Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!quote:
Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekkenquote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Of ze dat predikaat verdient weet ik niet... Ik wacht nog ff af wat de Telegraaf hier morgen over schrijftVoorlopig is Natasia, hoe naar het ook is, toch wel het toppunt van sensatie.. of frustratie...
Maar feit blijft dat sex sells! Ik had niet verwacht dat er uberhaupt iets ging gebeuren, dus wat dat betreft mijn respect. Al was ze geheel passief in het treurige verhaal.![]()
Geen idee, ik zapte er een keer langs en werd prompt getrakteerd op een aantal erecties. Ik had meteen gegeten én gedronken.quote:Op zondag 12 november 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is er voor het laatst iemand afgetrokken bij BB
Ik vond eigenlijk dat jij wel gelijk had. Het begint wat meer op BB te lijken, ook omdat ze alles zo close mogelijk in beeld hebben gebracht enzo. Maar wat mij betreft is dat niet persé negatiefquote:Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, ok, je hebt gelijk. Orgies! Meer, meer!
Dit wordt interessant! Klap eens uit de school, PB?quote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb vannacht voor de eerste keer naar de Gouden Kooi gekeken. Ik wou het niet eens volgen, maar ik zag ineens good old Nena van Buren en gelijk weer in compromiterende omstandigheden !!!!
Hahaha.. Ik kan een boek schrijven over die meid en ze is niet veel ouder dan 20, maar wel 100x maffer dan ik !!!!!
Hahahaha...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet'm op Fluf.. Kwou dat ik met je mee was gegaan in de kooi!
Ja, da's ook weer waar.quote:Op zondag 12 november 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Onderschat Nena niet.... of je bedoelt dat ze Brian passief heeft liggen aftrekken
Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....quote:Op zondag 12 november 2006 23:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer waar.Ik blijf wel vinden dat ze dat deed uit een bepaald gevoel van druk, alsof ze eigenlijk niet wilde maar 't toch deed omdat het van haar verwacht werd en niet op eigen initiatief. Wat dat betreft vond ik 't vooral heel treurig om te zien. Ik hoop voor haar dat ze de teugels van haar leven een beeetje meer zelf in handen neemt..
Maar ja...
Kweenie...
Ik vind 't gewoon suf, ofzo...
Ach, ze gaat nu toch weer op eigen initiatief bij Brian in bed liggenquote:Op maandag 13 november 2006 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet sowieso weinig op eigen initiatief, ongeacht het onderwerp....
Ik denk dat je heel veel gemist hebt ofzo. Na 1 week was het al serieus tussen Bart en Lesley. Ze wil alleen niet het huis in. Dat is alles. Ze heeft de pest aan de camera's en de sfeer in het huis is ook niet lekker. Ze teased niet, want dat is al lang niet meer nodig. Hun verhouding is al heftiger dan menigeen denkt (die de streams niet hebben gevolgd).quote:Op maandag 13 november 2006 02:22 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik word helemaal ziek van Lesley... dat zogenaamde "play hard to get"... ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan maar Bart valt er kennelijk voor. Wat is die jongen vaak expliciet en impliciet door haar afgewezen (dag 1: nee ik ga niet mee eten... dag 2: nee ik ga niet mee eten... dag 3: nee ik ga niet mee eten)... en nu ze 'iets' hebben houdt ze daar niet mee op (de dag van hun date: "Ik ga nu naar huis."; "Als het niet snel warm wordt ga ik naar huis hoor") etc. etc. Dat getease van haar zou voor mij een contraproductief effect hebben.
Gebeft nog welquote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat ik uit het filmpje haal: Nena wordt gevingerd door Brian en in de badkamer gebeft door Natasia.
Dit verzin je ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
haha, Natasia beveelt Nena om klaar te komen: 'Kom klaar, Kom klaar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |