abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 16:56:25 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42775816
Gisteren naar de sneak geweest in de bios. Kregen we Blind Date van Theo van Gogh Die man kan leuke colums schrijven, maar films maken, nee. Leuk voor zn familie wellicht, maar hij zal er nooit veel publiek meetrekken en zeker niet in t buitenland. Ik verwacht dat Van Gogh nog wel eens doodgaat aan sigaretten en overgewicht.

Wanneer komen er eens fatsoenlijke films in de bios. Iets wat iedereen wil zien. Een goede spiderman verfilming ofzo, of iets met de X-Men.

Maar ja, dat zie ik niet zo snel gebeuren.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:04:16 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42776080
Ach dat gezeik met die terroristen is zwaar overdreven

Alsof ze ooit bijvoorbeeld met een paar vliegtuigen het WTC in zouden vliegen ja ik zeg ook maar wat .

Nee, terrorisme vormt geen enkele bedreiging. Nu niet, en nooit niet.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:05:26 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_42776109
Heb jij al drie weken een HBO opleiding gehad? En nog geen baan?

Wil je dan direct even je auto van de zaak uitzoeken en dit contract tekenen?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_42776129
Gisteren naar de supermarkt geweest, ik las daar in het veronica magazine dat michael jackson gaat trouwen met priscilla presley, beetje raar, maargoed.
pi_42776158
Ik mis flippo 24 uit mijn verzameling... ik doe alles, maar ook alles... als ik die flippo map van mij ooit nog maar vol krijg

disclaimer: ik heb nooit flippo's gespaard
pi_42776201
Zo hé! Net iemand gesproken die net terug is uit Finland, schijnt dat echt iedereen daar met een mobiele telefoon rondloopt! Bizar!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:10:32 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42776282
The Millennium Bug
Overleeft uw bedrijf de datumsprong?
Bent u een van de potentiële slachtoffers van de `Millennium Bug', een van de meest kostbare vergissingen aller tijden? Ook als u geen Cobol gebruikt bent u niet gevrijwaard. Lees verder en huiver, en maak u op voor een race tegen de klok.
Het magische jaar 2000 staat vlak voor de deur. Er wordt dan ook druk gespeculeerd over de goede zaken die ons in het volgende millennium te wachten staan. Voordat u echter van al dat goede kunt genieten zal er eerst nog een probleem uit de weg geruimd moeten worden. Bij de ontwikkeling van veel (de meeste?) applicaties is geen rekening gehouden met de mogelijkheid dat die software tot in de volgende eeuw gebruikt zou worden. Er zijn dan ook maar twee posities ingeruimd voor het bijhouden van het jaartal. Een computer die 311299 interpreteert als 31 december 1999 zal een dag later (010100) menen dat het 1 januari 1900 is. Dit is waarschijnlijk de meest kostbare ontwerpfout die ooit gemaakt is, de werkelijke omvang van het probleem zal misschien nooit duidelijk worden. Wel duidelijk is dat er n£ nog tijd is om er iets aan te doen, voordat het te laat is.
Algemeen wordt gedacht dat de Millennium Bug alleen optreedt bij mainframe-applicaties, dit is echter niet waar. Vrijwel alle Cobol-gebruikers zullen met het probleem te maken krijgen, hierbij maakt het niet uit op welk platform de code wordt uitgevoerd. Ook is het probleem niet beperkt tot Cobol alleen. Het PC-BIOS heeft er last van. Windows 3.x (mocht u dat gebruiken) weet niet beter dan dat de datum over drie jaar een eeuw teruggezet wordt. Alle applicaties die gebruik maken van een twee-cijferig veld voor het opslaan van een jaartal zullen door dit probleem geraakt worden. De kans dat u aan nieuwjaar 2000 meer dan alleen een kater van de champagne overhoudt is dus verre van ondenkbeeldig. De eerste problemen met de datumsprong hebben zich al aangediend bij reserveringssystemen die meer dan drie jaar vooruitkijken. Het oplossen van de problemen rond de datumsprong wordt door velen gezien als `het grootste project ooit ondernomen'. Het is dan ook hoog tijd om het probleem de aandacht te geven die het verdient.

Hoe groot is het probleem
Er zijn geen vaste richtlijnen die kunnen helpen bij het opsporen van probleemgevallen. Een applicatie die 10 jaar geleden is geschreven kan de datumsprong probleemloos verwerken, terwijl een pas opgeleverde toepassing in de problemen kan geraken. Alles is afhankelijk van de wijze waarop het jaartal geregistreerd wordt. Het zijn ook niet alleen uw toepassingprogramma's die geraakt worden door deze problematiek. Ook backup-programmatuur, tape-management software en opslagbeheer werken vaak met twee-cijferige jaartallen.
De Gartner-groep heeft een onderzoek gedaan naar de omvang van het probleem. Zij gingen hierbij uit van een `middelgroot bedrijf' dat gebruik maakt van 8000 Cobol-programma's met een totaal van 12 miljoen regels code. In die programma's staat gemiddeld iedere 50ste regel een datumreferentie, die gewijzigd zal moeten worden om het probleem te lijf te gaan. Dat betekent dat er binnen drie jaar 240.000 regels code moeten worden opgespoord en gewijzigd. Het kost volgens Gartner 30-40 dollarcent per regel code (we hebben het hier over alle codes, niet alleen de te veranderen regels!) om deze wijzigingen door te voeren. Ook de aard van de bedrijfsvoering heeft een grote invloed op de ernst van het probleem. Het zwaarst getroffen zijn financiële instellingen, verzekeraars en andere tijdgebonden bedrijfstakken. De bedrijfsvoering staat of valt bij een juiste registratie van de datum, en een dag uitval kost kapitalen. Seizoensgebonden bedrijfstakken zijn minder gevoelig, zij hebben meer tijd om het probleem te lijf te gaan. Er zijn geen instant-oplossingen aan te geven, aangezien de omvang en de aard van het probleem per bedrijf verschillend is.
Hoe lossen we dat op
De oplossing van de problemen rond de Millennium Bug kost veel geld, dat is duidelijk. Bovendien zullen deze investeringen niet direct leiden tot betere prestaties of een hoger rendement. Het zal dan ook niet altijd gemakkelijk zijn voor IT-managers om deze investeringen er door te krijgen. De grootste problemen worden niet verwacht bij het veranderen van de foutieve programmacode zelf. Het is met name het testen van de veranderde applicaties en het beheer van het veranderingsproces dat velen nu al de haren ten berge doet rijzen. Er zijn ook al diverse creatieve manieren bedacht om het probleem te lijf te gaan. Zo werd bij een grote luchtvaartmaatschappij vol lof gesproken over de pragmatische oplossing die zij verzonnen hadden voor het probleem. Ze hadden de programmacode gewoon zo veranderd, dat alle jaartallen onder de twintig naar de 21ste eeuw werden doorgeschoven. Dit werkte prachtig, totdat iemand erachter kwam dat deze oplossing roet in het eten gooide bij een van de meest voorkomende handelingen in Cobol-land: het sorteren van een dataset op jaartal. Het is nu weliswaar mogelijk om de sorteer-routine(s) zo aan te passen dat alles weer goed werkt, maar dat brengt weer andere problemen met zich mee. Als noodoplossing kan dit trucje goed werken, maar het blijft een lapmiddel. Een andere oplossing bestaat uit het uitbesteden van het werk in een van de bekende lage-lonen landen (India, het voormalig oostblok). Dit kan op zich goed werken, maar de problemen komen weer terug als de veranderde software hier getest moet worden. Een veelgehoorde oplossing is het meenemen van het millennium-probleem in het algemene onderhoud. Dit is echter alleen mogelijk als alle getroffen programma's in ‚‚n operatie worden veranderd, aangezien de nieuwe code over het algemeen niet compatible zal zijn met de oude code. Twee generaties programmatuur naast elkaar laten draaien op dezelfde data is vragen om problemen. Een goede gelegenheid om deze problemen aan te pakken is bijvoorbeeld bij de invoering van een (nieuwe versie van) nieuwe programmeertaal. Aangezien in dat geval toch alle codes opnieuw moet worden gecompileerd, is het meenemen van het datumprobleem in dit geval een logische keuze. In de praktijk zal dan vaak blijken dat er in het systeem diverse - wederzijds incompatible - manieren bestaan om de datum te registreren. In sommige gevallen zijn het niet de datum-routines die bepalen hoe de datum wordt opgeslagen, maar zit deze functie ergens diep begraven in de applicatieprogramma's. Voeg hier de diverse Cobol-varianten die in gebruik zijn aan toe en hou rekening met de mogelijkheid dat de broncode van sommige programma's onvindbaar zal blijken te zijn, en u krijgt een indruk van de omvang van het probleem. Als een dergelijke migratie toch al in gang gezet is, dan is dit waarschijnlijk een van de beste oplossingen. Het is onverstandig om aan de hand van de datumproblematiek nu te beslissen tot een migratie om aldus twee vliegen in een klap te slaan. Als u nog geen migratieplannen heeft, dan is het nu te laat om die alsnog in te passen bij het oplossen van de problemen.
Wanneer beginnen
Het probleem rond de jaarsprong is al langere tijd bekend, maar het begint eigenlijk nu pas echt onder de aandacht te komen. Op 29-30 januari 1996 wordt in New York in het Radison Empire Hotel een conferentie gehouden rond de problemen met het jaar 2000. In Chicago komt op 18-21 maart 1996 hetzelfde onderwerp ter sprake op de Year 2000 Solutions Conference. Op deze conferenties zal ingegaan worden op de mogelijke oplossingen voor getroffen bedrijven. Er zullen sprekers zijn van een aantal bedrijven die het probleem al eerder hebben opgepakt en nu midden in de conversieslag zitten. Het hele traject, van het bepalen van de grootte van het probleem via het uitbrengen van een projectaanvraag tot de feitelijke conversie zal aan de orde komen. Op het programma staan ook een aantal bekende profeten van `business process re-engineering' die de merites van hun nieuwe bedrijfsmodellen ten toon spreiden. Zoals we al eerder opmerkten vragen wij ons af of het wel verstandig is nu te besluiten tot een dergelijke radicale verandering zonder apart aandacht te besteden aan de oplossing van de problemen rond de datumsprong. Wij zullen u niets nieuws vertellen als we beweren dat dergelijke projecten over het algemeen (veel) langer duren en meer kosten met zich meebrengen dan was gepland. En als het project echt uit de hand loopt heeft u niets om op terug te vallen. We hebben nog geen informatie over een dergelijke conferentie dichter bij huis, maar wij kunnen ons niet anders voorstellen dan dat er hier ook behoefte is aan meer informatie rond dit thema.
Als er in uw bedrijf nog geen speciale projectgroep op dit probleem gezet is, dan is het zaak daar nu mee te beginnen. Ook als u denkt geen last te zullen hebben van het probleem (lees dan vooral het kader `Valkuilen') is het zaak om er aandacht aan te besteden. Het is beter om achteraf te kunnen constateren dat er geen reden tot ongerustheid was dan om op de valreep te ontdekken dat de zaak in het honderd loopt.
Het is niet te voorspellen wanneer u te maken krijgt met de eerste verschijnselen rond de eeuwsprong. Diverse bedrijven hebben er al last van bij budgettering en prognose. Het is ook niet zo dat een systeem dat de eeuwwisseling probleemloos doorstaat daarna geen problemen meer geeft. Die problemen kunnen namelijk ook optreden bij de overgang van 2000 naar 2001. Pessimisten zeggen dat de hele periode tussen 1997 en 2003 als verdacht moet worden beschouwd. Hun mening werd bevestigd door een experiment met een financieel systeem, dat al in 1997 in de fout ging.
Stemmingmakerij?
Sommigen zullen dit artikel en het hele thema rond de eeuwwisseling als stemmingmakerij af willen doen. Dit is het echter niet. Het is een werkelijk bestaand probleem, dat aandacht behoeft. Gelukkig zijn een aantal kwetsbare bedrijven al bezig met het zoeken naar een oplossing, zodat de kans dat uw bankrekening na 1 januari 2000 plotseling negatieve rente zal opleveren niet al te groot is. De omvang van het probleem wordt vooral veroorzaakt door de enorme omvang van de wijzigingen, en niet door de aard van die wijzigingen. Technisch gezien is het eenvoudig om alle twee-cijferige jaarvelden om te zetten naar vier cijfers (of een andere oplossing, er zijn er meerdere). Het daadwerkelijk uitzoeken van alle getroffen toepassingen (inclusief scripts, batch-files, job specifications, etc.) en databestanden en het plannen van de conversie (inclusief testruns) neemt de meeste tijd beslag. Al met al zal dit een grote investering in tijd en geld betekenen (Gartner gaat er vanuit dat grotere bedrijven tot 50% van hun jaarlijkse IT-budget zullen spenderen aan het oplossen van deze problemen). Het negeren van de problemen zal uiteindelijk echter nog veel meer kosten. Er zijn al gevallen bekend van bedrijfsonderdelen die in de verkoop zijn gedaan, omdat het oplossen van de problemen met de datumsprong meer zou kosten dan de verwachte winst van de betreffende bedrijfsonderdelen in de nog resterende tijd zouden tot 1 januari 2000.
Conclusie
Tussen het knallen van de champagnekurken en het vuurwerk zullen op 1 januari 2000 de nodige figuurlijke knallen gehoord worden van applicaties en hele computersystemen die plat gaan. Sommige systemen zullen niet direct crashen, maar eerst nog de hele database vernietigen voordat ze een halt toegeroepen kan worden. Er zullen bedrijven failliet gaan omdat hun factureringssysteem plotseling niet (goed) meer werkt. Wij zullen ervoor waken dat de eerste UNIX Info van het nieuwe millennium ook daadwerkelijk uitkomt in het jaar 2000. Wat heeft u voor maatregelen genomen?
PieAir
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:10:47 #8
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_42776293
Ik heb wel een leuk tv-concept. Zet gewone Nederlanders bij elkaar in huis en film ze 24 uur. Noem het Big Brother of zo.
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_42776401
Ik kan haast niet wachten tot playstation zijn concole gaat uitbrengen. Schijnt een stuk beter te zijn dan de nintendo
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:14:07 #10
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42776425
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo hé! Net iemand gesproken die net terug is uit Finland, schijnt dat echt iedereen daar met een mobiele telefoon rondloopt! Bizar!
Idd, na de autotelefoon hebben we nu de zaktelefoon. Patsers.
pi_42777199
Zo, die Louis van Gaal is echt wel een toptrainer. Als hij ooit bondscoach wordt, worden we zeker de weten wereldkampioen.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_42777389
Ik ga van de week eens een forum opzetten voor allemaal randdebielen.
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 17:58:57 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_42777999
Een vriend van me heeft een nieuwe PC thuis staan, met een harde schijf van maar liefst één gigabite, oftewel ruim 1000 MB! Zo 'n harde schijf krijg je volgens mij nooit vol, ik heb nog ruimte genoeg over op mijn schijf van 200 MB.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:27:21 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42778789
Bij Rendo de kooi heb je een datalimiet van 300 MB per maand! Daar kom je dus echt nooit overheen. En als je er wel overheen komt kost het je maar 50cent per MB.

Het gaat ook gewoon 3KB per seconde!

Kabelinternet rulez!
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 18:37:20 #15
3926 crew  Djeez
pi_42779071
Ik verwacht veel van de Euro. Prijzen zullen dalen, want door een gezamenlijke munt, is het gemakkelijker over de grens te shoppen. Een flinke prijsstijging ben ik niet bang voor, de overheid zal hard ingrijpen als de prijzen niet keurig worden omgezet.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_42779961
WTF! Minister Kok verhoogt zojuist de toch al schandalig hoge benzineprijs met een tijdelijke extra accijns van 18 cent!
Als de benzine duurder wordt dan 2 gulden de liter laat ik de auto maar staan denk ik..
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:11:10 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42779999
tuuu, prrrtt, kreeesh , tuuu .

Yes nu kan ik internetten en doet ie er maar 2 minuten over om startpagina, de pagina waar je alles kan vinden te laden
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42780409
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
Net alsof zoiets ooit een succes zal worden
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 19:27:45 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42780592
quote:
IK kreeg laatst een telefoontje van ene Femme Taken of ik een community wil opzetten voor alle nerds die niet welkom zijn op Tweakers. Misschien kunnen we samen wat verzinnen. Ik heb nog wat vrienden die sites kunnen bouwen. Misschien ken je ze, Jorma en Arjen
pi_42781658
Na 2 uur eindelijk mijn mp3tje binnen.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42782599
Heb op de heen en terug weg van me werk happy hardcore geluisterd
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:22:36 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_42782657
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef El_Rolando het volgende:
Na 2 uur eindelijk mijn mp3tje binnen.
Ik ga nu offline want de telefoonrekening rijst de pan uit
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_42784115
Joepie, ik heb zojuist 'Poing' van de Rotterdam Termination Source opgenomen van de radio! *spoelt het bandje terug, en nog een keer, en nog een keer*

(enkele minuten later, als het geluid stil valt) Aaah, wat is dit... de hele tape is vast blijven haken... Kan ik dat bandje %#(#*@# weer opnieuw gaan opnemen. Wanneer zou dat liedje weer op de radio komen???
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 20:59:49 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42784123
Ik kreeg van een vriend een cassettebandje met een mix van een thuismixer, even kijken hoe die heet, Thijs Verwest ofzo

Elke mongool met een twee platenspelers + casettedeck denkt tegenwoordig dat ie DJ is.

[ Bericht 2% gewijzigd door SunChaser op 18-10-2006 21:14:29 ]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:05:07 #25
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42784314
Heb jij al een e-mailadres? Dat schijnt het helemaal te worden...

Hoe heet zo'n ding: '@' eigenlijk?
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 21:08:09 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42784445
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef WurM het volgende:
Een Ed geloof ik
pi_42784628
Deze Europacup voor Ajax is nog maar het begin. Nu Overmars, de Boertjes en Finidi voor 5 jaar hebben bijgetekend zal de rest ook volgen en met de nieuwe Arena is Ajax definitief weer een Europese topclub.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 21:16:42 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42784812
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Deze Europacup voor Ajax is nog maar het begin. Nu Overmars, de Boertjes en Finidi voor 5 jaar hebben bijgetekend zal de rest ook volgen en met de nieuwe Arena is Ajax definitief weer een Europese topclub.
Voetbal op TV, van mijn belastingcenten Kan t niet naar een commercieel station, waar ik t lekker ver weg kan zetten, kanaal 35 ofzo. Hoop ik dat ze de eredivisie met lekker veel reclame ertussen gaan uitzenden
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:19:52 #29
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_42784947
Ik ga zo huiswerk maken. Haal mijn boeken uit mijn schooltas die is volgekliederd met 2 unlimited logos en zet de radio aan op 'de magic friends' van het station... Radio 3... Daarna komt Frits Spits !

Vanavond nog even kijken naar dat nieuwe muziekstation, ziet alleen wel amateuristisch uit. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
heitieh
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 21:27:11 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42785258
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
Toute Fabienne Wat een puur en eerlijk mens is dat, geen greintje kapsones Beter dan die Bridget Maasbrand (?), die heeft eenh leuk bekkie maar kan niks, zal wel niet verder komen dan clipjes aan elkaar praten. Die mag dr kop houden en ooit naakt gaan, Penthouse of Tuk ofzo.
pi_42785339
Mensen, ik heb een computerprobleem met mij P1.

Ik zit nu eventjes op de telefoonlijn, moet niet te lang duren maargoed.

Ik was een verslag aan het maken over dolfijnen en ineens sloeg mijn P1 uit.

Ik moet nu weer gaan, wordt te duur.
  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2006 @ 21:31:43 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42785446
Ik ben er vandoor. Komt een nieuwe serie rond de FBI en ufo's, geen idee of t wat is, maar die roodharige agente ziet er wel lekker uit in de tv-gids. Scully
pi_42785622
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Bij Rendo de kooi heb je een datalimiet van 300 MB per maand! Daar kom je dus echt nooit overheen. En als je er wel overheen komt kost het je maar 50cent per MB.

Kabelinternet rulez!

Herinneringen, herinneringen
pi_42787278
Hmm in de jaren 90 hebben mensen wel veel computer problemen en voorspellingen omtrent computers zeg

Ik probeer hier de cd van Roxette (Chorus! Roxette's Greatest voor de geinteresserden) op een bandje te zetten voor mijn walkman
  ESF Reporter woensdag 18 oktober 2006 @ 22:42:54 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_42788884
Ik heb net een CD gekocht!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:48:00 #36
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42789100
Oh ik heb net me eerste radio met cd speler gekocht en kreeg ik daarvan pa en ma sonic 1 bij met kans op een heuze sega megadrive !( overigens zijn me helaas alle 8 cds nog met originele wedstrijd dingen gestolen uit de auto ben ik nog steeds rauwig om )

en straks ga ik hakkuh bij een vriend op gabber piet die is zo strak man in mijn aussie natuurlijk.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42791235
Nee, met een leovinci uitlaaten en polini koppeling gaat ie harder.

Wie betaalt nou 700 gulden voor een walkman?

MiniDisc

Waar leg jij je ballen neer? (Echt gebeurd, een leraar wilde even mijn fiets uitproberen. Hij vond het zadel wat aan de smalle kant).
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:47:45 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42791280
Lolz ik wou een fet goed verhaal type maar ik kreeg berigt op mijn buzzer omdat we naar gabberpiet gaan laters jongez : :D:D:;D:;dd
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42791302
Ik heb net de cd van Captain Jack gekocht!
Echt een leuke cd is dat! Airforce Rap heet het, nieuw soort muziekstijl.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:48:40 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42791323
En Tupbaih dinges moet mod worden kweenie of ie al geregged is maargoe ;d:D;d;:D
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:48:42 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42791324
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef WurM het volgende:
Heb jij al een e-mailadres? Dat schijnt het helemaal te worden...

Nee ik heb er nog geen. Hoe werkt dat dan precies met zo'n e-mailadres. En waarom staat daar zo'n gek ding tussen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_42791405
Vanaf vanavond kun je SMS-en bij Libertel.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:53:55 #43
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42791481
Hey mam, kijk! Er zijn Turken bij ons de straat komen wonen!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42791649
*boort gaatje in onderhoek van DD diskette en formateert hem als 1,44mb HD diskette.

Met van Basten erbij wordt Nederland zeker wereldkampioen!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:08:21 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42791939
Ik heb trouwens gehoord dat men een schaap wil gaan klonen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:09:13 #46
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42791964
"Als ik weer blijf zitten kom ik in de 2e Fase terug "
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 00:13:09 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42792071
ik heb op D66 gestemd en nu staan ze op 24 zetels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42792598
Dat "dromen zijn bedrog" is best een leuk nummer verder hoor, maar die Marko Barsota of iets is een typische eendagsvlieg.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:45:56 #49
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42793842
2pac leeft!
pi_42794350
"De 25 ct extra aczijns op brandstof is slechts een tijdelijke maatregel".
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:46:34 #51
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_42795179
Gisteren pannekoeken gegeten.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_42795194
Hebben jullie al ICQ?
pi_42801265
Ik heb net mijn spaarrekening leeg gehaald om aandelen World Online te kopen. 50,20E is echt een lage koers. Gelukkig kon ik me nog op tijd inschrijven, was er net op tijd bij. Morgen ben ik rijk

O ja: wat is die Froukje uit Goudkust een lekker ding he
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_42802124
Ik ga toch zeker niks via internet kopen
pi_42802352
Mijn Tamagotchi is gisteren overleden
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:22:17 #56
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42804321
Stel:

Ik vind een alcoholische "limonade" uit.. met verschillende smaken zoals sinaasappel, citroen etc.etc.
en mijn doelgroep zijn tienermeisjes tussen 12-18 jaar. Zou dat aanslaan?

Ik zie het al voor me! Dat slaat zo aan dat er een hele cultuur omheen wordt gebouwd....

Mjaa.. volgende week maar eens met die kennis van me praten, die doet iets met zo'n rum fabrikant.
PieAir
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:37:23 #57
3767 Herald
Come get some
pi_42804753
whehehe heb je dat programma Crocodile Hunter gezien op Discovery? Die gast is echt leip man, die wordt nog weleens opgevreten door een krokodil!

[ Bericht 0% gewijzigd door Herald op 19-10-2006 17:53:49 ]
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_42805506
Ik heb gehoord dat we binnenkort films op cd's komen. DVD...zal wel floppen, net als de CD-i.

Freddie Mercury AIDS?? Ach rot op, gek is springlevend! Kijk maar hij heeft een nieuwe clip met een hoop schmink, pruik en hij loopt gek te doen enzow..maar hijs wel een beetje dun...hmmm
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:23:56 #59
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42806274
Die cd van Nirvana, Nevermind, die is echt te gek man! Die Kurt Cobain is écht onsterfelijk!
Meer van dit
pi_42806433
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik heb gehoord dat we binnenkort films op cd's komen. DVD...zal wel floppen, net als de CD-i.

Freddie Mercury AIDS?? Ach rot op, gek is springlevend! Kijk maar hij heeft een nieuwe clip met een hoop schmink, pruik en hij loopt gek te doen enzow..maar hijs wel een beetje dun...hmmm
Schijnt toch wel vet te worden hoor die DVD. Je kan de schijfjes zelfs dubbelzijdig gebruiken, waardoor er nog meer op kan.

Gister een nieuwe DCC speler gekocht. Is echt de toekomst, veel betere geluidskwaliteit als de huidige cassetes.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:28:31 #61
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_42806455
Ik heb net mijn eerste bioscoopfilm gezien, Titanic! Nou leuk hoor, zat er zo'n hele grote man voor me zodat ik die ene tiet van Kate Winslet niet kon zien
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:32:36 #62
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_42806610
Volgend jaar gaat World Online naar de beurs! Dit wordt een groot succes, gaan jullie ook aandelen kopen? Ik denk dat ik binnenkort heel rijk ben
Ik bedoel, wat kan er nou misgaan?
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:32:59 #63
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42806624
Shit, de Punica is op!
Meer van dit
pi_42809956
Shit, weer de bus gemist door die stomme treinvertraging...

Dat wordt kiezen, of een uur wachten op de volgende of in de rij gaat staan bij de telefooncellen om te vragen of pappie me wil komen halen.
pi_42810100
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef WurM het volgende:
Shit, de Punica is op!

pi_42812017
Het was heerlijk om de hele middag met m'n vriendin in het gras van een weiland te liggen.

Flashbacks
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:23:06 #67
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_42812084
Yes, ik heb me er zo op verheugd en ik heb er eindelijk een!
Een pc met een Pentium 2 processor!! Vet snel man!!
Ik weet niet of het belangrijk is, maar er zit ook 32 mb intern geheugen in.
Ik kan hem nauwelijks bijhouden, zo snel .
Kostte 3.500 gulden. Maar dan heb je ook een moderne pc!
Ik denk dat ik de komende 10 jaar geen nieuwe pc nodig heb!
pi_42812283
'K heb een gloednieuwe Opel Kadett gekocht ! Die roesten niet meer...schijnt
pi_42812460
Ik ga later iets met computers doen. Kek man! Geen enkele opleiding nodig, bakken met geld, leasewagen...

Ohja, ff Napster aanslingeren. Ik kan hier nu lokaal inbellen, hartstikke goedkoop!
pi_42812477
Ik hoop dat papa snel snel een nieuwe stille printer koopt. Deze maakt zoveel geluid! Alsof er met naalden op papier wordt gekrast
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:39:05 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42812492
Carlo en Irene gaan zaterdag trouwen
pi_42813948
Mijn vader heeft net 64 mb geheugen gekocht voor 200 gulden...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2006 @ 19:37:24 #73
3926 crew  Djeez
pi_42814103
In augustus komt er een televisiezender die alle sport in Nederland gaat uitzenden. Sport 7 gaat het heten. Dit wordt geheid een succes!
pi_42814216
Hey we hebben een nieuwe zender op de kabel!
Kun je videoclips aanvragen via de foon...The Box heet het.
Ene Ricky Martin is nu op met Maria.
Ik hoop maar niet dat het later een hiphopzender gaat worden!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:42:38 #75
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_42814267
Nog twee nachtjes vorst en we kunnen weer schaatsen!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:45:57 #76
2764 Trainspotter
pi_42814373
Ik heb nu eindelijk een discman met anti-shock. Ik werd echt gek van dat overslaan van de cd.
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2006 @ 19:46:17 #77
3926 crew  Djeez
pi_42814383
Wel erg jammer dat Henk Angenent net even eerder over de finish ging ten koste van Erik Hulzebosch.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:00:34 #78
3767 Herald
Come get some
pi_42814767
Djeez, de nineties worden echt onze neukjaren man!
pi_42815728
Die Schumacher reed wel leuk op Spa in zijn Jordan, maar ik denk dat hij het niet ver gaat schoppen, hij heeft amper ervaring met de formule klasse.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_42815997
Paars is ok, ole ole
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_42816058
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 05:52 schreef spoor4 het volgende:
Hebben jullie al ICQ?

En een nieuw modem 28k8
Lekker turbo surfen
Lurf is the message and the message is Lurf
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 20:40:31 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42816101
volgens mij is dat een beetje een kansloze trainer die van Gaal; dat wordt niks bij ajax
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2006 @ 20:50:39 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42816395
Hoorde dat er Windows 95 komt. Geen idee wat t is, maar t klinkt als een flop. Iemand een idee wat je er mee kan?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:03:33 #84
2764 Trainspotter
pi_42816805
Zo, dat pinnen is toch wel handig zeg!
pi_42817357
Net lekker peukie in achter me buro gerookt, begint zon mokkel te anen dat het niet goed is, en het eens verboden zou moeten!

Sjees.. mag toch wel lekker dampen op het werk!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_42818002
Wh000t je heb nu echt te brute reclames van goudkuipje
ZE SMELTEN DE KAZEN!
pi_42818658
Ik hoorde net op de radio dat de Sovjet-Unie is opgeheven. Toch denk ik dat het communisme nog wel toekomst heeft.
pi_42819033
Ik heb net Windows 3.1 gekocht!!!! Maar ik vind DOS beter
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_42819843
Een rechts kabinet? Ik denk niet dat dat ooit nog in Nederland zal voorkomen...
pi_42819975
Nog 10 seconden totdat dit millennium voorbij is. Ik denk dat het zo voorbij is met de wereld.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:27 #91
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42820046
Ik heb net een Kermit gehaald.
Ga ik zo ff bij de AH "draadloos" bellen; cool

ff zoeken:
quote:
Hulde
KPN Telecom heeft vanmiddag in alle stilte afscheid genomen van Kermit. Het in 1992 geïntroduceerde groene mobiele telefoontje stond bekend als het armeluismobieltje. Je kon er alleen mee bellen in een straal van 200 meter rondom de door tante pos geplaatste zenders bij trein- en benzinestations. Twee jaar na de komst van Kermit ging Nederland massaal aan de GSM. Naar verluid heeft één standvastige abonnee het miljardenbedrijf KPN met juridische procedures gedwongen om het netwerk - de destijds beloofde - tien jaar in de lucht te houden. Deze dappere inwoner van Santpoort moest wél met lede ogen toezien hoe KPN het aantal zogenaamde Greenpoints al snel reduceerde tot vrijwel nul. Door het bijna dagelijks lastigvallen van de klantenservice, wist de man KPN te dwingen om de laatste drie zendmasten op zijn woon-werk route tot deze maand te handhaven. Vanmiddag ontving hij ten afscheid van KPN een telefoonkaart van 10 euro.

26 augustus 2002 21:29 uur
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2006 @ 22:34:21 #92
3926 crew  Djeez
pi_42820127
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef Herald het volgende:
Djeez, de nineties worden echt onze neukjaren man!
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?
pi_42820135
Goed ik ruil mijn duivels tegen jou reuzereus!!
Maar daarna speel ik voor die turtles met mijn panda's!
pi_42820173
Ik hoorde van m'n maat dat z'n nieuwe vriendin haar schaamhaar helemaal kaal weggeschoren heeft!
Ik weet het niet maar dan moet ze wel een hoer zijn.
Wie dit leest is gek
pi_42820201
Die SpiceGirls schoenen zijn zoooo wreed! 15 cm hoge zolen, minstens!
pi_42820227
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo. Hij is echt licht zeg! Denk dat ik hem morgen eens meeneem naar het werk, even de stoere bink uithalen. Hij draait Doom met moeite, maar wel vet hoor. Kan ik op het werk ook Doom spelen.
Ik denk dat René Froger, Gordon en Gerard Joling in de toekomst trouwens eens gaan samenwerken.
  ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:37:36 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_42820259
Pannekoek!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:42:23 #98
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42820447
Oh ik had toch veel van die eenden geschoten met Duck Hunt vanmiddag! Toen mijn vriendje naar de WC was ben ik lekker met het pistool dichterbij het scherm gaan schieten
Trouwens, dat kleiduivenschieten is echt moeilijk!
Ik kan denk ik nog jaren met mijn Nintendo, ik denk dat er nooit meer andere spelcomputers nodig zijn, Nintendo heeft alles...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42820623
Niiiiiick!
  ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:48:37 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_42820667
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef Toeps het volgende:
Niiiiiick!
Nee Briiiaaaannnnnnnn!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:49:42 #101
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42820702
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo.
  ESF Reporter donderdag 19 oktober 2006 @ 22:59:01 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_42821007
Gisteren weer naar de bank geweest om wat geld te storten. Ik kwam ook langs de PTT, kon ik daar de klachtenbrief naar de fabrikant van mijn nieuwe telefoon met druktoetsen posten (de 5 zit los).
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:07:01 #103
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_42821277
Ik heb voor de herfstvakantie alvast een vakantiebandje opgenomen. Ik heb de hele middag bij de radio gezeten om op opnemen en stop te drukken. Nu kan ik lekker op mij walkman muziek luisteren, die nieuwe van Charly Lownose en Menthol Theo is echt wel gaaf!

Straks komen er trouwens nog wat vrienden langs, dan gaan we internetten, wij zijn namelijk de enige uit de klas met internet. We mogen een half uurtje van mijn moeder, anders wordt het te duur. Ik denk dat we maar naar de 538 chatbox gaan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:25:35 #104
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_42822050
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo. Hij is echt licht zeg! Denk dat ik hem morgen eens meeneem naar het werk, even de stoere bink uithalen. Hij draait Doom met moeite, maar wel vet hoor. Kan ik op het werk ook Doom spelen.
Ik denk dat René Froger, Gordon en Gerard Joling in de toekomst trouwens eens gaan samenwerken.
Wat voor een heb jij, wij hebben een Kaypro II, gekocht via mijn pa's werk.

Deze foto is al weer een jaar of 3 geleden gemaakt, we gaan trouwens dit jaar nog wel een computer met kleurenscherm en een 3,5" discettedrive kopen.
pi_42822365
The Lion King was echt vet gaaf! Ik wil hem op videoband hebben als ie uit is!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 oktober 2006 @ 23:46:05 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42822811
overmorgen weer de mega top50 opnemen op cassettebandje
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:58:48 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42823269
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
overmorgen weer de mega top50 opnemen op cassettebandje
Dat doe ik ook altijd. Niet allemaal dan, maar alleen de leuke nummers. En soms mislukt er nog eens wat. Dan ben ik telaat of wil mijn recorder niet meewerken of ze ouwehoeren er teveel doorheen aan het begin en/of eind. En ik haal natuurlijk elke week heel trouw de papieren lijst bij de platenzaak.
pi_42823291
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef DonJames het volgende:
WTF! Minister Kok verhoogt zojuist de toch al schandalig hoge benzineprijs met een tijdelijke extra accijns van 18 cent!
Als de benzine duurder wordt dan 2 gulden de liter laat ik de auto maar staan denk ik..
Kwartje van kok was niet van kok .. als je daarop doelt..
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_42826105
Mensen, we worden over 10 jaar rijk! Dexia heeft iets nieuws, namelijk Dexia winstverdriedubbelaar. Ja, je leest het goed. WINSTVERDRIEDUBBELAAR!!!
Elk maand hoef je slechts 100 gulden in te leggen en over tien jaar heb je 50.000 gulden winst!
In de kleine lettertjes staat alleen dat het om geleend geld gaat, ach wat boeit dat, met de behaalde winst kan je altijd nog het geleende geld terug betalen.

En mochten de koersen toch dalen, dan krijg je toch wel minimaal je inleg terug. Het is dus heel veilig. We worden rijk!
pi_42826144
Ik denk dat ik zaterdagavond lekker op de bank ga zitten en 'Geef nooit Op' ga kijken. Frisje erbij, chipjes en dan lekker rond een uurtje of 10 de lichtjes uit. Zondagochtend heerlijk Studio Sport kijken, vind alleen die rubriek van Hans Kraaij JR. niet zo. Hoop niet dat hij nog meer televisie gaat maken.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:52:56 #111
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_42827707
Als ik zo thuis kom van school ga ik geen huiswerk maken maar Tropical Heat[ kijken met die leuke redhead!
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:58:53 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42828585
Van 't weekend weer zuipen in de kroeg. Een biertje kost toch maar fl.1,50 dus dat valt wel mee!
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:39:22 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42830681
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 08:52 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik zo thuis kom van school ga ik geen huiswerk maken maar Tropical Heat[ kijken met die leuke redhead!
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genieten

pi_42830693
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genieten

[afbeelding]

[afbeelding]
Heerlijke traditie hae 'Spring Break'.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:50:19 #115
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42830938
als ik om 15.15u klaar ben met school lekker de grote meneer cactusshow kijken!
pi_42831036
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef dRobje het volgende:
als ik om 15.15u klaar ben met school lekker de grote meneer cactusshow kijken!
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:58:42 #117
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42831178
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!
nee yuk! ik ga als mijn lievelingsshow is afgelopen lekker flippoën op het schoolpleintje en heel blij tikkertje doen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:01:26 #118
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_42831242
Ik heb vandaag mijn Levi's 501 aan....
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_42831275
Straks toch na lang sparen die ubercoole Nike Air Maxjes halen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:03:18 #120
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42831290
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef Piovan het volgende:
Straks toch na lang sparen die ubercoole Nike Air Maxjes halen.
mét lichtjes als je loopt!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:07:05 #121
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42831396
Hij verkoopt het allernieuwste systeem nu al!!

AMD Athlon 1100, 256mb, 30gb
PieAir
pi_42831412
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:03 schreef dRobje het volgende:

[..]

mét lichtjes als je loopt!

Een vriend van mij heeft zo'n SKATEBIKE, raar ding. Ziet er ook gaar uit als hij erop zit.
Denk dat ik deze hype maar aan me voorbij laat gaan.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:11:43 #123
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42831503
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft zo'n SKATEBIKE, raar ding. Ziet er ook gaar uit als hij erop zit.
Denk dat ik deze hype maar aan me voorbij laat gaan.
was da zo'n ding met 1 groot wiel en 2 klein wielletjes ervoor? (geel/zwart)
die heb ik ook .. ben alleen flink op mn bek gegaan.. denk dat je dat in 2006 nog steeds kunt zien
pi_42833506
Het schijnt dat World Online over een jaar naar de beurs gaat. Met het steeds belangrijker worden van internet en al die reclamecampagnes wordt dat hoe dan ook een groots succes. Wij hebben internet via World Online dus krijgen voorrang om aandelen te kopen, mijn vader gaat er al z'n spaargeld in stoppen, de verwachting is dat dat bedrag binnen een jaar verdubbeld!!!
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_42833592
Ik ga na mijn proefwerk naar huis, snel fietsen, vergeten mijn Tamagotchi mee te nemen....
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_42833785

Check mijn telefoon.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42833789
Iemand gisteren het lagerhuis gezien?
Marcel Van Dam had ruzie met een kale fascist en noemde hem een minderwaardig mens. Nooit weer wo2, opdat wij nooit vergeten, voor vrijheid is gevochten, mijn buurman is ook marokkaans.

Momentje, mijn pocketline swing gaat af............
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:42:11 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42833919
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef kijk_aan het volgende:
Iemand gisteren het lagerhuis gezien?
Marcel Van Dam had ruzie met een kale fascist en noemde hem een minderwaardig mens. Nooit weer wo2, opdat wij nooit vergeten, voor vrijheid is gevochten, mijn buurman is ook marokkaans.

Momentje, mijn pocketline swing gaat af............
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.
pi_42834000
Hey Veronica gaat commercieel!!!
pi_42834019
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.
Gelukkig hebben we Wim kok nog. Op het journaal en bij nova zijn ze ook altijd helemaal lirisch over die man!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:50:44 #131
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42834211
Ey, er schijnen weer 3 delen te komen van Star Wars!

Weet iemand hier meer van of is dit een hoax?
PieAir
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:05:05 #132
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42834664
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?
Meer van dit
pi_42834809
Wel relaxed, ik sta na vandaag op dikke winst met knikkeren. Onder andere drie reusereusen gewonnen
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:25:15 #134
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42835282
Ik zou wel een keer uitwillen met dat model, Sylvie Meis, maar helaas, ze zei in de Beau Monde dat ze niet van feestjes houdt. Ze zit liever op de bank met een joggingbroek aan en een zak chips. Ze valt trouwens vooral op innerlijk, zei ze. Wat een leuke en slimme meid.
pi_42835314
Vandaag in Amsterdam gaan shoppen, daar liggen gewoon STRINGS in de winkel! Bij de H&M ofzoiets. Ik heb er eentje cadeau gekregen van Roy. Moet 'm wel verstoppen thuis, mam gaat uit d'r dak als ze 'm vind deed ze ook hahahahaha ow mên

Vanavond lekker naar die nieuwe discotheek, Mondial. Ik doe mijn nepleren broek aan van de Wonder Woman, blauwe naveltruitje erop . En even zonnebanken vantevoren. Moet wel mijn andere rugzakje meenemen, van die ene is de rits kapot en hij is vies omdat ik 'm altijd op de grond zet en eromheen dans...

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:26:43 #136
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42835316
In de jaren 90 had toch nog niemand van dat kind gehoord?
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:31:13 #137
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42835438
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
In de jaren 90 had toch nog niemand van dat kind gehoord?
Ze werd model in 1996
pi_42835579

This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:44:50 #139
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42835851
vanmiddag maar ff weer mn kop kaal scheren en gabberen maar!
waar is mn aussi!? WAAAAAR!?
pi_42835911
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef dRobje het volgende:
vanmiddag maar ff weer mn kop kaal scheren en gabberen maar!
waar is mn aussi!? WAAAAAR!?
Wat noah Aussie, Cavello FTW!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:49:07 #141
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42835996
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Wat noah Aussie, Cavello FTW!
ik zit er over te denken om iets heel revolutionairs te doen:
een te grote broek en dan 1 broekspijp in mn sok en de andere er overheen.. maar weet niet of dat iets kan worden
pi_42836206
Er schijnt een talent rond te lopen bij FC Utrecht, de keeper Stefan Postma. Ik denk dat hij over een jaar of 10 nog wel eens in het nieuws kan komen!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42836236
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:20:33 #144
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42836890
OMG een ongeluk! Snel 06-11 bellen!
pi_42837491
Johan moet mee naar Amerika.
pi_42838185
Ik hoorde dat van Basten misschien toch meegaat naar Amerika, weet iemand hier meer van?
pi_42838255
WTF!!! Michael Jackson slaapt met kinderen!!!
pi_42838388
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF!!! Michael Jackson slaapt met kinderen!!!
Is nog niet zeker he, rechtzaak afwachten!
This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:09:29 #149
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42838462
Kluivert scoort! KLUIVERT SCOORT!!! Ajax wint de champions league door een goal van deze 18 jarige speler, een groot talent! deze speler gaat een grote toekomst tegemoet en wordt waarschijnlijk 1 van de beste spelers in de wereld. Hij zal nog tot hoge leeftijd op hoog niveau spelen in de europese top..
pi_42838606
Trouwens, hebben jullie ICQ al. Denk dat de wereld over 20 jaar niet zonder ICQ kan.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:21:15 #151
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_42838840
2 leuke danseresjes gezien bij de mickey mouse show op 1 of andere amerikaanse zender
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:29:32 #152
160035 Marsupial
spanjofiel met hart & ziel
pi_42839132
ik heb net een mega gat ik mn nieuwe housebroek gevallen. Zonde, ik denk dat ik nooit meer zo'n mooie vind...
Miracle Grow, zachtjes inmasseren op de gewenste plaats en 't zal spoedig uit de hand groeien...
pi_42841453
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Marsupial het volgende:
ik heb net een mega gat ik mn nieuwe housebroek gevallen. Zonde, ik denk dat ik nooit meer zo'n mooie vind...
Dat had ik nou met mijn fleezetrui. Sigaret doorheen gebrand. Had van mijn laatste F2,90 een pakje marlboro gekocht, krijg je dat
pi_42846046
Ik hoor net van de inkoper hier in 't hotel dat hij een paar tray's met van die rum frisdrankjes in de vuilcontainer heeft gegooid. Het verkocht niet en ook het personeel wilde het niet gratis meenemen. Rare naam heeft dat spullie ook 'brieser' ofzo. Naja zal wel snel weer van de markt verdwijnen denk ik zo....

Dit is dus waargebeurd....
pi_42847981
Er is vandaag een bankautomaat geplaatst in het winkelcentrum, gaaf man. Je kan met een pas geld ophalen ook als de bank dicht is, ideaal!
Ik heb trouwens mn computer ge-update, er zit nu windows 3.11 op, echt goed.
pi_42848022
Ik heb gisteren boodschappen gehaald voor een hele week voor 125 gulden!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:25:40 #157
2764 Trainspotter
pi_42849515
Verdomme, ik vannacht m'n bed uit om een bushokje met een stoeptegel te bewerken voor de H&M-poster van Pamela Anderson, blijk je die dingen gewoon gratis te kunnen ophalen in de winkel.
pi_42849566
Vandaag zag ik op Veronica op 2 een documentaire over bankieren in de toekomst.
Volgens hen hoef je in de toekomst de deur niet meer uit om een overboeking te doen maar doe je dat vanachter je computer.
Net alsof iedereen zo'n ding heeft

[edit] Iemand trouwens een tip voor me om door dat laatste level van Wolfenstein 3D te komen? [/edit]
pi_42849600
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Trainspotter het volgende:
Verdomme, ik vannacht m'n bed uit om een bushokje met een stoeptegel te bewerken voor de H&M-poster van Pamela Anderson, blijk je die dingen gewoon gratis te kunnen ophalen in de winkel.
Gratis stoeptegels?
pi_42849720
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Djeez het volgende:
Ik verwacht veel van de Euro. Prijzen zullen dalen, want door een gezamenlijke munt, is het gemakkelijker over de grens te shoppen. Een flinke prijsstijging ben ik niet bang voor, de overheid zal hard ingrijpen als de prijzen niet keurig worden omgezet.
De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?
pi_42849865
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:35 schreef hoM3r het volgende:
Dat "dromen zijn bedrog" is best een leuk nummer verder hoor, maar die Marko Barsota of iets is een typische eendagsvlieg.
Is dat niet die vier jaar terug de Soundmixshow won? Ik dacht dat hij eeuwig Italiaans zou blijven zingen.

Met zo'n snorretje krijgt ie ook nooit een fatsoenlijke vriendin. Ben blij dat dat ding er nu af is.
pi_42850261
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?
huilt nu dikke tranen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:28:33 #163
3767 Herald
Come get some
pi_42851253
haha net Terminator 2 gezien. Toffe film, maar een globaal netwerk van computers is natuurlijk wel heel erg fantasievol.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:02:57 #164
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42852300
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef Herald het volgende:
haha net Terminator 2 gezien. Toffe film, maar een globaal netwerk van computers is natuurlijk wel heel erg fantasievol.
Mooi eind! Gelukkig geen plek meer voor een deel 3, dat zou echt lame zijn
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:23:41 #165
2764 Trainspotter
pi_42857806
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Gratis stoeptegels?
Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.
pi_42857993
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.
De ViaVia is echt zo goed! Daar verzinnen ze nooit wat beters op.
pi_42858348
Heeft iemand laatst nog Sex voor de Buch gezien? Die ene vrouw die het als indiaan wilde doen was echt bizar.
pi_42860790
Gisteren een nieuw modem gehaald (56k! /sec)

Vandaag voor het eerst het web op geweest. Best wel tof. Ik krijg alleen telkens zo'n schermpje als ik op internet zit. Mijn vader zegt dat dit een popup is ofzo.
^_
  Redactie Frontpage zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:14:50 #169
3926 crew  Djeez
pi_42866066
Een vriend van mij kwam laatst op visite, maar aangezien hij met de auto was, heb ik hem een Buckler voorgeschoteld. Hij vond het erg lekker, dat alcoholvrije bier. Ik denk dat Buckler een grote toekomst tegemoet gaat!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:31:58 #170
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42866424
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:14 schreef Djeez het volgende:
Een vriend van mij kwam laatst op visite, maar aangezien hij met de auto was, heb ik hem een Buckler voorgeschoteld. Hij vond het erg lekker, dat alcoholvrije bier. Ik denk dat Buckler een grote toekomst tegemoet gaat!
Als alcoholvrij 'bier' die naam nog steeds mag dragen in het nieuwe millennium, over een paar jaar, doe ik mezelf iets ergs aan
Meer van dit
pi_42867368
Schumacher gaat voor Ferrari rijden. De domste zet uit zijn carriere . Berger zal nu wel een serieuze kans maken op de titel nu hij naar Benetton gaat.
pi_42868844
Kut, vandaag al mn flippo's verloren...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:20:55 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42871760
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef Blanchimont het volgende:
Schumacher gaat voor Ferrari rijden. De domste zet uit zijn carriere . Berger zal nu wel een serieuze kans maken op de titel nu hij naar Benetton gaat.
Die Williams van Hill is ook wel snel geloof ik...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_42871996
quote:
En ik voor een hoop nerds. Uiteindelijk word ik rijk, jij niet
pi_42872020
quote:

Ik heb net even m'n fotorolletje van de vakantie laten ontwikkelen en drukken. De helft van de foto's was verneukt omdat hij eerst opengegaan was... AL die leuke foto's weg, en wat zo jammer is, voor al die mislukde foto's moet je wel betalen om ze te drukken!

En de Spice Girls zijn uit mekaar... Heb je het nieuwe liedje van de Hanson broertjes gehoord?

Ik heb FRAMES op mijn website, helemaal zelf geschreven, die html ervoor! Gaaf he? Ik heb het ook met Netscape getest, Netscape is toch de superieure browser hoor. Zal voor altijd Internet Explorer uit de markt duwen!

Napster is zoooooooooooooooo'n toffe uitvinding!

En ik heb een webcam... Alleen beetje jammer dat de meeste mensen nog met een modem werken, dan zie je maar 1 keer per halve minuut of zo een nieuw beeldje verschijnen... Da's gaaf joh, je kunt zo gewoon tegelijk chatten met iemand in Amerika EN ze nog zien ook! Ik wou dat je er dan ook gelijk geluid bij had, dan kon ik m'n Engels oefenen.
pi_42872060
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van 't weekend weer zuipen in de kroeg. Een biertje kost toch maar fl.1,50 dus dat valt wel mee!
pi_42872215
tata
pi_42872310

/edit: Geboortedatum: 29-07-1991

oh zo
pi_42872391
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef Lippie85 het volgende:
Ik heb net mijn eerste bioscoopfilm gezien, Titanic! Nou leuk hoor, zat er zo'n hele grote man voor me zodat ik die ene tiet van Kate Winslet niet kon zien
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
pi_42873092
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:

[..]

Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
bij mij ook . Weet nog goed, zat in groep 8

ohnee wacht, eerste was SpaceJam.. Nou goed 2e dan
pi_42873335
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja ik was volgens mij ook nog een keer de Klokkenluider van Notre Dame wezen kijken met de school, of het was een toneelstuk, dat weet ik dus niet meer...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:42:03 #182
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_42873713
"ik voel me alleen en eenzaam. Ik ga zometeen nog maar een potje rukken op Sabrina of Samantha Fox."

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_42873785
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Voor mij ook de eerste...ik weet nog dat ik hem aan het begin vond tegenvallen omdat ik dacht dat hij 3 1/2 uur over die expeditie onder water zou gaan .

O ik zat ook in groep 8 alle meisjes in de klas waren verliefd op hem dat was ook echt de revival van jongens met blond haar met een babyface. Kom ik daar aan met m'n halflange donkerbruine haar
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_42874013
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Goed ik ruil mijn duivels tegen jou reuzereus!!
Maar daarna speel ik voor die turtles met mijn panda's!
Lol, volgens mij is dit het begin van een taal die in de toekomst straattaal gaat heten ofzo...
pi_42874409
Heej er is zo'n nieuwe zender op TV: SBS6
Echt die hebbe een raar programma: Over de Rooie heet dat.
Moeten mensen allemaal rare dingen doen en dan kunnen ze duizend gulden winnen!

Op school hebben ze het trouwens over "SBS6-geluiden" maar ik weet niet wat ze bedoelen want ik moet van mijn ouders altijd al om 9 uur in bed liggen. En ik mag geen TV op mijn kamer
pi_42876094
OMG! Robbie is uit Take That gestapt!!! Nu zullen we niets meer van em horen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:27:33 #187
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_42883439
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:

[..]

Van mij was het ook serieus de eerste. Heb het kaartje nog. En er zat écht een groot iemand voor me zodat ik het slecht kon zien
En dat van die tiet... ach
pi_42886200
Als je de tieten van Winslet wil zien moet je de film Quills kijken.
pi_42887063
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!

Gelukkig kwam Pampers nog net in de 80's met je Boy & Girl luiers
Ben jij ff gered, zoveel comfort
pi_42887095
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef Sessy het volgende:
Als je de tieten van Winslet wil zien moet je de film Quills kijken.
Alleen sabbelen...
pi_42887151
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!

Gelukkig kwam Pampers nog net in de 80's met je Boy & Girl luiers
Ben jij ff gered, zoveel comfort
Doe mee! Luier Om! boy & girl luiers zijn zoooooo achterhaald, we gaan gewoon weer unisex.
pi_42887580
House-muziek Zal wel weer overwaaien
pi_42891610
Ik wou dat ik internet had
pi_42901395
Hebben jullie die nieuwe van AC/DC al gehoord ?
Thunderstruck, echt te gaaf dat nummer
  Redactie Frontpage zondag 22 oktober 2006 @ 22:18:15 #195
3926 crew  Djeez
pi_42901674
Ajax heeft een nieuwe speler aangetrokken uit Finland notabene! In Finland kunnen ze alleen skiën, dus een groot voetballer zal het wel nooit worden.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:20:44 #196
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42901770
Ik ben net voor mn verjaardag met mn klasgenoten voor t eerst naar de bioscoop geweest! Naar The Lion King 14.gif
Meer van dit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 22:54:33 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42903073
nou ik ben blij dat die rare Janmaat nauwlijks zetels haalt, met zn rare uitspraken over buitenlanders gelukkig zijn we hier lekker tolerant en hebben dat soort gasten geen voet aan de grond hier.........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42903546
Tjezus, ik ben nog steeds onder de indruk van die vliegtuig ramp daar in de bijlmer van 2 weken geleden.
Toch onvoorstelbaar dat zoiets zomaar gebeuren kan...
pi_42903603
Potverdomme zeg
Net mijn Gameboy kapot gegooid
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 23:15:20 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42903774
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef SwiffMeister het volgende:
Tjezus, ik ben nog steeds onder de indruk van die vliegtuig ramp daar in de bijlmer van 2 weken geleden.
Toch onvoorstelbaar dat zoiets zomaar gebeuren kan...
er schijnen allemaal rare wapens in dat vliegtuig gezeten te hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:19:33 #201
104871 remlof
Europees federalist
pi_42903915
Ik hoop dat die oorlog in de balkan niet overslaat naar de rest van europa... Die staten die zich net aan het sovjet juk hebben onttrokken zijn nog behoorlijk instabiel en hebben nog de nodige onderlinge rekeningen te vereffenen... Ik vrees zelfs voor een burgeroorlog in Tsjechoslowakije
Yankee go home!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 oktober 2006 @ 23:31:44 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42904300
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat die oorlog in de balkan niet overslaat naar de rest van europa... Die staten die zich net aan het sovjet juk hebben onttrokken zijn nog behoorlijk instabiel en hebben nog de nodige onderlinge rekeningen te vereffenen... Ik vrees zelfs voor een burgeroorlog in Tsjechoslowakije
gelukkig is in Rusland Jeltsin aan de macht gekomen; dat lijkt me een faire stabiele leider!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42904649
hahahahahahahhahahahahahahahahaha BWAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ROTFLMAO ROTFLMAO!!! hahahaha

Ik kan me nog herinneren op jeltsin gestemd te hebben trouwens. 2 maal. Nouja, eigenlijk stemde m'n oma en overgrootoma natuurlijk maar ik mocht het briefje invullen omdat ze hun brillen vergeten waren en toen mocht ik die ook in de doos doen. Gaaaf man! Alleen ik vond Gorbatsjov een veel mooiere naam en die vond ik veel aardiger overkomen op tv dus ik wilde daarop stemmen, maar dat mocht niet van oma's...

Overigens, nou we het toch over de 90er jaren hebben. MIJN 90er jaren, 1993, november:

"Oh mijn god! De troepen van Jeltsin beschieten het Witte huis van het parlement (Moskou). Haaa gaaf hey als ik hier zo voor het raam sta, kan ik het veeeeel eerder zien dan dat het op tv komt als weer zo'n kanon er eentje afvuurt en er weer een raam in de fik vliegt! SHIT! Hey wat was dat geluid? Dat kwam van hier beneden? Oh is het raam onder die waar ik stond kapotgeschoten ja? Ja maar ik toch niet? Ja maar mevrouw de hoofdzuster waarom mag ik nou niet voor dat raam blijven kijken? Ja maar op tv komt het veel later!
Oh kijk als ik uit dat andere raam ga hangen dan kan ik het nog beter zien, dan zit er geen glas tussen dat 's nachts licht van binnen reflecteert! Als ik nog verder uit het raam ga hangen, kan ik het nog veel beter zien! En de hoofdzuster heeft niks in de gaten, tralalalala... OH SHIT! Wat was dat ding dat net rakelings langs m'n hoofd vloog op een meter afstand? WAT!? Shit man als die tegen m'n hoofd aan was gekomen, dat was vast niet goed afgelopen... Ik denk dat ik maar naar de hoofdzuster luister en fijn dit alles op tv ga kijken."

(ja ging dus echt zo he, ik was in 't ziekenhuis op nog geen kilometer afstand van het parlementshuis (in de volksmond, beli dom, witte huis) en ik ben dus 2x binnen 12 uur of zo bijna doodgeschoten geweest... heh).
  Spellchecker zondag 22 oktober 2006 @ 23:43:47 #204
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_42904674
GVD de telefoonrekening komt één dezer dagen weer, zal wel weer torenhoog zijn dus dan is mn pa weer extreem pissed

Die kut verslavende BBS'en ook
Tevens -purist.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:53:03 #205
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42910695
Wow wat gaat het goed met het NL-voetbal!

Bij Ajax een superspits, en bij PSV een superverdediger... nevernooit dat die van club gaan ruilen in de toekomst!
PieAir
  Redactie Frontpage maandag 23 oktober 2006 @ 10:07:41 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42910932
De Golfoorlog is voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig is het ambtstermijn van George Bush bijna over. Nooit meer George Bush als president
pi_42914901
Wow, ik heb een gameboy van sinterklaas gekregen !
(tegenwoordig heet het ding Gameboy Koelkast vanwege zijn grootte)
pi_42918347
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Sessy het volgende:
lap tekst
Ga nooit boeken schrijven .
pi_42919157
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
GVD de telefoonrekening komt é©® dezer dagen weer, zal wel weer torenhoog zijn dus dan is mn pa weer extreem pissed

Die kut verslavende BBS'en ook
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutie Klinkt echt geweldig op m'n AWE32

Ging trouwens retesnel met m'n nieuwe externe Victory 14k4 modem! Had 1200kb in een kwartiertje binnen

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 25-10-2006 13:09:34 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:07:18 #210
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42919297
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal geïnspireerd te zijn door de Pixies.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_42919526
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal ge﮳pireerd te zijn door de Pixies.
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!
pi_42919536
Jongens, ik word schatrijk.

World Online heeft namelijk plannen om naar de beurs te gaan. Als ik daar aandelen van heb, ga ik net zo rijk worden als al die anderen die nu al aandelen in IT-bedrijven hebben
pi_42919899
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef X. het volgende:
Jongens, ik word schatrijk.

World Online heeft namelijk plannen om naar de beurs te gaan. Als ik daar aandelen van heb, ga ik net zo rijk worden als al die anderen die nu al aandelen in IT-bedrijven hebben
Ik zou het doen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:32:09 #214
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42920157
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal geïnspireerd te zijn door de Pixies.
Ik heb ze net gezien in Vera, in Groningen!
Meer van dit
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:14:37 #215
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42921203
Wow, ik kreeg daasrstraks toch een gaaf idee. Ik ga een site maken waarop iedereen filmpjes kan zetten! Die kunnen ze dan op floppys zetten en dan via de post naar mij sturen, en dan zet ik ze op de server! Ik had al gezocht via Altavista (waarmee anders?) en ik ben de eerste met het idee! Dit gaat me miljarden opleveren, ik voel het!
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_42921466
Ik heb een nieuwe racebaan van sinterklaas gekregen. Deze is wel 12,3 meter lang en heeft 2 loopings. Er zitten ook 2 auto's bij. Michael Schumacher in de Ferrari, en Heinz-Harald Frentzen in zijn Williams
pi_42922025
Jippie we hebben een nieuwe auto
Zoeen, maar dan in het blauw en met wieldoppen:
pi_42922322
Is ie al bij de dealer dan?
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:00:58 #219
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42922673
Wat jij willen met die pap in je billen en die wimbimballen die je weg kan knallen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42923136
Morgen Citotoets!!!

Ik ben echt vet zenuwachtig!!
pi_42923452
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Marruk het volgende:
Morgen Citotoets!!!

Ik ben echt vet zenuwachtig!!
Ik heb de uitslag al
Ik had 3 fouten minder dan mijn leraar die hem voor de gein ook had gemaakt
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:36:09 #222
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42923863
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Bombardier het volgende:
Wat jij willen met die pap in je billen en die wimbimballen die je weg kan knallen.
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!

Is dat van een liedje ofzo? Een vriend van mij "zong" dat altijd maar ik weet niet waar het van is?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_42924729
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:12:23 #224
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_42926917
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Devolution het volgende:

[..]

Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!

Is dat van een liedje ofzo? Een vriend van mij "zong" dat altijd maar ik weet niet waar het van is?
Bij ons zeggen ze. Wat jij willen met je papoeabillen en je hangwangtieten die je weg kan schieten.
Hij gaat nog verder maar ik ben het even kwijt
pi_42928043
*zingt*
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot,
Er is leven, er is leven na de dood!
Rij dus lekker door oranje, en geef extra gas bij rood
Er is leven, er is leven na de dood.
Na de dood, na de dood, er is leven, er is leven na de dood.

Daarover gesproken:
OMG jongens, creutzfeld-jacob, gekkenkoeieziekte! Over 10 jaar zijn we allemaal dood.
pi_42928266
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:03:34 #227
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42928355
Ik ga zo ff mijn WP5.1 ARJ files Zippen dan past mijn hele scriptie op 1 grote floppy!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_42939072
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Sessy het volgende:
*zingt*
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot,
Er is leven, er is leven na de dood!
Rij dus lekker door oranje, en geef extra gas bij rood
Na de dood, na de dood, er is leven, er is leven na de dood.

Daarover gesproken:
OMG jongens, creutzfeld-jacob, gekkenkoeieziekte! Over 10 jaar zijn we allemaal dood.
Dat was in dezelfde tijd als dat van princes Diana:

*zingt*
Wat kon diana nou gebeuren toen ze door die tunnel schoot?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 oktober 2006 @ 23:26:00 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42939083
Denemarken is net als ploeg opgeroepen om Joegoslavië te vervangen op het EK; die jongens lagen allemaal op het strand. Dat wordt lachen die gaan er niks van bakken!
DeLuna vindt me dik ;(
  Spellchecker donderdag 26 oktober 2006 @ 00:42:42 #230
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_42941801
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutie Klinkt echt geweldig op m'n AWE32

Ging trouwens retesnel met m'n nieuwe externe Victory 14k4 modem! Had 1200kb in een kwartiertje binnen
[offtopic]
Heb je die mod player nog?
Zo ja, zou je die willen mailen? assgier [apenreet] gmail [puntje] com

Die ga ik op mijn 486 zetten dan
Tevens -purist.
pi_42942356
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 01:12:48 #232
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42942406
Weet iemand wanneer Waku Waku op TV komt?
lege ton
pi_42946889
Feyenoord is de malaise te boven! Halve finale europacup 2, en ook nog in de strijd om de KNVB beker! Er gaan weer gloriejaren aankomen, dan kan niet anders!
pi_42949098
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord is de malaise te boven! Halve finale europacup 2, en ook nog in de strijd om de KNVB beker! Er gaan weer gloriejaren aankomen, dan kan niet anders!
7-1 voor PSV .
pi_42949491
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef Daantke het volgende:
Is ie al bij de dealer dan?
Dat is het oude model. BInnenkort komt deze in de winkel:

Superveilig, want als je een botsing krijgt, komt er een kussen uit het stuur. Daarnaast is ie vrij prijzig en ziet ie er ook nog eens lekker eigenwijs uit, waardoor er niet iedereen in wil rijden.
pi_42952367
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
En 1 smsje kost je ook nog fl 1,50 !!
pi_42952662
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[offtopic]
Heb je die mod player nog?
Zo ja, zou je die willen mailen? assgier [apenreet] gmail [puntje] com

Die ga ik op mijn 486 zetten dan
gwat?

Geocities!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:33:59 #238
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42953106
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef Toeps het volgende:

[..]

gwat?

Geocities!
nee joh, hotmail ftw!
Meer van dit
pi_42953134
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef WurM het volgende:
nee joh, hotmail ftw!
ftw?
Wat is dat?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:54:51 #240
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42953818
Ik weet zeker dat kanker over een jaar of 10 niet meer bestaat!

Alsof de mensheid in, bijvoorbeeld,2006 nog steeds zoveel geld pompt in oorlogen e.d.

Nee, tegen die tijd heeft supermacht Amerika een verstandige en mensenlievende leider, en ons eigen Nederland heeft dan een sterke premier, die de wereld wel even laat zien waartoe Nederland in staat is!

En het Nederlands elftal wordt in 2006 gewoon wereldkampioen

Volgens mij hebben we dan genoeg goeie en ervaren spelers en een super ervaren bondscoach die niet kijkt WAAR een speler speelt, maar HOE een speler speelt woei, we gaan écht gouden tijden tegenmoet!

Ik zie het helemaal zitten met de toekomst van de mensheid!
PieAir
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:38:27 #241
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42955265
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

ftw?
Wat is dat?
shit, ik ben te jong voor deze tijd...
Meer van dit
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:03:33 #242
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_42956139
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo huiswerk maken. Haal mijn boeken uit mijn schooltas die is volgekliederd met 2 unlimited logos en zet de radio aan op 'de magic friends' van het station... Radio 3... Daarna komt Frits Spits !

Vanavond nog even kijken naar dat nieuwe muziekstation, ziet alleen wel amateuristisch uit. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
Tussen de magic friends en Frits Spits zat nog Jeroen van Inkel tussen 5 en 6.......
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_42957042
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik snap er echt helemaal NIKS van Hoe moet je nou een B toetsen op die toets met ABC DEF?!!
En dan dat woord-bellen, ik snap er geen reet van

't Word niks met die tekst-toetsjes
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42957764
Master, echt masterlijk gewoon. We moesten op school een dicussie houden over de bijlmerramp, lekker boeiend. Dus ik heb gewoon tijdens de les de airvakjes van mijn maxen helemaal met balpen ingekleurd en daarna lekgeprikt met een schaar, gruuuuwelijk vet gewoon. Weetje hoe lekker dat hakt joh, lekke air..
pi_42958319
Ik ben nog misselijk van die blikjes pepsi max,
ik heb ze alleen maar gekocht vanwege die lipjes die je nodig hebd voor die gave space-maxer. Jeweetwel, dan heb je voor maar 25 gulden een buzzer, en dan kunnen ze je nummer bellen, en dan typed iemand het berichtje in en krijg je het op dat ding.
Maar, haal ik het op, ook een voor m'n broer en nog iemand, telt dat figuur niet eens al die lipjes na.

maar ja, wel cool, die maxer.
alleen een beetje duur om te bellen voor de rest, maar dat is hun geld.
pi_42958737
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef Toeps het volgende:

[..]

gwat?

Geocities!
Geoshitties...
Yahoo messenger, da's pas een leuk programma! Zitten van die tekeningetjes in, van die kleine gele kopjes die dan lachen of huilen en zo, smileys heten ze... Dat heeft icq niet hoor!

He maar ik zie nou toch wat raars op MTV! Een BLANKE rapper... Zijn helemaal geen gekke liedjes wat hij maakt en zo, ik versta er geen bal van maar gelukkig kun je met AltaVista de lyrics vinden op internet.
pi_42959036
godver het netwerk van napster ligt er weer uit... of doet hetnet het weer niet goed :(
Always look on the bright side of life
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 oktober 2006 @ 17:38:47 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42959374
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
godver het netwerk van napster ligt er weer uit... of doet hetnet het weer niet goed :(
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde af kan ik weer opnieuw beginnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42959444
Jongens, ik heb net een tof flatje weten te krijgen in de Groeneveenflat in de bijlmer

Beetje pauperbuurt, maar dat komt wel goed. Voor 1991-bergrippen echt een koopje
pi_42959591
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
[afbeelding]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_42959665
In het nieuwe millenium wordt alles beter.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:49:44 #252
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_42959702
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde af kan ik weer opnieuw beginnen
Grote kans dat dat een klasgenoot van me was! Die gast wacht tot mensen met een 28k8 verbinding op 99% zitten en gaat dan offline
Meer van dit
pi_42960346
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
Met de nieuwe ScanJet van HP? Super dat ding! En met SCSI aansluiting dus supersnel!
pi_42960397
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef X. het volgende:
Jongens, ik heb net een tof flatje weten te krijgen in de Groeneveenflat in de bijlmer

Beetje pauperbuurt, maar dat komt wel goed. Voor 1991-bergrippen echt een koopje
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
pi_42960551
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ik
pi_42960606
quote:

[..]

Mijn broertje wordt dan 4, dus ik kan niet.
pi_42960849
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Gewoon, inscannen, duh.
pi_42961699
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef X. het volgende:

[..]

Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ik
Oh, ook goed. Kom ik ook! Heb je bier?
Huur ik de film "Flight of the Intruder" wel. Heb je een VHS video?
pi_42961970
ik ga zo naar mn vriendin toe! Met paard en wagen
pi_42962132
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:21 schreef Sport_Life het volgende:
ik ga zo naar mn vriendin toe! Met paard en wagen
Je zit in de verkeerde nineties.
pi_42964747
Ik heb zojuist Wolf3D uitgespeeld, is wel heel moeilijk hoor (daarom ook in de laatste levels ILM veel gebruikt)
Nu ga ik naar mijn neefje, die heeft lemmings, en die zit in een level waar hij niet doorheen komt (iets met een bloedpers) kijken of ik hem kan helpen
pi_42965152
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA

las ik net in de PowerUnlimted!
pi_42965345
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
IDDQD
IDKFA

Ik kan die codes nog steeds dromen
Was er ook niet IDPISPOD? Die was wel grappig
pi_42966172
ik ga de cd van de spice girls luisteren in mn discman.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_42966340
Ik ben die kuif echt zooooo zat. Ga morgen een permanent nemen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:52:52 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42967253
Ben net uit eten geweest. Was 60 gulden voor twee personen (voor- en hoofdgerecht). Best duur, maar wel lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_42967432
ik ga zo mn bed in met het stripboek van : jan, jans en de kinderen.
moet altijd zo lachen om die oranje kater
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_42967585
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
IDDQD
IDKFA

IDKFA staat trouwens voor ID-software Kicks Fokking Ass die herinner ik me nog steeds (er is zelfs een website naar vernoemd: www.idkfa.com )
PU (nog steeds abbo)
pi_42967852
Lees net in de PU dat de nieuwe Nintendo: Nintendo Ultra ofzo gaat heten!
Shiiiit net of je het over een wasmiddel hebt ofzo. Ding is 64 bits, meer info is er nog niet bekend.
pi_42968269
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Lees net in de PU dat de nieuwe Nintendo: Nintendo Ultra ofzo gaat heten!
Shiiiit net of je het over een wasmiddel hebt ofzo. Ding is 64 bits, meer info is er nog niet bekend.
Ik las dat dat ding de "Reality" gaat heten. Ik bedoel ze hebben het overal over "Project Reality"
pi_42969906

Go Nina, go!
pi_42973554
Schindler's list, da's pas een mooie film, zoooo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:21:33 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42973890
ik heb net die TMF awards zitten kijken. Deden ze in de kantine dat wordt nooit wat!
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:47:38 #274
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_42974238
Hei Elei Kuck Elei
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:01:33 #275
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42974412
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan die codes nog steeds dromen
Was er ook niet IDPISPOD? Die was wel grappig
IDSPISPOPD, was om door muren te lopen of voor onsterfelijkheid, een van die twee. Ik heb er letterlijk op gestudeerd om die code te onthouden en ik weet em na al die tijd nog
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:05:34 #276
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42974464
quote:

[..]

Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.
pi_42975644
Ik heb een nieuwe tuinbroek! Van Cars, met ruitjes.
pi_42975655
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:

Kabelinternet rulez!
Ik ben echt superblij met m'n Rendo De Kooi internet Toch veel beter dan telefoonrekeningen van meer dan 1000 gulden Ik denk dat ik nooit meer iets anders neem haha!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42975666
Heeft iemand trouwens het supergave spel Daggerfall al? Gaat zeker 10 jaar duren voor er een betere versie van komt!

trailer: http://www.youtube.com/watch?v=I_MY0ihuJZc
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage vrijdag 27 oktober 2006 @ 07:58:28 #280
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42975952
Ik krijg steeds CompuServe cd's in de bus, wat moet ik ermee?
pi_42976599
Had een CD-tje gekocht voor gratis internet, van Pimpernel.
Schijnt van een engels bedrijf te zijn, scarlett of zo iets.

Je hebt dan geen abonnement, maar belt naar een nummer dat net iets duurder is, maar ik heb al gehoord dat het niet in orde is. je moet namelijk na afloop niet alleen het bel-programma afsluiten, maar ook de modem-verbinding. Maar ik trek dan toch altijd die stekker met die vier grote pinnen weer uit de muur. Maar lijkt me wel makkelijk om achter de hand te hebben als we over de 100 uur per maand van Internet Limburg zouden gaan.

Ga m'n vader vertellen dat ie ISDN moet laten aanleggen,
pi_42976721
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon 'retour afzender' erop zetten en teruggooien in de rode PTT-brievenbus.
pi_42977233
Wie baalt er nog meer van dat ze Raider nu Twix noemen.

zo'n stomme naam, dat gaat dus echt niemand meer kopen. Of het is uit de winkels binnen een jaar, of ze gaan het gewoon weer Raider noemen. Ik ga het boycotten, wie doet mee.
pi_42977385
Gisteren een trimtoestel bij Amazing Discoveries gekocht.

Gewéééldiggg. Amaaaazing.
De bedenker van het woord dyslexie heeft er waarschijnlijk geen last van gehad.
pi_42977396
Ik zag net een caberetier op TV. Echt lacehn, tenminste sommige stukjes, want soms istie wel heel erg grof
Zo was er in zijn show een stukje over een gevecht tussen kabouters en "de grote mensen".
Een stuk over een of andere vos, een vogelverschrikker en een raaf. En hij vertelde het bijbelverhaal, maar dan helemaal anders.

Ik geloof dat die gast Hans Teeuwers ofzoiets heette. Daar gaan we zeker meer van horen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:47:50 #286
3767 Herald
Come get some
pi_42979843
Heb je die clip van Nakatomi - Sing a song gezien? Wow geil man En op TMF iedereen maar zeggen dat ze die kindjes zo leuk vinden, tuurlijk . Captain Jack had ook al wet t-shirts in zijn clipje, jemig ze gaan echt ver tegenwoordig met die videos zeg. Poeh poeh, dat valt gewoon niet te overtreffen! (tenzij je echt topless vrouwen laat zien, maar dat is natuurlijk absurd)
pi_42980885
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zag net een caberetier op TV. Echt lacehn, tenminste sommige stukjes, want soms istie wel heel erg grof
Zo was er in zijn show een stukje over een gevecht tussen kabouters en "de grote mensen".
Een stuk over een of andere vos, een vogelverschrikker en een raaf. En hij vertelde het bijbelverhaal, maar dan helemaal anders.

Ik geloof dat die gast Hans Teeuwers ofzoiets heette. Daar gaan we zeker meer van horen
Nou, ik denk het niet hoor, vaak kunnen dat soort gasten het succes niet aan, en gaan ze rare dingen doen, zo hoorde ik laatst van Jozef van den Berg, die is echt goed, maar is ineens kluizenaar geworden en woont nu in een fietsenhok.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:37:28 #288
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_42981142
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Als onderzetter gebruiken
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:54:41 #289
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42981615
Wow ik hoorde net over een nieuwe Duke Nukem! Hij gaat Duke Nukem Forever heten en de graphics zullen ongelooflijk zijn! Hij zou dit jaar nog uitkomen, dus ik ga alvast sparen
pi_42981901
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Sessy het volgende:

[..]

Gewoon, inscannen, duh.
Vind het wel altijd lastig om met die handscanner in een zelfde tempo over het papier te blijven rollen. Het schijnt dat er ook scanners komen waarop je het papier kan leggen zoals bij een kopieerapparaat.
pi_42982257
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.
Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.

MaGNeT komt ook. Ik ga proberen een VHS te lenen ergens
pi_42982664
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef X. het volgende:

Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.
MaGNeT komt ook. Ik ga proberen een VHS te lenen ergens
Wel eerst even Studio Sport met Mart Smeets* kijken...

(Disclaimer: * sommige dingen veranderen nooit)
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:02:18 #293
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_42983678
Goh nu zo vlak voor het jaar 2000 komt er een milleniumquiz aan met Hans van der Togt, dat gaat vast wat worden!

Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_42983709
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:54 schreef Devolution het volgende:
Wow ik hoorde net over een nieuwe Duke Nukem! Hij gaat Duke Nukem Forever heten en de graphics zullen ongelooflijk zijn! Hij zou dit jaar nog uitkomen, dus ik ga alvast sparen
Offtopic:
Dat spel wordt tegenwoordig Duke Nukem Whenever genoemd...
Wel lachen dat er blijkbaar vorig jaar op de E3 nog werd aangekondigt dat deze game binnen 5 jaar alsnog uit zou gaan komen de graphics zullen wel niet zo next-gen worden als van een "nieuwe" game verwacht wordt
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:16:36 #295
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42984076
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Offtopic:
Dat spel wordt tegenwoordig Duke Nukem Whenever genoemd...
Wel lachen dat er blijkbaar vorig jaar op de E3 nog werd aangekondigt dat deze game binnen 5 jaar alsnog uit zou gaan komen de graphics zullen wel niet zo next-gen worden als van een "nieuwe" game verwacht wordt
Mja er zijn veerschillende namen voor, ik kende Duke Nukem Fornever dan. Een nieuwe DN lijkt me wel vet, maar tot die tijd zullen we het moeten doen met het Duke Nukem High Resolution Pack
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')