Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze valt dus ook op blanke negerts (zo probeert hij tenminste te praten...).

Ok dan mag het.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Met alle respect voor negers, maar hij is wel op Curacao opgegroeid of zo, dus hij kan er waarschijlijk weinig aan doen![]()

Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mocht iemand het gebeuren van vannacht nog willen zien, hier is een filmpje.
http://rapidshare.com/fil(...)ndjob-Casix.wmv.html

quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb um ook ff op yuotube gezet, misschien voor sommigen gemakkelijker
Hier dus. En bij 6 minuut 49 zie je de beweging goed van Nena.

99 luftballone?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken

Die ga ik ook zoeken!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Daardoor heb ik allemaal clips van de duitse Nena gevonden en bekeken

Dan hadden wij dezelfde poster.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.

*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oudquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ga ik ook zoeken!
* Cynix ® had vroeger een 1 op 1 deurposter van Nena op zijn slaapkamerdeur hangen.

Agree,quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Gezien, en bedankt voor het filmpje!
Maar eeh, hij kwam niet klaar voor zover ik kon zien.

Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Leandra het volgende:
*Leandra checkt Cynix ® z'n leeftijd.... ja idd ook oud

Uiteraard, daarom dacht ik ook vrij ongestraft zo'n opmerking te kunnen makenquote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, we schelen niet veel. In jouw voordeel uiteraard.

Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 00:25 schreef Leandra het volgende:
Zitten die dorpsgekken hou hier iedere keer streams en foto's te gappen en op hun eigen site te posten als zijnde eigen???
Ze zijn met deze post nl ook vrij laat......
Rianne.... als je wat post.. best joh, maar zet dan wat neer wat hier nog niet staat.

Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere post is spam. Nooit een keer een gewoon bericht. Ik snap niet dat er niets aan wordt gedaan.

De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.quote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe me een lol scan... als je een filmpje ofzo neergooit...... kun je daar iets in verwerken wat er niet simpel uit te krijgen is?? Een plaatje of een flash op een bepaald moment ofzo.

Aha..... ik dacht dat jij ook streams opnam... vandaarquote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De filmpjes maak ik niet hoor. Ik post de rapidshare links alleen. De naam van de maker zit altijd in de filename.

Wat een voorspelbaar vooroordeel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat voorspelbaar he? Dat zo'n schattig klein maar DOM blondje het populairst is bij DGK-kijkend Nederland.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |