Jo met Utreg-marokko kwam ik er achter dat dat ook in het stadion zat. Was er nog nooit geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef zatoichi het volgende:
Jullie zitten allemaal? Ik sta alleen maar!
Op mijn seizoenskaart staat vak K rij 3 stoel 20 (of rij 20 stoel 3, dat kan ook), maar ik sta altijd bij de ingang van de dugout (zo heet dat toch) links van het goal op de Bunnikzijde.
Vandaag was errug kut. Ik vond Vorm niet heel sterk overkomen, maar sowieso het hele team deed rare dingen. Het zal ook wel aan de samenvattingen liggen, helaas geen tijd om morgen de hele wedstrijd te zien op RTV Utrecht.
Ik ben bang dat er toch echt wat moet gaan veranderen, want tegen ADO vond ik het ook nog link met al die kansen.
Sinds de bekerfinale gaat het idd goed tegen utrechtquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat die punten nou eens bij ons.![]()
das de normale prijsquote:Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef dribbel79 het volgende:
2 kaarten voor vak J te koop, 30 euri totaal...
kosten 16 p. st. hoorde ik...geen idee, heb sccquote:
hehe, dat is wel een fikse korting die jij geeftquote:Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
kosten 16 p. st. hoorde ik...geen idee, heb scc
2x 16 = 32, maar bon! ze zijn al weg
"heb scc"quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:45 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe, dat is wel een fikse korting die jij geeft![]()
Maar je gaat zelf niet?
Maar kijkend naar de kansen die ze nog kregen, mag je uiteindelijk nog wel blij zijn met een puntjequote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een drama zeg, maar gelukkig waren de gasten niet veel beter.
Ben ik ook, maar hoeveel kansen heeft Twente gehad ?quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar kijkend naar de kansen die ze nog kregen, mag je uiteindelijk nog wel blij zijn met een puntje
tja, journalisten zitten er vaak naast. Twente heeft 3 kansen gehad, maar verder was het ook helemaal niets met Twente. Beide clubs speelden dramatisch slecht, een gelijkspel vind ik dan ook zeker zeer terechtquote:Op zondag 5 november 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Volgens Langs de Lijn speelde Utrecht dramatisch en had Twente absoluut de drie punten verdiend.
Ik denk, ik zeg het maar even
quote:Op zondag 5 november 2006 18:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, journalisten zitten er vaak naast.
Twente was echt niet slecht. Aanvallend was t misschien te weinig maar als je ervoor zorgt dat Utrecht geen kans krijgt en zelf een aantal (niet zo veel inderdaad, maar zeker 4) aardige kansen hebt, doe je het gewoon goed in een lastige uitwedstrijd (alhoewel er meer inzat).quote:Op zondag 5 november 2006 18:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tja, journalisten zitten er vaak naast. Twente heeft 3 kansen gehad, maar verder was het ook helemaal niets met Twente. Beide clubs speelden dramatisch slecht, een gelijkspel vind ik dan ook zeker zeer terecht
Ik weet niet of jij de hele wedstrijd hebt gezien. Maar dan heb je ook gezien dat beide clubs constant onnodig balverlies leden of de bal klungelig over de zijlijn speelden. Dat is gewoon slecht, zeker op dit niveau. Het enige wat je kan zeggen is dat Twente iets minder slecht was dan Utrechtquote:Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Twente was echt niet slecht. Aanvallend was t misschien te weinig maar als je ervoor zorgt dat Utrecht geen kans krijgt en zelf een aantal (niet zo veel inderdaad, maar zeker 4) aardige kansen hebt, doe je het gewoon goed in een lastige uitwedstrijd (alhoewel er meer inzat).
Ja, heb ik gezien, en ja, ik blaat Rutten een beetje na, maar ik was het er dan ook wel redelijk mee eens. Aanvallend was het inderdaad niet goed, maar verdedigend speelde Twente een perfecte wedstrijd. Dat dat komt omdat Utrecht ook aanvallend zo slecht was, het zij zo, aan de andere kant was Utrecht zo slecht omdat Twente organisatorisch gewoon goed in mekaar zit. Spectaculair was het allerminst en Twente heeft al een stuk betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar vond Twente ook vandaag gewoon degelijk (daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk....).quote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de hele wedstrijd hebt gezien. Maar dan heb je ook gezien dat beide clubs constant onnodig balverlies leden of de bal klungelig over de zijlijn speelden. Dat is gewoon slecht, zeker op dit niveau. Het enige wat je kan zeggen is dat Twente iets minder slecht was dan Utrecht
Hoeveel tekst je er ook omheen typt het maakt gewoonweg niks uit. Twente was slecht en Utrecht was slecht.quote:Op zondag 5 november 2006 22:06 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, en ja, ik blaat Rutten een beetje na, maar ik was het er dan ook wel redelijk mee eens. Aanvallend was het inderdaad niet goed, maar verdedigend speelde Twente een perfecte wedstrijd. Dat dat komt omdat Utrecht ook aanvallend zo slecht was, het zij zo, aan de andere kant was Utrecht zo slecht omdat Twente organisatorisch gewoon goed in mekaar zit. Spectaculair was het allerminst en Twente heeft al een stuk betere wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar vond Twente ook vandaag gewoon degelijk (daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk....).
Inderdaad ... veel woorden gebruikt, maar het blijft een feit: Twente speelde slecht en Utrecht speelde nog slechter. Als je dat als Twente-fan degelijk noemt, dan mag dat maar voor de meeste voetbalfans was het gewoon slechtquote:Op maandag 6 november 2006 09:16 schreef Druppel het volgende:
[..]
Hoeveel tekst je er ook omheen typt het maakt gewoonweg niks uit. Twente was slecht en Utrecht was slecht.
Nou zal het mij aan mijn reet roesten wat twente doet maar utrecht wat doe je?![]()
heel erg veel. Ik zal hem nooit uitfluiten of toezingen, maar vorig jaar vond ik het al wel tijd voor vernieuwing op de bank. De ploeg speelt al te lang zo zouteloos voetbal.quote:Op maandag 6 november 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel krediet heeft Booy in Utrecht?
quote:Op maandag 6 november 2006 12:03 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heel erg veel. Ik zal hem nooit uitfluiten of toezingen, maar vorig jaar vond ik het al wel tijd voor vernieuwing op de bank. De ploeg speelt al te lang zo zouteloos voetbal.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Booy heeft oneindig veel krediet in mijn ogen, maar het is na dit seizoen zeker wel tijd voor een nieuwe hoofdtrainer.
Nu maar hopen dat John van Loen niet wordt doorgeschoven.
Eigen spelers uitfluiten gebeurt (bijna) nooit in Utrecht. Maar Broerse heeft al 1.5 jaar moeite met de bal over te spelen naar een eigen speler die 5 meter verder staat. Hij eist alle corners en vrije trappen op terwijl er zelden een bal goed aankomt. Als een speler niet in de buurt staat schiet hij nog de bal in paniek over de zijlijn. En dat gebeurt niet 1 wedstrijd maar het hele seizoen door. Hier wordt iedereen gek van. Je kan beter met 10 man spelen dan met 11 man incl. broersequote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef NeedeRadicals het volgende:
Wat heeft Broerse eigenlijk misdaan bij jullie?
En nee,over die wedstrijd heb ik het niet.
Twente slecht,Utrecht dramatisch..0-0 terecht dus.
Gelukkig neemt Kruijs die dan ook meestalquote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef KansloosForEver het volgende:
en goede corners heb ik hem nooit zien nemen.
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Eigen spelers uitfluiten gebeurt (bijna) nooit in Utrecht. Maar Broerse heeft al 1.5 jaar moeite met de bal over te spelen naar een eigen speler die 5 meter verder staat. Hij eist alle corners en vrije trappen op terwijl er zelden een bal goed aankomt. Als een speler niet in de buurt staat schiet hij nog de bal in paniek over de zijlijn. En dat gebeurt niet 1 wedstrijd maar het hele seizoen door. Hier wordt iedereen gek van. Je kan beter met 10 man spelen dan met 11 man incl. broerse
Straks ga je nog zeggen dat je Touzani terug wiltquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...
Zwaanswijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zwaanswijk met een gebroken linkerbeen is op die positie idd nog beter dan Broerse in eventuele topvorm ja...strik erom en terug naar Grunn...
hij is ook zeker van een basisplaatsquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gelukkig neemt Kruijs die dan ook meestal
Je kan het ook overdrijven hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat je Touzani terug wilt![]()
Touzani was voor zijn blessure een aardig talent hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:22 schreef Dos37 het volgende:
Touzani
als ik hier dan even mag blijven als Twente fan kom op hej
De VI zal er ook wel geen kijk op hebben dan. Maar succes tegen de Rijnsburgse Boys, jullie zullen het nodig hebben (maar zelfs met dit Utrecht zou dat toch minstens 4-0 moeten worden).quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad ... veel woorden gebruikt, maar het blijft een feit: Twente speelde slecht en Utrecht speelde nog slechter. Als je dat als Twente-fan degelijk noemt, dan mag dat maar voor de meeste voetbalfans was het gewoon slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |