Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iedereen die aan zo'n opstootje meedoet is strafbaar, provoceert, gaat over de schreef. Je moet daar als speler gewoon van wegblijven. Maar als je hier kaarten voor gaat geven had je zo 8 kaarten kunnen trekken volgens mij waarvan de helft rood.
Ho ho ho ho hoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaarten![]()
4 goals en 5 assists in 8 wedstrijden, topspits !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef HenkTelefoon het volgende:
Ik moet toegeven dat ik erg onder de indruk was van Fortuné. Ik snap echt niet dat hij niet al meer doepunten heeft gemaakt. Over het algemeen vond ik Utrecht de betere partij gister, maar kregen wij continu de kansen, misschien iets scheef in jullie verdediging ? Succes de rest van de competitie, en versla die smeerkazen aub !!
Ik zit in vak Tquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
KansloosForEver zit officieel in vak K
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef Eilanden het volgende:
Bateman is een hooligan, Bateman is een hooligan, Bateman is een hoooooooooooooooligan!
Dan lijkt het me handig om de Wiki te gebruiken om dit op te bouwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
* dribbel79 zit in vak Xquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |