quote:
GVD! Een test! Daar ben ik niet op voorbereidquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:14 schreef versabommie het volgende:
test
Sorry, ik had het ff vantevoren moet melden!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
GVD! Een test! Daar ben ik niet op voorbereid![]()
een losert zegt ze net over msn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
Hey Puntje, zeg eens eerlijk, hoe vin je mij in het echt?![]()
Wat een vals kreng!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
een losert zegt ze net over msn!
wat zeg je papaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
Hey Puntje, zeg eens eerlijk, hoe vin je mij in het echt?![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
een losert zegt ze net over msn!
wie?quote:
maar waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:33 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij ook hoorproblemen? Dat schept een band!
![]()
Duhhhhhh!!!! Omdat ik inmiddels gearriveerd ben, en je dus even een indruk hebt kunnen vormen! Laat maar, nou is de lol er al af....quote:
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Duhhhhhh!!!! Omdat ik inmiddels gearriveerd ben, en je dus even een indruk hebt kunnen vormen! Laat maar, nou is de lol er al af....
Gaan we nog wel nuecken?![]()
valser dan de acties van TL!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
deurtje verder schat ...die dikke is mijn buurvrouw![]()
why?quote:
ik zie dat je inmiddels lekker bij d'r binnen zit ...veel plezierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Zal wel een verborgen betekenis in zitten![]()
Ze zal dan wel binnenkort tot het modschap geroepen worden!quote:
Boodschappen doen en een paar biertjes halen voor vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |