hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je filf hardop zegt klinkt het wat viezig hehehe
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
in het limburgs klinkt het best lekker hoor![]()
Klinkt bijna aandoenlijk
![]()
zelfs 'trut' hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat klinkt toch alles in het limbo's...aandoenlijk
quote:
geleuf me...komt nooit meer goedquote:
linkieieieiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
whehehe scanman ook al bonje op het fb van vol
Link?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
whehehe scanman ook al bonje op het fb van vol
echt niet ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
geleuf me...komt nooit meer goed![]()
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
hey krijg nou wat! Een naamtopic en deze was eerder!
komop zeg, je hebt jezelf toch wel eens horen pratenquote:
manuquote:
ohwgod.....quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, je hebt jezelf toch wel eens horen praten![]()
mwah ik geil op vrouwen met een zachte g heur!quote:
.. die post van jou erachteraanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354
Het is echt zooooooooooooooo'n eigenwijze drol he
en nu spreek je de waarheid opeens of zo ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik geil op vrouwen met een zachte g heur!
Ik zag hem ook netquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. die post van jou erachteraan![]()
![]()
![]()
Gedaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwgod.....
ga ff in het fb kijken![]()
haha ...zie nu dat scan erop heeft gereageerdquote:
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.quote:
Vind je dat raar danquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha ...zie nu dat scan erop heeft gereageerd![]()
Ouwe spemmertquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314354#314354
Het is echt zooooooooooooooo'n eigenwijze drol he
dat was wel aardig he.. al ben ik het eens en snap ik het ook nog steeds niet ...de regels blijven veranderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
[BB SC 85] Waar TL is opgegeten door een hond!!
Volgens mij heb ik het dus duidelijk aangegeven in FB en is het te danken aan het zelfregulerend vermogen van de users dat mijn TT toch gebruikt werd. Ik heb echter gevraagd om uitleg, maar die krijg je dan weer niet...
stuur je ze toch een PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef Manu82 het volgende:
Merk trouwens wel dat de mods hier nogal veel last hebben van het 'ik mag je' syndroom. Krijg nooit antwoord op mijn vragen in FB![]()
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn meningquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik plaats twee keer een capture van de ' lekkerste BB dame' fok-poll in hun Micheline en poll topic (omdat ik geen directe link wilde plaatsen naar fok) en word gelijk van SPAM beschuldigd.
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ookquote:
TL was er al, maar die denkt weer dat ik loop te jankenquote:
en dat is niet zo ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
TL was er al, maar die denkt weer dat ik loop te janken![]()
Tja, misschien was het handiger geweest om gewoon te negeren, maar ja.... is helaas niet mijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn mening
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat was wel aardig he.. al ben ik het eens en snap ik het ook nog steeds niet ...de regels blijven veranderen
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ook
Een hoogstaande discussiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?
We wijzen de mods hier even op hun inconsequent beleid en weet jij eigenlijk waarom er een scheiding is tussen COS en SCquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel natuurlijk.
... ik denk dat ik niet eens de moeite zou nemen om zoiets te gaan lezen, en anders gewoon neer zou zetten "waar gaat dit over" maar niet op iedere zin reageren, dat vind ik de moeite niet waardquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, misschien was het handiger geweest om gewoon te negeren, maar ja.... is helaas niet mijn sterkste punt.
En het was de betreffende mod die opeens een heel verhaal in het FB topic wenste te plaatsen daarover. Probeer dat maar eens door te lezen en dan niet te reageren. Dat lukt me dus niet
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan lijkt er mij nix aan de hand... maar aan de andere kant snap ik niet waarom dat dan weer meteen een discussie moet worden ... maarja das mijn mening
Je bent al aardig op weg om Scanvrouw te worden...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... misschien wel .. je komt hier/ daar toch voor je lol ?? en niet om eindeloze discussie te voeren.. ja of wel dat kan ook
mijn topic met domme naam bleef open en die van manu met leuke naam ging dicht.. dat bedoel jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees hier nou even en in FB van fok, maar wat gebeurt daar dan ?
Pfff... da's een lastige. Ik kijk af en toe eens in het SC topic, maar dat zou je in ieder subforum kunnen plaatsen. Het gaat daar in 90% van de gevallen over alles behalve BB. Dat ze dat allemaal niet in COS willen hebben kan ik wel begrijpen ja. Maar SC over BB zelf zou ook gewoo tussendoor geen probleem moeten zijn vind ik. Helemaal als er in het huis geen donder gebeurt, wat toch regelmatig zo is. Als je dan eens over iets wat een paar uur eerder is gebeurd wilt kletsen, zou dat moeten kunnen vind ik. Nu 'verlies' je heel veel discussies omdat dat dus niet is toegestaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We wijzen de mods hier even op hun inconsequent beleid en weet jij eigenlijk waarom er een scheiding is tussen COS en SC![]()
![]()
Dat zal ik maar negeren. Kijk, soms lukt het wel. (hoewel dit ook weer niet echt negeren is, maar goed... )quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
Je bent al aardig op weg om Scanvrouw te worden...![]()
hey demins...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Goedemiddag allemaal!![]()
Daarom: hou moed!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ik maar negeren. Kijk, soms lukt het wel. (hoewel dit ook weer niet echt negeren is, maar goed... )
quote 1 ...dat is mijn meningquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
[..]
Goedemiddag allemaal!![]()
Was misschien beter geweest idd. Maar is helaas niet de aard van het 'beestje' .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik denk dat ik niet eens de moeite zou nemen om zoiets te gaan lezen, en anders gewoon neer zou zetten "waar gaat dit over" maar niet op iedere zin reageren, dat vind ik de moeite niet waard
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
en nu spreek je de waarheid opeens of zo ?![]()
Heb je al schone lakens op je bed? Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?quote:
je kan het ook eens keer negeren! Je hebt toch gewoon altijd en overal een issue?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]Omdat ik niet graag op onzinnige manier egens van word beschuldigd?
als je richting leiden gaat zit je niet echt goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je al schone lakens op je bed? Heb je al een leuk restaurantje uitgezocht?
Ik heb je NAW-gegevens nog niet ontvangen. Heb je ze wel naar het goede adres gestuurd? Ik ben best bereid op de bonnefooi naar omgeving Leiden te rijden, maar de kans dat het dan toch een teleurstellende avond wordt lijkt me niet denkbeeldig!
je neus groeitquote:
En daar zouden we nou eens een diepgaande discussie over moeten beginnen in FBquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pfff... da's een lastige. Ik kijk af en toe eens in het SC topic, maar dat zou je in ieder subforum kunnen plaatsen. Het gaat daar in 90% van de gevallen over alles behalve BB. Dat ze dat allemaal niet in COS willen hebben kan ik wel begrijpen ja. Maar SC over BB zelf zou ook gewoo tussendoor geen probleem moeten zijn vind ik. Helemaal als er in het huis geen donder gebeurt, wat toch regelmatig zo is. Als je dan eens over iets wat een paar uur eerder is gebeurd wilt kletsen, zou dat moeten kunnen vind ik. Nu 'verlies' je heel veel discussies omdat dat dus niet is toegestaan.
quote:
ja, dat was misschien beter geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan het ook eens keer negeren! Je hebt toch gewoon altijd en overal een issue?
Die vetgedrukte dinges lijken net van die typische Scanmanquotes:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote 1 ...dat is mijn mening
qoute 2 ... ik kom hier voor me lol ... dat vetgedrukte slaat niet op mij ... wat andere hier komen doen weet ik niet
jajaquote:
Kijk aan! Daar hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je richting leiden gaat zit je niet echt goed
aha okee etc... etc ... etc..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef demins het volgende:
[..]
Die vetgedrukte dinges lijken net van die typische Scanmanquotes:
Maar ja, ik zal het wel weer helemaal fout zien.
Ik heb het weer als enige anders gezien.
Maar goed, laat ik erover ophouden.
etc. etc.
![]()
ja he ..quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds Sue weer verkering heeft is zijn vocabulaire idd iets verdiept![]()
JA!quote:
tuurlijk schatquote:
duh!quote:
het is ook nooit goed wat ik ook doe hequote:
quote:
neuh hoor, je neemt me alleen niet zo serieusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
het is ook nooit goed wat ik ook doe heIs er iets
![]()
![]()
hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh hoor, je neemt me alleen niet zo serieus![]()
kijk niet zo boos... heb hier 2 ADHDertjes zitten ineens ... een deel van me servies kapot ... is het slim om nu over the hedge aan te zetten.. nee he ..quote:
Die sig van jou vertaalt zichzelf naar het Noors ? Of is het Arabisch ?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk niet zo boos... heb hier 2 ADHDertjes zitten ineens ... een deel van me servies kapot ... is het slim om nu over the hedge aan te zetten.. nee he ..![]()
![]()
![]()
HOI!quote:
ws omdat jij het fb verneukt steeds!quote:
LINKJE?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ws omdat jij het fb verneukt steeds!
Ik vind gullie (JA, GULLIE JA) vervelend!quote:
ja idd...ik ben begrijpen dat de mods daar LINK om worden!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd...ik kan begrijpen dat de mods daar LINK om worden!
Ga je nu ook al jezelf quoten om je postaantal te verhogenquote:
neuh, wilde mezelf edittenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je nu ook al jezelf quoten om je postaantal te verhogen
Je grot staat open!quote:
Begrijp ik het nou goed dat GULLIE een heel lelijk woord is, smerig, vies, abject en zo maar door, en dat ik het dus vaker zou moeten gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind gullie (JA, GULLIE JA) vervelend!
quote:
Blazen, lieverd, blazen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik krijg um niet aan de praat ..
![]()
vinnik gewoon lekker ja... laat me dusquote:
quote:
Vrouw holle met d'r echoput!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
vinnik gewoon lekker ja... laat me dus![]()
beledig je me weerquote:
quote:
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef demins het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat GULLIE een heel lelijk woord is, smerig, vies, abject en zo maar door, en dat ik het dus vaker zou moeten gaan gebruiken?![]()
Zeker weten! Ik wil gewoon weten wat ze ervan gemaakt hebben, maar ik verwacht er weinig van, kan het ook niet tegenvallen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
Zeg, ga jij naar de Brood-film?
Heb jij DVD's van The Cars?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef puntoortje het volgende:
wat een dom apparaat ... OTH dvd niet spelen na 20 pogingen wel spelen en stotteren ... dan maar cars dvd kind janken weer terug naar OTH dvd .. soepel lopen nix aan de hand...wat een baggerapparaat zeg
animatie flimquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:23 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij DVD's van The Cars?Ennuh OTH?
![]()
Recensies waren tot nu toch redelijk, alleen is het volgens mij een film volgens de producent over eind jaren '70 begin '80 en niet het gezeik er achteraan. Zag hem tenminste gisteren bij DWDD..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik wil gewoon weten wat ze ervan gemaakt hebben, maar ik verwacht er weinig van, kan het ook niet tegenvallen!![]()
Ja, ja, die film waar Bommie nog een screentest voor heeft gedaan in zijn eekhoornpak. Maar zijn adhd-gedrag was zelfs de filmbazen te gortig!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, ja, die film waar Bommie nog een screentest voor heeft gedaan in zijn eekhoornpak. Maar zijn adhd-gedrag was zelfs de filmbazen te gortig!![]()
quote:
Hej Puntoortjequote:
Ja, ook gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Recensies waren tot nu toch redelijk, alleen is het volgens mij een film volgens de producent over eind jaren '70 begin '80 en niet het gezeik er achteraan. Zag hem tenminste gisteren bij DWDD..
ja erg he ... ik mag morgen naar walibiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej PuntoortjeWat een feestvreugde ineens
quote:
Wat leuk voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja erg he ... ik mag morgen naar walibi... en ik heb de dvdspeler ff goed toegesproken
![]()
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Broodquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ook gezien.
Die ADHD-vriend van 'm vond 't in ieder geval helemaal niks.
Was Bommie bij DWDD?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ook gezien.
Die ADHD-vriend van 'm vond 't in ieder geval helemaal niks.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat leuk voor jeEn was je DVD speler stuk dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef puntoortje het volgende:
wat een dom apparaat ... OTH dvd niet spelen na 20 pogingen wel spelen en stotteren ... dan maar cars dvd kind janken weer terug naar OTH dvd .. soepel lopen nix aan de hand...wat een baggerapparaat zeg
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet onderhand aanrijden! Don't worry, ik vind het ws toch niet!![]()
![]()
Ahaquote:
Met het drugs aspect heb je het grootste gedeelte toch wel gecovered?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Brood
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aha
Zeker een Blokker/Aldi speler?
* Bongetje geeft je even een troostknufquote:
ik had een mediamarkt (goedkoop) ding die was veel beter dan deze speelde alles af zonder te klagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje geeft je even een troostknuf![]()
Dan is het helemaal balen ja....
Mja, ik heb ook een oude DVD speler (MT Logic) ooit gekregen van iemand en die begint nu ook een beetje raar te doen (hij speelt wel af enzo maar als ik de lade open wil doen blijft die soms vastzitten)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had een mediamarkt (goedkoop) ding die was veel beter dan deze speelde alles af zonder te klagen
( gelukkig is dit een krijgertje)
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Brood
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.
Bertus Borgers? Vitesse? Moan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.
Die viel toen nog onder de wetgeving die minderjarigen beschermt!quote:
Day kwam met inside information over het drugsgebruik van de Broodband, maar liet het op het moment suprème afweten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef puntoortje het volgende:
waar gaat het over
dat idee had ik idd ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Day kwam met inside information over het drugsgebruik van de Broodband, maar liet het op het moment suprème afweten.
tis gewoon stilquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
wat een kut sc is dit ...
Hey MARLIES!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:43 schreef demins het volgende:
[..]
Hey daar, kom je nou van alles roepen in de sc en dan er tussenuit naaien? TIJN!
ja...een kut sc!quote:
jaquote:
Misschien moeten we gewoon gaan rellen in het cos of het fb?quote:
quote:
waar wil je over gaan rellenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon gaan rellen in het cos of het fb?
Ook nog te beroerd om 10 postjes terug te lezen! Wou je nou echt alleen maar vertellen dat je IEMAND KENT DIE IN IEMAND ANDERS ZIJN BANDJE HEEFT GESPEELD? KutCL!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hey MARLIES!
Ik was effe afgeleid?
What's up?
Oooooooowkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef Day het volgende:
@ Demins: ik had het over Jan de Ligt
een stukkie vooruitlezen kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Oooooooowkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Dan hebben we nog mazzel dat de sc langzaam gaat! Soms zijn jullie al 2 of meer pagina's verder voor ik mijn reactie af heb!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een stukkie vooruitlezen kan ook geen kwaad![]()
Ken je 'm?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Oooooooowkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ken je 'm?
Of was dit gewoon een bevestiging dat je m'n berichtje hebt gelezen.
nee, en binnen kort weer een jaar ouderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dan hebben we nog mazzel dat de sc langzaam gaat! Soms zijn jullie al 2 of meer pagina's verder voor ik mijn reactie af heb!![]()
Ben geen 18 meer!![]()
* mompelt... ouwe fiets enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, en binnen kort weer een jaar ouder![]()
Doe niet zo naar tegen me!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, en binnen kort weer een jaar ouder![]()
stel je niet aan, ouwe jurk!quote:
hihiquote:
Je moet nog veel leren! Schrijf eens een opstel over wat je al kan, dan stel ik een lesprogramma voor je op! Doe maar, niet bang zijn!quote:
quote:
GVD! Een test! Daar ben ik niet op voorbereidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef versabommie het volgende:
test
Sorry, ik had het ff vantevoren moet melden!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
GVD! Een test! Daar ben ik niet op voorbereid![]()
een losert zegt ze net over msn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
Hey Puntje, zeg eens eerlijk, hoe vin je mij in het echt?![]()
Wat een vals kreng!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
een losert zegt ze net over msn!
wat zeg je papaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
Hey Puntje, zeg eens eerlijk, hoe vin je mij in het echt?![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
een losert zegt ze net over msn!
wie?quote:
maar waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij ook hoorproblemen? Dat schept een band!
![]()
Duhhhhhh!!!! Omdat ik inmiddels gearriveerd ben, en je dus even een indruk hebt kunnen vormen! Laat maar, nou is de lol er al af....quote:
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Duhhhhhh!!!! Omdat ik inmiddels gearriveerd ben, en je dus even een indruk hebt kunnen vormen! Laat maar, nou is de lol er al af....
Gaan we nog wel nuecken?![]()
valser dan de acties van TL!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouw![]()
why?quote:
ik zie dat je inmiddels lekker bij d'r binnen zit ...veel plezierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Zal wel een verborgen betekenis in zitten![]()
Ze zal dan wel binnenkort tot het modschap geroepen worden!quote:
Boodschappen doen en een paar biertjes halen voor vanavondquote:
Hey doe is kalm! Dikke mensen hebben ook recht op (een beetje) aandacht! Jij komt echt nog wel aan de beurt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie dat je inmiddels lekker bij d'r binnen zit ...veel plezier![]()
![]()
quote:
Je hebt een feestje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Boodschappen doen en een paar biertjes halen voor vanavond
OMG hij begrijpt het weer niet!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat zit je nu weer te janken klapjosti?
Neehoor, gewoon vrijdagavond en een paar biertjes erbij + wat chips enzoquote:
Doe maar gek!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon vrijdagavond en een paar biertjes erbij + wat chips enzo![]()
en wat wil JIJ ertegen doen, wegwerpjurk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat zit je nu weer te janken klapjosti?
..1ste keus, maar niet 2de keus .. graag of niet en geen vooruit dan maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hey doe is kalm! Dikke mensen hebben ook recht op (een beetje) aandacht! Jij komt echt nog wel aan de beurt!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zal dan wel binnenkort tot het modschap geroepen worden!![]()
Dan ga ik subiet naar VOL, waar ze nog weten hoe ze met mensen om moeten gaan![]()
Nou graag dan maar!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..1ste keus, maar niet 2de keus .. graag of niet en geen vooruit dan maar![]()
jaaa....nu ineens welquote:
zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouw![]()
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink winkquote:
quote:
Dus je noemt oortjes nu een vet varken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink wink![]()
blijkbaar....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Buuf!!! Was ik net bij jou op verkenningstocht?![]()
Dus jij noemt Oortjes nu gewoon een vet varken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink wink![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je noemt oortjes nu een vet varken?
moet je dat nou 2 keer zeggen??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij noemt Oortjes nu gewoon een vet varken?
Dan was ik het!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blijkbaar....![]()
maar ik heb er niks van gemerkt...![]()
![]()
quote:
....jij en hijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef demins het volgende:
Wie noemt mijn Puntje een Vet Varken? Ze is helemaal niet vet!![]()
Valt erg mee, ik heb me prima vermaakt!quote:
hahaha ben met de isa bezig en hij cachte mijn reply dus ik pissed ...wel godverdomme als ik post post ik...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
moet je dat nou 2 keer zeggen??
nee Demins! Ik constateerde slechts!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef demins het volgende:
[..]
Valt erg mee, ik heb me prima vermaakt!![]()
Maar wel sneu voor jou natuurlijk!
Je interpreteerde, zeiksnor, en nog slecht ook! De gewraakte woorden heb ik nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee Demins! Ik constateerde slechts!
je draait er omheen, vrouwenhater!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:27 schreef demins het volgende:
[..]
Je interpreteerde, zeiksnor, en nog slecht ook! De gewraakte woorden heb ik nooit gebruikt.![]()
Heb het inene reuze naar mijn zinquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
De buurtjes scoren 3x zoveel meer kijkers dan een reguliere uitzending van de live-show van BB.
Ze staan op de 6e plaats van de kijkcijfers van gisteravond bij "Ik vertrek"![]()
Dat van er om heen draaien verwerp ik, maar dat ik hier langzamerhand een geducht vrouwenhater aan het worden ben, dat geef ik grif toe! Eigenlijk heb ik alleen nog maar een grotere afkeer van TL, maar die is ook hors concours!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
je draait er omheen, vrouwenhater!
en wat hebben wij jou nou weer misdaan?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dat van er om heen draaien verwerp ik, maar dat ik hier langzamerhand een geducht vrouwenhater aan het worden ben, dat geef ik grif toe! Eigenlijk heb ik alleen nog maar een grotere afkeer van TL, maar die is ook hors concours!![]()
Waarschijnlijk heeft de gemiddelde vrouw grotere testikelen dan Deminsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat hebben wij jou nou weer misdaan?!![]()
![]()
Gekwetst, vernederd en hard in mijn zij geschopt, waar ik toch al pijn had!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wat hebben wij jou nou weer misdaan?!![]()
![]()
Flikker eens op met die meuk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
* strooit maar even wat liefde en vrolijkheid in dit topic
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeftquote:
Zeker de gemiddelde vrouw op Fok! Maar of ze dat leuk vinden...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de gemiddelde vrouw grotere testikelen dan Demins![]()
Heejj..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Gekwetst, vernederd en hard in mijn zij geschopt, waar ik toch al pijn had!![]()
Puntje is niet meer in love met me
en sinds wanneer is puntje álle vrouwen?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Gekwetst, vernederd en hard in mijn zij geschopt, waar ik toch al pijn had!![]()
Puntje is niet meer in love met me
Kijk Bommels, dat noem ik nog eens een constatering!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeft
niet?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 zucht en constateert dat het helaas niet geholpen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
Gek word je van die schreeuwlelijkerds!!! Ze heeft er totaal geen controle over!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat de dvd is afgelopen bij oortje!![]()
hoi buuf dag buufquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi inodder
doei inodder, eet lekker voor straks!
![]()
Tot BB7 dan maar!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
edit: kut nee dan keuken opruimen/schoonmaken, stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken en dan pas weer terug![]()
In de stemming voor wát, knul?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
Zomaar even een muziekje voor jullie om in de stemming te komen!
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijkquote:
ik was ff de kinderen de deur uitwerken...zijn het heleweekend bij hun vader..en heb ff de achtergelaten zooi opgeruimtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat de dvd is afgelopen bij oortje!![]()
Achterlijke positivo!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijk![]()
het is ook zo'n opbeurende titel..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was ff de kinderen de deur uitwerken...zijn het heleweekend bij hun vader..en heb ff de achtergelaten zooi opgeruimt![]()
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is ook zo'n opbeurende titel..![]()
dat dan weer wel....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonk
Zijn ze nou nog niet allemaal binnen! Wat duurt die grafherrie lang, zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonk
het viel me nog mee dat er vandaag maar 1 kopje is gesneuveld... bijna heel de dag heeft die kolere tv aangestaan... ben blij dat die nu UIT isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ze in een adhd bui zijn is kindjes even niet hééééél erg prettig!
Het weer gaat volgens mij veranderen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het viel me nog mee dat er vandaag maar 1 kopje is gesneuveld... bijna heel de dag heeft die kolere tv aangestaan... ben blij dat die nu UIT is
Beetje new age achtig denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat dan weer wel....![]()
het klonk op zich lekker idd..
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beetje new age achtig denk ikWel ontspannend idd
Hoe kan je dan nog de streams volgen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...![]()
![]()
Nou begrijp ik beter dat je niks van me gemerkt hebt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...![]()
![]()
ik kan multi-tasken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nog de streams volgen?
Of kijk je de streams niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |