Grote kans dat dat een klasgenoot van me was! Die gast wacht tot mensen met een 28k8 verbinding op 99% zitten en gaat dan offlinequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afkan ik weer opnieuw beginnen
Met de nieuwe ScanJet van HP? Super dat ding! En met SCSI aansluiting dus supersnel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef X. het volgende:
Jongens, ik heb net een tof flatje weten te krijgen in de Groeneveenflat in de bijlmer
Beetje pauperbuurt, maar dat komt wel goed. Voor 1991-bergrippen echt een koopje![]()
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Mijn broertje wordt dan 4, dus ik kan niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je 4 oktober 1992 wat te doen? Ik ga dan naar Artis ivm dierendag en met een groepje gaan is véél gezelliger toch?
Gewoon, inscannen, duh.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto op je computer gekregen? Die nieuwe "digitale" camera's zijn namelijk niet te betalen!!
![]()
Oh, ook goed. Kom ik ook! Heb je bier?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef X. het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik blijf even een lekker avondje thuis denk ik
Je zit in de verkeerde nineties.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:21 schreef Sport_Life het volgende:
ik ga zo naar mn vriendin toe! Met paard en wagen
Ik kan die codes nog steeds dromenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
IDKFA staat trouwens voor ID-software Kicks Fokking Assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef WarPuppy het volgende:
Trouwens voor diegene die niet verder komen met Doom, ff een tip:
IDDQD
IDKFA
las ik net in de PowerUnlimted!
Ik las dat dat ding de "Reality" gaat heten. Ik bedoel ze hebben het overal over "Project Reality"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Lees net in de PU dat de nieuwe Nintendo: Nintendo Ultra ofzo gaat heten!
Shiiiit net of je het over een wasmiddel hebt ofzo. Ding is 64 bits, meer info is er nog niet bekend.
IDSPISPOPD, was om door muren te lopen of voor onsterfelijkheid, een van die twee. Ik heb er letterlijk op gestudeerd om die code te onthouden en ik weet em na al die tijd nogquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan die codes nog steeds dromen
Was er ook niet IDPISPOD? Die was wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |