Ja, dat kan natuurlijk ook altijd nogquote:Op donderdag 9 november 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Volgens mij niet, dit gaat verder dan dat.
Er zit niets in en er zal niets uitkomen.![]()
Ik geloof het ook nog steeds. Iemand die net zo dom is als bv Sabrina of Kelly, die zit niet op haar gemak sudoku's op te lossen en vindt wiskunde ook niet het leukst en/of het meest interessant. Maar het blijft speculeren, totdat JdM een IQ test het huis in gooit natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef 2live het volgende:
ze heeft wel nima-a gedaan, wel gezakt....maar had maar 6 lessen gehad
dus scanman mss toch gelijk over haar intelligentie
nena's probleem is ook niet haar intelligentie....ik geloof ook echt dat ze dat wel is,maar ze gaf ook al aan over datquote:Op donderdag 9 november 2006 10:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook nog steeds. Iemand die net zo dom is als bv Sabrina of Kelly, die zit niet op haar gemak sudoku's op te lossen en vindt wiskunde ook niet het leukst en/of het meest interessant. Maar het blijft speculeren, totdat JdM een IQ test het huis in gooit natuurlijk
Dat vindt Nena echt niet ergquote:Op donderdag 9 november 2006 11:17 schreef 2live het volgende:
stephan en evil deugen echt niet.....ze sluiten nu bewust nena buiten het overleg over het dierenprogramma
ik snap ook niet waarom we dat niet mogen horenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil Bart en Nena horen, maar ja... geluid doet het weer eens niet.
Is geen kwestie van 'mogen' denk ik, anders had je op 4 ook geen beeld gehad. Zal wel weer een storing zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:21 schreef elsie het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom we dat niet mogen horen![]()
hoe jaag die paar kijkers van vanochtend weg.......nou zo!!!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van 'mogen' denk ik, anders had je op 4 ook geen beeld gehad. Zal wel weer een storing zijn.
geen storing. Af en toe worden er op stream 3 dingen opgenomen die niet op internet te zien zijn, maar later wel in de uitzending. Dan gaat het geluid er ff af...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van 'mogen' denk ik, anders had je op 4 ook geen beeld gehad. Zal wel weer een storing zijn.
ja, vraag maar aan rik en saarquote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef VinoTinto het volgende:
sudoku is moeluk man
Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelde, maar ik weet wel dat een sudoku voor iemand met een IQ van beneden de 100 niet te doen is. En dan heb ik het nog lang niet over de moeilijkste sudoku's.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef VinoTinto het volgende:
sudoku is moeluk man
Volgens mij boeit het Nena gewoon helemaal niets en daar komt nog bij dat ze het met de verkeerde mensen gaat doenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Day het volgende:
Sylvia verwoordt het wel goed, vind ik.
Nena moet dan wel duidelijk maken wat ze dan wel wilt!
Nou, het is er nu wel uit toch?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij boeit het Nena gewoon helemaal niets en daar komt nog bij dat ze het met de verkeerde mensen gaat doen
Ze zei idd dat ze het op zich wel leuk vindt, maar ik ben eigenlijk niet echt overtuigdquote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het is er nu wel uit toch?
Ze vindt de dierenshow wel leuk en wil dan meer dan alleen die dieren showen.
Ze weigert om als figurante op te komen draven in Stefan's show.
En groot gelijk heeft ze!
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:03 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het is er nu wel uit toch?
Ze vindt de dierenshow wel leuk en wil dan meer dan alleen die dieren showen.
Ze weigert om als figurante op te komen draven in Stefan's show.
En groot gelijk heeft ze!
hij vond het niet zo schokkend en zei tegen nena dat ze er zich niet al te druk over moet makenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
![]()
Heeft Bart eigenlijk iets gezegd over de Nena-Brian video en wat hij er van vond ?
Oh, het is de poolboy? Aha!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef Fikkert het volgende:
wat zal bart tegen de poolboy zeggen ?? .... dat ie niet verder mag komen dan het zwembad,.. dus paardenbak is verboden gebied ???
Zo! Lekker allemaal!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Fikkert het volgende:
voor de liefhebbers
Kok Marc stuurde ons alvast het menu voor het romantische diner van vanavond.
Amuse met grand Marnier aperitief
LANGOUSTINES
Als rouleaux, licht gerookt, salade van witlof en mandarijn, schuim van rode peper
KREEFT
Met komkommersalade en kerrievinaigrette
HEILBOT
Geglaceerd met jus van rode biet, truffelrisotto
KALF
Als proeverij met lende en sukade, jus van salie
Chocolade
Met crème fraiche, vadouvankruiden en chocoladesoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |