Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze valt dus ook op blanke negerts (zo probeert hij tenminste te praten...).
Ok dan mag het.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doen![]()
Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mocht iemand het gebeuren van vannacht nog willen zien, hier is een filmpje.
http://rapidshare.com/fil(...)ndjob-Casix.wmv.html
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijker
Hier dus. En bij 6 minuut 49 zie je de beweging goed van Nena.
99 luftballone?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken
Die ga ik ook zoeken!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken
Dan hadden wij dezelfde poster.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.
*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oudquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.
Agree,quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Gezien, en bedankt voor het filmpje!
Maar eeh, hij kwam niet klaar voor zover ik kon zien.
Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Leandra het volgende:
*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oud
Uiteraard, daarom dacht ik ook vrij ongestraft zo'n opmerking te kunnen makenquote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.
Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 00:25 schreef Leandra het volgende:
Zitten die dorpsgekken hou hier iedere keer streams en foto's te gappen en op hun eigen site te posten als zijnde eigen???
Ze zijn met deze post nl ook vrij laat......
Rianne.... als je wat post.. best joh, maar zet dan wat neer wat hier nog niet staat.
Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.
De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.quote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.
Aha..... ik dacht dat jij ook streams opnam... vandaarquote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.
Wat een voorspelbaar vooroordeel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat voorspelbaar he? Dat zo'n schattig klein maar DOM blondje het populairst is bij DGK-kijkend Nederland.
Haha ja ik denk het ookquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Dan heb je deze nog niet gezien denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Bart weet dat Nena Brian 'meer heeft toegelaten dan eigenlijk verstandig was'. Maar dat kan vanalles betekenen. Zelfs dat ze hem alleen maar een idee heeft gegeven. Verder weet niemand iets.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
in hoe verre zijn de andere bewoners nu al op de hoogte?
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
geen kranten koppen in de telegraaf?
Met beide benen op de grond dus.quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique.
Worden alle brieven eigenlijk hardop voorgelezen of 'gescreend'? Je zou toch verwachten dat de thuisblijvers hen wel een beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen buiten de villa, inclusief (het ontbreken van) de commotie rond de miljonairs.quote:Op zondag 5 november 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
Met beide benen op de grond dus.
Maar ook of en hóe DGK in de pers behandeld wordt?quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
Volgens mij mogen briefschrijvers gewoon DGK-gerelateerde zaken melden. Eveline had immers van haar zus te horen gekregen dat ze niet zo achterbaks moest doen, en Nataaasia van d'r zus dat ze zich wat minder als een loopse teef moest gaan gedragen.
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...quote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef MrSASO het volgende:
Dan ga je wel kapot als je in de situatie van Brian zat, gebeurt er eindelijk wat kun je met blauwe ballen weer naar je eigen bed toe sluipen.
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?
Oh oke, maar dan nog blijft het een klote situatie.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.
Wat hebben Nicolaas en Angelique dan uitgevoerd?quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.
Pikken is het juiste woord in dezequote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dom blondje.
Ze hebben wel het juiste typetje uit weten te pikken he?
Onafgemaakt werkje.quote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Mooie scan caps.quote:
quote:
Volgens mij heeft ze best een behoorlijk IQ, al moeten we het niet gaan overdrijven. Maar juist in die laatste tienerjaren, vanaf je 16e, ga je nadenken over wat je met het tweede deel van je leven wil gaan doen. Zouje willen gaan studeren, wát dan en wáár dan. Je vormt je daarover een beeld door met leeftijdsgenoten te praten die in hetzelfde schuitje zitten. Nina echter, ging samenwonen met een voetballer en had meteen al áchterlijk veel geld tot haar beschikking, kon kopen en doen wat ze leuk vond. Ze heeft dus een tijd stil gestaan. Waar haar leeftijdsgenoten het ouderlijk huis verlieten, op zichzelf gingen wonen, gingen studeren en/of (bij)baantjes namen, ruilde Nena als het ware de ene verzorger in voor de andere.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
nena's probleem is ook niet haar intelligentie....ik geloof ook echt dat ze dat wel is,maar ze gaf ook al aan over dat
nima-a, ik vond er niks aan. Ze heeft nog steeds niks gevonden waar ze voor wil gaan.
Daar kun je pas over oordelen als je Nena's motivatie weet. Misschien vindt ze hem toch wel leuker dan ze tegen iedereen zegt. En ik vind zelf ook dat het niets met eigenwaarde te maken heeft. Je hebt het tenslotte ook niet over de eigenwaarde van Brian, die het even toestaat dat Nena hem aftrekt. In dit geval zou je het erop kunnen gooien dat hij Nena heel erg leuk vindt, maar als dat niet zo was geweest, was er nog vast niemand geweest die het over de eigenwaarde van Brian had.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
Een vrouw met een beetje eigenwaarde had die geile gladjanus toch van d'r bed afgeschopt, met z'n handmassage en fluisterende woordjes?
Dat laatste is dus puur een reactie van iemand die eraan denk hoe andere mensen het zullen vinden. Ze realiseerde zich opeens weer dat er camera's bij waren. Ze heeft er zelf volgens mij geen problemen mee, maar kapte het af toen ze aan de andere mensen dacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Dan denk ik daar anders over, al ben ik het wel met je eens dat je zoiets niet per definitie op gebrek aan eigenwaarde kunt gooien. Maar in dit geval vond ik het iets heel vreemds plichtmatigs hebben. Alsof ze het idee had dat ze dit "hoorde" te doen. En even later bedacht ze zich dus ook, het voelde gewoon niet OK.
Nou, m.i. dacht ze daar metéén al aan: ze plaatste het kussen immers keurig in de baan tussen de camera en Brian's kruis, voordat ze hem begon af te trekken.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus puur een reactie van iemand die eraan denk hoe andere mensen het zullen vinden. Ze realiseerde zich opeens weer dat er camera's bij waren. Ze heeft er zelf volgens mij geen problemen mee, maar kapte het af toen ze aan de andere mensen dacht.
Dit verklaart niet 'jouw gelijk' natuurlijk. Integendeel haast, zou ik zeggen. Want waaróm vindt ze het stom... omdat ze Brian eigenlijk niets vindt, maar het gevoel had dat ze dit even moest doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
En daar is Nena al met het antwoord. Ze heeft het er met Bart over.
Nena: "Voor mij is het niet erg nee. In het normale leven zou ik denken 'stom', punt."
Nou, dat zie ik toich even iets anders. Ze vindt het op zich stom dat ze Brian heeft afgetrokken, maar zit er verder niet mee. Het is niets iets waar ze zich normaal druk om zou maken. In deze situatie was het anders want - en dat stukje heb jij uit mijn quote weggelaten - ze baalt wel dat haar familie het dus kan zien. Dat laatste geeft haar een beroerd gevoel, maar niet zozeer de actie op zich. Dat is wel precies wat ik bedoelde in het bericht daarvoor. Buiten het huis had ze zich er volgens mij geen moment druk om gemaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit verklaart niet 'jouw gelijk' natuurlijk. Integendeel haast, zou ik zeggen. Want waaróm vindt ze het stom... omdat ze Brian eigenlijk niets vindt, maar het gevoel had dat ze dit even moest doen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik toich even iets anders. Ze vindt het op zich stom dat ze Brian heeft afgetrokken, maar zit er verder niet mee. Het is niets iets waar ze zich normaal druk om zou maken. In deze situatie was het anders want - en dat stukje heb jij uit mijn quote weggelaten - ze baalt wel dat haar familie het dus kan zien. Dat laatste geeft haar een beroerd gevoel, maar niet zozeer de actie op zich.
Klopt. Ze zei: "In het normale leven zou ik zeggen 'stom, punt'. Dus verder niet. Niet iets om je druk om te maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]Volgens je eigen quote heeft ze gezegd: "In het normale leven zou ik denken: stom". Dus ook zonder camera's erbij zou ze er niet blij mee zijn geweest. Ze vindt het nu alleen extra lullig omdat ook haar familie mee kan kijken.
Joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
Ik zag toevallig net bij De Wereld Draait Door dat Nena ook niet vies is van de nodige hand- en spandiensten.
Echt waar???quote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
Ik zag toevallig net bij De Wereld Draait Door dat Nena ook niet vies is van de nodige hand- en spandiensten.
Mijn type is 't niet, die Nena. Ziet eruit als een vrouw van 40, qua kleding en zware make-up, en dat peroxide-haar maakt 't er ook niet natuurlijker op. Is ze pas 19??? Lijkt me een typisch geval van iemand die te vroeg piekt - als ze nu al zoveel hulpmiddelen nodig heeft om er een beetje toonbaar uit te zien, kun je wel bedenken hoe ze er over, pak 'm beet, tien jaar bijloopt...quote:
Dat zou bijna pedofilie zijn: een kind in een verpakking van een meisje van 19.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:26 schreef Crush65 het volgende:
Laten we er geen doekjes om winden: 't is gewoon een neukpop. Klaar.
Wat plaats jij toch fijne berichten en topics de laatste tijdquote:
Ook gevingerd door Natasiaquote:Op zondag 12 november 2006 11:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die staat echt op knappen, las ergens dat ze met Natasia gezoend zou hebben en zich weer liet vingeren door Brian? Nou als je dat bij Natasia doet, dan ben je echt ver van huis.![]()
Een beetje drank en 7 weken zonder seks kan een hoop met een mens doen. En beide dames zijn duidelijk wel een beetje BI.quote:Op zondag 12 november 2006 12:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat komt uit de bodem van mijn hart. Scan what is happening man.![]()
Bedankt voor de troostende woorden, ik ga even bijkomen met een warme kop thee en een rustig ontbijtje.quote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Een beetje drank en 7 weken zonder seks kan een hoop met een mens doen. En beide dames zijn duidelijk wel een beetje BI.
huk? Wanneer?quote:Op zondag 12 november 2006 12:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bedankt voor de troostende woorden, ik ga even bijkomen met een warme kop thee en een rustig ontbijtje.![]()
Nena, gevingerd door Natasia, kan er nog niet helemaal bij.
Ik denk niet dat het zo erg is. Ze heeft wel een Metal Coach nodig, maar meer om haar aan te sporen een opleiding te gaan volgen denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Llewella het volgende:
Ik hoop dat er een goede psycholoog daar rondloopt voor het uit de klauwen loopt.
Want Nena komt op mij over als een lieve, en volgens mij best pientere meid met een hele mooie verschijning, iets waar mensen zuining op zouden moeten zijn ipv er proberen met z'n allen erover heen te gaan.
Hier zit wel wat in....quote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Llewella het volgende:
Ze is erg jong, het komt op mij over dat ze nog geen interactie durft aan te gaan met de volwassen wereld; ze weet niet hoe ze zichzelf kan uitspreken of durft geen nee te zeggen.
Dat gecombineerd met een mooie meid; kan erg snel uitdraaien op misbruik situaties.
Ik krijg er een vreemd gevoel in me buik van.
<knip>
Ze doet niet, ze laat het over zich heen komen tot ze echt niet wilt en zegt dan voorzichtig nee; bij een 2e aansporing wordt het al moeilijker en wordt de grens iets verder gelegd etc etc.
Ik hoop dat er een goede psycholoog daar rondloopt voor het uit de klauwen loopt.
Als het zo is, ben ik compleet afgeknapt... Natasia is wel zo'n verschrikkelijk iets (een vrouw is het niet te noemen)quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en Nena zijn alweer aan het lachen samen hoorEn dat vingeren geloof ik niet echt.....
Daar ben ik het mee eens. Ze moet nodig nee leren zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef Llewella het volgende:
Vanochtend zei ze iets van: ik ben rijp voor de psychiater.
Is echt wel zo. Op Bart's vraag of het zoenen alles was zei Nena: "Ja, zo ongeveer". Later vroeg Natasia buiten of het zoenen alles was wat de camera heeft gezien, waarop Nena knikte. Ze hebben al meerdere dingengezegd waaruit je kunt opmaken dat er meer is gebeurd. En dan heb ik het nog niet over hoe Nena aan het hijgen was vannacht.quote:Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en Nena zijn alweer aan het lachen samen hoorEn dat vingeren geloof ik niet echt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |