Haha ja ik denk het ookquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Dan heb je deze nog niet gezien denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik denk dat Nena even heeft geprobeerd/gevoeld hoe groot zijn lul was. Achteraf bleek dat ie maar een kleine lul had toen ze bezig was en is ze ermee gestopt
Bart weet dat Nena Brian 'meer heeft toegelaten dan eigenlijk verstandig was'. Maar dat kan vanalles betekenen. Zelfs dat ze hem alleen maar een idee heeft gegeven. Verder weet niemand iets.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
in hoe verre zijn de andere bewoners nu al op de hoogte?
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
geen kranten koppen in de telegraaf?
Met beide benen op de grond dus.quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique.
Worden alle brieven eigenlijk hardop voorgelezen of 'gescreend'? Je zou toch verwachten dat de thuisblijvers hen wel een beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen buiten de villa, inclusief (het ontbreken van) de commotie rond de miljonairs.quote:Op zondag 5 november 2006 15:47 schreef Gert het volgende:
Met beide benen op de grond dus.
Maar ook of en hóe DGK in de pers behandeld wordt?quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
Volgens mij mogen briefschrijvers gewoon DGK-gerelateerde zaken melden. Eveline had immers van haar zus te horen gekregen dat ze niet zo achterbaks moest doen, en Nataaasia van d'r zus dat ze zich wat minder als een loopse teef moest gaan gedragen.
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...quote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef MrSASO het volgende:
Dan ga je wel kapot als je in de situatie van Brian zat, gebeurt er eindelijk wat kun je met blauwe ballen weer naar je eigen bed toe sluipen.
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
IK denk echt wel dat hij heeft afgetapt. Kan me niet voorstellen anders...
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die Nena zegt toch op het laatst "dit is niet zo`n goed idee" of iets dergelijks?
Oh oke, maar dan nog blijft het een klote situatie.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel toen hij in zijn eigen bed is gaan liggen.
Wat hebben Nicolaas en Angelique dan uitgevoerd?quote:Op zondag 5 november 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verbaast de bewoners zelfs dat er niets in de telegraaf staat over Nicolaas en Angelique. Over Nena's avontuurtje staat er ook niets in nee.
Pikken is het juiste woord in dezequote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dom blondje.
Ze hebben wel het juiste typetje uit weten te pikken he?
Onafgemaakt werkje.quote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef EminemRulezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |