abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 23:12:43 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43493347
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:07 schreef Gert het volgende:
Zeikerd!!!
Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!

Tsja, misschien ben ik wat cynisch, mijn username komt natuurlijk wel érgens vandaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 12 november 2006 @ 23:13:22 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43493378
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef soylent het volgende:

[..]

Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijft Voorlopig is Natasia, hoe naar het ook is, toch wel het toppunt van sensatie.. of frustratie...

Maar feit blijft dat sex sells! Ik had niet verwacht dat er uberhaupt iets ging gebeuren, dus wat dat betreft mijn respect. Al was ze geheel passief in het treurige verhaal.
Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekken
Alle aandacht gaat nu naar Natasia en Nena, maar 10 minuten daarvoor lag ze behoorlijk bezig met Brian hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 23:14:18 #253
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43493417
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is er voor het laatst iemand afgetrokken bij BB

Geen idee, ik zapte er een keer langs en werd prompt getrakteerd op een aantal erecties. Ik had meteen gegeten én gedronken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 12 november 2006 @ 23:15:46 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43493469
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!
Ik vond eigenlijk dat jij wel gelijk had. Het begint wat meer op BB te lijken, ook omdat ze alles zo close mogelijk in beeld hebben gebracht enzo. Maar wat mij betreft is dat niet persé negatief Het moet alleen wel een mix blijven tussen sneaky spelletjes, seksuele uitsprattingen, een love story en ruzie's.
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 23:32:05 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43494080
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!

Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!

Hahahaha...

Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!
Dit wordt interessant! Klap eens uit de school, PB?
pi_43494358
Ja Pearlbitch, vertel es! Hoe was Nena vroeger? Las op het talpa forum dat een oud klasgenote zei dat ze nogal jongensgek was. Kolder???
  zondag 12 november 2006 @ 23:54:46 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43494770
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:

Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekken
Ja, da's ook weer waar. Ik blijf wel vinden dat ze dat deed uit een bepaald gevoel van druk, alsof ze eigenlijk niet wilde maar 't toch deed omdat het van haar verwacht werd en niet op eigen initiatief. Wat dat betreft vond ik 't vooral heel treurig om te zien. Ik hoop voor haar dat ze de teugels van haar leven een beeetje meer zelf in handen neemt..

Maar ja...

Kweenie...

Ik vind 't gewoon suf, ofzo...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 13 november 2006 @ 00:03:18 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43495013

maandag 13 november 2006 @ 00:33:58 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43495906
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja, da's ook weer waar. Ik blijf wel vinden dat ze dat deed uit een bepaald gevoel van druk, alsof ze eigenlijk niet wilde maar 't toch deed omdat het van haar verwacht werd en niet op eigen initiatief. Wat dat betreft vond ik 't vooral heel treurig om te zien. Ik hoop voor haar dat ze de teugels van haar leven een beeetje meer zelf in handen neemt..

Maar ja...

Kweenie...

Ik vind 't gewoon suf, ofzo...
Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 13 november 2006 @ 00:38:41 #260
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43496051
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....
Ach, ze gaat nu toch weer op eigen initiatief bij Brian in bed liggen
pi_43497228
Als Nena toch zo makkelijk is, wil ik ff melden dat ik het jammer vind dat ik niet in dat huis zit
pi_43497256
Ben je een grote negerin dan?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43497437
Ik vermoed dat Brian op dit moment druk doende is om (low profile) te proberen Nena te versieren.... zie de streams.

Zijn nieuwe tactiek (niet te filosofisch) lijkt vruchten af te werpen. Nog maar even opblijven dan...
Audite et alteram partem
pi_43497450
Ja gatver wordt er ook niet goed van...

En waar zal Bartje nu last van hebben, hij zit zo te staren...
Een dag niet gelachen.... is een dag niet geleefd!
pi_43497486
Misschien toch kriebels / gevoelens voor Nena, ondanks "het paardenmeisje" zoals Lesley dag in dag uit op irritante wijze genoemd wordt door Talpa.

Ik denk dat het Bart niet lekker zit wat Nena hem vandaag heeft verteld over KletsNatAsia en haarzelf.
Audite et alteram partem
pi_43497531
Nou I hope so; van mij mogen ze...

Want die Brian... pffffffffffffff wat is die jongen vermoeiend... En eerlijk gezegd vindt ik die Lesley een beetje nep...
pi_43497574
Ik word helemaal ziek van Lesley... dat zogenaamde "play hard to get"... ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan maar Bart valt er kennelijk voor. Wat is die jongen vaak expliciet en impliciet door haar afgewezen (dag 1: nee ik ga niet mee eten... dag 2: nee ik ga niet mee eten... dag 3: nee ik ga niet mee eten)... en nu ze 'iets' hebben houdt ze daar niet mee op (de dag van hun date: "Ik ga nu naar huis."; "Als het niet snel warm wordt ga ik naar huis hoor") etc. etc. Dat getease van haar zou voor mij een contraproductief effect hebben.
Audite et alteram partem
pi_43497584
Helemaal mee eens, snap het ook niet...

Maar misschien knaagt het dan nu toch eindelijk bij Bartje? Die mag ik wel, echt een schatje...
pi_43497608
Een lekker wijf die constant 'weet ik veel" zegt word verdacht van slimheid,omg,het internet zit nog steeds vol met maagdelijke nerds!
  maandag 13 november 2006 @ 03:25:52 #270
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43497834
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik word helemaal ziek van Lesley... dat zogenaamde "play hard to get"... ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan maar Bart valt er kennelijk voor. Wat is die jongen vaak expliciet en impliciet door haar afgewezen (dag 1: nee ik ga niet mee eten... dag 2: nee ik ga niet mee eten... dag 3: nee ik ga niet mee eten)... en nu ze 'iets' hebben houdt ze daar niet mee op (de dag van hun date: "Ik ga nu naar huis."; "Als het niet snel warm wordt ga ik naar huis hoor") etc. etc. Dat getease van haar zou voor mij een contraproductief effect hebben.
Ik denk dat je heel veel gemist hebt ofzo. Na 1 week was het al serieus tussen Bart en Lesley. Ze wil alleen niet het huis in. Dat is alles. Ze heeft de pest aan de camera's en de sfeer in het huis is ook niet lekker. Ze teased niet, want dat is al lang niet meer nodig. Hun verhouding is al heftiger dan menigeen denkt (die de streams niet hebben gevolgd).
Ze zijn al weken gewoon een stel.... en ze wordt nu al gek dat hij het huis niet uit kan.

Maar goed, dit is het Nena topic
pi_43502197
Ik geef onmiddellijk toe dat jij een veel beter inzicht hebt van wat er precies is gebeurd (afgaande op jouw hoeveelheid posts en de mate waarin jij DGK bijhoudt), maar zo komt het op mij over... tot en met hun 'date' dus.

Inderdaad, terug naar Nena.
Audite et alteram partem
pi_43511947
Wat ik uit het filmpje haal: Nena wordt gevingerd door Brian en in de badkamer gebeft door Natasia.
  maandag 13 november 2006 @ 16:53:06 #273
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43512322
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat ik uit het filmpje haal: Nena wordt gevingerd door Brian en in de badkamer gebeft door Natasia.
Gebeft nog wel ... Zover wilde ik nog net niet gaan.
  maandag 13 november 2006 @ 16:55:28 #274
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43512395
haha, Natasia beveelt Nena om klaar te komen: 'Kom klaar, Kom klaar'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Trouwste user 2022 maandag 13 november 2006 @ 18:50:42 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_43516239
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Natasia beveelt Nena om klaar te komen: 'Kom klaar, Kom klaar'
Dit verzin je ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')