Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Jij mag ook meedoenquote:
Jij nodigt zomaar iemand uit voor onze hete neuksex?quote:
Niet zomaar iemand. Alleen Dizer. Zhenar mag trouwens ook wel hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:39 schreef rena het volgende:
[..]
Jij nodigt zomaar iemand uit voor onze hete neuksex?![]()
Ik ga haar juist bekeren, zodat ze homo wordtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed. Bedtijd!
Succes met je bekeringspoging morgen rena.
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand. Alleen Dizer. Zhenar mag trouwens ook wel hoor.
* XcUZ_Me geeft rena alvast een "exit only" bordjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga haar juist bekeren, zodat ze homo wordt!
*ril*quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* XcUZ_Me geeft rena alvast een "exit only" bordje.
Je bent zeker zo'n verwijfde homoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef rena het volgende:
Maar voor de rest ben ik super heaumeau.![]()
Je hoeft geen bordje?quote:
Ik sla hem wel op z'n piemel zodra hij een poging doetquote:
Ja. D'oh. Had je wat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent zeker zo'n verwijfde homo.
Ja maar, dat is alleen maar extra stimulatie voor hem!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik sla hem wel op z'n piemel zodra hij een poging doet![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar, dat is alleen maar extra stimulatie voor hem!.
"mag ook wel"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand. Alleen Dizer. Zhenar mag trouwens ook wel hoor.
Ben je ongesteldquote:
Ik bedoel de TTquote:
Ik heb jou 100 keer liever dan Dizer.quote:
Je mist de ondertoon die je overduidelijk wel gehoord zou hebben als ik het hardop zei. Je mist het. Zonde.quote:
JA JA .quote:
Jij snapt hetquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb jou 100 keer liever dan Dizer.Zhenar
![]()
quote:
D'ohquote:
DAN MOET JE HARDER PRATEN!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mist de ondertoon die je overduidelijk wel gehoord zou hebben als ik het hardop zei. Je mist het. Zonde..
De vraag is alleen: wáárquote:
Én?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lifehouse geluisterd.
In de douchecabine?quote:
Mijn piemol en zo... natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Grey's Anatomy T.R. Knight is gay, he has confirmed exclusively to PEOPLE.
"I guess there have been a few questions about my sexuality, and I'd like to quiet any unnecessary rumors that may be out there," Knight tells PEOPLE in a statement. "While I prefer to keep my personal life private, I hope the fact that I'm gay isn't the most interesting part of me."
Knight, 33, plays the unassuming Dr. George O'Malley on the hit ABC drama.
Op zich kan ik er naar luisteren, maar soms doet het me wat knuffelrock aan. Het klinkt ook als iets wat ik vaker hoor, heeft iets weg van Theory of a deadman. Ik kan er geen uren naar luisteren, maar het kan op zich wel af en toe. Ben niet dolenthousiast, maar moet er ook niet van kotsen.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn piemol en zo... natuurlijk
Ik ga toch niet mijn baard scheren, ben je helemaal gek geworden.. mijn taliban kenmerk zo maar weghalen, ik dacht het niet
Acceptable answerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich kan ik er naar luisteren, maar soms doet het me wat knuffelrock aan. Het klinkt ook als iets wat ik vaker hoor, heeft iets weg van Theory of a deadman. Ik kan er geen uren naar luisteren, maar het kan op zich wel af en toe. Ben niet dolenthousiast, maar moet er ook niet van kotsen.
Oud nieuws.quote:
Tof nieuws hè! Ik vond 'm altijd al het leukste persoon in GA, echt iemand waar ik voor zou gaan. En als ik 'm ooit tegenkom dan spring ik er op.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof nieuws hè! Ik vond 'm altijd al het leukste persoon in GA, echt iemand waar ik voor zou gaan. En als ik 'm ooit tegenkom dan spring ik er op.
En wat is er niet leuk aan Tom Cruise?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:06 schreef Zhenar het volgende:
Maar toch leuk dat er ook leuke celebrity homo's zijn![]()
Dude...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar, hoe zit dat nou met jou? Snuffel je nou aan zowel roze als blauwe bloemetjes? Of kies je toch voor een bepaalde kleur?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Snuffel je nou aan zowel roze als blauwe bloemetjes? ?
Zhenar doet niet aan snuffelen... alleen aan bestuivenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar, hoe zit dat nou met jou? Snuffel je nou aan zowel roze als blauwe bloemetjes? Of kies je toch voor een bepaalde kleur?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wat is er niet leuk aan Tom Cruise?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar doet niet aan snuffelen... alleen aan bestuiven.
quote:
Ik kreeg deze vraag (niet in deze vorm) van een contact van mij. Mij is vrij in het begin van mijn ShowChatcarrière al duidelijk gemaakt dat jij een halve homo bent.quote:
En niet leuk.quote:
quote:
wtf?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg deze vraag (niet in deze vorm) van een contact van mij. Mij is vrij in het begin van mijn ShowChatcarrière al duidelijk gemaakt dat jij een halve homo bent.
Face it, Cruise is old newsquote:
Denk er niet te veel achterquote:
Why does that surprise you?quote:
Hello! Heb je die ader op zijn voorhoofd wel eens gezien! De betuwelijn is er niks bij!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hello! Heb je die ader op zijn voorhoofd wel eens gezien! De betuwelijn is er niks bij!
Hij was by far de allerleukste persoon ooit bij Oprah geweest!!!quote:
quote:
Ok.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Laat je "contact" maar zijn/haar eigen conclusies trekken
![]()
Dat wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was by far de allerleukste persoon ooit bij Oprah geweest!!!
No way, de cast van Will & Gracequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was by far de allerleukste persoon ooit bij Oprah geweest!!!
Staat op 2quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
No way, de cast van Will & Grace.
Ik vind het eigenlijk zo mooi, dat het een signature waard is...quote:
Niks "Ok."!quote:
Ik heb beloofd om niks te verraden. Ik heb het beloofd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks "Ok."!Nu wil ik weten wie het is!
Welke slet van een
niet-SowChatter
loopt mij te stalken?!
![]()
![]()
Ik ga mijn MissBliss sig niet weghalen vlak voordat ze terugkomt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zo mooi, dat het een signature waard is...
Je loyaliteit ligt niet onvoorwaardelijk bij ShowChatters?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb beloofd om niks te verraden. Ik heb het beloofd.
Wanneer komt ze terug danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga mijn MissBliss sig niet weghalen vlak voordat ze terugkomt!!
Van wie hou je nou meer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga mijn MissBliss sig niet weghalen vlak voordat ze terugkomt!!
Nieuwe avatarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer! Wáár is je groene avatar.
Al moet ik zeggen dat deze wel mooi bij je naam kleurt![]()
quote:
Lieg niet!quote:
Ik heb geen loyaliteit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je loyaliteit ligt niet onvoorwaardelijk bij ShowChatters?!![]()
PM!![]()
LUL, mijn kwartet, wat doe jequote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
LUL, mijn kwartet, wat doe je
Maar welvoor de sig
![]()
Neuken?
ooh nee.. w8... bestuiven?
Deze kleurt niet zo goed bij je naamquote:
Het is wel een stoerequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze kleurt niet zo goed bij je naam.
Nou, dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |