Hey doe is kalm! Dikke mensen hebben ook recht op (een beetje) aandacht! Jij komt echt nog wel aan de beurt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie dat je inmiddels lekker bij d'r binnen zit ...veel plezier![]()
![]()
quote:
Je hebt een feestje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Boodschappen doen en een paar biertjes halen voor vanavond
OMG hij begrijpt het weer niet!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat zit je nu weer te janken klapjosti?
Neehoor, gewoon vrijdagavond en een paar biertjes erbij + wat chips enzoquote:
Doe maar gek!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon vrijdagavond en een paar biertjes erbij + wat chips enzo![]()
en wat wil JIJ ertegen doen, wegwerpjurk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat zit je nu weer te janken klapjosti?
..1ste keus, maar niet 2de keus .. graag of niet en geen vooruit dan maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hey doe is kalm! Dikke mensen hebben ook recht op (een beetje) aandacht! Jij komt echt nog wel aan de beurt!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zal dan wel binnenkort tot het modschap geroepen worden!![]()
Dan ga ik subiet naar VOL, waar ze nog weten hoe ze met mensen om moeten gaan![]()
Nou graag dan maar!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..1ste keus, maar niet 2de keus .. graag of niet en geen vooruit dan maar![]()
jaaa....nu ineens welquote:
zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouw![]()
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink winkquote:
quote:
Dus je noemt oortjes nu een vet varken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink wink![]()
blijkbaar....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Buuf!!! Was ik net bij jou op verkenningstocht?![]()
Dus jij noemt Oortjes nu gewoon een vet varken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik er iets aan doen dat ik een verkeerd deurtje genomen heb? Zou me bij jou ook kunnen overkomen! Wink wink![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus je noemt oortjes nu een vet varken?
moet je dat nou 2 keer zeggen??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jij noemt Oortjes nu gewoon een vet varken?
Dan was ik het!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blijkbaar....![]()
maar ik heb er niks van gemerkt...![]()
![]()
quote:
....jij en hijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef demins het volgende:
Wie noemt mijn Puntje een Vet Varken? Ze is helemaal niet vet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |