abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 00:56:06 #151
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43496397
doe mij Vorm maar
pi_43498991
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:56 schreef Prosac het volgende:
doe mij Vorm maar
Die het net tot 2010 bijgetekend. Dus ik denk dat je nog even moet sparen
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_43499401
En ZO erg is het nou ook allemaal weer niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 13 november 2006 @ 10:12:35 #154
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_43500253
quote:
Sneu, heel sneu. Dat soort mensen moeten per direct een stadionverbod krijgen.

Utreg wordt op dit moment gewoon overklassed en heeft pech, want zo slecht was het echt niet afgelopen zondag (itt Twente thuis). Alleen maken wij de doelpunten niet en de tegenstander wel, simpel.

Beetje aanstelleritus van alle zogenaamde fans
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 13 november 2006 @ 13:56:48 #155
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43506491
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:40 schreef dribbel79 het volgende:
Schut wordt afgekeurd vrees ik, en ja, de knip zal open moeten voor iemand als Alex, hehe...
Het gerucht gaat inderdaad dat Schut nog wel eens afgekeurd zou kunnen gaan worden.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 november 2006 @ 14:21:55 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_43507304
Komt het nog goed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_43508010
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt het nog goed
Tuurlijk. Gewoon achter je ploeg gaan staan.
pi_43509549
Er worden steeds meer persoonlijke fouten gemaakt in de verdediging. Eerst was het alleen Broerse, maar nu maken Dickoh, Braafheid en Cornelisse ook regelmatig fouten. Al deze fouten hebben ons al teveel doelpunten gekost, zowel vorig seizoen als dit seizoen. Als het voor de winterstop nog goedkomt zal dat echt een wonder wezen. Als het na de winterstop goed komt, is het te laat (voor zover dat het nog niet is)
pi_43509669
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Er worden steeds meer persoonlijke fouten gemaakt in de verdediging. Eerst was het alleen Broerse, maar nu maken Dickoh, Braafheid en Cornelisse ook regelmatig fouten. Al deze fouten hebben ons al teveel doelpunten gekost, zowel vorig seizoen als dit seizoen. Als het voor de winterstop nog goedkomt zal dat echt een wonder wezen. Als het na de winterstop goed komt, is het te laat (voor zover dat het nog niet is)
Helemaal niet, als het na de winterstop goed komt (kan het soweiso niet te laat zijn,want dan kan het ook niet goed komen (/bijdehandmodus)) worden we gewoon negende, met enig verschil dat we een goede reeks hebben en fitte spelers, dus in de playoffs gewoon naar Europa gaan.
pi_43510472
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Erg makkelijk ouwehoeren. Als je in de verdediging staat maak je helaas ook weleens een fout en dan is de kans op een doelpunt aanwezig of we dan zoals jij nu moeten spreken over onze spelers, vind ik niet. We zitten in een dal. En om ze daar nu uit te krijgen lijkt mij het meer dat WIJ supporters er is echt achter moeten gaan staan ipv van te zeuren.
pi_43510763
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:59 schreef Druppel het volgende:

[..]

Erg makkelijk ouwehoeren. Als je in de verdediging staat maak je helaas ook weleens een fout en dan is de kans op een doelpunt aanwezig of we dan zoals jij nu moeten spreken over onze spelers, vind ik niet. We zitten in een dal. En om ze daar nu uit te krijgen lijkt mij het meer dat WIJ supporters er is echt achter moeten gaan staan ipv van te zeuren.
Dit vind ik echt een overdreven reactie. Als iets niet goed gaat, blijf ik ze echt wel steunen. Daarnaast heb ik het recht om over deze slechte prestaties te zeuren. Als supporter zijnde moet je niet dit zouteloze voetbal zomaar accepteren, dan verandert er nooit wat. De afgelopen 2 jaar speelt Utrecht al op deze manier, vaak hebben ze geluk gehad, dit seizoen niet. Dat komt omdat de tegenstanders beter zijn geworden, terwijl Utrecht geen vooruitgang heeft geboekt de afgelopen 2 jaar. Ik zie ook echt niet snel verbetering komen in dit team. Ik kan zat wedstrijden opnoemen dat de publiek aan het begin van de wedstrijd er wat van probeert te maken. Als de spelers dan nog zonder strijd of inzet spelen, moeten ze niet van mij verwachten dat ik ga zingen. Ik betaal 140 euro voor een seizoenskaart, en dan moet ik er ook nog verplicht bij gaan zingen als het aan Booy ligt!
En ik sta zelf niet in de verdediging omdat ik dat niet kan. Zo zou Broerse ook moeten denken Hij is een redelijke middenvelder in ons team, maar verdedigen moet hij niet doen!

het gaat mij trouwens niet zozeer om de slechte prestaties, maar vooral om de inzet. Als de inzet beter is, zal er veel minder snel gezeurd worden om de prestaties ookal blijven die matig. Iedereen is immers wel wat gewend in Utrecht
pi_43510803
Het vertrouwen is gewoon laag, dus dan worden er eerder fouten gemaakt.

Wat ik alleen niet begrijp is waarom er de laatste wedstrijden met zo’n kut-instelling begonnen wordt, waar zijn de Vrevens van weleer ?
pi_43510997
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Het vertrouwen is gewoon laag, dus dan worden er eerder fouten gemaakt.

Wat ik alleen niet begrijp is waarom er de laatste wedstrijden met zo’n kut-instelling begonnen wordt, waar zijn de Vrevens van weleer ?
Juist, zelfs Van Dijk loopt als een mak lammetje over het veld
  maandag 13 november 2006 @ 19:01:29 #164
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_43516670
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Juist, zelfs Van Dijk loopt als een mak lammetje over het veld
Ja vind je het gek. Dat heeft niet veel met FCU te maken maar meer met die jankerd van een snijder en de KNJB
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 november 2006 @ 19:05:30 #165
80791 crew  Paul
pi_43516845
ik heb niet meer zoveel vertrouwen op europees voetbal hoor
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 november 2006 @ 19:06:53 #166
80791 crew  Paul
pi_43516914
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ja vind je het gek. Dat heeft niet veel met FCU te maken maar meer met die jankerd van een snijder en de KNJB
Slaat nergens op het was van Dijk zijn eigen schuld hoor, hij wou zo graag Sneijder trappen heb geen medelijden met hem
pi_43516979
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het gerucht gaat inderdaad dat Schut nog wel eens afgekeurd zou kunnen gaan worden.
Zelf heeft hij nog altijd hoop op een rentree. De vraag is natuurlijk hoeveel geduld Utrecht heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43518005
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb niet meer zoveel vertrouwen op europees voetbal hoor
Met de playoffs weet je het maar nooit. Negende plaats is genoeg .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 13 november 2006 @ 21:06:18 #169
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43521610
Je moet niet zo op paultjuhhh letten .. die ziet het altijd somber in en loopt altijd te
pi_43570955
Goed stuk op ad.nl over de huidige malaise.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 11:19:36 #171
80791 crew  Paul
pi_43571821
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
Je moet niet zo op paultjuhhh letten .. die ziet het altijd somber in en loopt altijd te
ik ben gewoon reeel
pi_43581089
quote:
Spoken in Galgenwaard

Datum: 15-11-2006

Het moet weer gaan spoken in Galgenwaard
Door ROB HARTOG

Met slechts 14 punten uit 12 duels staat de ploeg van trainer Foeke Booy er al niet bepaald florissant voor en met die moeilijke duels voor de boeg moet er dus serieus rekening mee worden gehouden dat FC Utrecht halverwege het seizoen dichter in de buurt staat van clubs als Excelsior en Heracles dan bij de subtop.

Begrijpelijk, dat de Utrechtse achterban begint te morren. Een rondgang langs diverse websites leert dat de ploeg afgelopen maanden veel krediet heeft verspeeld. Dat geldt in heviger mate voor Foeke Booy. Zijn status als succestrainer staat nadrukkelijk op de tocht bij de opportunistische aanhang. Als je wint, heb je vrienden, zongen Henny Vrienten en Herman Brood ooit. Dat beeld kan bij tegenwind snel omslaan. Zelfs na het winnen van twee nationale voetbalbekers en het veroveren van de Johan Cruijff Schaal.

De prangende vraag is of het Booy is aan te rekenen dat zijn ploeg dit seizoen zo stroef draait. Zijn criticasters wijzen er (heel voorspelbaar) op dat zijn magie na een decennium FC Utrecht is uitgewerkt. Dat het de hoogste tijd wordt dat op trainingscomplex Zoudenbalch en in stadion Galgenwaard een andere wind gaat waaien. Voor die stelling is wat te zeggen. Booy is de langst zittende trainer in het betaalde voetbal. Zijn uiterste houdbaarheidsdatum komt misschien wel dicht bij.

Maar… voor een ieder die als geïnteresseerde of professionele toekijker bijna dagelijks op Zoudenbalch rondloopt, valt niet te bespeuren dat de sleet erop zit bij Booy. Integendeel. Zijn vuur is nog niet gedoofd.

Booy valt niet te betrappen op plichtmatigheid of gemakzucht. Met veel energie en passie werkt hij, samen met zijn eveneens bevlogen staf (assistent John van Loen, keeperstrainer Maarten Arts en conditie- en looptrainer Rob Druppers) dag in dag uit intensief en toegewijd aan het polijsten van zijn spelersgroep.

Binnen de groep is zijn gezag nog steeds onaangetast. Natuurlijk piepen sommige spelers off the record wel eens over hun trainer, maar van structureel verzet is geen sprake, ook niet bij de bankzitters.

Waarom loopt het dan niet bij FC Utrecht? Het is gemakkelijk om de zwakke start van het seizoen alleen toe te schrijven aan defensieve mankementen. Natuurlijk is het (na de tragische dood van rots in de branding David di Tommaso) een sportieve aderlating dat Alje Schut nog steeds niet terug is, dat Sander Keller nog geen minuut heeft gespeeld, dat Joost Broerse het niveau van vorig seizoen te weinig haalt, dat Tim Cornelisse een minder zekere factor is dan in het verleden en dat Edson Braafheid verdedigend door de mand is gevallen. Maar dat verklaart niet álles.

Het probleem bij FC Utrecht zit dieper. Bloed, zweet en tranen was jarenlang het parool, zeker in Galgenwaard, met daarbij de onmisbare steun van de hartstochtelijke Utrechtse aanhang. Tegenstanders, zelfs van het kaliber Ajax of Feyenoord, kwamen meestal met angst in de benen naar de Domstad, waar het immers altijd spookte, waar FC Utrecht opgezweept door het publiek boven zichzelf uit kon stijgen.

Dát FC Utrecht bestaat niet meer. Slechts incidenteel, en dan meestal als de ploeg al op achterstand staat, worden de mouwen opgestroopt. Tot voor kort was het ondenkbaar dat, zoals recent tegen AZ en FC Twente, het heilige vuur ontbrak. Ook afgelopen zondag tegen Vitesse kwam dat eigenlijk pas boven drijven toen de Arnhemmers al op een 3-0 voorsprong stonden.

Niet om achteraf gelijk te halen, maar op deze plaats is in augustus, na de officiële presentatie van de selectie voor het duel met Charlton Athletic, al de stelling geponeerd dat FC Utrecht on-Utrechts speelt. Het voetballende vermogen is toegenomen, maar de van oudsher zo kenmerkende Utrechtse eigenschappen (strijd, passie, intimidatie, kortom: de over-mijn-lijk mentaliteit) lijken als sneeuw voor de zon verdwenen. De balans is zoek. Het accent ligt op goed en aantrekkelijk voetbal, het Utrechtse vechtvoetbal is daaraan ondergeschikt gemaakt.

Half november is Europees voetbal, dé doelstelling van dit seizoen, voorlopig een utopie. Het gat met een vergelijkbare club als FC Twente is al opgelopen tot tien punten. Die marge wordt komende weken vermoedelijk nog groter. Aan trainer Foeke Booy de moeilijke, maar wel dankbare taak met zijn selectie binnen afzienbare tijd het evenwicht te herstellen tussen strijd en passie aan de ene en acceptabel voetbal aan de andere kant.

Booy verdient in dat proces, op basis van zijn kwaliteiten én zijn successen uit het verleden, alle steun. Niet alleen van de Utrechtse beleidsbepalers en zijn spelersgroep, maar ook van de trouwe, kritische aanhang. De onvrede van de supporters over de magere resultaten is begrijpelijk, maar juist nu is het voor club en fans van sportief levensbelang de handen ineen te slaan. Vanaf zondag tegen Roda JC moet het weer ouderwets spoken in Galgenwaard.

Bron: AD
Dit stuk dus.

Hartog heeft iig zeker gelijk dat het ouderwetse spierballen-voetbal tegenwoordig ver te zoeken is, maar om dan aan de supporters te gaan vragen om er weer een hel van te maken thuis…

Hij zal toch ook wel begrijpen dat die sfeer een wisselwerking is tussen de spelers op ’t veld en het publiek ?

Dus als er geen spierballen-voetbal te zien is, dan zal er ook geen intimiderende sfeer hangen.
pi_43587278
Spierballenvoetbal =======> Intimiderende sfeer.

Intimiderende sfeer =======> spierballenvoetbal.

Tegen die neuzen werkt het ook. Dus waarom dan niet tegen Roda.
pi_43590976
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef Druppel het volgende:
Spierballenvoetbal =======> Intimiderende sfeer.

Intimiderende sfeer =======> spierballenvoetbal.

Tegen die neuzen werkt het ook. Dus waarom dan niet tegen Roda.
Juist, het moet een wisselwerking zijn. Helaas ziet Booy dat niet. Hij geeft de laatste tijd te vaak het publiek te kennen dat ze de ploeg niet genoeg steunen.
pi_43591400
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:48 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Juist, het moet een wisselwerking zijn. Helaas ziet Booy dat niet. Hij geeft de laatste tijd te vaak het publiek te kennen dat ze de ploeg niet genoeg steunen.
MIsschien heeft ie ook wel een klein beetje gelijk in zijn woorden. Al vind ik niet dat ie dat mag uiten. Dus vind ik zelf ook dat we er maar een intimiderende sfeer van moeten maken. Krijgen we hopelijk weer spierballenvoetbal voor terug !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')