gelukkig is in Rusland Jeltsin aan de macht gekomen; dat lijkt me een faire stabiele leider!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat die oorlog in de balkan niet overslaat naar de rest van europa... Die staten die zich net aan het sovjet juk hebben onttrokken zijn nog behoorlijk instabiel en hebben nog de nodige onderlinge rekeningen te vereffenen... Ik vrees zelfs voor een burgeroorlog in Tsjechoslowakije![]()
Ga nooit boeken schrijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Sessy het volgende:
lap tekst
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutiequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
GVD de telefoonrekening komt é©® dezer dagen weer, zal wel weer torenhoog zijn dus dan is mn pa weer extreem pissed![]()
![]()
Die kut verslavende BBS'en ook
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal ge﮳pireerd te zijn door de Pixies.
Ik zou het doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef X. het volgende:
Jongens, ik word schatrijk.
World Online heeft namelijk plannen om naar de beurs te gaan. Als ik daar aandelen van heb, ga ik net zo rijk worden als al die anderen die nu al aandelen in IT-bedrijven hebben
Ik heb ze net gezien in Vera, in Groningen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga straks een nieuw Amerikaans bandje bekijken in Paradiso. Nirvana heten ze, schijnen nogal geïnspireerd te zijn door de Pixies.
Ik heb de uitslag alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:14 schreef Marruk het volgende:
Morgen Citotoets!!!![]()
![]()
Ik ben echt vet zenuwachtig!!![]()
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Bombardier het volgende:
Wat jij willen met die pap in je billen en die wimbimballen die je weg kan knallen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, echt vet! Die Curt Cobain gaan we nog veel van horen de komende jaren! Echt een super talent! Die staat over 20 jaar nog wel op de grote podia, dat kan ik je verzekeren!
Bij ons zeggen ze. Wat jij willen met je papoeabillen en je hangwangtieten die je weg kan schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wat nou jongen met je pingpongballen, met je hanghangtieten die je weg kan schieten!
Is dat van een liedje ofzo? Een vriend van mij "zong" dat altijd maar ik weet niet waar het van is?
Dat was in dezelfde tijd als dat van princes Diana:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Sessy het volgende:
*zingt*
Steek je snikkel zonder rubber in een hetero of een poot,
Er is leven, er is leven na de dood!
Rij dus lekker door oranje, en geef extra gas bij rood
Er is leven, er is leven na de dood.
Na de dood, na de dood, er is leven, er is leven na de dood.
Daarover gesproken:
OMG jongens, creutzfeld-jacob, gekkenkoeieziekte! Over 10 jaar zijn we allemaal dood.
[offtopic]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb van het HCC BBS trouwens een hele mooie mod player gesponsd! Helemaal grafisch in VGA resolutieKlinkt echt geweldig op m'n AWE32
Ging trouwens retesnel met m'n nieuwe externe Victory 14k4 modem! Had 1200kb in een kwartiertje binnen
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
7-1 voor PSVquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord is de malaise te boven! Halve finale europacup 2, en ook nog in de strijd om de KNVB beker! Er gaan weer gloriejaren aankomen, dan kan niet anders!
Dat is het oude model. BInnenkort komt deze in de winkel:quote:
En 1 smsje kost je ook nog fl 1,50 !!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
gwat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb je die mod player nog?
Zo ja, zou je die willen mailen? assgier [apenreet] gmail [puntje] com
Die ga ik op mijn 486 zetten dan
ftw?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef WurM het volgende:
nee joh, hotmail ftw!
Tussen de magic friends en Frits Spits zat nog Jeroen van Inkel tussen 5 en 6.......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zo huiswerk maken. Haal mijn boeken uit mijn schooltas die is volgekliederd met 2 unlimited logos en zet de radio aan op 'de magic friends' van het station... Radio 3... Daarna komt Frits Spits !
Vanavond nog even kijken naar dat nieuwe muziekstation, ziet alleen wel amateuristisch uit. Maar die Fabienne de Vries is lekker...
Ik snap er echt helemaal NIKS vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:09 schreef Sessy het volgende:
[..]
Neuh man dat sms dat wordt echt niks, dat is gewoon een beetje een verijdelde telegraaftaal! Duurt zes keer zo lang om t in te typen als om het te zeggen ook nog.
Geoshitties...quote:
ik was net op 99% met downloaden haakt die gast waarvan ik het haalde afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef THA-PIETERT het volgende:
godver het netwerk van napster ligt er weer uit... of doet hetnet het weer niet goed:(
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:00 schreef JohanTop het volgende:
Heb net ene nieuw mobieltje gekocht, het is een Swing 200 van KPN, echt superklein, en je kan er zelfs mee sms'en
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |