quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo.
Wat voor een heb jij, wij hebben een Kaypro II, gekocht via mijn pa's werk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo. Hij is echt licht zeg! Denk dat ik hem morgen eens meeneem naar het werk, even de stoere bink uithalen. Hij draait Doom met moeite, maar wel vet hoor. Kan ik op het werk ook Doom spelen.
Ik denk dat René Froger, Gordon en Gerard Joling in de toekomst trouwens eens gaan samenwerken.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
overmorgen weer de mega top50 opnemen op cassettebandje
Kwartje van kok was niet van kok .. als je daarop doelt..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef DonJames het volgende:
WTF! Minister Kok verhoogt zojuist de toch al schandalig hoge benzineprijs met een tijdelijke extra accijns van 18 cent!![]()
Als de benzine duurder wordt dan 2 gulden de liter laat ik de auto maar staan denk ik..
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genietenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:52 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik zo thuis kom van school ga ik geen huiswerk maken maar Tropical Heat[ kijken met die leuke redhead!
Heerlijke traditie hae 'Spring Break'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genieten
[afbeelding]
[afbeelding]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef dRobje het volgende:
als ik om 15.15u klaar ben met school lekker de grote meneer cactusshow kijken!
nee yuk! ik ga als mijn lievelingsshow is afgelopen lekker flippoën op het schoolpleintje en heel blij tikkertje doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!![]()
mét lichtjes als je loopt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef Piovan het volgende:
Straks toch na lang sparen die ubercoole Nike Air Maxjes halen.
quote:
was da zo'n ding met 1 groot wiel en 2 klein wielletjes ervoor? (geel/zwart)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij heeft zo'n SKATEBIKE, raar ding. Ziet er ook gaar uit als hij erop zit.
Denk dat ik deze hype maar aan me voorbij laat gaan.![]()
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef kijk_aan het volgende:
Iemand gisteren het lagerhuis gezien?
Marcel Van Dam had ruzie met een kale fascist en noemde hem een minderwaardig mens. Nooit weer wo2, opdat wij nooit vergeten, voor vrijheid is gevochten, mijn buurman is ook marokkaans.
Momentje, mijn pocketline swing gaat af............
Gelukkig hebben we Wim kok nog. Op het journaal en bij nova zijn ze ook altijd helemaal lirisch over die man!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?
Ze werd model in 1996quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
In de jaren 90 had toch nog niemand van dat kind gehoord?
Wat noah Aussie, Cavello FTW!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef dRobje het volgende:
vanmiddag maar ff weer mn kop kaal scheren en gabberen maar!
waar is mn aussi!? WAAAAAR!?![]()
ik zit er over te denken om iets heel revolutionairs te doen:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat noah Aussie, Cavello FTW!![]()
Is nog niet zeker he, rechtzaak afwachten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF!!! Michael Jackson slaapt met kinderen!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |