Schijnt toch wel vet te worden hoor die DVD. Je kan de schijfjes zelfs dubbelzijdig gebruiken, waardoor er nog meer op kan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik heb gehoord dat we binnenkort films op cd's komen. DVD...zal wel floppen, net als de CD-i.
Freddie Mercury AIDS?? Ach rot op, gek is springlevend! Kijk maar hij heeft een nieuwe clip met een hoop schmink, pruik en hij loopt gek te doen enzow..maar hijs wel een beetje dun...hmmm
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:52 schreef spoor4 het volgende:
Hebben jullie al ICQ?
quote:Hulde
KPN Telecom heeft vanmiddag in alle stilte afscheid genomen van Kermit. Het in 1992 geïntroduceerde groene mobiele telefoontje stond bekend als het armeluismobieltje. Je kon er alleen mee bellen in een straal van 200 meter rondom de door tante pos geplaatste zenders bij trein- en benzinestations. Twee jaar na de komst van Kermit ging Nederland massaal aan de GSM. Naar verluid heeft één standvastige abonnee het miljardenbedrijf KPN met juridische procedures gedwongen om het netwerk - de destijds beloofde - tien jaar in de lucht te houden. Deze dappere inwoner van Santpoortmoest wél met lede ogen toezien hoe KPN het aantal zogenaamde Greenpoints al snel reduceerde tot vrijwel nul. Door het bijna dagelijks lastigvallen van de klantenservice, wist de man KPN te dwingen om de laatste drie zendmasten op zijn woon-werk route tot deze maand te handhaven. Vanmiddag ontving hij ten afscheid van KPN een telefoonkaart van 10 euro.
26 augustus 2002 21:29 uur
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:00 schreef Herald het volgende:
Djeez, de nineties worden echt onze neukjaren man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |