en terecht!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian maakt weer een move richting Nena
[afbeelding]
Eat you heart out: [FOTO] Een dag met Nena en FHMquote:
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef Oksel het volgende:
Brian heeft al een tijdje niet geneukt.. dat is duidelijk
Daarvoor alleen al zou je het huis uitrennen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaar![]()
Breedbeeld.quote:
Ik twijfelde ook al. Dan is nu stream 1 ook al kapot dus. Het was altijd alleen met 2 en 4. Nu dus ook op 1.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Breedbeeld.![]()
Je zou in principe de caps moeten kunnen terugbrengen naar de juiste verhoudingen, door de breedte iets meer te verkleinen dan de lengte. Weet iemand de goede proporties om dat te doen?
Die zijn gezellig met elkaar aan het spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Nena zegt nu dat de fotoshoot voor FHM gratis was. Ze heeft er dus idd niets voor gekregen.
Dan komt het even over neptieten.
Nena: "Volgens mij heeft Ilona haar tieten vergroot."
Bart: "Ja, absoluut."
Nena: " Waarom? Als ik mijn tieten zou vergroten zou ik wel zorgen dat het er nog natuurlijk uitziet. Bij Ilona zijn het echt van die bolletjes. Dat is lelijk toch".
Bart: "Ik begrijp niet dat ze een vriend heeft van mijn leeftijd"
Nena: "Ja, raar he. Ik ben nog nooit met iemand gegaan die ouder dan 21 is. Ik heb honger. Ga je een broodje voor me maken."
Bart: "Ja, tuurlijk. Wat wil je erop?"
Nena: "Dat doe je toch nooit. Dat doe je nooit"
Bart: "Ik ga naar binnen. De zon is weg"
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart bindt iets om zijn hoofd heen.
Nena: "Dat is een verbetering"
Bart: "Ja, alles is een verbetering he. Zelfs als het een vuilniszak is"
Nena: " Ja, dat is het beste"
LOL... heb ik vorige week ook al gedaan tijdens de FHM shoot. Nooit meer iets van gehoord, behalve die autoreply.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn gezellig met elkaar aan het spelen.![]()
Mbt de breedbeeldstreams: ik heb gisteren een mail naar Talpa gestuurd hierover. Antwoord kon even op zich laten wachten, aldus de autoreply.
Dat heeft Eveline dan wel helemaal mis. Maar die meid spoort ook van geen kant.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef Bagheera het volgende:
Eveline vind Nena 'een makkelijke prooi, zolang ze in haar schulp blijft' zei ze in haar roddelsessie nu net met Stephan.
Dat denk ik ook. Ook die woorden die ze gebruikte: 'makkelijke prooi'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft Eveline dan wel helemaal mis. Maar die meid spoort ook van geen kant.
Eveline laat zich graag in dat soort bewoordingen uit. "Prooi", iemand ergens voor "inzetten", "opofferen" of "gebruiken". Ze speelt graag strateegje. Maar volgens mij gaat die onderschatting haar nog lelijk opbreken. Nena geeft zich niet bloot aan mensen die ze niet vertrouwt of niet interessant vindt. Maar ze heeft een haarscherp observatievermogen. Het zou me niet verbazen als Nena in staat is om Eveline indien nodig met enkele rake opmerkingen op haar plaats te zetten. Eveline stelt niet zoveel voor, al helemaal niet zonder Stephan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef Bagheera het volgende:
Eveline vind Nena 'een makkelijke prooi, zolang ze in haar schulp blijft' zei ze in haar roddelsessie nu net met Stephan.
Nena doucht ook wel eens naakt hoor. Dan hangt ze haar badjas en wat al niet meer over de ruit heen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:02 schreef avonne het volgende:
Nena's mening over Eveline : "ze vindt zich zelf zo slim als ze iemand afzeikt"
zoiets, erg scherp
by the way... Nena doucht pertinent alleen in bikini, want alle camera's beginnen te draaien en te doen als ze naar de douche gaat
Ik begrijp niet dat het met ZES seizoenen Big Brother-ervaring blijkbaar niet mogelijk is om camera's te installeren die vrijwel onopvallend zijn voor de bewoners. Ik snap best dat er geen kleine spionage-cameraatjes gebruikt kunnen worden, dat levert een te slechte kwaliteit TV-beelden op. Maar heel simpel: hang een camera aan het plafond, doe er een halfronde kap omheen die van buiten naar binnen ondoorzichtig is, en zorg in vredesnaam dat de camera niet piept en knarst als er ingezoomd of gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:02 schreef avonne het volgende:
by the way... Nena doucht pertinent alleen in bikini, want alle camera's beginnen te draaien en te doen als ze naar de douche gaat
Grote pikken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef moowriece het volgende:
Ah, Brian zit zich op te geilen aan Nena. Het jammere is dat ze valt op donkere jongens (Surinamers?). Damn, waarom???
Dat is ook wat ik al hele tijd denk. En het is ook gewoon mogelijk, maar ze doen het niet.. dus dat zal dan wel een reden hebben. Blijkbaar willen ze niet dat de bewoners vergeten dat ze overal gefilmd worden, maar ik kan geen reden bedenken waarom..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat het met ZES seizoenen Big Brother-ervaring blijkbaar niet mogelijk is om camera's te installeren die vrijwel onopvallend zijn voor de bewoners.
Hmm, had ie moeten vragen hoeveel cm minimaal hahaha ;-) Trouwens, ik zag wat beelden van Brian die onder de douche vandaan kwam, en die was ahum behoorlijk goed bedeeld. Dus Nena heeft niet te klagen wat dat betreft.quote:( Bart antwoorde overigens dat dat wel goed zat![]()
Hmm, misschien wel vanwege juridische redenen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:00 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik al hele tijd denk. En het is ook gewoon mogelijk, maar ze doen het niet.. dus dat zal dan wel een reden hebben. Blijkbaar willen ze niet dat de bewoners vergeten dat ze overal gefilmd worden, maar ik kan geen reden bedenken waarom..
Wat een paardebek...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik moet hier snel zijn met kleding uitzoeken. Ik moet echt rennen, want ik heb hier twee aasgieren die dezelfde maat hebben"
[afbeelding]
Nee hoor. Kusje op de wang en daarna duwde ze hem weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:58 schreef Mrln het volgende:
[update 01:53] eerste kus tussen Nena & Brian is een feit![]()
![]()
dan nog...die sloeriequote:Op donderdag 2 november 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kusje op de wang en daarna duwde ze hem weg.
gelukkig zie jij er lekker uitquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
Niet de mooiste foto.. beetje te konijnerig, zowel qua tanden als qua schichtige ogen. Nena heeft fraaiere gezichtsuitdrukkingen dan deze.
[afbeelding]
MMMMmm, mooie meid hoor die Nena!!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
Niet de mooiste foto.. beetje te konijnerig, zowel qua tanden als qua schichtige ogen. Nena heeft fraaiere gezichtsuitdrukkingen dan deze.
[afbeelding]
Inderdaad, de cover had imo veel beter gekund.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Dan zijn ze wat mij betreft te vroeg geweest. Beetje meer vet eraan kan bij Nena absoluut geen kwaad.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Wireless het volgende:
Ze zijn wel net op tijd geweest met die shoot volgens mij, ze wordt met de dag vetter.
Inderdaad, ze heeft nu echt een kinderlichaam. Geen bil en geen titties. Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn ze wat mij betreft te vroeg geweest. Beetje meer vet eraan kan bij Nena absoluut geen kwaad.
Zéér positief zelfs
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.
Eens, er zijn veel betere foto's, zelfs in topics hiero.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
'een sletje van de straat'?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Sorry hoor het is een smakeloze foto. Gewoon een sletje van de straat met een borstvulling.
zo zo...jij trekt zeker volle zalenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Wireless het volgende:
Ze zijn wel net op tijd geweest met die shoot volgens mij, ze wordt met de dag vetter.
Ja dure make up wil niet zeggen dat je wat voorstelt.quote:
Joh, ga lekker overbodige topics openen, kijken wij wel naar de meisjes.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dure make up wil niet zeggen dat je wat voorstelt.
Dus ik mag niet van smaak verschillenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, ga lekker overbodige topics openen, kijken wij wel naar de meisjes.![]()
Ach... jawel, tuurlijk wel... het heeft te maken met maatvoering, maar daarover denken wij nou eenmaal anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik mag niet van smaak verschillen
Ik zie anders hele mooie vrouwelijke rondingen !!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft nu echt een kinderlichaam. Geen bil en geen titties. Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.
het is allemaal afgunst van die knuppel.... Hij is gewoon gefrustreerd dat hij niet zo'n mooie meid kan kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef Tissik het volgende:
Jammer van die gedeukte bh inderdaad. Maar verder is het toch een bloedmooie meid? Je hoeft geen cup DD te hebben om mooi te zijn. En dat ze nog een kinderlichaam heeft... ja duh! Ze staat met haar 19 jaren nog op de grens naar volwassenheid.
Ik vind de term "sletje van de straat" overigens ongepast. Nena gedraagt zich niet als een "sletje" in de villa, en al helemaal niet als "van de straat". Een dergelijke kwalificatie zal Natasia echter niet onbekend in de oren klinken... (die is in de villa al eens voor "slet" uitgemaakt (en terecht) en komt regelrecht van de straat.)
Daar zal mijn laatste ex het niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef RobinK het volgende:
[..]
het is allemaal afgunst van die knuppel.... Hij is gewoon gefrustreerd dat hij niet zo'n mooie meid kan kijken.
Ik gok zelfs dat elke meid hem links laat liggen
Het sletje heeft wel Brian lopen aftrekken vannachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef Tissik het volgende:
Nena gedraagt zich niet als een "sletje" in de villa, en al helemaal niet als "van de straat".
Bron ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:17 schreef Wireless het volgende:
[..]
Het sletje heeft wel Brian lopen aftrekken vannacht![]()
Pak 'm beet 10 a 15 streamers vanacht hier op FOK!quote:
Ik zei toch dat het een sletje van de straat is ?quote:
Waarom nou meteen een sletje, dat kind heeft ook behoeften. Neem aan dat elke 19 jarige wel ff op zijn tijd van een beetje fuckie fuckie houdt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zei toch dat het een sletje van de straat is ?
Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze valt dus ook op blanke negerts (zo probeert hij tenminste te praten...).
Ok dan mag het.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doen![]()
Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mocht iemand het gebeuren van vannacht nog willen zien, hier is een filmpje.
http://rapidshare.com/fil(...)ndjob-Casix.wmv.html
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijker
Hier dus. En bij 6 minuut 49 zie je de beweging goed van Nena.
99 luftballone?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken
Die ga ik ook zoeken!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken
Dan hadden wij dezelfde poster.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.
*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oudquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.
Agree,quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Gezien, en bedankt voor het filmpje!
Maar eeh, hij kwam niet klaar voor zover ik kon zien.
Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Leandra het volgende:
*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oud
Uiteraard, daarom dacht ik ook vrij ongestraft zo'n opmerking te kunnen makenquote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.
Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 00:25 schreef Leandra het volgende:
Zitten die dorpsgekken hou hier iedere keer streams en foto's te gappen en op hun eigen site te posten als zijnde eigen???
Ze zijn met deze post nl ook vrij laat......
Rianne.... als je wat post.. best joh, maar zet dan wat neer wat hier nog niet staat.
Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.
De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.quote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.
Aha..... ik dacht dat jij ook streams opnam... vandaarquote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.
Wat een voorspelbaar vooroordeel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat voorspelbaar he? Dat zo'n schattig klein maar DOM blondje het populairst is bij DGK-kijkend Nederland.
Haha ja ik denk het ookquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Dan heb je deze nog niet gezien denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Bart weet dat Nena Brian 'meer heeft toegelaten dan eigenlijk verstandig was'. Maar dat kan vanalles betekenen. Zelfs dat ze hem alleen maar een idee heeft gegeven. Verder weet niemand iets.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
in hoe verre zijn de andere bewoners nu al op de hoogte?
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
geen kranten koppen in de telegraaf?
Met beide benen op de grond dus.quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique.
Worden alle brieven eigenlijk hardop voorgelezen of 'gescreend'? Je zou toch verwachten dat de thuisblijvers hen wel een beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen buiten de villa, inclusief (het ontbreken van) de commotie rond de miljonairs.quote:Op zondag 5 november 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
Met beide benen op de grond dus.
Maar ook of en hóe DGK in de pers behandeld wordt?quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
Volgens mij mogen briefschrijvers gewoon DGK-gerelateerde zaken melden. Eveline had immers van haar zus te horen gekregen dat ze niet zo achterbaks moest doen, en Nataaasia van d'r zus dat ze zich wat minder als een loopse teef moest gaan gedragen.
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...quote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef MrSASO het volgende:
Dan ga je wel kapot als je in de situatie van Brian zat, gebeurt er eindelijk wat kun je met blauwe ballen weer naar je eigen bed toe sluipen.
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?
Oh oke, maar dan nog blijft het een klote situatie.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.
Wat hebben Nicolaas en Angelique dan uitgevoerd?quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.
Pikken is het juiste woord in dezequote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dom blondje.
Ze hebben wel het juiste typetje uit weten te pikken he?
Onafgemaakt werkje.quote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Mooie scan caps.quote:
quote:
Volgens mij heeft ze best een behoorlijk IQ, al moeten we het niet gaan overdrijven. Maar juist in die laatste tienerjaren, vanaf je 16e, ga je nadenken over wat je met het tweede deel van je leven wil gaan doen. Zouje willen gaan studeren, wát dan en wáár dan. Je vormt je daarover een beeld door met leeftijdsgenoten te praten die in hetzelfde schuitje zitten. Nina echter, ging samenwonen met een voetballer en had meteen al áchterlijk veel geld tot haar beschikking, kon kopen en doen wat ze leuk vond. Ze heeft dus een tijd stil gestaan. Waar haar leeftijdsgenoten het ouderlijk huis verlieten, op zichzelf gingen wonen, gingen studeren en/of (bij)baantjes namen, ruilde Nena als het ware de ene verzorger in voor de andere.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
nena's probleem is ook niet haar intelligentie....ik geloof ook echt dat ze dat wel is,maar ze gaf ook al aan over dat
nima-a, ik vond er niks aan. Ze heeft nog steeds niks gevonden waar ze voor wil gaan.
Daar kun je pas over oordelen als je Nena's motivatie weet. Misschien vindt ze hem toch wel leuker dan ze tegen iedereen zegt. En ik vind zelf ook dat het niets met eigenwaarde te maken heeft. Je hebt het tenslotte ook niet over de eigenwaarde van Brian, die het even toestaat dat Nena hem aftrekt. In dit geval zou je het erop kunnen gooien dat hij Nena heel erg leuk vindt, maar als dat niet zo was geweest, was er nog vast niemand geweest die het over de eigenwaarde van Brian had.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
Een vrouw met een beetje eigenwaarde had die geile gladjanus toch van d'r bed afgeschopt, met z'n handmassage en fluisterende woordjes?
Dat laatste is dus puur een reactie van iemand die eraan denk hoe andere mensen het zullen vinden. Ze realiseerde zich opeens weer dat er camera's bij waren. Ze heeft er zelf volgens mij geen problemen mee, maar kapte het af toen ze aan de andere mensen dacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Dan denk ik daar anders over, al ben ik het wel met je eens dat je zoiets niet per definitie op gebrek aan eigenwaarde kunt gooien. Maar in dit geval vond ik het iets heel vreemds plichtmatigs hebben. Alsof ze het idee had dat ze dit "hoorde" te doen. En even later bedacht ze zich dus ook, het voelde gewoon niet OK.
Nou, m.i. dacht ze daar metéén al aan: ze plaatste het kussen immers keurig in de baan tussen de camera en Brian's kruis, voordat ze hem begon af te trekken.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus puur een reactie van iemand die eraan denk hoe andere mensen het zullen vinden. Ze realiseerde zich opeens weer dat er camera's bij waren. Ze heeft er zelf volgens mij geen problemen mee, maar kapte het af toen ze aan de andere mensen dacht.
Dit verklaart niet 'jouw gelijk' natuurlijk. Integendeel haast, zou ik zeggen. Want waaróm vindt ze het stom... omdat ze Brian eigenlijk niets vindt, maar het gevoel had dat ze dit even moest doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
En daar is Nena al met het antwoord. Ze heeft het er met Bart over.
Nena: "Voor mij is het niet erg nee. In het normale leven zou ik denken 'stom', punt."
Nou, dat zie ik toich even iets anders. Ze vindt het op zich stom dat ze Brian heeft afgetrokken, maar zit er verder niet mee. Het is niets iets waar ze zich normaal druk om zou maken. In deze situatie was het anders want - en dat stukje heb jij uit mijn quote weggelaten - ze baalt wel dat haar familie het dus kan zien. Dat laatste geeft haar een beroerd gevoel, maar niet zozeer de actie op zich. Dat is wel precies wat ik bedoelde in het bericht daarvoor. Buiten het huis had ze zich er volgens mij geen moment druk om gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit verklaart niet 'jouw gelijk' natuurlijk. Integendeel haast, zou ik zeggen. Want waaróm vindt ze het stom... omdat ze Brian eigenlijk niets vindt, maar het gevoel had dat ze dit even moest doen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik toich even iets anders. Ze vindt het op zich stom dat ze Brian heeft afgetrokken, maar zit er verder niet mee. Het is niets iets waar ze zich normaal druk om zou maken. In deze situatie was het anders want - en dat stukje heb jij uit mijn quote weggelaten - ze baalt wel dat haar familie het dus kan zien. Dat laatste geeft haar een beroerd gevoel, maar niet zozeer de actie op zich.
Klopt. Ze zei: "In het normale leven zou ik zeggen 'stom, punt'. Dus verder niet. Niet iets om je druk om te maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]Volgens je eigen quote heeft ze gezegd: "In het normale leven zou ik denken: stom". Dus ook zonder camera's erbij zou ze er niet blij mee zijn geweest. Ze vindt het nu alleen extra lullig omdat ook haar familie mee kan kijken.
Joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
Ik zag toevallig net bij De Wereld Draait Door dat Nena ook niet vies is van de nodige hand- en spandiensten.
Echt waar???quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
Ik zag toevallig net bij De Wereld Draait Door dat Nena ook niet vies is van de nodige hand- en spandiensten.
Mijn type is 't niet, die Nena. Ziet eruit als een vrouw van 40, qua kleding en zware make-up, en dat peroxide-haar maakt 't er ook niet natuurlijker op. Is ze pas 19??? Lijkt me een typisch geval van iemand die te vroeg piekt - als ze nu al zoveel hulpmiddelen nodig heeft om er een beetje toonbaar uit te zien, kun je wel bedenken hoe ze er over, pak 'm beet, tien jaar bijloopt...quote:
Dat zou bijna pedofilie zijn: een kind in een verpakking van een meisje van 19.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Crush65 het volgende:
Laten we er geen doekjes om winden: 't is gewoon een neukpop. Klaar.
Wat plaats jij toch fijne berichten en topics de laatste tijdquote:
Ook gevingerd door Natasiaquote:Op zondag 12 november 2006 11:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die staat echt op knappen, las ergens dat ze met Natasia gezoend zou hebben en zich weer liet vingeren door Brian? Nou als je dat bij Natasia doet, dan ben je echt ver van huis.![]()
Een beetje drank en 7 weken zonder seks kan een hoop met een mens doen. En beide dames zijn duidelijk wel een beetje BI.quote:Op zondag 12 november 2006 12:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat komt uit de bodem van mijn hart. Scan what is happening man.![]()
Bedankt voor de troostende woorden, ik ga even bijkomen met een warme kop thee en een rustig ontbijtje.quote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Een beetje drank en 7 weken zonder seks kan een hoop met een mens doen. En beide dames zijn duidelijk wel een beetje BI.
huk? Wanneer?quote:Op zondag 12 november 2006 12:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bedankt voor de troostende woorden, ik ga even bijkomen met een warme kop thee en een rustig ontbijtje.![]()
Nena, gevingerd door Natasia, kan er nog niet helemaal bij.
Ik denk niet dat het zo erg is. Ze heeft wel een Metal Coach nodig, maar meer om haar aan te sporen een opleiding te gaan volgen denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Llewella het volgende:
Ik hoop dat er een goede psycholoog daar rondloopt voor het uit de klauwen loopt.
Want Nena komt op mij over als een lieve, en volgens mij best pientere meid met een hele mooie verschijning, iets waar mensen zuining op zouden moeten zijn ipv er proberen met z'n allen erover heen te gaan.
Hier zit wel wat in....quote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Llewella het volgende:
Ze is erg jong, het komt op mij over dat ze nog geen interactie durft aan te gaan met de volwassen wereld; ze weet niet hoe ze zichzelf kan uitspreken of durft geen nee te zeggen.
Dat gecombineerd met een mooie meid; kan erg snel uitdraaien op misbruik situaties.
Ik krijg er een vreemd gevoel in me buik van.
<knip>
Ze doet niet, ze laat het over zich heen komen tot ze echt niet wilt en zegt dan voorzichtig nee; bij een 2e aansporing wordt het al moeilijker en wordt de grens iets verder gelegd etc etc.
Ik hoop dat er een goede psycholoog daar rondloopt voor het uit de klauwen loopt.
Als het zo is, ben ik compleet afgeknapt... Natasia is wel zo'n verschrikkelijk iets (een vrouw is het niet te noemen)quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en Nena zijn alweer aan het lachen samen hoorEn dat vingeren geloof ik niet echt.....
Daar ben ik het mee eens. Ze moet nodig nee leren zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef Llewella het volgende:
Vanochtend zei ze iets van: ik ben rijp voor de psychiater.
Is echt wel zo. Op Bart's vraag of het zoenen alles was zei Nena: "Ja, zo ongeveer". Later vroeg Natasia buiten of het zoenen alles was wat de camera heeft gezien, waarop Nena knikte. Ze hebben al meerdere dingengezegd waaruit je kunt opmaken dat er meer is gebeurd. En dan heb ik het nog niet over hoe Nena aan het hijgen was vannacht.quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en Nena zijn alweer aan het lachen samen hoorEn dat vingeren geloof ik niet echt.....
Ze zegt net dus dat ze daar buiten het huis helemaal geen moeite mee heeft. Om de een of andere vreemde reden kan ze het in het huis alleen niet.quote:Op zondag 12 november 2006 13:47 schreef soylent het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Ze moet nodig nee leren zeggen.
Als je mij bedoelt: ik maak geen filmpjes, dus nee.quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Oksel het volgende:
En daar heb jij natuurlijk een filmpje van!
Valt heel erg mee vind ik zelf. Natasia wel. Die flikt dingen terwijl ze wil gaan trouwen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als ik Nena was ging ik direct het huis uit, ze maakt zichzelf compleet belachelijk in het huis. Of ze kan zichzelf niet voldoende beschermen.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Valt heel erg mee vind ik zelf.
Dit vond ik in de submit, geen idee of jullie er wat aan hebben, wij op de fp in ieder geval niet zoveel. Wie het ook gesubmit heeft (stond er niet bij) toch bedankt voor de tijd je erin hebt gestoptquote:Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.
Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.
Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.
<!-- div -->Met dank aan voor de <a href="submit.fok">submit</a>.
Damn, die Natasia is echt eng.quote:Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen. Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.
goed gezien Liewella!quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef Llewella het volgende:
Vanochtend zei ze iets van: ik ben rijp voor de psychiater.
Net in gesprek met Natasia over het gebeuren wat er mogenlijke wel of niet uitgezonden wordt.
Weer zegt ze iets over psychiater en begint een beetje een pruillipje te krijgen.
Natasia kan weldegelijk waarnemen want ze zegt: wat zit je dan dwars; want je bent kennelijk een beetje verdrietig. Nena leek echt een beetje vedrietig te worden.
Nu een minuut later lacht ze weer; tegenover bart en silvia.
Lachen is het grootste masker wat er bestaat; ik kan niet zeker weten wat er in d'r hoofd gaande is, ik kan alleen waarnemen en interpreteren vanuit eigen levenservaring (wat ook een gekleurd/subjectief beeld kan opleveren).
Toch lijkt het erop dat ze toch niet gelukkig is met de situaties, ik neem aan dat iedereen dat wel kan zien; wat voor verklaring er ook achter mag liggen.
Eng is wel het juiste woord ja, die zou je niet in een donker steegje of park tegen willen komen als ze mega geil is.quote:
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als ik Nena was ging ik direct het huis uit, ze maakt zichzelf compleet belachelijk in het huis. Of ze kan zichzelf niet voldoende beschermen.
Het is maar wat je tof vind.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.
Ik denk, en hoop, dat ze nu toch wel het dal van zelfwalging bereikt heeft. Als Brian en Natasia nou 's avonds gewoon uit haar buurt blijven en haar de ruimte geeft om aan zichzelf te werken. Echt gaan beginnen met haar HAVO en evt. begeleiding door een psycholoog. Dan komt ze sterker het huis uit.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gert, we zijn het weer eensquote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 'r d'r alleen nog maar toffer op geworden.
dus na de hypnotiserende Brian, aanrandende Natasia, hebben we nu een mishandelende SpankTheMonkey...quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is maar wat je tof vind.
Voor de kijkcijfers en spraakmakende gebeurtenissen is het heerlijk wanneer ze blijft natuurlijk. Maar als ik een goede vriend van d'r was geweest had ik haar persoonlijk aan de blonde haren direct het huis uit gesleurd.
Ik dacht eerst overigens dat jij oprecht begaan met Nena was, maar bij deze heb ik dat idee bijgeschaafd.![]()
Er wordt m.i. door sommigen hier een véél te groot drama gemaakt van de gebeurtenissen van afgelopen nacht. Ik denk ook niet dat je "begaan" bent met Nena, als je de zaken voorstelt alsof de arme zielige blondine aangerand is door een hitsige zwarte feeks.quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik dacht eerst overigens dat jij oprecht begaan met Nena was, maar bij deze heb ik dat idee bijgeschaafd.![]()
Niks mooiers dan al die ophef en speculaties rond een intieme gebeurtenis.quote:Op zondag 12 november 2006 20:12 schreef Gert het volgende:
Er wordt m.i. door sommigen hier een véél te groot drama gemaakt van de gebeurtenissen van afgelopen nacht.
Ik snap het niet, je bent altijd de grootste fan van Nena. Kun je het me uitleggen, ben ik wel benieuwd naar. Waarom vind je Nena ineens toffer?quote:
Een beetje heibel in de tent is altijd prima.quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niks mooiers dan al die ophef en speculaties rond een intieme gebeurtenis.
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef Day het volgende:
Volgens mij wordt het verhaal ook ranziger gemaakt. Nena heeft eerder op de avond vertelt wat er gebeurd is ern heeft het alleen over zoenen. Waar komt het vinger-verhaal vandaan? Uit de fantasieën van de heren hier?
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.
Ikke ookquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
Dan heb je een verkeerd filmpje gezien ofzo. Iedereen die het live heeft gezien zal beamen dat er stevig werd gehijgd door Nena op dat moment. En dat was echt niet van een slapend iemandquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en er is alleen te zien dat ze staan te zoenen, verder hoor je het ademen van de rest in de slaapkamer. Dat is wat ik eruit maak.
http://rapidshare.com/fil(...)11-11-2006_kitek.asfquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?quote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Gert het volgende:
Een beetje heibel in de tent is altijd prima.![]()
Maar met de wolven meehuilen dat Nena is aangerand door Natasia, heeft m.i dus weinig met "begaan zijn met Nena" te maken.![]()
Duidelijk Nena die aan het hijgen was. Volgens mij ging Natasia Nena's lichaam helemaal af.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef avonne het volgende:
Het hijgen was nogal ritmisch. Niet haperend, zoals bij zoenen, en niet monotoon zoals bij slapen.
Melodia erotica
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef happyme28 het volgende:
Scan zegt het te kunnen opmaken uit het gehijg van Nena en een aantal uitspraken van Nena en Natasia vanmorgen. Er is niets in beeld te zien geweest.
Die ik toen zelf niet gezien had ja. Ik kon me het gewoon niet voorstellen van Nena (die ook met bikini aan doucht... weet je wel). Inmiddels weet ik wel beter.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist scanman die vorige keer zo behouden was bij het bevestigen over een mogelijke seksuele handelingen die ter discussie stond.![]()
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde interpretatie, waarom vind je Nena hierdoor toffer?
en jij ben de expertquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Is er ergens een filmpje van het hijgen?
Het moet dúidelijk nog even goed geanalyseerd worden.![]()
Ik snap het, is inderdaad wat voor te zeggen. Ik had je dus verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende: Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Spank -> Natasia maakt misbruik van
Gert -> Nena plukt van alle vruchten des levends
Heren, bij deze ben ik niet meer in jullie teleurgesteld.quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Wat ook Nena's eigen woorden waren vandaag. Ze 'zoent' wel vaker met vrouwen/meisjes.
Van misbruik is wat mij betreft totaal geen sprake trouwens. Ik heb het filmpje nog een keer gezien, maar Nena is wat meer terughoudend idd. Maar als ze niet had gewild, was ze echt wel weggelopen. Nena waarschuwde Natasia wel een paar keer dat ze de volgende dag spijt zou hebben.... en zei een paar keer "dit kunnen we niet maken". Verder zie ik haar in het eindshot ook Natasia over haar hoofd strelen volgens mij.
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
Het geeft een bepaalde vrijheid van denken en handelen aan die ik wel kan waarderen.
Ja, Bart maakte ook al zo'n opmerking. Hij zei zoiets van 'dan moet je je wel héél erg verveeld hebben'.quote:Op zondag 12 november 2006 22:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog 1 ding, het is natuurlijk hartstikke mooi als ze haar bi seksuele gevoelens de vrije loop laat. Maar met Natasia, kom op zeg.Pak dan Sylvia ofzo.
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijftquote:Op zondag 12 november 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk dat zo ongeveer alle 'sensatie' komt van het meisje dat niets doet in het huis en niets boeiend vindt.
Zeikerd!!!quote:Op zondag 12 november 2006 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk jammer dat het gedrag van de miljonairs in een paar dagen tijd 180 graden is gedraaid en van afstandelijk nu ineens de ranzige toer op gaat. Ik ben nergens vies van, en ze gaan hun gang maar, maar ik geloof dat ik het speculeren over mogelijke gebeurtenissen in de villa spannender vind dan het dagelijks van het scherm af zien druipen.
Het wordt zo BB-erig allemaal.
Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!quote:
Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekkenquote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijftVoorlopig is Natasia, hoe naar het ook is, toch wel het toppunt van sensatie.. of frustratie...
Maar feit blijft dat sex sells! Ik had niet verwacht dat er uberhaupt iets ging gebeuren, dus wat dat betreft mijn respect. Al was ze geheel passief in het treurige verhaal.![]()
Geen idee, ik zapte er een keer langs en werd prompt getrakteerd op een aantal erecties. Ik had meteen gegeten én gedronken.quote:Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is er voor het laatst iemand afgetrokken bij BB
Ik vond eigenlijk dat jij wel gelijk had. Het begint wat meer op BB te lijken, ook omdat ze alles zo close mogelijk in beeld hebben gebracht enzo. Maar wat mij betreft is dat niet persé negatiefquote:Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!
Dit wordt interessant! Klap eens uit de school, PB?quote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!
Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!
Hahahaha...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!
Ja, da's ook weer waar.quote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekken
Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer waar.Ik blijf wel vinden dat ze dat deed uit een bepaald gevoel van druk, alsof ze eigenlijk niet wilde maar 't toch deed omdat het van haar verwacht werd en niet op eigen initiatief. Wat dat betreft vond ik 't vooral heel treurig om te zien. Ik hoop voor haar dat ze de teugels van haar leven een beeetje meer zelf in handen neemt..
Maar ja...
Kweenie...
Ik vind 't gewoon suf, ofzo...
Ach, ze gaat nu toch weer op eigen initiatief bij Brian in bed liggenquote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....
Ik denk dat je heel veel gemist hebt ofzo. Na 1 week was het al serieus tussen Bart en Lesley. Ze wil alleen niet het huis in. Dat is alles. Ze heeft de pest aan de camera's en de sfeer in het huis is ook niet lekker. Ze teased niet, want dat is al lang niet meer nodig. Hun verhouding is al heftiger dan menigeen denkt (die de streams niet hebben gevolgd).quote:Op maandag 13 november 2006 02:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik word helemaal ziek van Lesley... dat zogenaamde "play hard to get"... ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan maar Bart valt er kennelijk voor. Wat is die jongen vaak expliciet en impliciet door haar afgewezen (dag 1: nee ik ga niet mee eten... dag 2: nee ik ga niet mee eten... dag 3: nee ik ga niet mee eten)... en nu ze 'iets' hebben houdt ze daar niet mee op (de dag van hun date: "Ik ga nu naar huis."; "Als het niet snel warm wordt ga ik naar huis hoor") etc. etc. Dat getease van haar zou voor mij een contraproductief effect hebben.
Gebeft nog welquote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat ik uit het filmpje haal: Nena wordt gevingerd door Brian en in de badkamer gebeft door Natasia.
Dit verzin je ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Natasia beveelt Nena om klaar te komen: 'Kom klaar, Kom klaar'
vanaf 10 minuut 40 ongeveer. Of ik wil het horen?quote:
Ik hoorde het ook.quote:Op maandag 13 november 2006 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
vanaf 10 minuut 40 ongeveer. Of ik wil het horen?
Hahaha.. Beter maar van niet .quote:Op zondag 12 november 2006 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dit wordt interessant! Klap eens uit de school, PB?
Een wederzijdse vriendin, hm dat kan op 2 manieren geinterpreteerd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Beter maar van niet .![]()
Laten we 't dr'op houden dat we een wederzijdse vriendin hebben. (Daar heb ik nog mee zitten dollen om ons samen op te geven voor DGK.)
Nena is gewoon lekker maf, net als me.![]()
Hoe was Nena op school? Waren de jongens gek op d'r???quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Beter maar van niet .![]()
Laten we 't dr'op houden dat we een wederzijdse vriendin hebben. (Daar heb ik nog mee zitten dollen om ons samen op te geven voor DGK.)
Nena is gewoon lekker maf, net als me.![]()
Na het zien/luisteren van de betreffende filmpjes ben ik het hier wel mee eens. Ik kreeg er een onaangenaam gevoel bij, vond het inderdaad ook treurig. Toen ze met Brian was heb ik op de blik van Nena gelet en ze keek niet blij of geil ofzo. Eerder zich geen raad wetend met de situatie, zeer ongemakkelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef soylent het volgende:
Ja, da's ook weer waar.Ik blijf wel vinden dat ze dat deed uit een bepaald gevoel van druk, alsof ze eigenlijk niet wilde maar 't toch deed omdat het van haar verwacht werd en niet op eigen initiatief. Wat dat betreft vond ik 't vooral heel treurig om te zien. Ik hoop voor haar dat ze de teugels van haar leven een beeetje meer zelf in handen neemt..
Maar ja...
Kweenie...
Ik vind 't gewoon suf, ofzo...
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
So close, but still so far ....
[afbeelding]
Potjandikkie...but you're getting closer scanman!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
We zijn er nog niet, maar er worden beslist vorderingen gemaakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef KonnieKipke het volgende:
't programma duurt nog bijna een jaar dus we'll get our chance.
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Twee jaar toch nog steeds, of heb ik iets gemist?
Ik DENK dat ik niets heb gemist, maar ik WEET het niet zeker. Dus ik herhaal mijn vraag maar.quote:
Het duurt minimaal 1 jaar.. en als het goed loopt misschien langer.. dat is wat ik begrepen hebquote:Op woensdag 15 november 2006 18:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik DENK dat ik niets heb gemist, maar ik WEET het niet zeker. Dus ik herhaal mijn vraag maar.
Ja dat bedoelde ik ook. De intensie was misschien wel 2 jaar, maar bij voorbaat weet je (ik tenminste) eigenlijk wel beter.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het duurt minimaal 1 jaar.. en als het goed loopt misschien langer.. dat is wat ik begrepen heb
We 'komen' er wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat was oorspronkelijk de opzet. Inmiddels weten we dat de redactie een 'beetje de vaart er in houdt' en het eerder korter dan langer zal zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:08 schreef Tamaartje het volgende:
Het duurt minimaal 1 jaar.. en als het goed loopt misschien langer.. dat is wat ik begrepen heb
De opzet was dat ze na 1 jaar de jackpot konden winnen, dat is vervallen, de jackpot is nu al te winnen maar de villa pas na 2 jaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef KonnieKipke het volgende:
't programma duurt nog bijna een jaar dus we'll get our chance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |