mag lije van niet. Meerdink is van dezelfde kwaliteit als v.d. gun. En booy wou toch af van 4-3-3... dan moet die nu geen buitenspeler erbij kopenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoorde gisteren op de tribune het gerucht dat FCU interesse zou hebben in Meerdink. Ik heb geen flauw idee in hoeverre dat serieus is, omdat we Van der Gun al voor die kant hebben. Bovendien wil Meerdink geloof ik naar de Bundesliga
Hij heeft nog helemaal niets gepresteerd of bewezen hier, maar ik zie m ook als held , alleen al de manier waarop hij looptquote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Meerdink zal ook geen kinderachtig salaris eisen denk ik.
Pino is trouwens echt mijn nieuwe held.
[afbeelding]
Hopelijk breekt ie ooit door, echt het prototype FC Utrecht-spits.
Ricky kon er niet best mee omgaanquote:Op maandag 4 december 2006 20:14 schreef Druppel het volgende:
Altijd gedacht dat we mooi weer voetballers hadden. Maar deze gasten gaan echt uit hun dak met zo'n veld.
KIjk nog is een aantal keer na die slidings die die maakt.quote:
Dat vond ik nou absoluut niet eik. Ik vond Ricky er het slechtse mee omgaan, bijna geen bal kwam meer aan bij medespelers enzo.quote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik vond dat Ricky best goed met de omstandigheden om ging, net als Fortune bijvoorbeeld. Braafheid had er veel meer problemen mee
Idd dit wordt drama zondagquote:Op zondag 10 december 2006 14:50 schreef KansloosForEver het volgende:
ik wil zeggen dat we v.d. gun niet missen, maar zijn vervanger is nog veel dramatischer
quote:
Zijn dit nou jou op waarde toegevoegde posts. Als dat zo is zou je dan gewoon in he eigen topic willen blijven.quote:
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.quote:Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef Druppel het volgende:
[..]
[..]
Zijn dit nou jou op waarde toegevoegde posts. Als dat zo is zou je dan gewoon in he eigen topic willen blijven.
ga jij eens gauw buiten spelen!quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.
Dus ik ben voor het verwijderen van FC Utrecht uit de Nederlandse competitie.
Het is ook nog eens een rel club..weg ermee!
In de zandbakquote:Op zondag 10 december 2006 15:50 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ga jij eens gauw buiten spelen!![]()
Ja, gelukkig zijn Ajacieden liefquote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Utreg speelde gister zoals gewoonlijks erg slap en erg zwak.
Dus ik ben voor het verwijderen van FC Utrecht uit de Nederlandse competitie.
Het is ook nog eens een rel club..weg ermee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |