3-2quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok genoeg over ajax
Wat wordt het tegen Feyenoord ?!
Ga nou maar je club aanmoedigen. Hebben ze namelijk hard nodig.quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.
Dus ik ben voor het verwijderen van FC Utrecht uit de Nederlandse competitie.
Het is ook nog eens een rel club..weg ermee!
2-0quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok genoeg over ajax
Wat wordt het tegen Feyenoord ?!
Hier dusquote:Op maandag 11 december 2006 14:05 schreef Druppel het volgende:
Zondag 14 januari een oefenwedstrijd tegen schalke 04. In de galgenwaard. Zie schalke site.
Dank toen ik dat wou plaatsen zag fok er uit alsof internet nog via een dos® scherm werkte vandaar.quote:
Denk je dat een wedstrijd in Galgenwaard voor nop is??? Whehehequote:Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef KansloosForEver het volgende:
Als het gratis is, ben ik uiteraard ook van de partij. Ik ga alleen geen geld betalen daarvoor
ze kunnen wel eens iets extra's doen voor scc-houdersquote:Op woensdag 13 december 2006 10:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Denk je dat een wedstrijd in Galgenwaard voor nop is??? Whehehe
Ik denk dat ie voor SCC idd gratis is. Maar we zulle zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ze kunnen wel eens iets extra's doen voor scc-houders![]()
Tele2 nemen sloeber!quote:Op zondag 17 december 2006 15:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Damn ik wou een keer kijken via tele 2 op planet internet, zenden ze alles uit behalve utrecht feyenoord, dag 4 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |