Dat denk ik ook, en ze hadden meer dan 1200 supporters meegenomen naar de Galgenwaard, klassequote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
Verders een leuk team die aardig mee kan draaien in de eerste divisie.
Ach zoiets leeft, in een comp duel zou dat heel anders zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:47 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en ze hadden meer dan 1200 supporters meegenomen naar de Galgenwaard, klasse![]()
dan ook gemiddeld 200 man staat op hun site. Das nog veel voor een amateurclub.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:29 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach zoiets leeft, in een comp duel zou dat heel anders zijn.
Ach je bent zo goed als je laatste wedstrijd. In hoeverre je het schande moet vinden is denk voor iedereen verschillend.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:38 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dan ook gemiddeld 200 man staat op hun site. Das nog veel voor een amateurclub.
Maargoed, die 5-0 van utrecht is geen schande, maar wel weer op de manier hoe dat tot stand kwam. Ze waren maar 10 minuten goed tegen deze amateurs. Dat is een schande voor een club die bij de subtop van het land wil horen.
Wie is Bjoroquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
200 man mee naar uitduels denk ik dan? RBB heeft thuis wel 1000+ staan gemiddeld hoor.
Die keeper is Tim Orlowski, die heeft volgens mij nog training gekregen van Bjoro ooit.
tja, ik denk niet dat veel supporters met veel trots over die wedstrijd na hebben gepraat....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ach je bent zo goed als je laatste wedstrijd. In hoeverre je het schande moet vinden is denk voor iedereen verschillend.
Nee maar dat is denk ook het moeilijke. Morgen draai je een goede wedstrijd en heb je het weer over die wedstrijd. En zo elke week de volgende.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, ik denk niet dat veel supporters met veel trots over die wedstrijd na hebben gepraat....
zoals ik al zei is het resultaat inderdaad gewoon goed. Maar de manier waarop zal ik niet snel vergeten. Dit komt omdat de club de afgelopen jaren al veel te veel van deze zaadwedstrijden heeft gespeeld. Ze hadden het gewoon moeilijk van amateurs! Dat is en blijft een schande.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:17 schreef Druppel het volgende:
[..]
Nee maar dat is denk ook het moeilijke. Morgen draai je een goede wedstrijd en heb je het weer over die wedstrijd. En zo elke week de volgende.
Afgelopen donderdag heb je een bere slechte wedstrijd. Maar ben je wel gewoon een ronde verder.
Ben bang van nie? Ik ga in iedergeval niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Komen er morgen nog veel bussen richting Arnhem ?
oorzaken te over lijkt me.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er moet echt iets gebeuren, want de laatste weken gaat het van kwaad tot erger.
nee niet echt nodig, Keller komt weer terug. En Schut? tja, dat weet niemand....quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
oorzaken te over lijkt me.
In de winterstop maar eens een goede centrale verdediger halen
hoe is het met Schut eigenlijk?
Keller alleen is nog niet voldoende.quote:Op zondag 12 november 2006 16:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
nee niet echt nodig, Keller komt weer terug. En Schut? tja, dat weet niemand....
Keller is verdedigend aardig, maar voegt opbouwend 0,niks toequote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef KansloosForEver het volgende:
Dickoh en Keller zijn een uitstekend verdedigingsduo. Als 1 van die 2 geschorst is of geblesseerd raakt, hebben we Pieters en heel misschien ooit nog Schut.
Schut gaat nog erg lang duren, als ie ooit nog profvoetbal mag spelen. Laatste keer dat ik hem vroeg hoe het er mee ging, zei hij dat hij zeker voor de winterstop niet in actie zou komen. De vraag was zelfs of dit seizoen nog ging lukken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef mitt het volgende:
[..]
oorzaken te over lijkt me.
In de winterstop maar eens een goede centrale verdediger halen
hoe is het met Schut eigenlijk?
Denk dat menig club er jaloers op is. Onzin dus om zo met je club om te gaan.quote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Prosac het volgende:
http://cgi.ebay.nl/GRATIS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |