Idd, na de autotelefoon hebben we nu de zaktelefoon. Patsers.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo hé! Net iemand gesproken die net terug is uit Finland, schijnt dat echt iedereen daar met een mobiele telefoon rondloopt! Bizar!
Net alsof zoiets ooit een succes zal wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
Ik ga van de week eens een forum opzetten voor allemaal randdebielen.
IK kreeg laatst een telefoontje van ene Femme Taken of ik een community wil opzetten voor alle nerds die niet welkom zijn op Tweakers. Misschien kunnen we samen wat verzinnen. Ik heb nog wat vrienden die sites kunnen bouwen. Misschien ken je ze, Jorma en Arjenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
Ik ga nu offline want de telefoonrekening rijst de pan uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:56 schreef El_Rolando het volgende:
Na 2 uur eindelijk mijn mp3tje binnen.
Een Ed geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef WurM het volgende:
Hoe heet zo'n ding: '@' eigenlijk?
Voetbal op TV, van mijn belastingcentenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Deze Europacup voor Ajax is nog maar het begin. Nu Overmars, de Boertjes en Finidi voor 5 jaar hebben bijgetekend zal de rest ook volgen en met de nieuwe Arena is Ajax definitief weer een Europese topclub.
Toute Fabiennequote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Bij Rendo de kooi heb je een datalimiet van 300 MB per maand! Daar kom je dus echt nooit overheen. En als je er wel overheen komt kost het je maar 50cent per MB.
Het gaat ook gewoon 3KB per seconde!
Kabelinternet rulez!
Nee ik heb er nog geen. Hoe werkt dat dan precies met zo'n e-mailadres.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:05 schreef WurM het volgende:
Heb jij al een e-mailadres? Dat schijnt het helemaal te worden...
Hoe heet zo'n ding: '@' eigenlijk?
Schijnt toch wel vet te worden hoor die DVD. Je kan de schijfjes zelfs dubbelzijdig gebruiken, waardoor er nog meer op kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik heb gehoord dat we binnenkort films op cd's komen. DVD...zal wel floppen, net als de CD-i.
Freddie Mercury AIDS?? Ach rot op, gek is springlevend! Kijk maar hij heeft een nieuwe clip met een hoop schmink, pruik en hij loopt gek te doen enzow..maar hijs wel een beetje dun...hmmm
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:52 schreef spoor4 het volgende:
Hebben jullie al ICQ?
quote:Hulde
KPN Telecom heeft vanmiddag in alle stilte afscheid genomen van Kermit. Het in 1992 geïntroduceerde groene mobiele telefoontje stond bekend als het armeluismobieltje. Je kon er alleen mee bellen in een straal van 200 meter rondom de door tante pos geplaatste zenders bij trein- en benzinestations. Twee jaar na de komst van Kermit ging Nederland massaal aan de GSM. Naar verluid heeft één standvastige abonnee het miljardenbedrijf KPN met juridische procedures gedwongen om het netwerk - de destijds beloofde - tien jaar in de lucht te houden. Deze dappere inwoner van Santpoortmoest wél met lede ogen toezien hoe KPN het aantal zogenaamde Greenpoints al snel reduceerde tot vrijwel nul. Door het bijna dagelijks lastigvallen van de klantenservice, wist de man KPN te dwingen om de laatste drie zendmasten op zijn woon-werk route tot deze maand te handhaven. Vanmiddag ontving hij ten afscheid van KPN een telefoonkaart van 10 euro.
26 augustus 2002 21:29 uur
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef Herald het volgende:
Djeez, de nineties worden echt onze neukjaren man!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo.
Wat voor een heb jij, wij hebben een Kaypro II, gekocht via mijn pa's werk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo. Hij is echt licht zeg! Denk dat ik hem morgen eens meeneem naar het werk, even de stoere bink uithalen. Hij draait Doom met moeite, maar wel vet hoor. Kan ik op het werk ook Doom spelen.
Ik denk dat René Froger, Gordon en Gerard Joling in de toekomst trouwens eens gaan samenwerken.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
overmorgen weer de mega top50 opnemen op cassettebandje
Kwartje van kok was niet van kok .. als je daarop doelt..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef DonJames het volgende:
WTF! Minister Kok verhoogt zojuist de toch al schandalig hoge benzineprijs met een tijdelijke extra accijns van 18 cent!![]()
Als de benzine duurder wordt dan 2 gulden de liter laat ik de auto maar staan denk ik..
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genietenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:52 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik zo thuis kom van school ga ik geen huiswerk maken maar Tropical Heat[ kijken met die leuke redhead!
Heerlijke traditie hae 'Spring Break'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genieten
[afbeelding]
[afbeelding]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef dRobje het volgende:
als ik om 15.15u klaar ben met school lekker de grote meneer cactusshow kijken!
nee yuk! ik ga als mijn lievelingsshow is afgelopen lekker flippoën op het schoolpleintje en heel blij tikkertje doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!![]()
mét lichtjes als je loopt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef Piovan het volgende:
Straks toch na lang sparen die ubercoole Nike Air Maxjes halen.
quote:
was da zo'n ding met 1 groot wiel en 2 klein wielletjes ervoor? (geel/zwart)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij heeft zo'n SKATEBIKE, raar ding. Ziet er ook gaar uit als hij erop zit.
Denk dat ik deze hype maar aan me voorbij laat gaan.![]()
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef kijk_aan het volgende:
Iemand gisteren het lagerhuis gezien?
Marcel Van Dam had ruzie met een kale fascist en noemde hem een minderwaardig mens. Nooit weer wo2, opdat wij nooit vergeten, voor vrijheid is gevochten, mijn buurman is ook marokkaans.
Momentje, mijn pocketline swing gaat af............
Gelukkig hebben we Wim kok nog. Op het journaal en bij nova zijn ze ook altijd helemaal lirisch over die man!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?
Ze werd model in 1996quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
In de jaren 90 had toch nog niemand van dat kind gehoord?
Wat noah Aussie, Cavello FTW!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef dRobje het volgende:
vanmiddag maar ff weer mn kop kaal scheren en gabberen maar!
waar is mn aussi!? WAAAAAR!?![]()
ik zit er over te denken om iets heel revolutionairs te doen:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat noah Aussie, Cavello FTW!![]()
Is nog niet zeker he, rechtzaak afwachten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF!!! Michael Jackson slaapt met kinderen!!!![]()
Dat had ik nou met mijn fleezetrui. Sigaret doorheen gebrand. Had van mijn laatste F2,90 een pakje marlboro gekocht, krijg je datquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Marsupial het volgende:
ik heb net een mega gat ik mn nieuwe housebroek gevallen. Zonde, ik denk dat ik nooit meer zo'n mooie vind...
Gratis stoeptegels?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Trainspotter het volgende:
Verdomme, ik vannacht m'n bed uit om een bushokje met een stoeptegel te bewerken voor de H&M-poster van Pamela Anderson, blijk je die dingen gewoon gratis te kunnen ophalen in de winkel.
De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Djeez het volgende:
Ik verwacht veel van de Euro. Prijzen zullen dalen, want door een gezamenlijke munt, is het gemakkelijker over de grens te shoppen. Een flinke prijsstijging ben ik niet bang voor, de overheid zal hard ingrijpen als de prijzen niet keurig worden omgezet.
Is dat niet die vier jaar terug de Soundmixshow won? Ik dacht dat hij eeuwig Italiaans zou blijven zingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:35 schreef hoM3r het volgende:
Dat "dromen zijn bedrog" is best een leuk nummer verder hoor, maar die Marko Barsota of iets is een typische eendagsvlieg.
huilt nu dikke tranen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?
Mooi eind! Gelukkig geen plek meer voor een deel 3, dat zou echt lame zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef Herald het volgende:
haha net Terminator 2 gezien. Toffe film, maar een globaal netwerk van computers is natuurlijk wel heel erg fantasievol.
Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Gratis stoeptegels?
De ViaVia is echt zo goed! Daar verzinnen ze nooit wat beters op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.
Als alcoholvrij 'bier' die naam nog steeds mag dragen in het nieuwe millennium, over een paar jaar, doe ik mezelf iets ergs aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:14 schreef Djeez het volgende:
Een vriend van mij kwam laatst op visite, maar aangezien hij met de auto was, heb ik hem een Buckler voorgeschoteld. Hij vond het erg lekker, dat alcoholvrije bier. Ik denk dat Buckler een grote toekomst tegemoet gaat!
Die Williams van Hill is ook wel snel geloof ik...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef Blanchimont het volgende:
Schumacher gaat voor Ferrari rijden. De domste zet uit zijn carriere. Berger zal nu wel een serieuze kans maken op de titel nu hij naar Benetton gaat.
En ik voor een hoop nerds. Uiteindelijk word ik rijk, jij nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van 't weekend weer zuipen in de kroeg. Een biertje kost toch maar fl.1,50 dus dat valt wel mee!![]()
![]()
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef Lippie85 het volgende:
Ik heb net mijn eerste bioscoopfilm gezien, Titanic! Nou leuk hoor, zat er zo'n hele grote man voor me zodat ik die ene tiet van Kate Winslet niet kon zien![]()
bij mij ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
Ja ik was volgens mij ook nog een keer de Klokkenluider van Notre Dame wezen kijken met de school, of het was een toneelstuk, dat weet ik dus niet meer...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij ook. Weet nog goed, zat in groep 8
![]()
![]()
ohnee wacht, eerste was SpaceJam.. Nou goed 2e dan
Voor mij ook de eerste...ik weet nog dat ik hem aan het begin vond tegenvallen omdat ik dacht dat hij 3 1/2 uur over die expeditie onder water zou gaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij ook. Weet nog goed, zat in groep 8
![]()
![]()
ohnee wacht, eerste was SpaceJam.. Nou goed 2e dan
Lol, volgens mij is dit het begin van een taal die in de toekomst straattaal gaat heten ofzo...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Goed ik ruil mijn duivels tegen jou reuzereus!!
Maar daarna speel ik voor die turtles met mijn panda's!
Van mij was het ook serieus de eerste. Heb het kaartje nog. En er zat écht een groot iemand voor me zodat ik het slecht kon zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
Alleen sabbelen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef Sessy het volgende:
Als je de tieten van Winslet wil zien moet je de film Quills kijken.
Doe mee! Luier Om! boy & girl luiers zijn zoooooo achterhaald, we gaan gewoon weer unisex.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!
Gelukkig kwam Pampers nog net in de 80's met je Boy & Girl luiers
Ben jij ff gered, zoveel comfort
er schijnen allemaal rare wapens in dat vliegtuig gezeten te hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef SwiffMeister het volgende:
Tjezus, ik ben nog steeds onder de indruk van die vliegtuig ramp daar in de bijlmer van 2 weken geleden.
Toch onvoorstelbaar dat zoiets zomaar gebeuren kan...
gelukkig is in Rusland Jeltsin aan de macht gekomen; dat lijkt me een faire stabiele leider!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat die oorlog in de balkan niet overslaat naar de rest van europa... Die staten die zich net aan het sovjet juk hebben onttrokken zijn nog behoorlijk instabiel en hebben nog de nodige onderlinge rekeningen te vereffenen... Ik vrees zelfs voor een burgeroorlog in Tsjechoslowakije![]()
Ga nooit boeken schrijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Sessy het volgende:
lap tekst
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutiequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
GVD de telefoonrekening komt é©® dezer dagen weer, zal wel weer torenhoog zijn dus dan is mn pa weer extreem pissed![]()
![]()
Die kut verslavende BBS'en ook
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal ge﮳pireerd te zijn door de Pixies.
Ik zou het doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef X. het volgende:
Jongens, ik word schatrijk.
World Online heeft namelijk plannen om naar de beurs te gaan. Als ik daar aandelen van heb, ga ik net zo rijk worden als al die anderen die nu al aandelen in IT-bedrijven hebben
Ik heb ze net gezien in Vera, in Groningen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal geïnspireerd te zijn door de Pixies.
Ik heb de uitslag alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Marruk het volgende:
Morgen Citotoets!!!![]()
![]()
Ik ben echt vet zenuwachtig!!![]()
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Bombardier het volgende:
Wat jij willen met die pap in je billen en die wimbimballen die je weg kan knallen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!
Bij ons zeggen ze. Wat jij willen met je papoeabillen en je hangwangtieten die je weg kan schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!
Is dat van een liedje ofzo? Een vriend van mij "zong" dat altijd maar ik weet niet waar het van is?
Dat was in dezelfde tijd als dat van princes Diana:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Sessy het volgende:
*zingt*
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot,
Er is leven, er is leven na de dood!
Rij dus lekker door oranje, en geef extra gas bij rood
Er is leven, er is leven na de dood.
Na de dood, na de dood, er is leven, er is leven na de dood.
Daarover gesproken:
OMG jongens, creutzfeld-jacob, gekkenkoeieziekte! Over 10 jaar zijn we allemaal dood.
[offtopic]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutieKlinkt echt geweldig op m'n AWE32
Ging trouwens retesnel met m'n nieuwe externe Victory 14k4 modem! Had 1200kb in een kwartiertje binnen
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
7-1 voor PSVquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord is de malaise te boven! Halve finale europacup 2, en ook nog in de strijd om de KNVB beker! Er gaan weer gloriejaren aankomen, dan kan niet anders!
Dat is het oude model. BInnenkort komt deze in de winkel:quote:
En 1 smsje kost je ook nog fl 1,50 !!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
gwat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb je die mod player nog?
Zo ja, zou je die willen mailen? assgier [apenreet] gmail [puntje] com
Die ga ik op mijn 486 zetten dan
ftw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef WurM het volgende:
nee joh, hotmail ftw!
Tussen de magic friends en Frits Spits zat nog Jeroen van Inkel tussen 5 en 6.......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo huiswerk maken. Haal mijn boeken uit mijn schooltas die is volgekliederd met 2 unlimited logos en zet de radio aan op 'de magic friends' van het station... Radio 3... Daarna komt Frits Spits !
Vanavond nog even kijken naar dat nieuwe muziekstation, ziet alleen wel amateuristisch uit. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
Ik snap er echt helemaal NIKS vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
Geoshitties...quote:
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
godver het netwerk van napster ligt er weer uit... of doet hetnet het weer niet goed:(
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
Grote kans dat dat een klasgenoot van me was! Die gast wacht tot mensen met een 28k8 verbinding op 99% zitten en gaat dan offlinequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afkan ik weer opnieuw beginnen
Met de nieuwe ScanJet van HP? Super dat ding! En met SCSI aansluiting dus supersnel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef X. het volgende:
Jongens, ik heb net een tof flatje weten te krijgen in de Groeneveenflat in de bijlmer
Beetje pauperbuurt, maar dat komt wel goed. Voor 1991-bergrippen echt een koopje![]()
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Mijn broertje wordt dan 4, dus ik kan niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Gewoon, inscannen, duh.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Oh, ook goed. Kom ik ook! Heb je bier?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef X. het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ik
Je zit in de verkeerde nineties.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:21 schreef Sport_Life het volgende:
ik ga zo naar mn vriendin toe! Met paard en wagen
Ik kan die codes nog steeds dromenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
IDKFA staat trouwens voor ID-software Kicks Fokking Assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
Ik las dat dat ding de "Reality" gaat heten. Ik bedoel ze hebben het overal over "Project Reality"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Lees net in de PU dat de nieuwe Nintendo: Nintendo Ultra ofzo gaat heten!
Shiiiit net of je het over een wasmiddel hebt ofzo. Ding is 64 bits, meer info is er nog niet bekend.
IDSPISPOPD, was om door muren te lopen of voor onsterfelijkheid, een van die twee. Ik heb er letterlijk op gestudeerd om die code te onthouden en ik weet em na al die tijd nogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan die codes nog steeds dromen
Was er ook niet IDPISPOD? Die was wel grappig
Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij met m'n Rendo De Kooi internetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Bij Rendo de kooi heb je een datalimiet van 300 MB per maand! Daar kom je dus echt nooit overheen. En als je er wel overheen komt kost het je maar 50cent per MB.
Het gaat ook gewoon 3KB per seconde!
Kabelinternet rulez!
Gewoon 'retour afzender' erop zetten en teruggooien in de rode PTT-brievenbus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg steeds CompuServe cd's in de bus, wat moet ik ermee?
Nou, ik denk het niet hoor, vaak kunnen dat soort gasten het succes niet aan, en gaan ze rare dingen doen, zo hoorde ik laatst van Jozef van den Berg, die is echt goed, maar is ineens kluizenaar geworden en woont nu in een fietsenhok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:56 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zag net een caberetier op TV. Echt lacehn, tenminste sommige stukjes, want soms istie wel heel erg grof![]()
Zo was er in zijn show een stukje over een gevecht tussen kabouters en "de grote mensen".
Een stuk over een of andere vos, een vogelverschrikker en een raaf. En hij vertelde het bijbelverhaal, maar dan helemaal anders.
Ik geloof dat die gast Hans Teeuwers ofzoiets heette. Daar gaan we zeker meer van horen![]()
Als onderzetter gebruikenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik krijg steeds CompuServe cd's in de bus, wat moet ik ermee?
Vind het wel altijd lastig om met die handscanner in een zelfde tempo over het papier te blijven rollen. Het schijnt dat er ook scanners komen waarop je het papier kan leggen zoals bij een kopieerapparaat.quote:
Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga helaas al naar mn tante in de Bijlmer.
Wel eerst even Studio Sport met Mart Smeets* kijken...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef X. het volgende:
Oh, als je dan toch in de buurt bent! Ik woon op die hoek waar mijn flat over gaat in Klein-Kruitberg.
MaGNeT komt ook. Ik ga proberen een VHS te lenen ergens![]()
Offtopic:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:54 schreef Devolution het volgende:
Wow ik hoorde net over een nieuwe Duke Nukem! Hij gaat Duke Nukem Forever heten en de graphics zullen ongelooflijk zijn! Hij zou dit jaar nog uitkomen, dus ik ga alvast sparen![]()
Mja er zijn veerschillende namen voor, ik kende Duke Nukem Fornever dan. Een nieuwe DN lijkt me wel vet, maar tot die tijd zullen we het moeten doen met het Duke Nukem High Resolution Packquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Offtopic:
Dat spel wordt tegenwoordig Duke Nukem Whenever genoemd...
Wel lachen dat er blijkbaar vorig jaar op de E3 nog werd aangekondigt dat deze game binnen 5 jaar alsnog uit zou gaan komende graphics zullen wel niet zo next-gen worden als van een "nieuwe" game verwacht wordt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |