Weet je wel hoe vaak hij dit verhaal heeft afgestoken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Tijn totaal niet zeiken.. voert gewoon op een redelijke manier een discussie
Hey daar, kom je nou van alles roepen in de sc en dan er tussenuit naaien? TIJN!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vaak hij dit verhaal heeft afgestoken?
Het komt elke dag wel een keer voorbij. Tijn is niet bang voor confrontatie, Tijn gaat ruzies niet uit de weg.
Kom op, zeg. We weten het nu wel.
Het niveau is gestegen nu Semih meedoetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
toch vind ik dit het meest zinvolle gesprek sinds dagen
Precies...als er eentje eerlijk is tegen Jeroen dan is Tijn het wel. Hij heeft hem van de week nog verteld dat als Semih eruit zou gaan, hij waarschijnlijk Jeroen zou nomineren. (Tijn wil eigenlijk met Mo, Rik, en Marlies overblijven dacht ik begrepen te hebben.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel hoor.. hij heeft toen ook gezegd je zegt alleen maar ja jaja ja ja wat de fok.. en over de joker heeft ie hem dit ook voorgelegd![]()
Neem t ze s kwalijk. Ik bedoel alleen die scooteropdracht al geeft ze indirect contact met het publiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef marky het volgende:
Je hoort nu dat ze gewoon heel erg bezig zijn met wat het publiek denkt. Als je daar gewoon niet te veel bij stil staat dan komt het vanzelf goed. Ga je erbij stil staan dan kan het niet zijn dat je jezelf niet meer ben.
Ohhhhhhhhhhhh wat heeeeeeeeeeeeeeerlijk................................quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:52 schreef Day het volgende:
En Marlies weer over de joker.
Maar ze maakt zich niet druk, hoor. Het is allemaal okeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ze hebben in ieder geval nu een echt luxe set boodschappen gehad met het een en ander aan extrasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef blomst het volgende:
Is er al een oud bekende in het huis gekomen?
Dacht zoiets te hebben gelezen op de talpasite?
Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat dat de reden was dat ze nog een herkansing kregen van de weekopdracht, zodat de oude bekende niet op rantsoen hoefde.
Dat was de jokerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef blomst het volgende:
Is er al een oud bekende in het huis gekomen?
Dacht zoiets te hebben gelezen op de talpasite?
Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat dat de reden was dat ze nog een herkansing kregen van de weekopdracht, zodat de oude bekende niet op rantsoen hoefde.
oh, dankje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat was de joker
Ze hebben vanalles extra gekregen bij de boodschappen..
Neuh, dan had hummie wat moeten regelen en dat is haar te veel moeite dit jaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef blomst het volgende:
[..]
oh, dankje.
De JokerHad me verheugd op een oudbewoner.
Waar het om gaat is dat ze niet snappen dat mensen eruit worden gestemd waarvan zij vinden dat die toch zo leuk is. Mensen met een "uitgesproken mening" alleen vergeten ze dat ze die mening niet delen met de persoon waar ze die mening over hebben maar met andere. Ook Tijn doet het nu weer. Hij kan het er wel met Jeroen ook over hebben gehad maar dat hoeft hij nog niet door te blaaten aan de andere.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neem t ze s kwalijk. Ik bedoel alleen die scooteropdracht al geeft ze indirect contact met het publiek.
Hij is niet eerlijker dan andere. Hij doet zich eerlijk voor maar hij heeft zijn streken. Dit gesprekje heeft hij ook niet voor niets gevoerd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef Verida het volgende:
Als het tegen tijn verteld word lijkt me niet dat hij dat eerst met monique had kunnen bespreken en wat zijn onvolwassenheid betreft, hij is verdorie pas 24 en geen getrouwde vrouw met al twee kinderen en een relatie die al 20 jaar duurt.
Ik vind hem eerlijk, misschien af en toe wat zwaar op de hand, maar wel een van de eerlijkste in het huis.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zet streams aan en het eerste wat ik hoor is Marlies. "Heerrrrrrrlijk"
Fijn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zet streams aan en het eerste wat ik hoor is Marlies. "Heerrrrrrrlijk"
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:38 schreef Day het volgende:
Marlies verwacht sympathie-stemmen voor iemand die met de joker op de bank gezet is.
Ze moeten nodig aan de drank straks hoor ik alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Day het volgende:
En nu hebben ze weer de theorie dat degene die door de joker op de bank zijn gekomen en eruit zijn gestemd, de waarde van de joker krijgen.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef Day het volgende:
En nu hebben ze weer de theorie dat degene die door de joker op de bank zijn gekomen en eruit zijn gestemd, de waarde van de joker krijgen.![]()
Marlies 25000 rijker? uhm dat geld is toch van Marciaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Day het volgende:
Tuurlijk geloof je erin, Marlies.
JIj gaat eruit maandag vanwege de joker dus je rekent je al 25000 euro rijker.
Ik begrijp uit hun fantasietje dat degene die door de joker er uit vliegt, het bedrag krijgt, hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marlies 25000 rijker? uhm dat geld is toch van Marcia![]()
of zie ik dat nu verkeerd![]()
ah ok had toen nog geen streams aan dus vroeg me dat afquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik begrijp uit hun fantasietje dat degene die door de joker er uit vliegt, het bedrag krijgt, hoor.
Ze hebben het ook over Janine en Micheline.
Marcia zit niet op de bank door de joker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |