Hij heeft ook gelijk vind ik, alleen is hij wel de laatste die het recht van spreken heeft wat dat betreft. Hij heeft al moeite om de selectie te motiveren en te laten strijden. Dan mag je nooit over de supporters zeuren, die ook nu het "slecht" gaat nog steeds met constant 18.000 man naar het stadion komen. Ik heb ook geen zin meer om op zondagmiddag mezelf helemaal verrot te schreeuwen als je er niets voor terug ziet....quote:Op woensdag 15 november 2006 21:58 schreef Druppel het volgende:
[..]
MIsschien heeft ie ook wel een klein beetje gelijk in zijn woorden. Al vind ik niet dat ie dat mag uiten. Dus vind ik zelf ook dat we er maar een intimiderende sfeer van moeten maken. Krijgen we hopelijk weer spierballenvoetbal voor terug !!
Vroegâh was alles sowieso beter...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
In het oude stadion was de sfeer beter, dat zal nooit meer terugkomen.
Maar we spelen on-Utrechts, ik kom bij de club omdat ik ermee opgegroeid ben, maar ook omdat dat spierballen-voetbal precies het soort voetbal is wat ik wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vroegâh was alles sowieso beter...
Ik vind dat we het niet zo slecht doen hoor:
- We staan 10
- We hebben een goede trainer
- We hebben goede spelers
- We hebben een prachtig stadion
- We hebben veel supporters, die ook bijna altijd komen
- We hebben een sluitende begroting
Ik vind ut wel meevallen! 14.gif
wat bateman zegt, het gaat mij om het Utregse voetbal. De begroting, trainer en stadion zijn bijzaak. En we hebben zeker goede spelers, maar ik zie liever strijdende Utregters dan goede belgenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vroegâh was alles sowieso beter...
Ik vind dat we het niet zo slecht doen hoor:
- We staan 10
- We hebben een goede trainer
- We hebben goede spelers
- We hebben een prachtig stadion
- We hebben veel supporters, die ook bijna altijd komen
- We hebben een sluitende begroting
Ik vind ut wel meevallen! 14.gif
Nou, ik kneep hem een paar jaar geleden harder met de financieële meuk dan nu hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
wat bateman zegt, het gaat mij om het Utregse voetbal. De begroting, trainer en stadion zijn bijzaak. En we hebben zeker goede spelers, maar ik zie liever strijdende Utregters dan goede belgen
Dooeeiiquote:Darl Douglas zint op vertrek bij FC Utrecht
17/11/2006 8 :13
Het geduld van Darl Douglas is op. De ontevreden aanvaller wil FC Utrecht in de winterstop verlaten.
'De trainer heeft weinig vertrouwen in me en geeft de voorkeur aan Cedric van der Gun. Dat we weer zijn overgestapt naar een 4-4-2 systeem is natuurlijk ook niet voordelig', zegt Douglas in De Telegraaf.
Douglas staat dit seizoen op het tweede plan. De 27-jarige rechtsbuiten, die in 2004 Heracles Almelo verruilde voor FC Utrecht, kwam alleen als invaller in het veld. Ondanks zijn contract tot medio 2007 lopende contract, wil hij in de winterstop elders onderdak vinden.
Idd, daaahaaaag Douglas, ouwe draaikont, succes verder!!!quote:
Ze smaken naar poep en na pies.quote:Op zondag 19 november 2006 17:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies
Laat kruys maar wat meer rust op het middenveld brengen. Hebbe we meer aan.quote:Op zondag 19 november 2006 21:30 schreef koningdavid het volgende:
Kan Kruys ook niet een keer een intikkertje scoren ofzo?
Altijd maar die mooie doelpunten.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef KansloosForEver het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke wedstrijd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |