Boven feyenooitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Nu hopelijk 3 punten tegen NAC en/of AZ.
Je bedoelt in de minuut die al niet meer gespeeld mocht wordenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt in de minuut die al niet meer gespeeld mocht worden![]()
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:27 schreef Eilanden het volgende:
Die extra tijd is gewoon zeuren ... die verdedigers moeten gewoon scherp blijven .... onnodig punten verspeeld
De overtreding werd gewoon in de extra tijd gemaakt. En je weet dat het een goal wordt als Talpa dat stukje ook nog uitzendtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkdie vrije bal (wat geen eens een overtreding was) nog liet nemen terwijl de blessuretijd er allang op zat. De verdediging zag er wel erg slecht uit bij de 2-1 ja. Ongelofelijk wat een vrijheid voor Slot
Doen! Winnen wij van Ajax!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, dan winnen we gewoon bij AZ.
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkdie vrije bal (wat geen eens een overtreding was) nog liet nemen terwijl de blessuretijd er allang op zat. De verdediging zag er wel erg slecht uit bij de 2-1 ja. Ongelofelijk wat een vrijheid voor Slot
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootje
Vink is altijd bereslecht. Wat een waardeloze scheidsrechter is dat. Zondag dan maar punten pakken in Alkmaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootje
Iedereen springt boven op elkaar en dan zijn er maar twee gele kaartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?
2 keer rood aan NAC moeten geven (trappende beweging en iemand in de hoofdklem nemen)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?
Volgens mij is het wel een regel bij die opstootjes om de aanstichters te bestraffen. Als je echt volgens de letter van de wet zou handelen, zou je tussen de 5 en 10 kaarten moeten uitdelen, dat is niet handig en ook niet te doen. De spelers moeten eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze dit laten gebeuren. Echt schandalig, dit soort opstootjes. Daar kan een scheids ook helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Iedereen springt boven op elkaar en dan zijn er maar twee gele kaartenZonneveld die moedwillig Vorm tegen de grond werkt is misschien wel meer dan geel. Vink was gewoon zwak ... we hebben daar door niet verloren, want je moet gewoon scherp blijven tot de laatste seconde
Ook 2 x rood voor Utrecht hoor, er werd aan alle kanten geduwd, getrapt en geslagen. Erg genant. Wat mij betreft mogen er wel sancties komen voor dit soort opstootjes, even los van kaarten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
2 keer rood aan NAC moeten geven (trappende beweging en iemand in de hoofdklem nemen)
Heeft die vent die Vorm aanviel een kaart gehad??
Bij zo'n opstootje mogen er inderdaad wel meer kaarten uitgedeeld worden en het is onzin om te zeggen dat dat niet te doen is. Bovendien kunnen een arbiter, grensrechter en vierde official toch wel op meer dan twee personen letten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een regel bij die opstootjes om de aanstichters te bestraffen. Als je echt volgens de letter van de wet zou handelen, zou je tussen de 5 en 10 kaarten moeten uitdelen, dat is niet handig en ook niet te doen. De spelers moeten eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze dit laten gebeuren. Echt schandalig, dit soort opstootjes. Daar kan een scheids ook helemaal niks mee.
Ja, dat is volgens mij ook hun opdracht - de aanstichters bestraffen en verder gewoon een pijnlijke stilte laten vallen. Je moet volgens mij echt de video bestuderne om te zien wat er allemaal gebeurt. Het is een kleuterklas die op tilt slaat. Ik zou er dan wel voor zijn om gewoon iedereen die er bij staat een gele kaart te geven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij zo'n opstootje mogen er inderdaad wel meer kaarten uitgedeeld worden en het is onzin om te zeggen dat dat niet te doen is. Bovendien kunnen een arbiter, grensrechter en vierde official toch wel op meer dan twee personen letten?
En dat los van het feit of het kaarten voor NAC of FCU waren .. gewoon in het algemeen zie je bij opstootjes waar geschopt en geslagen wordt, altijd belachelijk weinig personen bestraft worden
je hoeft echt geen video te bestuderen om mensen te bestraffen .. iemand in een armklem nemen of iemand die op de grond ligt schoppen is echt wel met het blote oog waar te nemen. Het is inderdaad moeilijk om iedereen in zo'n kluwen van spelers te bestraffen, maar slechts 1 of 2 spelers bestraffen is wat mij betreft raarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij ook hun opdracht - de aanstichters bestraffen en verder gewoon een pijnlijke stilte laten vallen. Je moet volgens mij echt de video bestuderne om te zien wat er allemaal gebeurt. Het is een kleuterklas die op tilt slaat. Ik zou er dan wel voor zijn om gewoon iedereen die er bij staat een gele kaart te geven.
Vind ik niet. Iedereen die aan zo'n opstootje meedoet is strafbaar, provoceert, gaat over de schreef. Je moet daar als speler gewoon van wegblijven. Maar als je hier kaarten voor gaat geven had je zo 8 kaarten kunnen trekken volgens mij waarvan de helft rood.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
je hoeft echt geen video te bestuderen om mensen te bestraffen .. iemand in een armklem nemen of iemand die op de grond ligt schoppen is echt wel met het blote oog waar te nemen. Het is inderdaad moeilijk om iedereen in zo'n kluwen van spelers te bestraffen, maar slechts 1 of 2 spelers bestraffen is wat mij betreft raar
Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iedereen die aan zo'n opstootje meedoet is strafbaar, provoceert, gaat over de schreef. Je moet daar als speler gewoon van wegblijven. Maar als je hier kaarten voor gaat geven had je zo 8 kaarten kunnen trekken volgens mij waarvan de helft rood.
Ho ho ho ho hoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaarten![]()
4 goals en 5 assists in 8 wedstrijden, topspits !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef HenkTelefoon het volgende:
Ik moet toegeven dat ik erg onder de indruk was van Fortuné. Ik snap echt niet dat hij niet al meer doepunten heeft gemaakt. Over het algemeen vond ik Utrecht de betere partij gister, maar kregen wij continu de kansen, misschien iets scheef in jullie verdediging ? Succes de rest van de competitie, en versla die smeerkazen aub !!
Ik zit in vak Tquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
KansloosForEver zit officieel in vak K
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef Eilanden het volgende:
Bateman is een hooligan, Bateman is een hooligan, Bateman is een hoooooooooooooooligan!
Dan lijkt het me handig om de Wiki te gebruiken om dit op te bouwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
* dribbel79 zit in vak Xquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Jo met Utreg-marokko kwam ik er achter dat dat ook in het stadion zat. Was er nog nooit geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef zatoichi het volgende:
Jullie zitten allemaal? Ik sta alleen maar!
Op mijn seizoenskaart staat vak K rij 3 stoel 20 (of rij 20 stoel 3, dat kan ook), maar ik sta altijd bij de ingang van de dugout (zo heet dat toch) links van het goal op de Bunnikzijde.
Vandaag was errug kut. Ik vond Vorm niet heel sterk overkomen, maar sowieso het hele team deed rare dingen. Het zal ook wel aan de samenvattingen liggen, helaas geen tijd om morgen de hele wedstrijd te zien op RTV Utrecht.
Ik ben bang dat er toch echt wat moet gaan veranderen, want tegen ADO vond ik het ook nog link met al die kansen.
Sinds de bekerfinale gaat het idd goed tegen utrechtquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat die punten nou eens bij ons.![]()
das de normale prijsquote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef dribbel79 het volgende:
2 kaarten voor vak J te koop, 30 euri totaal...
kosten 16 p. st. hoorde ik...geen idee, heb sccquote:
hehe, dat is wel een fikse korting die jij geeftquote:Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
kosten 16 p. st. hoorde ik...geen idee, heb scc
2x 16 = 32, maar bon! ze zijn al weg
"heb scc"quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe, dat is wel een fikse korting die jij geeft![]()
Maar je gaat zelf niet?
Maar kijkend naar de kansen die ze nog kregen, mag je uiteindelijk nog wel blij zijn met een puntjequote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een drama zeg, maar gelukkig waren de gasten niet veel beter.
Ben ik ook, maar hoeveel kansen heeft Twente gehad ?quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar kijkend naar de kansen die ze nog kregen, mag je uiteindelijk nog wel blij zijn met een puntje
tja, journalisten zitten er vaak naast. Twente heeft 3 kansen gehad, maar verder was het ook helemaal niets met Twente. Beide clubs speelden dramatisch slecht, een gelijkspel vind ik dan ook zeker zeer terechtquote:Op zondag 5 november 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Volgens Langs de Lijn speelde Utrecht dramatisch en had Twente absoluut de drie punten verdiend.
Ik denk, ik zeg het maar even
quote:Op zondag 5 november 2006 18:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, journalisten zitten er vaak naast.
Twente was echt niet slecht. Aanvallend was t misschien te weinig maar als je ervoor zorgt dat Utrecht geen kans krijgt en zelf een aantal (niet zo veel inderdaad, maar zeker 4) aardige kansen hebt, doe je het gewoon goed in een lastige uitwedstrijd (alhoewel er meer inzat).quote:Op zondag 5 november 2006 18:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, journalisten zitten er vaak naast. Twente heeft 3 kansen gehad, maar verder was het ook helemaal niets met Twente. Beide clubs speelden dramatisch slecht, een gelijkspel vind ik dan ook zeker zeer terecht
Ik weet niet of jij de hele wedstrijd hebt gezien. Maar dan heb je ook gezien dat beide clubs constant onnodig balverlies leden of de bal klungelig over de zijlijn speelden. Dat is gewoon slecht, zeker op dit niveau. Het enige wat je kan zeggen is dat Twente iets minder slecht was dan Utrechtquote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Twente was echt niet slecht. Aanvallend was t misschien te weinig maar als je ervoor zorgt dat Utrecht geen kans krijgt en zelf een aantal (niet zo veel inderdaad, maar zeker 4) aardige kansen hebt, doe je het gewoon goed in een lastige uitwedstrijd (alhoewel er meer inzat).
Ja, heb ik gezien, en ja, ik blaat Rutten een beetje na, maar ik was het er dan ook wel redelijk mee eens. Aanvallend was het inderdaad niet goed, maar verdedigend speelde Twente een perfecte wedstrijd. Dat dat komt omdat Utrecht ook aanvallend zo slecht was, het zij zo, aan de andere kant was Utrecht zo slecht omdat Twente organisatorisch gewoon goed in mekaar zit. Spectaculair was het allerminst en Twente heeft al een stuk betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar vond Twente ook vandaag gewoon degelijk (daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk....).quote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de hele wedstrijd hebt gezien. Maar dan heb je ook gezien dat beide clubs constant onnodig balverlies leden of de bal klungelig over de zijlijn speelden. Dat is gewoon slecht, zeker op dit niveau. Het enige wat je kan zeggen is dat Twente iets minder slecht was dan Utrecht
Hoeveel tekst je er ook omheen typt het maakt gewoonweg niks uit. Twente was slecht en Utrecht was slecht.quote:Op zondag 5 november 2006 22:06 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, en ja, ik blaat Rutten een beetje na, maar ik was het er dan ook wel redelijk mee eens. Aanvallend was het inderdaad niet goed, maar verdedigend speelde Twente een perfecte wedstrijd. Dat dat komt omdat Utrecht ook aanvallend zo slecht was, het zij zo, aan de andere kant was Utrecht zo slecht omdat Twente organisatorisch gewoon goed in mekaar zit. Spectaculair was het allerminst en Twente heeft al een stuk betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar vond Twente ook vandaag gewoon degelijk (daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk....).
Inderdaad ... veel woorden gebruikt, maar het blijft een feit: Twente speelde slecht en Utrecht speelde nog slechter. Als je dat als Twente-fan degelijk noemt, dan mag dat maar voor de meeste voetbalfans was het gewoon slechtquote:Op maandag 6 november 2006 09:16 schreef Druppel het volgende:
[..]
Hoeveel tekst je er ook omheen typt het maakt gewoonweg niks uit. Twente was slecht en Utrecht was slecht.
Nou zal het mij aan mijn reet roesten wat twente doet maar utrecht wat doe je?![]()
heel erg veel. Ik zal hem nooit uitfluiten of toezingen, maar vorig jaar vond ik het al wel tijd voor vernieuwing op de bank. De ploeg speelt al te lang zo zouteloos voetbal.quote:Op maandag 6 november 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel krediet heeft Booy in Utrecht?
quote:Op maandag 6 november 2006 12:03 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heel erg veel. Ik zal hem nooit uitfluiten of toezingen, maar vorig jaar vond ik het al wel tijd voor vernieuwing op de bank. De ploeg speelt al te lang zo zouteloos voetbal.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Booy heeft oneindig veel krediet in mijn ogen, maar het is na dit seizoen zeker wel tijd voor een nieuwe hoofdtrainer.
Nu maar hopen dat John van Loen niet wordt doorgeschoven.
Eigen spelers uitfluiten gebeurt (bijna) nooit in Utrecht. Maar Broerse heeft al 1.5 jaar moeite met de bal over te spelen naar een eigen speler die 5 meter verder staat. Hij eist alle corners en vrije trappen op terwijl er zelden een bal goed aankomt. Als een speler niet in de buurt staat schiet hij nog de bal in paniek over de zijlijn. En dat gebeurt niet 1 wedstrijd maar het hele seizoen door. Hier wordt iedereen gek van. Je kan beter met 10 man spelen dan met 11 man incl. broersequote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef NeedeRadicals het volgende:
Wat heeft Broerse eigenlijk misdaan bij jullie?
En nee,over die wedstrijd heb ik het niet.
Twente slecht,Utrecht dramatisch..0-0 terecht dus.
Gelukkig neemt Kruijs die dan ook meestalquote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef KansloosForEver het volgende:
en goede corners heb ik hem nooit zien nemen.
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Eigen spelers uitfluiten gebeurt (bijna) nooit in Utrecht. Maar Broerse heeft al 1.5 jaar moeite met de bal over te spelen naar een eigen speler die 5 meter verder staat. Hij eist alle corners en vrije trappen op terwijl er zelden een bal goed aankomt. Als een speler niet in de buurt staat schiet hij nog de bal in paniek over de zijlijn. En dat gebeurt niet 1 wedstrijd maar het hele seizoen door. Hier wordt iedereen gek van. Je kan beter met 10 man spelen dan met 11 man incl. broerse
Straks ga je nog zeggen dat je Touzani terug wiltquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...
Zwaanswijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...
hij is ook zeker van een basisplaatsquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gelukkig neemt Kruijs die dan ook meestal
Je kan het ook overdrijven hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je Touzani terug wilt![]()
Touzani was voor zijn blessure een aardig talent hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Touzani
als ik hier dan even mag blijven als Twente fan kom op hej
De VI zal er ook wel geen kijk op hebben dan. Maar succes tegen de Rijnsburgse Boys, jullie zullen het nodig hebben (maar zelfs met dit Utrecht zou dat toch minstens 4-0 moeten worden).quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... veel woorden gebruikt, maar het blijft een feit: Twente speelde slecht en Utrecht speelde nog slechter. Als je dat als Twente-fan degelijk noemt, dan mag dat maar voor de meeste voetbalfans was het gewoon slecht
Knap, met een uitvak met een capaciteit van 1200 manquote:Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef KansloosForEver het volgende:
Forrester was een held![]()
maar ik heb gehoord dat er voor vanavond 7000 kaarten zijn verkocht waarvan 2000 aan de Rijnsburgse boys
uitvak is uitverkocht, daarnaast heeft die club 750 kaarten bij FCU zelf besteld, ze zitten dus ook op de citysidequote:Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef thaduck het volgende:
[..]
Knap, met een uitvak met een capaciteit van 1200 man
Was inderdaad gewoon slechtquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Drama was het vooral de 1e helft
Die 5-0 zegt niets
Tuurlijk lijkt de 1e helft beter dan tegen twente tegen van die amateurs maar Utrecht had gewoon moeite tegen de rijnburgse boys hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:52 schreef thaduck het volgende:
Zijn jullie allemaal niet geweest zeker? Want de 2e helft was alles behalve slechts hoor!
1e helft was niet best, maar nog steeds 10x beter dan tegen Twente. Mooi doelpunt van v Dijk. Vervolgens 2e helft stuk sterker en scherper en vanaf de 65e minuut ofzo liep alles opeens soepel. Prachtige doelpunrten van Kruys en Nelisse gezien en gewoon een goed uitgespeelde 2e helft.
Ik was in ieder geval, ondanks de kou en de trieste opkomst van de FCU supporters, best tevreden. Vervolgens de volgende wedstrijd thuis RBC geloot, het had stukken slechter gekund.
Klopt, maar dat is het hele probleem van tegen zulke ploegen spelen. Ze zijn zo gemotiveerd en werken zo hard dat er bijna niet tegenaan te spelen is, hoe goed je ook bent. Dat het dan in de 70e minuut op is bij de RBB (fysiek en mentaal) resulteerd in 4 snelle doelpunten. Vervolgens wil Utreg nie meer echt en dan zakt het in.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tuurlijk lijkt de 1e helft beter dan tegen twente tegen van die amateurs maar Utrecht had gewoon moeite tegen de rijnburgse boys hoor![]()
Dus jij vergelijkt AZ nu met utreg. Denk dat dat jou fout is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat AZ wel gewoon een leuke wedstrijd er van kan maken en met 10-1 wint en niet zo zwakjes doet als Utreg
Die twee ploegen (zowel AZ/FCU) als RBB en Genemuiden kan je echt met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch jammer dat AZ wel gewoon een leuke wedstrijd er van kan maken en met 10-1 wint en niet zo zwakjes doet als Utreg
Rijnsburgse Boys heeft momenteel misschien wel het beste elftal van de hele hoofdklasse, terwijl Genemuiden een zeer matig team heeft en na 7 minuten al de keeper zag uitvallen. Meerssen is ook niet bijzonder.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die twee ploegen (zowel AZ/FCU) als RBB en Genemuiden kan je echt met elkaar vergelijken![]()
Vond het keepertje goed keepen. Maar heb niet echt veldspelers gezien die opvielen. Verders een leuk team die aardig mee kan draaien in de eerste divisie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Ook dat is zo ja. Het vergt natuurlijk ook discipline om een snelle voorsprong daadwerkelijk uit te bouwen naar een monsterscore, zoals AZ deed. Normaal is dat profs bij 3 of 4-0 onbewust gas terug nemen.
Nog spelers van RBB die je opgevallen waren trouwens Eilanden?
Dat denk ik ook, en ze hadden meer dan 1200 supporters meegenomen naar de Galgenwaard, klassequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
Verders een leuk team die aardig mee kan draaien in de eerste divisie.
Ach zoiets leeft, in een comp duel zou dat heel anders zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en ze hadden meer dan 1200 supporters meegenomen naar de Galgenwaard, klasse![]()
dan ook gemiddeld 200 man staat op hun site. Das nog veel voor een amateurclub.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach zoiets leeft, in een comp duel zou dat heel anders zijn.
Ach je bent zo goed als je laatste wedstrijd. In hoeverre je het schande moet vinden is denk voor iedereen verschillend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:38 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dan ook gemiddeld 200 man staat op hun site. Das nog veel voor een amateurclub.
Maargoed, die 5-0 van utrecht is geen schande, maar wel weer op de manier hoe dat tot stand kwam. Ze waren maar 10 minuten goed tegen deze amateurs. Dat is een schande voor een club die bij de subtop van het land wil horen.
Wie is Bjoroquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
200 man mee naar uitduels denk ik dan? RBB heeft thuis wel 1000+ staan gemiddeld hoor.
Die keeper is Tim Orlowski, die heeft volgens mij nog training gekregen van Bjoro ooit.
tja, ik denk niet dat veel supporters met veel trots over die wedstrijd na hebben gepraat....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach je bent zo goed als je laatste wedstrijd. In hoeverre je het schande moet vinden is denk voor iedereen verschillend.
Nee maar dat is denk ook het moeilijke. Morgen draai je een goede wedstrijd en heb je het weer over die wedstrijd. En zo elke week de volgende.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, ik denk niet dat veel supporters met veel trots over die wedstrijd na hebben gepraat....
zoals ik al zei is het resultaat inderdaad gewoon goed. Maar de manier waarop zal ik niet snel vergeten. Dit komt omdat de club de afgelopen jaren al veel te veel van deze zaadwedstrijden heeft gespeeld. Ze hadden het gewoon moeilijk van amateurs! Dat is en blijft een schande.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:17 schreef Druppel het volgende:
[..]
Nee maar dat is denk ook het moeilijke. Morgen draai je een goede wedstrijd en heb je het weer over die wedstrijd. En zo elke week de volgende.
Afgelopen donderdag heb je een bere slechte wedstrijd. Maar ben je wel gewoon een ronde verder.
Ben bang van nie? Ik ga in iedergeval niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er morgen nog veel bussen richting Arnhem ?
oorzaken te over lijkt me.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er moet echt iets gebeuren, want de laatste weken gaat het van kwaad tot erger.
nee niet echt nodig, Keller komt weer terug. En Schut? tja, dat weet niemand....quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
oorzaken te over lijkt me.
In de winterstop maar eens een goede centrale verdediger halen
hoe is het met Schut eigenlijk?
Keller alleen is nog niet voldoende.quote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee niet echt nodig, Keller komt weer terug. En Schut? tja, dat weet niemand....
Keller is verdedigend aardig, maar voegt opbouwend 0,niks toequote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef KansloosForEver het volgende:
Dickoh en Keller zijn een uitstekend verdedigingsduo. Als 1 van die 2 geschorst is of geblesseerd raakt, hebben we Pieters en heel misschien ooit nog Schut.
Schut gaat nog erg lang duren, als ie ooit nog profvoetbal mag spelen. Laatste keer dat ik hem vroeg hoe het er mee ging, zei hij dat hij zeker voor de winterstop niet in actie zou komen. De vraag was zelfs of dit seizoen nog ging lukken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
oorzaken te over lijkt me.
In de winterstop maar eens een goede centrale verdediger halen
hoe is het met Schut eigenlijk?
Denk dat menig club er jaloers op is. Onzin dus om zo met je club om te gaan.quote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Prosac het volgende:
http://cgi.ebay.nl/GRATIS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Die het net tot 2010 bijgetekend. Dus ik denk dat je nog even moet sparenquote:
Sneu, heel sneu. Dat soort mensen moeten per direct een stadionverbod krijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Prosac het volgende:
http://cgi.ebay.nl/GRATIS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Het gerucht gaat inderdaad dat Schut nog wel eens afgekeurd zou kunnen gaan worden.quote:Op zondag 12 november 2006 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
Schut wordt afgekeurd vrees ik, en ja, de knip zal open moeten voor iemand als Alex, hehe...
Helemaal niet, als het na de winterstop goed komt (kan het soweiso niet te laat zijn,want dan kan het ook niet goed komen (/bijdehandmodus)) worden we gewoon negende, met enig verschil dat we een goede reeks hebben en fitte spelers, dus in de playoffs gewoon naar Europa gaan.quote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Er worden steeds meer persoonlijke fouten gemaakt in de verdediging. Eerst was het alleen Broerse, maar nu maken Dickoh, Braafheid en Cornelisse ook regelmatig fouten. Al deze fouten hebben ons al teveel doelpunten gekost, zowel vorig seizoen als dit seizoen. Als het voor de winterstop nog goedkomt zal dat echt een wonder wezen. Als het na de winterstop goed komt, is het te laat (voor zover dat het nog niet is)
Erg makkelijk ouwehoeren. Als je in de verdediging staat maak je helaas ook weleens een fout en dan is de kans op een doelpunt aanwezig of we dan zoals jij nu moeten spreken over onze spelers, vind ik niet. We zitten in een dal. En om ze daar nu uit te krijgen lijkt mij het meer dat WIJ supporters er is echt achter moeten gaan staan ipv van te zeuren.quote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Er worden steeds meer persoonlijke fouten gemaakt in de verdediging. Eerst was het alleen Broerse, maar nu maken Dickoh, Braafheid en Cornelisse ook regelmatig fouten. Al deze fouten hebben ons al teveel doelpunten gekost, zowel vorig seizoen als dit seizoen. Als het voor de winterstop nog goedkomt zal dat echt een wonder wezen. Als het na de winterstop goed komt, is het te laat (voor zover dat het nog niet is)
Dit vind ik echt een overdreven reactie. Als iets niet goed gaat, blijf ik ze echt wel steunen. Daarnaast heb ik het recht om over deze slechte prestaties te zeuren. Als supporter zijnde moet je niet dit zouteloze voetbal zomaar accepteren, dan verandert er nooit wat.quote:Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef Druppel het volgende:
[..]
Erg makkelijk ouwehoeren. Als je in de verdediging staat maak je helaas ook weleens een fout en dan is de kans op een doelpunt aanwezig of we dan zoals jij nu moeten spreken over onze spelers, vind ik niet. We zitten in een dal. En om ze daar nu uit te krijgen lijkt mij het meer dat WIJ supporters er is echt achter moeten gaan staan ipv van te zeuren.
Juist, zelfs Van Dijk loopt als een mak lammetje over het veldquote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Het vertrouwen is gewoon laag, dus dan worden er eerder fouten gemaakt.
Wat ik alleen niet begrijp is waarom er de laatste wedstrijden met zo’n kut-instelling begonnen wordt, waar zijn de Vrevens van weleer ?
Ja vind je het gek. Dat heeft niet veel met FCU te maken maar meer met die jankerd van een snijder en de KNJBquote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Juist, zelfs Van Dijk loopt als een mak lammetje over het veld
Slaat nergens op het was van Dijk zijn eigen schuld hoor, hij wou zo graag Sneijder trappen heb geen medelijden met hemquote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Dat heeft niet veel met FCU te maken maar meer met die jankerd van een snijder en de KNJB
Zelf heeft hij nog altijd hoop op een rentree. De vraag is natuurlijk hoeveel geduld Utrecht heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het gerucht gaat inderdaad dat Schut nog wel eens afgekeurd zou kunnen gaan worden.
Met de playoffs weet je het maar nooit. Negende plaats is genoegquote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef paultjuhhh het volgende:ik heb niet meer zoveel vertrouwen op europees voetbal hoor
quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
Je moet niet zo op paultjuhhh letten .. die ziet het altijd somber in en loopt altijd te![]()
Dit stuk dus.quote:Spoken in Galgenwaard
Datum: 15-11-2006
Het moet weer gaan spoken in Galgenwaard
Door ROB HARTOG
Met slechts 14 punten uit 12 duels staat de ploeg van trainer Foeke Booy er al niet bepaald florissant voor en met die moeilijke duels voor de boeg moet er dus serieus rekening mee worden gehouden dat FC Utrecht halverwege het seizoen dichter in de buurt staat van clubs als Excelsior en Heracles dan bij de subtop.
Begrijpelijk, dat de Utrechtse achterban begint te morren. Een rondgang langs diverse websites leert dat de ploeg afgelopen maanden veel krediet heeft verspeeld. Dat geldt in heviger mate voor Foeke Booy. Zijn status als succestrainer staat nadrukkelijk op de tocht bij de opportunistische aanhang. Als je wint, heb je vrienden, zongen Henny Vrienten en Herman Brood ooit. Dat beeld kan bij tegenwind snel omslaan. Zelfs na het winnen van twee nationale voetbalbekers en het veroveren van de Johan Cruijff Schaal.
De prangende vraag is of het Booy is aan te rekenen dat zijn ploeg dit seizoen zo stroef draait. Zijn criticasters wijzen er (heel voorspelbaar) op dat zijn magie na een decennium FC Utrecht is uitgewerkt. Dat het de hoogste tijd wordt dat op trainingscomplex Zoudenbalch en in stadion Galgenwaard een andere wind gaat waaien. Voor die stelling is wat te zeggen. Booy is de langst zittende trainer in het betaalde voetbal. Zijn uiterste houdbaarheidsdatum komt misschien wel dicht bij.
Maar… voor een ieder die als geïnteresseerde of professionele toekijker bijna dagelijks op Zoudenbalch rondloopt, valt niet te bespeuren dat de sleet erop zit bij Booy. Integendeel. Zijn vuur is nog niet gedoofd.
Booy valt niet te betrappen op plichtmatigheid of gemakzucht. Met veel energie en passie werkt hij, samen met zijn eveneens bevlogen staf (assistent John van Loen, keeperstrainer Maarten Arts en conditie- en looptrainer Rob Druppers) dag in dag uit intensief en toegewijd aan het polijsten van zijn spelersgroep.
Binnen de groep is zijn gezag nog steeds onaangetast. Natuurlijk piepen sommige spelers off the record wel eens over hun trainer, maar van structureel verzet is geen sprake, ook niet bij de bankzitters.
Waarom loopt het dan niet bij FC Utrecht? Het is gemakkelijk om de zwakke start van het seizoen alleen toe te schrijven aan defensieve mankementen. Natuurlijk is het (na de tragische dood van rots in de branding David di Tommaso) een sportieve aderlating dat Alje Schut nog steeds niet terug is, dat Sander Keller nog geen minuut heeft gespeeld, dat Joost Broerse het niveau van vorig seizoen te weinig haalt, dat Tim Cornelisse een minder zekere factor is dan in het verleden en dat Edson Braafheid verdedigend door de mand is gevallen. Maar dat verklaart niet álles.
Het probleem bij FC Utrecht zit dieper. Bloed, zweet en tranen was jarenlang het parool, zeker in Galgenwaard, met daarbij de onmisbare steun van de hartstochtelijke Utrechtse aanhang. Tegenstanders, zelfs van het kaliber Ajax of Feyenoord, kwamen meestal met angst in de benen naar de Domstad, waar het immers altijd spookte, waar FC Utrecht opgezweept door het publiek boven zichzelf uit kon stijgen.
Dát FC Utrecht bestaat niet meer. Slechts incidenteel, en dan meestal als de ploeg al op achterstand staat, worden de mouwen opgestroopt. Tot voor kort was het ondenkbaar dat, zoals recent tegen AZ en FC Twente, het heilige vuur ontbrak. Ook afgelopen zondag tegen Vitesse kwam dat eigenlijk pas boven drijven toen de Arnhemmers al op een 3-0 voorsprong stonden.
Niet om achteraf gelijk te halen, maar op deze plaats is in augustus, na de officiële presentatie van de selectie voor het duel met Charlton Athletic, al de stelling geponeerd dat FC Utrecht on-Utrechts speelt. Het voetballende vermogen is toegenomen, maar de van oudsher zo kenmerkende Utrechtse eigenschappen (strijd, passie, intimidatie, kortom: de over-mijn-lijk mentaliteit) lijken als sneeuw voor de zon verdwenen. De balans is zoek. Het accent ligt op goed en aantrekkelijk voetbal, het Utrechtse vechtvoetbal is daaraan ondergeschikt gemaakt.
Half november is Europees voetbal, dé doelstelling van dit seizoen, voorlopig een utopie. Het gat met een vergelijkbare club als FC Twente is al opgelopen tot tien punten. Die marge wordt komende weken vermoedelijk nog groter. Aan trainer Foeke Booy de moeilijke, maar wel dankbare taak met zijn selectie binnen afzienbare tijd het evenwicht te herstellen tussen strijd en passie aan de ene en acceptabel voetbal aan de andere kant.
Booy verdient in dat proces, op basis van zijn kwaliteiten én zijn successen uit het verleden, alle steun. Niet alleen van de Utrechtse beleidsbepalers en zijn spelersgroep, maar ook van de trouwe, kritische aanhang. De onvrede van de supporters over de magere resultaten is begrijpelijk, maar juist nu is het voor club en fans van sportief levensbelang de handen ineen te slaan. Vanaf zondag tegen Roda JC moet het weer ouderwets spoken in Galgenwaard.
Bron: AD
Juist, het moet een wisselwerking zijn. Helaas ziet Booy dat niet. Hij geeft de laatste tijd te vaak het publiek te kennen dat ze de ploeg niet genoeg steunen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef Druppel het volgende:
Spierballenvoetbal =======> Intimiderende sfeer.
Intimiderende sfeer =======> spierballenvoetbal.
Tegen die neuzen werkt het ook. Dus waarom dan niet tegen Roda.
MIsschien heeft ie ook wel een klein beetje gelijk in zijn woorden. Al vind ik niet dat ie dat mag uiten. Dus vind ik zelf ook dat we er maar een intimiderende sfeer van moeten maken. Krijgen we hopelijk weer spierballenvoetbal voor terug !!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:48 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Juist, het moet een wisselwerking zijn. Helaas ziet Booy dat niet. Hij geeft de laatste tijd te vaak het publiek te kennen dat ze de ploeg niet genoeg steunen.
Hij heeft ook gelijk vind ik, alleen is hij wel de laatste die het recht van spreken heeft wat dat betreft. Hij heeft al moeite om de selectie te motiveren en te laten strijden. Dan mag je nooit over de supporters zeuren, die ook nu het "slecht" gaat nog steeds met constant 18.000 man naar het stadion komen. Ik heb ook geen zin meer om op zondagmiddag mezelf helemaal verrot te schreeuwen als je er niets voor terug ziet....quote:Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef Druppel het volgende:
[..]
MIsschien heeft ie ook wel een klein beetje gelijk in zijn woorden. Al vind ik niet dat ie dat mag uiten. Dus vind ik zelf ook dat we er maar een intimiderende sfeer van moeten maken. Krijgen we hopelijk weer spierballenvoetbal voor terug !!
Vroegâh was alles sowieso beter...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
In het oude stadion was de sfeer beter, dat zal nooit meer terugkomen.
Maar we spelen on-Utrechts, ik kom bij de club omdat ik ermee opgegroeid ben, maar ook omdat dat spierballen-voetbal precies het soort voetbal is wat ik wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vroegâh was alles sowieso beter...
Ik vind dat we het niet zo slecht doen hoor:
- We staan 10
- We hebben een goede trainer
- We hebben goede spelers
- We hebben een prachtig stadion
- We hebben veel supporters, die ook bijna altijd komen
- We hebben een sluitende begroting
Ik vind ut wel meevallen! 14.gif
wat bateman zegt, het gaat mij om het Utregse voetbal. De begroting, trainer en stadion zijn bijzaak. En we hebben zeker goede spelers, maar ik zie liever strijdende Utregters dan goede belgenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vroegâh was alles sowieso beter...
Ik vind dat we het niet zo slecht doen hoor:
- We staan 10
- We hebben een goede trainer
- We hebben goede spelers
- We hebben een prachtig stadion
- We hebben veel supporters, die ook bijna altijd komen
- We hebben een sluitende begroting
Ik vind ut wel meevallen! 14.gif
Nou, ik kneep hem een paar jaar geleden harder met de financieële meuk dan nu hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
wat bateman zegt, het gaat mij om het Utregse voetbal. De begroting, trainer en stadion zijn bijzaak. En we hebben zeker goede spelers, maar ik zie liever strijdende Utregters dan goede belgen
Dooeeiiquote:Darl Douglas zint op vertrek bij FC Utrecht
17/11/2006 8 :13
Het geduld van Darl Douglas is op. De ontevreden aanvaller wil FC Utrecht in de winterstop verlaten.
'De trainer heeft weinig vertrouwen in me en geeft de voorkeur aan Cedric van der Gun. Dat we weer zijn overgestapt naar een 4-4-2 systeem is natuurlijk ook niet voordelig', zegt Douglas in De Telegraaf.
Douglas staat dit seizoen op het tweede plan. De 27-jarige rechtsbuiten, die in 2004 Heracles Almelo verruilde voor FC Utrecht, kwam alleen als invaller in het veld. Ondanks zijn contract tot medio 2007 lopende contract, wil hij in de winterstop elders onderdak vinden.
Idd, daaahaaaag Douglas, ouwe draaikont, succes verder!!!quote:
Ze smaken naar poep en na pies.quote:Op zondag 19 november 2006 17:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies
Laat kruys maar wat meer rust op het middenveld brengen. Hebbe we meer aan.quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef koningdavid het volgende:
Kan Kruys ook niet een keer een intikkertje scoren ofzo?
Altijd maar die mooie doelpunten.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef KansloosForEver het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke wedstrijd gezien
En er zijn nog tig clubs met een rood thuis-shirt, hopelijk gaat deze kans op een echt uniek shirt niet verloren.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:26 schreef Eilanden het volgende:
Ook op de eerste gestemd
Die tweede is min of meer hetzelfde als dit jaar
Ik zeg: alleen verkopen tegen de juiste prijs en als je een waardig opvolger kan vindenquote:NEC denkt aan Nelisse
23 november 2006, 11:48
Door: Ernst-Willem Slagter
NEC is al bezig met de opvolging van Romano Denneboom. De aanvaller vertrekt wellicht deze winterstop en Robin Nelisse is bij de Nijmegenaren in beeld om hem te vervangen in de voorste linie.
Het contract van Denneboom loopt komende zomer af, waardoor NEC meer baat heeft bij een goede prijs in de winterstop. Nelisse is de laatste tijd weer basisspeler bij FC Utrecht.
"Nelisse is een interessante speler", erkent trainer Mario Been in het AD. "Maar we kijken naar meer jongens."
Vorig jaar hadden we daar kunnen winnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef paultjuhhh het volgende:
0-1 morgen, eigen goal Kluivert
s6 heb ik nie echt nodig hoor. Verlies reken ik al bij voorbaat. En mocht het anders zijn dan is het alleen maar mooi mee genomen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:16 schreef appelsientje het volgende:
Succes vanavond jongens
Dat de beste mogen winnenMaar goed... het is wel zo'n wedstrijd, Utrecht blijft altijd lastig.
Zei die nep-neus niet hetzelfde toen we met 5-1 verloren van az?quote:PSV-coach Koeman sprak zelfs van de beste wedstrijd van zijn team dit seizoen.
quote:Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef KansloosForEver het volgende:
Het is allemaal de schuld van Broerse
Voor zover ik weet niet. Al zal natuurlijk zijn naam veelvuldig klinkenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Is er komende zondag nog een herdenking?
Ik hoop voor jullie (en dat meen ik) dat de sfeer beter is dan vorig jaar. Wat moet dat voor jullie een kut wedstrijd geweest zijn ondanks te winst.quote:We komen geloof ik niet eens met zo heel veel jullie kant op..
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:
We gaan ze 'op de trekker weer naar huis' sturen.
Ja netquote:Op zondag 3 december 2006 21:54 schreef Eilanden het volgende:
Heb je trouwens die anekdote in Hools gelezen Clau?
Dit was gewoon een geintje, niets meer en niets minderquote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd. Mooie overwinning op dat overschatte ploegie.
Maar vier het nou niet iedere keer alsof je wereldkampioen bent geworden
Dat was het na de wedstrijd tegen ons ook?quote:Op zondag 3 december 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit was gewoon een geintje, niets meer en niets minder
Nee, dat was feestvierenquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was het na de wedstrijd tegen ons ook?
mag lije van niet. Meerdink is van dezelfde kwaliteit als v.d. gun. En booy wou toch af van 4-3-3... dan moet die nu geen buitenspeler erbij kopenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoorde gisteren op de tribune het gerucht dat FCU interesse zou hebben in Meerdink. Ik heb geen flauw idee in hoeverre dat serieus is, omdat we Van der Gun al voor die kant hebben. Bovendien wil Meerdink geloof ik naar de Bundesliga
Hij heeft nog helemaal niets gepresteerd of bewezen hier, maar ik zie m ook als held , alleen al de manier waarop hij looptquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meerdink zal ook geen kinderachtig salaris eisen denk ik.
Pino is trouwens echt mijn nieuwe held.
[afbeelding]
Hopelijk breekt ie ooit door, echt het prototype FC Utrecht-spits.
Ricky kon er niet best mee omgaanquote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Druppel het volgende:
Altijd gedacht dat we mooi weer voetballers hadden. Maar deze gasten gaan echt uit hun dak met zo'n veld.
KIjk nog is een aantal keer na die slidings die die maakt.quote:
Dat vond ik nou absoluut niet eik. Ik vond Ricky er het slechtse mee omgaan, bijna geen bal kwam meer aan bij medespelers enzo.quote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik vond dat Ricky best goed met de omstandigheden om ging, net als Fortune bijvoorbeeld. Braafheid had er veel meer problemen mee
Idd dit wordt drama zondagquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef KansloosForEver het volgende:
ik wil zeggen dat we v.d. gun niet missen, maar zijn vervanger is nog veel dramatischer
quote:
Zijn dit nou jou op waarde toegevoegde posts. Als dat zo is zou je dan gewoon in he eigen topic willen blijven.quote:
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.quote:Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef Druppel het volgende:
[..]
[..]
Zijn dit nou jou op waarde toegevoegde posts. Als dat zo is zou je dan gewoon in he eigen topic willen blijven.
ga jij eens gauw buiten spelen!quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.
Dus ik ben voor het verwijderen van FC Utrecht uit de Nederlandse competitie.
Het is ook nog eens een rel club..weg ermee!
In de zandbakquote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ga jij eens gauw buiten spelen!![]()
Ja, gelukkig zijn Ajacieden liefquote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
3-2quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok genoeg over ajax
Wat wordt het tegen Feyenoord ?!
Ga nou maar je club aanmoedigen. Hebben ze namelijk hard nodig.quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
2-0quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok genoeg over ajax
Wat wordt het tegen Feyenoord ?!
Hier dusquote:Op maandag 11 december 2006 14:05 schreef Druppel het volgende:
Zondag 14 januari een oefenwedstrijd tegen schalke 04. In de galgenwaard. Zie schalke site.
Dank toen ik dat wou plaatsen zag fok er uit alsof internet nog via een dos® scherm werkte vandaar.quote:
Denk je dat een wedstrijd in Galgenwaard voor nop is??? Whehehequote:Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef KansloosForEver het volgende:
Als het gratis is, ben ik uiteraard ook van de partij. Ik ga alleen geen geld betalen daarvoor
ze kunnen wel eens iets extra's doen voor scc-houdersquote:Op woensdag 13 december 2006 10:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Denk je dat een wedstrijd in Galgenwaard voor nop is??? Whehehe
Ik denk dat ie voor SCC idd gratis is. Maar we zulle zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ze kunnen wel eens iets extra's doen voor scc-houders![]()
Tele2 nemen sloeber!quote:Op zondag 17 december 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Damn ik wou een keer kijken via tele 2 op planet internet, zenden ze alles uit behalve utrecht feyenoord, dag 4 euro![]()
Vorige week tegen NEC was hij ook al meer bezig met zijn directe tegenstander Otten, dan met voetballen.quote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef thaduck het volgende:
En Pino, sorry hoor. Wat mij betreft speelt die gozer NOOIT meer. Heeft nog geen fuk klaargespeeld sinds ie bij ons is behalve een eigen doelpunt en nu weer een achterlijke rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |