quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
Gek word je van die schreeuwlelijkerds!!! Ze heeft er totaal geen controle over!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat de dvd is afgelopen bij oortje!![]()
hoi buuf dag buufquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoi inodder
doei inodder, eet lekker voor straks!
![]()
Tot BB7 dan maar!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Inodder het volgende:
zegt ff hoi ben maar is optijd naar huis gegaan (dag was ook lang genoeg vanaf 4.45 uur)
zo ff douchen, naar kapper, eten koken, eten en dan ben ik weer terug![]()
![]()
edit: kut nee dan keuken opruimen/schoonmaken, stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken en dan pas weer terug![]()
In de stemming voor wát, knul?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
Zomaar even een muziekje voor jullie om in de stemming te komen!
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijkquote:
ik was ff de kinderen de deur uitwerken...zijn het heleweekend bij hun vader..en heb ff de achtergelaten zooi opgeruimtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat de dvd is afgelopen bij oortje!![]()
Achterlijke positivo!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijk![]()
het is ook zo'n opbeurende titel..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een vrolijk en leuk weekend natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was ff de kinderen de deur uitwerken...zijn het heleweekend bij hun vader..en heb ff de achtergelaten zooi opgeruimt![]()
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is ook zo'n opbeurende titel..![]()
dat dan weer wel....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonk
Zijn ze nou nog niet allemaal binnen! Wat duurt die grafherrie lang, zeg!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja de titel is mss misleidend , ik was ook verrast dat de sound zo positief klonk
het viel me nog mee dat er vandaag maar 1 kopje is gesneuveld... bijna heel de dag heeft die kolere tv aangestaan... ben blij dat die nu UIT isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ze in een adhd bui zijn is kindjes even niet hééééél erg prettig!
Het weer gaat volgens mij veranderen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het viel me nog mee dat er vandaag maar 1 kopje is gesneuveld... bijna heel de dag heeft die kolere tv aangestaan... ben blij dat die nu UIT is
Beetje new age achtig denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat dan weer wel....![]()
het klonk op zich lekker idd..
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beetje new age achtig denk ikWel ontspannend idd
Hoe kan je dan nog de streams volgen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...![]()
![]()
Nou begrijp ik beter dat je niks van me gemerkt hebt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo met spongebob op de achtergrond en 5(!) dolle jongens viel me dat nou niet direct op...![]()
![]()
ik kan multi-tasken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nog de streams volgen?
Of kijk je de streams niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |