quote:
Hej Puntoortjequote:
Ja, ook gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Recensies waren tot nu toch redelijk, alleen is het volgens mij een film volgens de producent over eind jaren '70 begin '80 en niet het gezeik er achteraan. Zag hem tenminste gisteren bij DWDD..
ja erg he ... ik mag morgen naar walibiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej PuntoortjeWat een feestvreugde ineens
quote:
Wat leuk voor jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja erg he ... ik mag morgen naar walibi... en ik heb de dvdspeler ff goed toegesproken
![]()
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Broodquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ook gezien.
Die ADHD-vriend van 'm vond 't in ieder geval helemaal niks.
Was Bommie bij DWDD?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ook gezien.
Die ADHD-vriend van 'm vond 't in ieder geval helemaal niks.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat leuk voor jeEn was je DVD speler stuk dan?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef puntoortje het volgende:
wat een dom apparaat ... OTH dvd niet spelen na 20 pogingen wel spelen en stotteren ... dan maar cars dvd kind janken weer terug naar OTH dvd .. soepel lopen nix aan de hand...wat een baggerapparaat zeg
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet onderhand aanrijden! Don't worry, ik vind het ws toch niet!![]()
![]()
Ahaquote:
Met het drugs aspect heb je het grootste gedeelte toch wel gecovered?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Brood
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aha
Zeker een Blokker/Aldi speler?
* Bongetje geeft je even een troostknufquote:
ik had een mediamarkt (goedkoop) ding die was veel beter dan deze speelde alles af zonder te klagenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje geeft je even een troostknuf![]()
Dan is het helemaal balen ja....
Mja, ik heb ook een oude DVD speler (MT Logic) ooit gekregen van iemand en die begint nu ook een beetje raar te doen (hij speelt wel af enzo maar als ik de lade open wil doen blijft die soms vastzitten)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had een mediamarkt (goedkoop) ding die was veel beter dan deze speelde alles af zonder te klagen
( gelukkig is dit een krijgertje)
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, was een aantal weken geleden er al in en zat te zeiken dat er teveel nadruk was op het drugs aspect ofzo en dat het geen volledig beeld werd geschapen van het leven van Herman Brood
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.
Bertus Borgers? Vitesse? Moan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ik ken de saxofonist die in de beginjaren vaak met 'm gespeeld heeft en die kan het drugsgebruik bevestigen hoor.
Die viel toen nog onder de wetgeving die minderjarigen beschermt!quote:
Day kwam met inside information over het drugsgebruik van de Broodband, maar liet het op het moment suprème afweten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef puntoortje het volgende:
waar gaat het over
dat idee had ik idd ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Day kwam met inside information over het drugsgebruik van de Broodband, maar liet het op het moment suprème afweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |