quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo.
Wat voor een heb jij, wij hebben een Kaypro II, gekocht via mijn pa's werk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef sjakie007 het volgende:
Ik heb een laptop gekocht, hij weegt maar 10 kilo. Hij is echt licht zeg! Denk dat ik hem morgen eens meeneem naar het werk, even de stoere bink uithalen. Hij draait Doom met moeite, maar wel vet hoor. Kan ik op het werk ook Doom spelen.
Ik denk dat René Froger, Gordon en Gerard Joling in de toekomst trouwens eens gaan samenwerken.
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
overmorgen weer de mega top50 opnemen op cassettebandje
Kwartje van kok was niet van kok .. als je daarop doelt..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:10 schreef DonJames het volgende:
WTF! Minister Kok verhoogt zojuist de toch al schandalig hoge benzineprijs met een tijdelijke extra accijns van 18 cent!![]()
Als de benzine duurder wordt dan 2 gulden de liter laat ik de auto maar staan denk ik..
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genietenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 08:52 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik zo thuis kom van school ga ik geen huiswerk maken maar Tropical Heat[ kijken met die leuke redhead!
Heerlijke traditie hae 'Spring Break'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, lekker. En ik heb op de VHS 3 aflevering van The Grind staan dus dat wordt genieten
[afbeelding]
[afbeelding]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:50 schreef dRobje het volgende:
als ik om 15.15u klaar ben met school lekker de grote meneer cactusshow kijken!
nee yuk! ik ga als mijn lievelingsshow is afgelopen lekker flippoën op het schoolpleintje en heel blij tikkertje doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Neej dan ga ik lekker skeeleren met m'n homies!![]()
mét lichtjes als je loopt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef Piovan het volgende:
Straks toch na lang sparen die ubercoole Nike Air Maxjes halen.
quote:
was da zo'n ding met 1 groot wiel en 2 klein wielletjes ervoor? (geel/zwart)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:08 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij heeft zo'n SKATEBIKE, raar ding. Ziet er ook gaar uit als hij erop zit.
Denk dat ik deze hype maar aan me voorbij laat gaan.![]()
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef kijk_aan het volgende:
Iemand gisteren het lagerhuis gezien?
Marcel Van Dam had ruzie met een kale fascist en noemde hem een minderwaardig mens. Nooit weer wo2, opdat wij nooit vergeten, voor vrijheid is gevochten, mijn buurman is ook marokkaans.
Momentje, mijn pocketline swing gaat af............
Gelukkig hebben we Wim kok nog. Op het journaal en bij nova zijn ze ook altijd helemaal lirisch over die man!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja gezien, wat een discussie. Die Van Dam met zn drankhoofd. En die Fortuin heeft gladde praatjes. Kan me niet voorstellen dat verstandige mensen daar in gaan trappen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb dat lekkere sletje van dertien op de hoek op het oog. Zal er een soort toverdrankje bestaan waarmee ik haar snel het bed in krijg ?
Ze werd model in 1996quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
In de jaren 90 had toch nog niemand van dat kind gehoord?
Wat noah Aussie, Cavello FTW!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef dRobje het volgende:
vanmiddag maar ff weer mn kop kaal scheren en gabberen maar!
waar is mn aussi!? WAAAAAR!?![]()
ik zit er over te denken om iets heel revolutionairs te doen:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat noah Aussie, Cavello FTW!![]()
Is nog niet zeker he, rechtzaak afwachten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:
WTF!!! Michael Jackson slaapt met kinderen!!!![]()
Dat had ik nou met mijn fleezetrui. Sigaret doorheen gebrand. Had van mijn laatste F2,90 een pakje marlboro gekocht, krijg je datquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Marsupial het volgende:
ik heb net een mega gat ik mn nieuwe housebroek gevallen. Zonde, ik denk dat ik nooit meer zo'n mooie vind...
Gratis stoeptegels?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:25 schreef Trainspotter het volgende:
Verdomme, ik vannacht m'n bed uit om een bushokje met een stoeptegel te bewerken voor de H&M-poster van Pamela Anderson, blijk je die dingen gewoon gratis te kunnen ophalen in de winkel.
De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Djeez het volgende:
Ik verwacht veel van de Euro. Prijzen zullen dalen, want door een gezamenlijke munt, is het gemakkelijker over de grens te shoppen. Een flinke prijsstijging ben ik niet bang voor, de overheid zal hard ingrijpen als de prijzen niet keurig worden omgezet.
Is dat niet die vier jaar terug de Soundmixshow won? Ik dacht dat hij eeuwig Italiaans zou blijven zingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:35 schreef hoM3r het volgende:
Dat "dromen zijn bedrog" is best een leuk nummer verder hoor, maar die Marko Barsota of iets is een typische eendagsvlieg.
huilt nu dikke tranen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De Euro? De Ecu bedoel je? Je denkt toch niet dat ze het "Euro" gaan noemen?
Mooi eind! Gelukkig geen plek meer voor een deel 3, dat zou echt lame zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef Herald het volgende:
haha net Terminator 2 gezien. Toffe film, maar een globaal netwerk van computers is natuurlijk wel heel erg fantasievol.
Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
Gratis stoeptegels?
De ViaVia is echt zo goed! Daar verzinnen ze nooit wat beters op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Nee, als je die wilt moet je de ViaVia krant maar kopen. Daar worden ze massaal in aangeboden.
Als alcoholvrij 'bier' die naam nog steeds mag dragen in het nieuwe millennium, over een paar jaar, doe ik mezelf iets ergs aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:14 schreef Djeez het volgende:
Een vriend van mij kwam laatst op visite, maar aangezien hij met de auto was, heb ik hem een Buckler voorgeschoteld. Hij vond het erg lekker, dat alcoholvrije bier. Ik denk dat Buckler een grote toekomst tegemoet gaat!
Die Williams van Hill is ook wel snel geloof ik...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef Blanchimont het volgende:
Schumacher gaat voor Ferrari rijden. De domste zet uit zijn carriere. Berger zal nu wel een serieuze kans maken op de titel nu hij naar Benetton gaat.
En ik voor een hoop nerds. Uiteindelijk word ik rijk, jij nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
Ik ga van de week eens een forum opzetten voor allemaal randdebielen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef Piovan het volgende:
Ik ga van de week eens een forum opzetten voor allemaal randdebielen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Van 't weekend weer zuipen in de kroeg. Een biertje kost toch maar fl.1,50 dus dat valt wel mee!![]()
![]()
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef Lippie85 het volgende:
Ik heb net mijn eerste bioscoopfilm gezien, Titanic! Nou leuk hoor, zat er zo'n hele grote man voor me zodat ik die ene tiet van Kate Winslet niet kon zien![]()
bij mij ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
Ja ik was volgens mij ook nog een keer de Klokkenluider van Notre Dame wezen kijken met de school, of het was een toneelstuk, dat weet ik dus niet meer...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij ook. Weet nog goed, zat in groep 8
![]()
![]()
ohnee wacht, eerste was SpaceJam.. Nou goed 2e dan
Voor mij ook de eerste...ik weet nog dat ik hem aan het begin vond tegenvallen omdat ik dacht dat hij 3 1/2 uur over die expeditie onder water zou gaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
bij mij ook. Weet nog goed, zat in groep 8
![]()
![]()
ohnee wacht, eerste was SpaceJam.. Nou goed 2e dan
Lol, volgens mij is dit het begin van een taal die in de toekomst straattaal gaat heten ofzo...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Goed ik ruil mijn duivels tegen jou reuzereus!!
Maar daarna speel ik voor die turtles met mijn panda's!
Van mij was het ook serieus de eerste. Heb het kaartje nog. En er zat écht een groot iemand voor me zodat ik het slecht kon zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hihi was bij mij serieus m'n eerste bioscoopfilm. En ik was eigenlijk te jong om 'm te zien maar omdat ik met m'n moeder was mocht het toch.
Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:38 schreef Daantke het volgende:
tata
Alleen sabbelen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef Sessy het volgende:
Als je de tieten van Winslet wil zien moet je de film Quills kijken.
Doe mee! Luier Om! boy & girl luiers zijn zoooooo achterhaald, we gaan gewoon weer unisex.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe fopspeen voor je gehaald!
Gelukkig kwam Pampers nog net in de 80's met je Boy & Girl luiers
Ben jij ff gered, zoveel comfort
er schijnen allemaal rare wapens in dat vliegtuig gezeten te hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:08 schreef SwiffMeister het volgende:
Tjezus, ik ben nog steeds onder de indruk van die vliegtuig ramp daar in de bijlmer van 2 weken geleden.
Toch onvoorstelbaar dat zoiets zomaar gebeuren kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |