Nee hoor. Kusje op de wang en daarna duwde ze hem weg.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:58 schreef Mrln het volgende:
[update 01:53] eerste kus tussen Nena & Brian is een feit![]()
![]()
dan nog...die sloeriequote:Op donderdag 2 november 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kusje op de wang en daarna duwde ze hem weg.
gelukkig zie jij er lekker uitquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
Niet de mooiste foto.. beetje te konijnerig, zowel qua tanden als qua schichtige ogen. Nena heeft fraaiere gezichtsuitdrukkingen dan deze.
[afbeelding]
MMMMmm, mooie meid hoor die Nena!!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
Niet de mooiste foto.. beetje te konijnerig, zowel qua tanden als qua schichtige ogen. Nena heeft fraaiere gezichtsuitdrukkingen dan deze.
[afbeelding]
Inderdaad, de cover had imo veel beter gekund.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Dan zijn ze wat mij betreft te vroeg geweest. Beetje meer vet eraan kan bij Nena absoluut geen kwaad.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Wireless het volgende:
Ze zijn wel net op tijd geweest met die shoot volgens mij, ze wordt met de dag vetter.
Inderdaad, ze heeft nu echt een kinderlichaam. Geen bil en geen titties. Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn ze wat mij betreft te vroeg geweest. Beetje meer vet eraan kan bij Nena absoluut geen kwaad.
Zéér positief zelfs
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.
Eens, er zijn veel betere foto's, zelfs in topics hiero.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
'een sletje van de straat'?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Sorry hoor het is een smakeloze foto. Gewoon een sletje van de straat met een borstvulling.
zo zo...jij trekt zeker volle zalenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Wireless het volgende:
Ze zijn wel net op tijd geweest met die shoot volgens mij, ze wordt met de dag vetter.
Ja dure make up wil niet zeggen dat je wat voorstelt.quote:
Joh, ga lekker overbodige topics openen, kijken wij wel naar de meisjes.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dure make up wil niet zeggen dat je wat voorstelt.
Dus ik mag niet van smaak verschillenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, ga lekker overbodige topics openen, kijken wij wel naar de meisjes.![]()
Ach... jawel, tuurlijk wel... het heeft te maken met maatvoering, maar daarover denken wij nou eenmaal anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik mag niet van smaak verschillen
Ik zie anders hele mooie vrouwelijke rondingen !!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft nu echt een kinderlichaam. Geen bil en geen titties. Dat vind ik overigens ook lelijk van die cover, die vulling ziet er niet uit zo. Ze heeft een deuk in dr rechterborst.
het is allemaal afgunst van die knuppel.... Hij is gewoon gefrustreerd dat hij niet zo'n mooie meid kan kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef Tissik het volgende:
Jammer van die gedeukte bh inderdaad. Maar verder is het toch een bloedmooie meid? Je hoeft geen cup DD te hebben om mooi te zijn. En dat ze nog een kinderlichaam heeft... ja duh! Ze staat met haar 19 jaren nog op de grens naar volwassenheid.
Ik vind de term "sletje van de straat" overigens ongepast. Nena gedraagt zich niet als een "sletje" in de villa, en al helemaal niet als "van de straat". Een dergelijke kwalificatie zal Natasia echter niet onbekend in de oren klinken... (die is in de villa al eens voor "slet" uitgemaakt (en terecht) en komt regelrecht van de straat.)
Daar zal mijn laatste ex het niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef RobinK het volgende:
[..]
het is allemaal afgunst van die knuppel.... Hij is gewoon gefrustreerd dat hij niet zo'n mooie meid kan kijken.
Ik gok zelfs dat elke meid hem links laat liggen
Het sletje heeft wel Brian lopen aftrekken vannachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:42 schreef Tissik het volgende:
Nena gedraagt zich niet als een "sletje" in de villa, en al helemaal niet als "van de straat".
Bron ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:17 schreef Wireless het volgende:
[..]
Het sletje heeft wel Brian lopen aftrekken vannacht![]()
Pak 'm beet 10 a 15 streamers vanacht hier op FOK!quote:
Ik zei toch dat het een sletje van de straat is ?quote:
Waarom nou meteen een sletje, dat kind heeft ook behoeften. Neem aan dat elke 19 jarige wel ff op zijn tijd van een beetje fuckie fuckie houdt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zei toch dat het een sletje van de straat is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |