Boven feyenooitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Nu hopelijk 3 punten tegen NAC en/of AZ.
Je bedoelt in de minuut die al niet meer gespeeld mocht wordenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt in de minuut die al niet meer gespeeld mocht worden![]()
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:27 schreef Eilanden het volgende:
Die extra tijd is gewoon zeuren ... die verdedigers moeten gewoon scherp blijven .... onnodig punten verspeeld
De overtreding werd gewoon in de extra tijd gemaakt. En je weet dat het een goal wordt als Talpa dat stukje ook nog uitzendtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkdie vrije bal (wat geen eens een overtreding was) nog liet nemen terwijl de blessuretijd er allang op zat. De verdediging zag er wel erg slecht uit bij de 2-1 ja. Ongelofelijk wat een vrijheid voor Slot
Doen! Winnen wij van Ajax!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach ja, dan winnen we gewoon bij AZ.
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het kan wel zeuren zijn, maar het blijft natuurlijk gewoon dom dat vinkdie vrije bal (wat geen eens een overtreding was) nog liet nemen terwijl de blessuretijd er allang op zat. De verdediging zag er wel erg slecht uit bij de 2-1 ja. Ongelofelijk wat een vrijheid voor Slot
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootje
Vink is altijd bereslecht. Wat een waardeloze scheidsrechter is dat. Zondag dan maar punten pakken in Alkmaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vink was gewoon bereslecht ... trad ook zwak op bij dat opstootje
Iedereen springt boven op elkaar en dan zijn er maar twee gele kaartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?
2 keer rood aan NAC moeten geven (trappende beweging en iemand in de hoofdklem nemen)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan volgens jou?
Volgens mij is het wel een regel bij die opstootjes om de aanstichters te bestraffen. Als je echt volgens de letter van de wet zou handelen, zou je tussen de 5 en 10 kaarten moeten uitdelen, dat is niet handig en ook niet te doen. De spelers moeten eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze dit laten gebeuren. Echt schandalig, dit soort opstootjes. Daar kan een scheids ook helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Iedereen springt boven op elkaar en dan zijn er maar twee gele kaartenZonneveld die moedwillig Vorm tegen de grond werkt is misschien wel meer dan geel. Vink was gewoon zwak ... we hebben daar door niet verloren, want je moet gewoon scherp blijven tot de laatste seconde
Ook 2 x rood voor Utrecht hoor, er werd aan alle kanten geduwd, getrapt en geslagen. Erg genant. Wat mij betreft mogen er wel sancties komen voor dit soort opstootjes, even los van kaarten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
2 keer rood aan NAC moeten geven (trappende beweging en iemand in de hoofdklem nemen)
Heeft die vent die Vorm aanviel een kaart gehad??
Bij zo'n opstootje mogen er inderdaad wel meer kaarten uitgedeeld worden en het is onzin om te zeggen dat dat niet te doen is. Bovendien kunnen een arbiter, grensrechter en vierde official toch wel op meer dan twee personen letten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een regel bij die opstootjes om de aanstichters te bestraffen. Als je echt volgens de letter van de wet zou handelen, zou je tussen de 5 en 10 kaarten moeten uitdelen, dat is niet handig en ook niet te doen. De spelers moeten eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze dit laten gebeuren. Echt schandalig, dit soort opstootjes. Daar kan een scheids ook helemaal niks mee.
Ja, dat is volgens mij ook hun opdracht - de aanstichters bestraffen en verder gewoon een pijnlijke stilte laten vallen. Je moet volgens mij echt de video bestuderne om te zien wat er allemaal gebeurt. Het is een kleuterklas die op tilt slaat. Ik zou er dan wel voor zijn om gewoon iedereen die er bij staat een gele kaart te geven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij zo'n opstootje mogen er inderdaad wel meer kaarten uitgedeeld worden en het is onzin om te zeggen dat dat niet te doen is. Bovendien kunnen een arbiter, grensrechter en vierde official toch wel op meer dan twee personen letten?
En dat los van het feit of het kaarten voor NAC of FCU waren .. gewoon in het algemeen zie je bij opstootjes waar geschopt en geslagen wordt, altijd belachelijk weinig personen bestraft worden
je hoeft echt geen video te bestuderen om mensen te bestraffen .. iemand in een armklem nemen of iemand die op de grond ligt schoppen is echt wel met het blote oog waar te nemen. Het is inderdaad moeilijk om iedereen in zo'n kluwen van spelers te bestraffen, maar slechts 1 of 2 spelers bestraffen is wat mij betreft raarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij ook hun opdracht - de aanstichters bestraffen en verder gewoon een pijnlijke stilte laten vallen. Je moet volgens mij echt de video bestuderne om te zien wat er allemaal gebeurt. Het is een kleuterklas die op tilt slaat. Ik zou er dan wel voor zijn om gewoon iedereen die er bij staat een gele kaart te geven.
Vind ik niet. Iedereen die aan zo'n opstootje meedoet is strafbaar, provoceert, gaat over de schreef. Je moet daar als speler gewoon van wegblijven. Maar als je hier kaarten voor gaat geven had je zo 8 kaarten kunnen trekken volgens mij waarvan de helft rood.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
je hoeft echt geen video te bestuderen om mensen te bestraffen .. iemand in een armklem nemen of iemand die op de grond ligt schoppen is echt wel met het blote oog waar te nemen. Het is inderdaad moeilijk om iedereen in zo'n kluwen van spelers te bestraffen, maar slechts 1 of 2 spelers bestraffen is wat mij betreft raar
Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaartenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iedereen die aan zo'n opstootje meedoet is strafbaar, provoceert, gaat over de schreef. Je moet daar als speler gewoon van wegblijven. Maar als je hier kaarten voor gaat geven had je zo 8 kaarten kunnen trekken volgens mij waarvan de helft rood.
Ho ho ho ho hoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus sla elkaar dan maar lekker de hersens in, want er komen toch maximaal maar twee gele kaarten![]()
4 goals en 5 assists in 8 wedstrijden, topspits !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:13 schreef HenkTelefoon het volgende:
Ik moet toegeven dat ik erg onder de indruk was van Fortuné. Ik snap echt niet dat hij niet al meer doepunten heeft gemaakt. Over het algemeen vond ik Utrecht de betere partij gister, maar kregen wij continu de kansen, misschien iets scheef in jullie verdediging ? Succes de rest van de competitie, en versla die smeerkazen aub !!
Ik zit in vak Tquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
KansloosForEver zit officieel in vak K
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef Eilanden het volgende:
Bateman is een hooligan, Bateman is een hooligan, Bateman is een hoooooooooooooooligan!
Dan lijkt het me handig om de Wiki te gebruiken om dit op te bouwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Volgende OP met actieve fok-utrechters incl. hun plaats op de tribune...net als het 020, grunn, enz.topic??
* dribbel79 zit in vak Xquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |