hahahahahahahhahahahahahahahahaha BWAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ROTFLMAO ROTFLMAO!!! hahahaha
Ik kan me nog herinneren op jeltsin gestemd te hebben trouwens. 2 maal. Nouja, eigenlijk stemde m'n oma en overgrootoma natuurlijk maar ik mocht het briefje invullen omdat ze hun brillen vergeten waren en toen mocht ik die ook in de doos doen. Gaaaf man! Alleen ik vond Gorbatsjov een veel mooiere naam en die vond ik veel aardiger overkomen op tv dus ik wilde daarop stemmen, maar dat mocht niet van oma's...
Overigens, nou we het toch over de 90er jaren hebben. MIJN 90er jaren, 1993, november:
"Oh mijn god! De troepen van Jeltsin beschieten het Witte huis van het parlement (Moskou). Haaa gaaf hey als ik hier zo voor het raam sta, kan ik het veeeeel eerder zien dan dat het op tv komt als weer zo'n kanon er eentje afvuurt en er weer een raam in de fik vliegt! SHIT! Hey wat was dat geluid? Dat kwam van hier beneden? Oh is het raam onder die waar ik stond kapotgeschoten ja? Ja maar ik toch niet? Ja maar mevrouw de hoofdzuster waarom mag ik nou niet voor dat raam blijven kijken? Ja maar op tv komt het veel later!
Oh kijk als ik uit dat andere raam ga hangen dan kan ik het nog beter zien, dan zit er geen glas tussen dat 's nachts licht van binnen reflecteert! Als ik nog verder uit het raam ga hangen, kan ik het nog veel beter zien! En de hoofdzuster heeft niks in de gaten, tralalalala... OH SHIT! Wat was dat ding dat net rakelings langs m'n hoofd vloog op een meter afstand? WAT!? Shit man als die tegen m'n hoofd aan was gekomen, dat was vast niet goed afgelopen... Ik denk dat ik maar naar de hoofdzuster luister en fijn dit alles op tv ga kijken."
(ja ging dus echt zo he, ik was in 't ziekenhuis op nog geen kilometer afstand van het parlementshuis (in de volksmond, beli dom, witte huis) en ik ben dus 2x binnen 12 uur of zo bijna doodgeschoten geweest... heh).