en terecht!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian maakt weer een move richting Nena
[afbeelding]
Eat you heart out: [FOTO] Een dag met Nena en FHMquote:
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef Oksel het volgende:
Brian heeft al een tijdje niet geneukt.. dat is duidelijk
Daarvoor alleen al zou je het huis uitrennen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaar![]()
Breedbeeld.quote:
Ik twijfelde ook al. Dan is nu stream 1 ook al kapot dus. Het was altijd alleen met 2 en 4. Nu dus ook op 1.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Breedbeeld.![]()
Je zou in principe de caps moeten kunnen terugbrengen naar de juiste verhoudingen, door de breedte iets meer te verkleinen dan de lengte. Weet iemand de goede proporties om dat te doen?
Die zijn gezellig met elkaar aan het spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Nena zegt nu dat de fotoshoot voor FHM gratis was. Ze heeft er dus idd niets voor gekregen.
Dan komt het even over neptieten.
Nena: "Volgens mij heeft Ilona haar tieten vergroot."
Bart: "Ja, absoluut."
Nena: " Waarom? Als ik mijn tieten zou vergroten zou ik wel zorgen dat het er nog natuurlijk uitziet. Bij Ilona zijn het echt van die bolletjes. Dat is lelijk toch".
Bart: "Ik begrijp niet dat ze een vriend heeft van mijn leeftijd"
Nena: "Ja, raar he. Ik ben nog nooit met iemand gegaan die ouder dan 21 is. Ik heb honger. Ga je een broodje voor me maken."
Bart: "Ja, tuurlijk. Wat wil je erop?"
Nena: "Dat doe je toch nooit. Dat doe je nooit"
Bart: "Ik ga naar binnen. De zon is weg"
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Bart bindt iets om zijn hoofd heen.
Nena: "Dat is een verbetering"
Bart: "Ja, alles is een verbetering he. Zelfs als het een vuilniszak is"
Nena: " Ja, dat is het beste"
LOL... heb ik vorige week ook al gedaan tijdens de FHM shoot. Nooit meer iets van gehoord, behalve die autoreply.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn gezellig met elkaar aan het spelen.![]()
Mbt de breedbeeldstreams: ik heb gisteren een mail naar Talpa gestuurd hierover. Antwoord kon even op zich laten wachten, aldus de autoreply.
Dat heeft Eveline dan wel helemaal mis. Maar die meid spoort ook van geen kant.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef Bagheera het volgende:
Eveline vind Nena 'een makkelijke prooi, zolang ze in haar schulp blijft' zei ze in haar roddelsessie nu net met Stephan.
Dat denk ik ook. Ook die woorden die ze gebruikte: 'makkelijke prooi'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft Eveline dan wel helemaal mis. Maar die meid spoort ook van geen kant.
Eveline laat zich graag in dat soort bewoordingen uit. "Prooi", iemand ergens voor "inzetten", "opofferen" of "gebruiken". Ze speelt graag strateegje. Maar volgens mij gaat die onderschatting haar nog lelijk opbreken. Nena geeft zich niet bloot aan mensen die ze niet vertrouwt of niet interessant vindt. Maar ze heeft een haarscherp observatievermogen. Het zou me niet verbazen als Nena in staat is om Eveline indien nodig met enkele rake opmerkingen op haar plaats te zetten. Eveline stelt niet zoveel voor, al helemaal niet zonder Stephan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef Bagheera het volgende:
Eveline vind Nena 'een makkelijke prooi, zolang ze in haar schulp blijft' zei ze in haar roddelsessie nu net met Stephan.
Nena doucht ook wel eens naakt hoor. Dan hangt ze haar badjas en wat al niet meer over de ruit heen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:02 schreef avonne het volgende:
Nena's mening over Eveline : "ze vindt zich zelf zo slim als ze iemand afzeikt"
zoiets, erg scherp
by the way... Nena doucht pertinent alleen in bikini, want alle camera's beginnen te draaien en te doen als ze naar de douche gaat
Ik begrijp niet dat het met ZES seizoenen Big Brother-ervaring blijkbaar niet mogelijk is om camera's te installeren die vrijwel onopvallend zijn voor de bewoners. Ik snap best dat er geen kleine spionage-cameraatjes gebruikt kunnen worden, dat levert een te slechte kwaliteit TV-beelden op. Maar heel simpel: hang een camera aan het plafond, doe er een halfronde kap omheen die van buiten naar binnen ondoorzichtig is, en zorg in vredesnaam dat de camera niet piept en knarst als er ingezoomd of gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:02 schreef avonne het volgende:
by the way... Nena doucht pertinent alleen in bikini, want alle camera's beginnen te draaien en te doen als ze naar de douche gaat
Grote pikken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef moowriece het volgende:
Ah, Brian zit zich op te geilen aan Nena. Het jammere is dat ze valt op donkere jongens (Surinamers?). Damn, waarom???
Dat is ook wat ik al hele tijd denk. En het is ook gewoon mogelijk, maar ze doen het niet.. dus dat zal dan wel een reden hebben. Blijkbaar willen ze niet dat de bewoners vergeten dat ze overal gefilmd worden, maar ik kan geen reden bedenken waarom..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat het met ZES seizoenen Big Brother-ervaring blijkbaar niet mogelijk is om camera's te installeren die vrijwel onopvallend zijn voor de bewoners.
Hmm, had ie moeten vragen hoeveel cm minimaal hahaha ;-) Trouwens, ik zag wat beelden van Brian die onder de douche vandaan kwam, en die was ahum behoorlijk goed bedeeld. Dus Nena heeft niet te klagen wat dat betreft.quote:( Bart antwoorde overigens dat dat wel goed zat![]()
Hmm, misschien wel vanwege juridische redenen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:00 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik al hele tijd denk. En het is ook gewoon mogelijk, maar ze doen het niet.. dus dat zal dan wel een reden hebben. Blijkbaar willen ze niet dat de bewoners vergeten dat ze overal gefilmd worden, maar ik kan geen reden bedenken waarom..
Wat een paardebek...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik moet hier snel zijn met kleding uitzoeken. Ik moet echt rennen, want ik heb hier twee aasgieren die dezelfde maat hebben"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |